liubutu Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Заглавието на темата в превод на български език ще рече Прероден.В проекта са замислени трансплантация на Куатро система от Б4 и двигател от Голф3 ГТИ 2.0 16V 150PS.Историята на колата от когато е в мен е кратка, понеже я притежавам от 2 месеца. До момента съм сложил дискови спирачки отзад от Голф3 ГТИ и понастройх сегашното 1.8 карбуратор, който е от ремонт и никога не е каран на газ да мърка като котенце. Б2 Купе ме впечатли много и го купих с идеята да го направя нещо като СпортКуатро. Знам че за осъществяването на идеята ми трябват много неща, който няма да мога да си ги набавя оригинални, така че повечето неща ще са заместители от ВАГ групата. Като за начало се започна с докарването на колата от гр.Девин с помощта на приятел.Ето малко снимки на колата. Впоследствие закупих и двигател 2.0 16V ABF от Голф3 1994г. После махнах барабаните и сложих дискови спирачки отзад и джанти 15' 5х100 от Корадо ВР6. И се започна със променянето фейса на колата. Фаровете естествено не са оригинални а са от Пасат Б2. Има и малко снимки от днес. Ще започвам трансплантацията възможно най-скоро както и на двигателя, така и на куатрото. Хубавото е че имам цялото купе от Б4-ката със цялото(почти) окачване и задвижване. За двигателя също е много хубаво че е със абсолютно цялата си му принадлежаща инсталация, компютър, даже аз си го свалих от Голфа. Ще продължа темата в идните дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 ами да те подготвя малко за quattro трансплантацията - забрави да ползваш quattro-то настоящия под на B2-ката.Или преработвай цялото на тръбна рама и да остане само боди-кит-а отгоре на В2-ката или мисли вариант, да сложиш купето на В2-ката, в/у пода на В4-ката.Защо трябва да правиш това ли? ами просто е - тунела на В2-ката на предно няма как да събере кардана, неможеш просто да го изрежеш там където ти пречи, защото си част от конструкцията и ще нарушиш здравината на купето и устойчивостта му на усукване, които и без това не са му от най-силните черти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 25 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Благодаря, Колега, сигурен съм че всеки един съвет ще ми бъде от полза. Имам тунела от куатрото, имам цялото купе даже от куатрото. Полека-лека се надявам всичко да се подреди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Благодаря, Колега, сигурен съм че всеки един съвет ще ми бъде от полза. Имам тунела от куатрото, имам цялото купе даже от куатрото. Полека-лека се надявам всичко да се подреди.Това с куатрото можеш да го забравиш.единствения вариянт е да намериш Б2 купе куатро за донор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Това с куатрото можеш да го забравиш.единствения вариянт е да намериш Б2 купе куатро за донор.Човека явно разполага с необходимите знания и материали, така че защо да не стане. Това че ти не би се хванал не означава че е невъзможно. Всичко си има цена разбира се.Към автора: продължавай смело напред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Цанчо това дали го прочете?от написаното от автора не останах с впечатлението че е наясно.ами да те подготвя малко за quattro трансплантацията - забрави да ползваш quattro-то настоящия под на B2-ката.Или преработвай цялото на тръбна рама и да остане само боди-кит-а отгоре на В2-ката или мисли вариант, да сложиш купето на В2-ката, в/у пода на В4-ката.Защо трябва да правиш това ли? ами просто е - тунела на В2-ката на предно няма как да събере кардана, неможеш просто да го изрежеш там където ти пречи, защото си част от конструкцията и ще нарушиш здравината на купето и устойчивостта му на усукване, които и без това не са му от най-силните черти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 26 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Цанчо това дали го прочете?от написаното от автора не останах с впечатлението че е наясно.Хубаво е, когато има хора, които да стимулират работата ми. Аз не мисля, че знам всичко, човек се учи докато е жив и заради това всеки един съвет може да ми е от полза. А за това дали ще кажа,че знам - не ме слушай какво говоря , гледай ме какво правя. Винаги съм помагал на Колеги.