Jump to content

Audi 81 B2 Coupe - Wiedergeboren


Recommended Posts

Заглавието на темата в превод на български език ще рече Прероден.

В проекта са замислени трансплантация на Куатро система от Б4 и двигател от Голф3 ГТИ 2.0 16V 150PS.

Историята на колата от когато е в мен е кратка, понеже я притежавам от 2 месеца. До момента съм сложил дискови спирачки отзад от Голф3 ГТИ и понастройх сегашното 1.8 карбуратор, който е от ремонт и никога не е каран на газ да мърка като котенце. Б2 Купе ме впечатли много и го купих с идеята да го направя нещо като СпортКуатро. Знам че за осъществяването на идеята ми трябват много неща, който няма да мога да си ги набавя оригинални, така че повечето неща ще са заместители от ВАГ групата.

Като за начало се започна с докарването на колата от гр.Девин с помощта на приятел.

475d0d112428929.jpg

Ето малко снимки на колата.

0b8ab0112424922.jpg 571cfd112424927.jpg 02c305112424939.jpg 38e9c4112424949.jpg 8dcfde112424960.jpg cd49ec112424974.jpg 8c1f79112424984.jpg a89d0a112424994.jpg 0436ba112425003.jpg 5bb703112425014.jpg a71677112425018.jpg 339a1d112425026.jpg 3fd02c112425033.jpg

Впоследствие закупих и двигател 2.0 16V ABF от Голф3 1994г.

5aaf4f112369181.jpg d78bc4112369184.jpg 0f7ac0112369191.jpg e32d04112369200.jpg 360e61112369207.jpg 404f1b112369215.jpg

После махнах барабаните и сложих дискови спирачки отзад и джанти 15' 5х100 от Корадо ВР6.

788cf3112424911.jpg 41a26c112424912.jpg

И се започна със променянето фейса на колата. Фаровете естествено не са оригинални а са от Пасат Б2. Има и малко снимки от днес.

87be04112425425.jpg 4368eb112425434.jpg 0cedfd112425439.jpg ea12bd112425446.jpg 715e01112425452.jpg 36b201112425458.jpg df7af5112425463.jpg be58e3112425469.jpg 3906bf112425475.jpg 4e7f4a112425480.jpg

Ще започвам трансплантацията възможно най-скоро както и на двигателя, така и на куатрото. Хубавото е че имам цялото купе от Б4-ката със цялото(почти) окачване и задвижване. За двигателя също е много хубаво че е със абсолютно цялата си му принадлежаща инсталация, компютър, даже аз си го свалих от Голфа. Ще продължа темата в идните дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами да те подготвя малко за quattro трансплантацията - забрави да ползваш quattro-то настоящия под на B2-ката.

Или преработвай цялото на тръбна рама и да остане само боди-кит-а отгоре на В2-ката или мисли вариант, да сложиш купето на В2-ката, в/у пода на В4-ката.

Защо трябва да правиш това ли? ами просто е - тунела на В2-ката на предно няма как да събере кардана, неможеш просто да го изрежеш там където ти пречи, защото си част от конструкцията и ще нарушиш здравината на купето и устойчивостта му на усукване, които и без това не са му от най-силните черти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Колега, сигурен съм че всеки един съвет ще ми бъде от полза. Имам тунела от куатрото, имам цялото купе даже от куатрото. Полека-лека се надявам всичко да се подреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Колега, сигурен съм че всеки един съвет ще ми бъде от полза. Имам тунела от куатрото, имам цялото купе даже от куатрото. Полека-лека се надявам всичко да се подреди.

Това с куатрото можеш да го забравиш.единствения вариянт е да намериш Б2 купе куатро за донор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с куатрото можеш да го забравиш.единствения вариянт е да намериш Б2 купе куатро за донор.

Човека явно разполага с необходимите знания и материали, така че защо да не стане. Това че ти не би се хванал не означава че е невъзможно. Всичко си има цена разбира се.

Към автора: продължавай смело напред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цанчо това дали го прочете?от написаното от автора не останах с впечатлението че е наясно.

ами да те подготвя малко за quattro трансплантацията - забрави да ползваш quattro-то настоящия под на B2-ката.

Или преработвай цялото на тръбна рама и да остане само боди-кит-а отгоре на В2-ката или мисли вариант, да сложиш купето на В2-ката, в/у пода на В4-ката.

Защо трябва да правиш това ли? ами просто е - тунела на В2-ката на предно няма как да събере кардана, неможеш просто да го изрежеш там където ти пречи, защото си част от конструкцията и ще нарушиш здравината на купето и устойчивостта му на усукване, които и без това не са му от най-силните черти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цанчо това дали го прочете?от написаното от автора не останах с впечатлението че е наясно.

Хубаво е, когато има хора, които да стимулират работата ми. Аз не мисля, че знам всичко, човек се учи докато е жив и заради това всеки един съвет може да ми е от полза. А за това дали ще кажа,че знам - не ме слушай какво говоря , гледай ме какво правя. Винаги съм помагал на Колеги.

Очаквам вашата подкрепа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека явно разполага с необходимите знания и материали, така че защо да не стане. Това че ти не би се хванал не означава че е невъзможно. Всичко си има цена разбира се.

Към автора: продължавай смело напред!

Подкрепям напълно! Нама невъзможни неща, особено когато човек има желание да направи нещо!

На пръв поглед око се плаши, но ръка като пипне всичко ще си дойде пои местата лека полека.

Колега като гледам желание не ти липсва, така че ти желая успех в начинанието! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, когато има хора, които да стимулират работата ми. Аз не мисля, че знам всичко, човек се учи докато е жив и заради това всеки един съвет може да ми е от полза. А за това дали ще кажа,че знам - не ме слушай какво говоря , гледай ме какво правя. Винаги съм помагал на Колеги.

Очаквам вашата подкрепа.

Колега,естествено че подкрепям начинанието,бъди сигурен.Просто има конкретни начини по които да стане.Даа садиш под на багажник и тунел няма да стане,поне според мен.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има опит за трансплантация на Quattro в Б4 кабрио.

Не е точно това, което правиш, но може да ти е от помощ.

Успех.

пода от куатро ли е или?

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз доколкото виждам,пода е рязан здраво.пича пише че не е сложил под от б3 щото нямало да му остане място за генерацията.:)

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мостът е от б4, а подът е направен от каквото има.Това ми е мечта кабрио-куаттро-20в турбо...+ твърд покрив. <_< Полезно е все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезни са всякакви съвети, аз ще си подбера каквото ми е необходимо. В гаража имам 100 куатро комби, 90 куатро седан, пасат Б2 синхро комби и 80 куатрото, което ще използвам за донор.

Редактирано от liubutu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите уважения ма от моста на Б-4 е взет само дифф-а! Ако знаеш разликите в захвата на дифф в заден мост на Б-4 и Б-3 сам ще видиш разликите. Моста си е от Б-3 койловерите са правени на базата на старото окачване пак от Б-3. Носачите са от Б-3.

Всъщност ако беше ползвал цяло дъно от Б-3 щеше да има място за ауспух и т.н.т.

Зъбаря знаеше едно такова направено кабрио от S-2 FORUM!

Сигурно но това е написал човека.Нямало място затова не е ползвал дано от Б3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди време бях намерил един американски проект на купе което го беха направили на куатро.оказа се че тунела е еднакъв бяха сменили само дъното на багажника!

тогава с колега мерихме при емси и се оказа че е така.много се радвам че съм го убедил-евала!

а за колегите дето твърдят че е невъзможно-лятото ще искарам 200то вече куаттро и 20в турбо.не ми се четат тъпни че нема да стане и т.н.моста вече е в гаража ми!нищо няма да отслабне и да се преебе бъдете спокоини!верно то е ц3 и е по различно от б3!

КОГАТО ИМА МЕРАК НЕЩАТА СТАВАТ ЕВАЛА ЗА ПРОЕКТА ще следя с интерес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...