Jump to content

Амортисъори KYB - маслени за 80-ка...


Recommended Posts

Вчера сложих на Б4-ката маслени амортисъори KYB-предни, испански са. Това не зная дали трябва да ме притеснява. Пък и в сервиза 1год. ми дадоха гаранция. Старите бяха приключили и минавайки през малки неравности създаваха неприятно друсане. Марка МОНРО, т.е. италиянците са сменили някога оригиналните. Странното е, че при висока скорост в завои се държаха все още прилично, необяснимо за мен защо.

Та новите вчера и днес ги покарах, близо 50 км. Колата вози малко по- меко и предницата има по-голям ход нагоре, надолу през "вълнообразни" участъци от пътя. Чува се онзи приятен съскащ звук по дупките, минавайки на 1-ва предавка. Тези дни ще карам по магистрала "Тракия" и ми е интересно през гадния участък Пловдив-Пазарджик какво ще се случи като пътно поведение...Дано изкарат 40-50 000 км. :respekt:

Вие какви впечатления имате така при смяна на амортисьори , относно возия и пробег-здравина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никакви впечатления от KYB, разбирай-никога не съм ползвал! :respekt:

Освен това и маслени не съм ползвал от 5-6 години!

Дано нямаш проблеми, но все пак се съмнявам, че ще издържат километрите, които предполагаш... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KYB не са кой знае какво, но издържат много повече от SACHS или MONROE. За б3 или б4 най добре е предни газови и задни маслени. Bilstein и Boge са много добри също. Обаче цената им е солена. На мойта баба съм със задни маслени Bilstein втора употреба. Трета година нямам никакви грижи. Предните са SACHS, купувани февруари м.г и плачат за смяна. Имам един приятел, дето ги пълни. Поне може да мина по тънко. Ще ми се газови, ама пари нема. Някой друг пътunsure.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами газовите вероятно са по-добър вариянт, въпреки противоречивите коментари за тях, но са си значително по-скъпи. За мен е по-важно да издържат колкото може повече, ама това никой не може да знае де. Времето ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие какви впечатления имате така при смяна на амортисьори , относно возия и пробег-здравина ?

Сега ще ти кажа:за мен Каябата са най-калпавите амортисьори.Разбира се това е лично мнение.

Сложих такива на предното си Ауди и се видях в чудо.След смяната на всичко по предницата,почертавам всичко

тропането си продължаваше с пълна сила.Накрая се оказа,че самият стрежен на пълнителя хлопа.Но докато установя,че това е причината гаранцията на амортисьорите свърши и издухах супата.

Купих после газови "Монро" и филма свърши.Така и продадох колата.Естествено,че има и по-хубави амортисьори от "Монрото",но с тях нямаше такова тропане.В момента на купето съм с "Боге" и съм доволен.Имам резервни "Монро",но са една идея по-твърди от "Богето".И двата вида са газови.И не друса повече от нормалното.А съскането се чува от прахозащитниците когато се свиват.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газови предни са си супер. Возят по твърдо, но предницата си е тежка и не се усеща. Изкарват мнооого дълго. За задни не стават. Колата става като каруца. Като марка не мога да кажа нищо. Но като цяло са в пъти по добре от маслените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съскането със сигурност не е от прахозащитниците.....а от амортисьорите. Старите амортисъори не издаваха такъв звук, а бяха с такъв модел маншони. Монро-маслени карах на служебното Б4 преди....голяма тесла бяха. Абе явно е и до късмет, с тези части в родната търговска мрежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото изкарат толкова, после нови :respekt:.

Нямам преки впечатления от каяба но от монро имам...... вършат работа.

Все газови, ама то и с тея пружини нямам опция за маслени нормални амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съскането със сигурност не е от прахозащитниците

Моите прахозащитници са като хармоника,а не гладки и покриват целият ботуш и при мен съскането е от там.Марката им е "BASF"и са много готини.За това предположих,че и при теб е така. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са вероятно оригиналните, защото са с емблемки ФВ-АУДИ и някакви цифрички. При мен тези прахоуловители са хем тампон с една пластмаса като обърната чашка, т.е. няма как да събере въздух точно там.

Иначе във ФВ форума четох един коментар, че точно испанските Каяба някакви хора си ги карат единия 4, а другия 2 години и са в кондиция. За маслените говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са вероятно оригиналните, защото са с емблемки ФВ-АУДИ и някакви цифрички. При мен тези прахоуловители са хем тампон с една пластмаса като обърната чашка, т.е. няма как да събере въздух точно там.