Очаквам вашата подкрепа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Човека явно разполага с необходимите знания и материали, така че защо да не стане. Това че ти не би се хванал не означава че е невъзможно. Всичко си има цена разбира се.Към автора: продължавай смело напред!Подкрепям напълно! Нама невъзможни неща, особено когато човек има желание да направи нещо!На пръв поглед око се плаши, но ръка като пипне всичко ще си дойде пои местата лека полека. Колега като гледам желание не ти липсва, така че ти желая успех в начинанието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 Хубаво е, когато има хора, които да стимулират работата ми. Аз не мисля, че знам всичко, човек се учи докато е жив и заради това всеки един съвет може да ми е от полза. А за това дали ще кажа,че знам - не ме слушай какво говоря , гледай ме какво правя. Винаги съм помагал на Колеги.Очаквам вашата подкрепа.Колега,естествено че подкрепям начинанието,бъди сигурен.Просто има конкретни начини по които да стане.Даа садиш под на багажник и тунел няма да стане,поне според мен.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 Успех(ще ти трябва) в начинанието... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 И да слагате повече снимки.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 27 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 (Редактирано) Браво колега,смело напред. Редактирано 27 Декември 2010 от spas-gt30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Малко такива коли останаха и трябва да бъдат Прераждани отново! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Тук има опит за трансплантация на Quattro в Б4 кабрио.Не е точно това, което правиш, но може да ти е от помощ.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Тук има опит за трансплантация на Quattro в Б4 кабрио.Не е точно това, което правиш, но може да ти е от помощ.Успех.пода от куатро ли е или? Редактирано 28 Декември 2010 от pa4anga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Нямам идея. Каквото има като снимки и текст това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) аз доколкото виждам,пода е рязан здраво.пича пише че не е сложил под от б3 щото нямало да му остане място за генерацията. Редактирано 28 Декември 2010 от pa4anga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Мостът е от б4, а подът е направен от каквото има.Това ми е мечта кабрио-куаттро-20в турбо...+ твърд покрив. Полезно е все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubutu Публикувано 28 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Полезни са всякакви съвети, аз ще си подбера каквото ми е необходимо. В гаража имам 100 куатро комби, 90 куатро седан, пасат Б2 синхро комби и 80 куатрото, което ще използвам за донор. Редактирано 28 Декември 2010 от liubutu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Моите уважения ма от моста на Б-4 е взет само дифф-а! Ако знаеш разликите в захвата на дифф в заден мост на Б-4 и Б-3 сам ще видиш разликите. Моста си е от Б-3 койловерите са правени на базата на старото окачване пак от Б-3. Носачите са от Б-3.Всъщност ако беше ползвал цяло дъно от Б-3 щеше да има място за ауспух и т.н.т.Зъбаря знаеше едно такова направено кабрио от S-2 FORUM!Сигурно но това е написал човека.Нямало място затова не е ползвал дано от Б3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Хиляди! хиляди! уважения за подвига и нищо да не те спира за напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 преди време бях намерил един американски проект на купе което го беха направили на куатро.оказа се че тунела е еднакъв бяха сменили само дъното на багажника!тогава с колега мерихме при емси и се оказа че е така.много се радвам че съм го убедил-евала!а за колегите дето твърдят че е невъзможно-лятото ще искарам 200то вече куаттро и 20в турбо.не ми се четат тъпни че нема да стане и т.н.моста вече е в гаража ми!нищо няма да отслабне и да се преебе бъдете спокоини!верно то е ц3 и е по различно от б3! КОГАТО ИМА МЕРАК НЕЩАТА СТАВАТ ЕВАЛА ЗА ПРОЕКТА ще следя с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 (Редактирано) искам после да ти обяснят че не може Редактирано 29 Декември 2010 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване