Jump to content

Гнп Ремонт


Kstoichev

Recommended Posts

Колеги,спешно ми трябва добър майстор в Пловдив.Проблема е следния-Ставам сутринта,въртя ключа,а колата не пали.Има гориво,ток има,но не пали.Закарах я на майстор,и като я прочети се оказа че ми е издумкала електрониката на Гнп-то.В един магазин ми искат 1400лв. за ново Гнп на Бош.До колкото разбрах,имало майстори ги рециклирвали.Помагайте моля ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих във Ребо.Предлагат ми нова електроника,и ремонт на моята помпа.Всичко това за 1600лв.+една година гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1400лв е съмнително да е ново ГНП VP44, а пък 1600лв. са много за ремонт според мен.  По моргите може да се намери по-евтино от ударена кола и само да се занесе на стенд за диагностика. Дано не се налага да търся някой ден, но днес гледах за 155к.с. в megaparts има за 263лв. (незнам дали имат разлика ГНП-тата за различните модели 2.5).  Кой е тоя майстор в Разград колега, че ми стана интересно?

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На AYM мотор я правих тая помпа 2011 година в Пловдив,но съм им изгубил контактите.

1600 лева са много пари,тогава ми стъпи на по-малко като цена и то с каране на колата от Ст.Загора до Пловдив на платформа.

 

За 200 лева щом има мастори,които правят тея работи-Евала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам тези майстори дето запояват транзисторчето (което може да направи някой кадърен ел. техник) за 200лв. нямат необходимия стенд за диагностика на помпата - за да се открие реалния проблем, и да се предотвратят бъдещи такива. Така известната долина на страданията - душегубия ленд  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро ми се наложи да се ремонтира електрониката на помпата - при Стефан от Обеля я правих, 200-ина лв. някъде беше и стана екстра. Пиши за контакти колега ако решиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,благодаря много за бързите отговори,но положението е следното.За тези два три дни ровене,консултаций,препоръки от всякакви майстори,които се занимат само с това,положението е следното:Първо ходих в РЕБО,Сервиз Дизел в Пловдив-Искат ми 1400лв. за нова електроника само+200лв.за ремонт на моята помпа=1600лв.Второ,ходих в сервиз Бош в Пловдив-Пак ми искат 1400лв.за нова електроника+200до300лв.за ремонт на помпата+300лв.за работа=2000лв.И в двата сервиза имат перфектният стенд за проба,и в двата сервиза ми дават 1год. гаранция.Трето,нарочно се обадих в порше Пловдив.Там ми заявиха цена от 5660лв.тъй като предлагали цял комплект ГНП-тоест електроника+помпа.Аз им казах,че не искам да купувам кола,а само ГНП,но както и да е.Четвърто,ходих в Ауди в Пловдив-предложиха ми чисто ново ГНП от Германия,цял комплект ел.+помпа,цена 2100лв.при положение,че ми вземат старото мо ГНП.За работа 60лв.=2160лв.Сега за евтените варианти.Примерно само транзистор-навсякъде от 200до 300лв.Но,щом ми е издумкала електрониката,проблема не е електронен,а механичен-тоест помпата.Друго,ако реша да ми презапоят транзистора,или сложа нов,без да барам помпата,колата няма да е същата.И никой не ми дава гаранция дори ден.Ако си намеря помпа втора употреба,която е 500-600лв.+транзистор 200-300лв.до тук 900лв.Задължително се прави обучение наново,което се състои от 16до18 стъпки,иначе колата няма да запали,което и то струва 400лв.само за обучението.И какво стана до тук-1300лв.Вариантите са два-ако се отказвам от колата,тоест ако ще я продавам,ще я закрепя само с транзистора,и този който ще я купи да се спасява.Другият вариант е-ако ми е мила колата да се бъркам в дълбокия джоб,защото ако ще давам 1600лв.а ми дават една година гаранция,по добре да дам още 500лв.но да съм спокоен.Така че за сега незнам какво да реша.Ще пиша какво ще правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,повярвайте ми,че найстина съм се консултирал с големи специалисти.Говорено е даже с хора от Русия,и Германия.Даже тези които ми предлагат най-евтиния вариант,дори само за транзистора,ми казаха че не е файдата само да ми вземат парите,а да има крайният ефект.Само с транзистора ще бера много ядове като-колата изобщо няма да е същата,форсирването изобщо няма да е същото,после идва ред и на паленето.Ще пали все по трудно,и по трудно.А накрая пак електрониката пляс.Така че незнам.Просто споделям с вас болката която изпитвам в момента.И в безисходицата в която съм.Дано с моята мъка,да помогна на тези които тепърва ще се сблъскват с това,за да вземат правилното решение.Аз самия незнам кое решение ще взема,но едно е сигурно.Няма да си продавам колата.

Също разбрах,че колите които ги правят тези масови проблеми с ГНП-тата са-Опел,БМВ и Ауди.И то ги правят като наближат,или надхвърлят 300хиляди км.

Най-интересното нещо в тази бъркотия,е че само и единствено Бош предлагат-и електрониката,и помпата.Не Монопол,не Мафия,ами направо незнам какво да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледам доста си обиколил, но още един разговор  с една фирма няма да те събори. По служебно сме носили помпи за високо нялягане за Common Rail системи на земеделски машини - диагностиката им е ОК. Лично не съм им ползвал услугите, но знам, че техниката и стендовете, с които разполагат са на последно ниво - за цените не съм много сигурен, но предполагам няма да са такива като на сервизите в Пловдив. Ето линк към сайта им http://www.remontdiesel.com/remont.htm

100% съм сигурен, че знаят що е то помпа VP44!!! Сподели после, ако се консултираш с тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се подмени каквото трябва по помпата,другото важно нещо е стенда,след това настройките/на място и в движение/.

Това след правилно зацепване на ремъка от хора които са в час,иначе няма палене колата.

 

Споделям,като човек минал по тоя път. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледам доста си обиколил, но още един разговор  с една фирма няма да те събори. По служебно сме носили помпи за високо нялягане за Common Rail системи на земеделски машини - диагностиката им е ОК. Лично не съм им ползвал услугите, но знам, че техниката и стендовете, с които разполагат са на последно ниво - за цените не съм много сигурен, но предполагам няма да са такива като на сервизите в Пловдив. Ето линк към сайта им http://www.remontdiesel.com/remont.htm

100% съм сигурен, че знаят що е то помпа VP44!!! Сподели после, ако се консултираш с тях!

Колега,консултирах се с хората от сайта който ми даде.Думите им бяха следните-Ако искам да имам надеждност на автомобила,трябва да ремонтират моята помпа и да си купя нова електроника.При тях ми искат 1500лв.за ремонт на помпата + стенд.Дават ми една година гаранция.Варианта само със запояване на транзистор,тотално да го изключа като вариант,защото не се знае дали ще се прибера до Пловдив даже.Това им бяха думите на хората,за което евала че са откровенни.Казват ми,не е важно да ти вземем примерно 250лв.за транзистор,а после да ни псуваш,защото не дават абсолютно никаква гаранция за това колко ще изкара.Може ден,часове,или седмица примерно,но и тяхните думи им бяха че колата изобщо нямало да е същата.Така че най надежден и евтин вариант е 1600лв.в Ребо,и една година гаранция.А щом се е стигнало до там,че да се дават 1600лв.по добре да дам 2100лв.за чисто нова електроника,и чисто нова помпа(тоест пълен комплект)от Германия-директно от Бош.Защото разликата е 500лв.но гаранцията няма да е една година,а ще е 300хил.км.примерно нали?Вярно е,че това са безбожно много пари,но такова е положението просто.Тъй като несъм мръсник,и няма да я продавам колата,и да нареждам някой друг,ще си я оставям за мен колата.Иначе нищо не ми коства да се размина с малко пари,тоест да запоя само транзистора,да я закрепа само,и да я продам.А този който я купи после,да се спасява.Макар че съм убеден,че повечето хора биха направили точно така-за съжаление.Ок,като си разреша проблема ще ви споделя какво е станало.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес се консултирах с един колега, който е сменял няколко пъти такава помпа. Той каза, че ако помпата е от същия модел кола и код на двигателя, няма какво да се обучава и програмира - зацепва се и трябва да тръгне. Нека някой да сподели, ако е сменял такава помпа от същия код на двигател - дали наистина е така при AUDI, ако тръгва, това ще е полезно за тия които търсят втора ръка от ударена кола примерно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръват на старите мотори преди 2001 година ,на твоя мотор има имобилайзер в помпата и ще търябва да минеш и до Ауди или някой 

майстор  с по скъпа техника и познания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за обявата.И други обяви съм гледал,помпите втора ръка вървят от 450лв.до 600лв.Но този вариант с помпа втора употреба го изключвам,защото не е само помпата.Трябва и електрониката+обучението,и става пак много дебело,а гаранцията е минимална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази обява може да е читава електрониката.

Може да се разбереш с човека да му платиш една част след като се убедиш, че е в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като всеки се чуди как да не плати .Не вярвам някой да се навие да си получи парите след тестване и т.н.

От гледна точка на търговец го казвам ,са ако някой му се занимава да си губи времето със вземане на несъбираеми 200-300 лева може

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам някой да се навие да си получи парите след тестване и т.н.

От гледна точка на търговец го казвам

 

Е как да се види дали работи без да се тества?Ти като търговец как би подходил към подобен потенциален клиент?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиляка иска да си кара колата,а не да я продава.

Помпа втора употреба не се знае колко време ще изкара,преди да издумка и тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да се види дали работи без да се тества?Ти като търговец как би подходил към подобен потенциален клиент?

Като търговец бележа и давам на клиента ,после стискам палци майстора да не е идиот и да успее да подкара помпата .Ако има засечка парите се връщат или се подменя .Като търговец ако седна да давам частите и да ми дават половината пари за тях ,после нали се сещаш кой си носи другите 50% .Трябва от търговец да се превърна в събирач на вземания .Отделно всеки клиент иска здрава част за колата за съответните пари .Никой не го греее да плати половината стока пък тя да не работи ,всеки иска здрава част за съответна сума или да си вземе парите.Така че тези половинчати плащания остават само в мечтите на някой .Последно ми се случи един хитър дришлъо да пита дали може да отвори пред мен един вариатор за 4,2 и ако е здрав да си го купи .Казах му Ок няма проблем,в последствие изчезна и прати други момчета да го вземат.Питах къде е майстора дето ще го гледа и отваря ,ама нямал време и щял да го монтира направо .След 2 седмици се появиха 2-те момчета със часта която е купена от мен разглобена на съставни части и се обади майстора да каже че в неделя не съм му дигнал и бил го разглобил ,после 1 час тъп разговор все едно говориш с абсолютен малоумник -пожелах му приятен ден разбира се и следващия път да си спазва уговорките.Та като търговец се наглеждам доста на клиенти които искат да лъжат .Клиентите не могат да схванат че в една автоморга имаш ужасно много здрави части и няма смисъл да продаваш счупени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...