kozka Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Колеги, след два месеца трябва да си купя кола и съм се спрял на тези модели. Проблема е, че s4-ката ми идва малко скъпа и се чудя дали си заслужава да се напъна за нея или да си взема а4 с един от двата изброени двигатели и с някой лев да я накарам да тръгне Тези А4 които гледам май всички са с типтроник, което не знам дали е ок. Гледам и една 2.0 tfsi с ръчни, но някак не ме грабва Всяко едно мнение ще ми е от полза. След покупка колата няма да я оставя стокова. Не съм много наясно 3.0 тди и 2.0 тфси дали са лесни за манипулации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Вземеш ли 2.0 тфси, ако не е правен ремонт се приготви ти за него - около 4-5 хиляди. 3.0 ТДИ, махайки всички неща, които ни карат да дишаме една идея по-чист въздух , един чип и става доста бързо нещо. При него също има скъпи агрегати, има някакви драми с помпите при А6ците, не знам при А4ките как са. Типтроник е най-добрата кутия предлагана от Ауди от към здравина. С4 и А4 нямат особено общо. Като цяло, ако искаш вървене тип като качиш някой приятел, да натиснеш и след тва да каже "браат, колко много върви" взимай дизела, като усещане ще бъде като С4ката, че след манипулации може и повече Но само като усещане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Всичко (почти) извън "стандартния чип" иска махане на катализатори/ДПФ и генерация. При гонене на повишение от над 100кс се иска турбина. При 3.0т става най-безпроблемно/евтино и "стандартно". За надлъжен 2.0Т няма заводско решение за по-голяма турбина - трябва или колектор с фланец+избрана турбина или кастъм турбина. Цените по спомен започваха от 2000 долара за лагерен гарет с колектор с В-банд. Реално може(ло) да се добута до около 380кс без ъпгрейд на горивната система (турбината е за повече коне)....При силно модифицирана кола с намеса на много майстори ще се подминат 400кс (най-вероятно ще трябват бутала и биели - още поне 1200 долара)....накрая ще излезе, че 3.0Т е по-евтино, ще харчи по-малко (защото няма да е мапвано в БГ), ще е по-здраво, ще има стойност при препродажба. Ако се спреш на мощности от около 300кс 2.0 или 3.0Д могат да ги постигнат сравнително евтино и надеждно. А ето и сравнение при Б9 на рево 2.0т и стокова 3.0т: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Аз доколкото разбрах въпроса е свързан с B8, а не с B9... Иначе щом от самото начало има финансови притеснения за S4 B8, то тогава е най-логично да се гледа бюджетно ориентирана кола - 2.0 ТДИ, ръчка (има и с quattro) Относно "усещането" за вървенето на дизела - за почти 5 години каране на S4 B8 не се намери нито един "напомпан" дизел който да "препарира" моята стоковица, въпреки че имаше доста опити (включително *35Д-та на БМВ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Звонко, младеж ... виж какво пише @alexxk за усещането и чипосаните трилитрови дизели. Еквивалента на М3 при Ауди е RS4, 335i е сравнимия с S4 модел и при поколението от 2009/2010 БМВ-то е доста по-бавно (карал съм доста и двете) А аз вече не карам S4 (b8), a минах на S5 (b9). Редактирано 21 Март 2018 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Отбелязах, че като усещане за вървене, но не и реално такова. Няма как 3.0 ТДИ да бие С4.. Не съм се возил в С4, но в сравнение например на 4.2 ТДИ и 4.2и в а8 и а6, като усещане а8цата имам чувството, че е нещо много повече от бензина, а реално той и седи на багажника. Много хора искат точно тоя удар на турбините и това ги кара да си мислят, че колата върви много. Автора да си прецени какво иска, но както каза @BECKO, щом се чудиш и ти идва скъпа С4ката, няма какво да я мислиш. Прецени си и за 3ката дали можеш да даваш достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Преди 1 час, BECKO написа: Аз доколкото разбрах въпроса е свързан с B8, а не с B9... Иначе щом от самото начало има финансови притеснения за S4 B8, то тогава е най-логично да се гледа бюджетно ориентирана кола - 2.0 ТДИ, ръчка Преди 1 час, BECKO написа: Какви сериозни разходи има около S4 ? Да речем, обслужване, накладки и такива на какви цени са? Цитат Подготвен съм за каско дан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 335d не е толкова назад