pakumba
Members-
Мнения
322 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
кола
Последни посетители
1920 профилни разглеждания
pakumba's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
ЗАРЕЖДАНЕ НА АВТОКЛИМАТИЦИ СОФИЯ ОТ 29 ДО 39 ЛВ
pakumba отговори в темата на arsenal88 - Продава - други/услуги
Препоръчвам Веско, супер точен пич, клуматика бачка идрално. Благодаря- 78 отговора
-
- зареждане
- автоклиматици
- (и %d още)
-
Мерси на всички включили се. Поръчах Kindle 2015
-
Добре, ще бъде Kindle. Може ли някой да каже кой е по-добрия избор - Paperwhite 3 http://www.technopolis.bg/bg/Ebook-readers/Ebook-reader-KINDLE-PAPERWHITE-3-BK/p/523814 - Paperwhite 2015 http://www.technopolis.bg/bg/Ebook-readers/Ebook-reader-KINDLE-PAPERWHITE-2015/p/523812 Единствената разлика, която забелзвам е в дисплея: 6" CARTA 300PPI TOUCH LIGHT срещу 6"EINK CARTA 1440X1080 LIGHT Кое е по-доброто?
-
От прочетеното дотук оставам с впечатление, че формата epub е доста често използван. Хубаво, но Kindle до тези кинти въобще не го и поддържат. Какво ще кажете конкретно за този, който в сравнение с Kindle Paperwhite има слот за карта и има 8 ГБ вградени, вместо 4. Т.е. какво би било предимството на Киндъла в сравнение с този да кажем и реално 4 гб за колко горе-долу страници стигат: https://ardes.bg/product/pocketbook-basic-lux-6-pb615-tamnokafyav-pb615w-x-ww-96817
-
Добре, а марката на таблета има ли общо с начина на сваляне и достъпа до книгите, т.е. марка Х да си сваля САМО от един къде си и да има много малко книги качени точно за тази марка?
-
Колеги, обяснете кои за важните характеристики за електронен четец, трябва ми за подарък, не ги чувам тези истории и не знам кои са наистина важните характеристики. Дават ми се до 300 пари. Ще го купувам от Бг, нямам време да чакам доставка от някъде си. Ако ми предложите и конкретни модели- още по-добре.
-
Вършат,.....вършат. Обаче трябва известна култура на ползването им, т.е. не може да караш като изоглавен и да разчиташ на 100000% на радара. Ако познаваш пътя и знаеш фалшивите сигнали + си познаваш радара кога писка на Х фалшиво (примерно при разминаване с нови коли), то може да хванеш и поп и постоянно включен радар. Ако не познаваш път и намаляш на всяко пискане на радара, по едно време просто ще го изключиш. Ако си непредпазлив и караш "без пилотна кола", жулиш с 90-100 в селата и т.н, детектора не може да те спасява задълго. Ако не знаеш къде са камерите, също ще увиснеш, защото те са обикновено по бензиностанции, където К/Ка ти писка винаги и бързо ще свикнеш да го пренебрегваш. Но ако си сравнително разумен, караш без брутални надскачания с 50-60 над ограничението, в населени места караш кротко, в крайна сметка в повечето случаи имаш шанс да намалиш и да си спестиш глобата.
-
моя съвет е да го промиеш само с ... водичка, да изкара събрани парченца и така. Всяка химия ще го подкара /освен ако не е нов/ и само след 2 седмици ще тече. Баш с оцет си прецаках моя /то не е от оцета проблема, а от стария радиатор/
-
Колеги, с какво мога да премахна оребрението на фара си, не е стъкло, а е слюда/пластмаса някаква. Сложих си лупи и не искам да ми разсейват светлината. На ръка знам как, ама предпочитам да си купя някаква приставка, но не знам точно какво да търся и как се казва. Не уточнявам за какво да е приставката, защото може да е за шлайф, за дрелка, за мини дрелка, няма значение, имам ги всичките. Просто ми трябва подходяща приставка. Мерси
-
по принцип нийсенс се водят доста добра марка за радиатори, дори водните им са яко скъпи, сигурно и на парното е така. Да не би нещо антифриза ти да е кофти, знам ли... Аз съм сменял на едната кола преди 3-4 години и взех най-измекярския, такива имаше само, но не е имало никакви грижи.
-
не се занимавай с простотии
-
попаднах на цена 110 паунда в нета
-
аз да кажа, тази година сложих за пръв път зимни. първо само отпред. досега 6 зими си карах с летните и вериги, но миналата година бяхме 2 коли, аз с вериги, другата кола със зимни гуми. ок, но на сняг/чисто сняг чисто аз с повече от 50-60 не мога д акарам, а той караше с 80 пред мен. освен това на мен задницата постоянно ми бягаше и на чист сняг само с газ можех да я удържам и другата кола пак се справяше значително по-добре от мен. е, тази зима сложих отпред 2 и първия сняг на хемус минавах между колите с кеф. ама гъза пак бяга. сложих и отзад зимни... коренно различно е поведението на колата. въпреки толкова време да съм карал с летни, не мога д асе кривя, че зимната има много сериозно предимство при нормално каране. мен не ме интересува на сухо зимната гума, че дава с 5 метра повече спирачен път, зимата се кара леко и полеко, защото винаги може някъде да е останала локва на някой завой и да е замръзнала, макар пътя да е горе долу сух.
-
споко тук съм
-
:11111111: :11111111: :11111111: няма няма айде със здраве ебавах се не се натягайте толкова