Ама ти не ги ли смени с нови?Не беше лошо да се сменят.И без това си разглобил макферсона.

Моите преди също бяха такива както казваш като чашка,но единият два пъти се сцепва и пада от шок тампона.А си е разглабяне хич да не е.Накрая Коко ми прати тези като хармоника и съм много доволен от тях.Те също си имат шок тампони.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги смених, защото са абсолютно здрави, абсолютно.

Ето малко инфо от един руски сайт, точно за тези амортисьори....

Патрон Kayaba (KYB, Kаяба) premium прекрасно подходит для ремонта и замены стоек McPherson. Данная деталь заинтересует тех, кто привык считать свои деньги. Kayaba (KYB, Kаяба) premium – это амортизатор, который прослужит вам долгие годы. Высокий запас прочности – это еще один убедительный довод в пользу покупки Kayaba (KYB, Kаяба) premium. Даже после 60 000 км пробега амортизатор сохраняет высокий уровень работы.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз работя във фирма Косер която е директен вносител на авточасти. Внасяме KYB от доста години, също така продаваме марката доста добре и оплаквания почти няма. Гаранцията която даваме на 2 амортисьора е 2 години ! Рекламации има но са 1:100, което според мен е нещо нормално :hilezh:

Редактирано от uBo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно ако онзи ден сте имали заявка за 2 пълнителя, за сервиз ПАКО в Карнобат....са били за мен :hilezh: Знам, че от Бургас ми ги поръчаха, видях подписа ти, че си бургазлия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам маслени на опела - 4 нови преди 5 години сменени. Не са мръднали. Въпреки душманското каране колата е като трупче на пътя. Е то си е трупче (астричка) :hilezh: . Над 120 000 км. пробег. На аудито (А4 Авант) преди 3,5 години сложих OPTIMAL отзаде по препоръка на един познат, а и нямах пари достатъчно и бързах. Голяма грешка. :lol: Преди половин година изтърва единия (смених го с 2ра ръка) , сега и втория. Сега вече мисля да сложа 2 газови (то няма маслени за А4) отзад Kayaba и да мирясам.

Аз съм доволен от тях.

От Косер ги взех навремето за опелчето.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таньо, на В4 отпред се слагат само газови амортисьори. Това е доказано от дългогодишната практика.

Съскането специално при Sachs и Boge еот специфичната конструкция на клапанната им система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е доказала практиката и каква е разликата между газови и маслени освен вида на флуида?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да кажеш кой модел на каяба точно си взел, защото аз взех 4 ексел за мареата и сега вози една идея по твърдо?

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Ники прав си, че по-принцип газовите са за модела, но все пак сложих маслени. Веднъж заради цената и второ искам една идея по-мека возия. Карал съм Б4 преди с маслени амортисьори, които не знам каква марка са били но минаха над 50 000 км, преди да ги заменим с МОНРО, от което не бяхме с колегата във възторг....Ако не издържат много ще го мисля по-натам.

а може ли да кажеш кой модел на каяба точно си взел, защото аз взех 4 ексел за мареата и сега вози една идея по твърдо?

Ами изхвърлих кутиите, но бяха сини....т.е. най-вероятно са KYB-Premium

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е доказала практиката и каква е разликата между газови и маслени освен вида на флуида?

Разлика в твърдостта-масленото вози по-меко!(което е и плюс, но и минус)Разлика във реакцията на амортесьора-газовия реагира по-бързо!Разлика в цената :lol:

Издръжливостта зависи от много неизвестни в уравнението ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми на б4-ката за 6 години сменява 2 пъти предни и наскоро смени и задните амортисьори (за маслени говорим). Моята б4-ка е с 4 газови амортисьора(не знам каква марка са) и с тях е вкарана колата от Австрия преди 7 години, а там кога са сложени не се знае. Още не са мръднали и колата вози значително по стегнато (особено при висока скорост се усеща по-голямата стабилност на газовите) от аудито на баща ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE имат перфектна возия и завидна стабилност в завои. Наистина и цената е прилична - около 105 - 110 лв. за 1. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE имат перфектна возия и завидна стабилност в завои.

Коко,аз също не исках да споря и за това не писах повече в темата.

Моите амортисьори са газови "BOGE" и съм много доволен.Когато дойде време за смяна ще си купя пак такива. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE ..........

Така е адаш, богетата заспаха отпред, използвам момента да благодаря за доставката!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...