спрямо S4, но колегата говореше за усещането, а то е - 580Нм при 1750 об/мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Както винаги се изписват сумати глупости,колкото да се трупат мнения. Намисаха се пак дизели,М-ки,които не са в тоя клас и тн. Няма как да се сравнява заводско спортна кола с някакъв дизел и като поведение и като перформънс. Накратко>за S4 B8 Данък - 700лв Каско - 2000лв ГО 260лв Накладки предни 220 ате с отстъпка Задни около 140 с отстъпки Антифриз 11-12литра Масло около 8 литра - високият ,но нормален за 3.0 мотора разход се лекува за под 200лв и всичко виза в граници нормални от 1л на 10000км. Масло и филтри са ми под 250лв защото карам с АмсОйл и го взимам на добра цена. Обслужване С-троник задължително и е около 600-1000 в зависимост какво ще смениш от филтрите и какво е маслото. Задължително водна помпа и термостат,слабо място са ,доколкото може да се каже ,че е слабо за 155000км Дискове и накладки на ЕБЦ Жълта серия комплект отпред и отзад са около 1200лв в момента в Хед. Моят мотор в момента е парчета ,за да сменя всичките тия неща,макар че свалих разхода на масло с два млитра само като минах от 5/30 на 0/40. Колата се развърта брутално в диапазона 1300-6600 оборота и не спира да тегли. Моторът ми е няма и помен от нагар,просто масовките тфси тук са карани много,но бавно и натрупват,а колата си иска даване на газ и няма проблеми. Имам три софта и мога да карам с 95/98/100 октана като смяната става за 30сек. И при семейно пътуване с 95 настройка се обезсмисля дизелът. Колата сток прави 5.1 сек до 100 и соглед ,че вече модела кара 10та година като С4 си е впечатляващо за почти два тона кола. Има модели със скъп метален филтър на С троника ,който е около 500-600лв от порше. Аз имах вибрации при спиране,но се оказаха от новите накладки,но Веско ме беше предупредил,че може да е от долни извити носачи ,които в Порше бяха 600лв парчето. Свещи комплект с бобини са около 500лв от полша на нжк ,но без логото на Ауди,такива с лого отиват на 0к0ло 700+ пари. Тампоните на мотора са по 600лв бройката ,но и при тракалника 2.0тди пак са толкова. С оглед на постоянните атаки срещу дизела,качеството на нафтата и възможните проблеми ,директно го пропускам 3.0тди,имал съм и не ми хареса. За 2.0 бензин има изписано много,много го плюят,но хората си го карат и карат,а обявите са в пъти по-малко от на милионниците с мултитрошляк и 2.0 на предно. За колкото и да купиш колата ,трябва да имаш едни поне 10-15 процента от сумата ,за да посрещнеш някакви непредвидени неща. Ако искаш икономия и спокойно придвижване е ясно - 2.0 тди ръчка и дотам. Гледам Стоян беше качил линк с Б9 ,но пък ако се чипне 3.0 отиваме на 410кс . 2.0 с ремап отива на 300кс,което си е нормално защото тия кочини заради тъпи еконорми и политики излизат с около 60% отворен дросел ако мое да се изразя най грубо. Поздрави Преди 2 часа, coresnet написа: 335d не е толкова назад спрямо S4, но колегата говореше за усещането, а то е - 580Нм при 1750 об/мин Реално бързи дизели са тези над 400-450 кс ,където усещането за вървеж не е субективно а си е реално. Още преди 4-5 години ,когато Веско ми даде тестдрайв на неговата Ска препарирахме 535д назобано на 380+ коне и по-леко,а веско е 120кг и смен вътре бяхме още 200кг нагоре и го препарирахме. Не всичко е коне,а важното е как стигат до пътя ,а при заводките коли ги слагат както трябва. Вчера гледах тест драйв на новата Панамера с 680кс и около 800нм и 911 турбо С......ами няма прилика във вървежа и поведението. 100кс по-малко за 911 Турбо С,ама кола със заводски перформанс и Панамерата умря ритуално Преди 8 часа, kozka написа: Колеги, след два месеца трябва да си купя кола и съм се спрял на тези модели. Проблема е, че s4-ката ми идва малко скъпа и се чудя дали си заслужава да се напъна за нея или да си взема а4 с един от двата изброени двигатели и с някой лев да я накарам да тръгне Тези А4 които гледам май всички са с типтроник, което не знам дали е ок. Гледам и една 2.0 tfsi с ръчни, но някак не ме грабва Всяко едно мнение ще ми е от полза. След покупка колата няма да я оставя стокова. Не съм много наясно 3.0 тди и 2.0 тфси дали са лесни за манипулации. Бюджет ориентировъчен имаме ли? Редактирано 21 Март 2018 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) 2 hours ago, coresnet said: 335d не е толкова назад спрямо S4, но колегата говореше за усещането, а то е - 580Нм при 1750 об/мин Което е уникално и се усеща по-готино от S4-ката Редактирано 21 Март 2018 от Vonko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 От тия години 335 е 286 коня и изобщо не може да се доближи до С ката по какъвто и да начин,освен нормалната за дизелистите икономия. Или се чудиш какво да оспамиш........ http://www.zeperfs.com/duel2622-1543.htm Ако сравним и двете да са 4х4 нещата стават още по-зле за трибуквените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Няма 335д х-драйф щото 4х4-то не издържа на торка и хрущи като солета По същата причина няма и 335д с ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, Ц Е Ц О написа: Няма как да се сравнява заводско спортна кола с някакъв дизел и като поведение и като перформънс. Хубаво е за непознаващите те да поясниш след какви автомобили си стигнал до извода, че от заводското по хубаво няма. Редактирано 21 Март 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 е, ся в подписа ги има бря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 преди 23 минути, nichirenshu написа: Звонко да спре да троли в тази тема, само я разводнява с глупости. +1 Хора които са в час на 100% с S4 B8 му обясняват за какво става дума,и то при сток коли.Ама чиляка си знае неговото-М-ки,АМГ-та,печки.Все едно сме в чужд форум.Мани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 преди 15 минути, nichirenshu написа: Доста време му трябваше на Цецо ама разбра кое си заслужава. Правенките са голямо безсмислие за нормално ползване. Така си е<Мето. То ня всяко даване на газ се чудиш дали нема се разлети неще да го еба,а сега кеф ти стоене на пътя,кеф ти Калояново,тая кола как седи не е истина.И си е заводско добре като мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Преди 1 час, Ц Е Ц О написа: е, ся в подписа ги има бря Видях аз, ама късно Преди 1 час, nichirenshu написа: Правенките са голямо безсмислие за нормално ползване. Цецо е пример за едни от най големите правенки в тоя форум и не само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Преди 4 часа, Ц Е Ц О написа: Бюджет ориентировъчен имаме ли? Благодаря за коментара, доста полезен и изчерпателен Имам познат, който твърди,че може да ми докара S4 за 20к лева, аз на него разчитам и се надявам за още 6 да я вкарам в движение, после ще мисля за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 За 20к С4 Б8 .. С външни забележки ли ще бъде колата? Със сигурност за тая цена ще има нещо голямо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Just now, alexxk написа: За 20к С4 Б8 .. С външни забележки ли ще бъде колата? Със сигурност за тая цена ще има нещо голямо. Нямам представа, тези дни трябва да се срешна с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) 13 hours ago, alexxk said: Като цяло, ако искаш вървене тип като качиш някой приятел, да натиснеш и след тва да каже "браат, колко много върви" взимай дизела, като усещане ще бъде като С4ката Ако имаш леФ С4 е екстра, спрямо другите два мотора. Ако нямаш, аз пред тоя избор взех 2.0т и съм доволен. Печката може да е приятна за каране, ама си е печка ... Разхода не е важен, освен ако не караш 50к на година. Редактирано 21 Март 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Demertsel Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 В какъв ценови диапозон влизат "читавите" S4 в периода 2012-20014? Очакавам субективен отогвор . В какъв ценови диапозон влизат "читавите" S4 в периода 2012-20014? Очакавам субективен отогвор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Фейслифтово S4 B8 около/под 100к км. с прилично оборудване е 50 000 лв. ++ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Demertsel Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Тоест, тази конкретна обява, не е надценена? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11511780111010545&slink=6j4xnv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) Ако е на реални км си е реална цената , даже може и да ти свали някой лев!! Редактирано 22 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts