BECKO Публикувано 13 Януари Доклад Share Публикувано 13 Януари (Редактирано) Ползвам кабели от склад66 от 20 години на лаптопи за “обща употреба” … и не съм има проблеми. Факт е, че повечето антивирусни крякат за глупости… а когато някой наистина те налази са напълно безполезни Редактирано 13 Януари от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари Доклад Share Публикувано 13 Януари И това е вярно. Но основното .EXE, което се стартира е правено от китайците. В оригиналния софтуер няма такъв файл - vagcom.exe. Това не значи, че е опасно. Все пак няма да се закачам към мрежи, където трябва сигурност - работни имам предвид. Както и досега съм правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 8 Февруари Доклад Share Публикувано 8 Февруари (Редактирано) Някой друг сблъсквал ли се е с проблема, VCDS Lite 1.2 с китайски кабел от Склад66, при четене на определени модули на един автомобил (в случая HVAC и Airbag), да изкарва всевъзможни символи в клетките с информация за модула - ОЕМ номер, софт кодинг и т.н. Изкарва празни правоъгълници, специални символи, понякога смесени с реалните символи на модула, като букви и цифри. Мога да го сравня с неправилен енкодинг на субтитри например. Понякога за секунда показва ОЕМ номер, но докато се избере функция от менюто, например четене на грешки или адаптация, се замисля и след време показва "too many communication errors to continue". Модула на беговете изобщо не го чете, но и на други автомобили се е случвало, та това го отдавам на китайския произход. Пробвано е на всички скорости на четене, без резултат. Повечето модули се налага да се сменя скоростта на четене, за да се справи. Някои се четат на 9600, други на 4800 и винаги си е било така. Някаква друга версия на VCDS или старите Vag-com версии още могат ли да се подкара на такъв кабел, без да се рискува, това да го убие? Става въпрос за Win10 x64. Ако да, къде могат да се намерят пълните версии? Смених панела на климатроника на колата, за да видя, да не би да е от него - пак същият проблем прави. Смененият модул го четеше на оригиналният му автомобил преди. Редактирано 8 Февруари от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Февруари Доклад Share Публикувано 8 Февруари Имах същия проблем преди време, драйверите се бяха омазали след някаква насилствена "актуализация" от неква подпрограмка от пакет на Аваст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HITMAN Публикувано 9 Февруари Доклад Share Публикувано 9 Февруари 1. Safe mode 2. Виждаш кои драйвери ползва 3. Триеш device-a 4. Триеш файловете .inf и т.н. 5. Рестартираш и го инсталираш с неговиет си драйвери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Февруари Доклад Share Публикувано 12 Февруари (Редактирано) Неприятно. Ако изтрия всичко, си губя активацията, с риск да не разреша проблема. Лаптопа, на който се ползва, няма достъп до интернет. Има и друг софтуер за диагностика - отново от Склад66, но за Хонда. Lite 1.2 изначало си е с доста липсващи label файлове. Не знам и това дали няма да се окаже проблем. Преди ги имах, докато не се наложи да се преинсталира машината. И двамата се оказахте прави. Нещо е омазало драйверите. Процедирах по горните стъпки и модула вече се чете, като явно е имало проблем и със скоростта на четене, защото сега модулите се отварят много по-бързо. Редактирано 12 Февруари от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване