tanuco Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Вчера сложих на Б4-ката маслени амортисъори KYB-предни, испански са. Това не зная дали трябва да ме притеснява. Пък и в сервиза 1год. ми дадоха гаранция. Старите бяха приключили и минавайки през малки неравности създаваха неприятно друсане. Марка МОНРО, т.е. италиянците са сменили някога оригиналните. Странното е, че при висока скорост в завои се държаха все още прилично, необяснимо за мен защо. Та новите вчера и днес ги покарах, близо 50 км. Колата вози малко по- меко и предницата има по-голям ход нагоре, надолу през "вълнообразни" участъци от пътя. Чува се онзи приятен съскащ звук по дупките, минавайки на 1-ва предавка. Тези дни ще карам по магистрала "Тракия" и ми е интересно през гадния участък Пловдив-Пазарджик какво ще се случи като пътно поведение...Дано изкарат 40-50 000 км. Вие какви впечатления имате така при смяна на амортисьори , относно возия и пробег-здравина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Нямам никакви впечатления от KYB, разбирай-никога не съм ползвал! Освен това и маслени не съм ползвал от 5-6 години!Дано нямаш проблеми, но все пак се съмнявам, че ще издържат километрите, които предполагаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 KYB не са кой знае какво, но издържат много повече от SACHS или MONROE. За б3 или б4 най добре е предни газови и задни маслени. Bilstein и Boge са много добри също. Обаче цената им е солена. На мойта баба съм със задни маслени Bilstein втора употреба. Трета година нямам никакви грижи. Предните са SACHS, купувани февруари м.г и плачат за смяна. Имам един приятел, дето ги пълни. Поне може да мина по тънко. Ще ми се газови, ама пари нема. Някой друг път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Ами газовите вероятно са по-добър вариянт, въпреки противоречивите коментари за тях, но са си значително по-скъпи. За мен е по-важно да издържат колкото може повече, ама това никой не може да знае де. Времето ще покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 (Редактирано) Вие какви впечатления имате така при смяна на амортисьори , относно возия и пробег-здравина ?Сега ще ти кажа:за мен Каябата са най-калпавите амортисьори.Разбира се това е лично мнение.Сложих такива на предното си Ауди и се видях в чудо.След смяната на всичко по предницата,почертавам всичкотропането си продължаваше с пълна сила.Накрая се оказа,че самият стрежен на пълнителя хлопа.Но докато установя,че това е причината гаранцията на амортисьорите свърши и издухах супата.Купих после газови "Монро" и филма свърши.Така и продадох колата.Естествено,че има и по-хубави амортисьори от "Монрото",но с тях нямаше такова тропане.В момента на купето съм с "Боге" и съм доволен.Имам резервни "Монро",но са една идея по-твърди от "Богето".И двата вида са газови.И не друса повече от нормалното.А съскането се чува от прахозащитниците когато се свиват. Редактирано 13 Август 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Газови предни са си супер. Возят по твърдо, но предницата си е тежка и не се усеща. Изкарват мнооого дълго. За задни не стават. Колата става като каруца. Като марка не мога да кажа нищо. Но като цяло са в пъти по добре от маслените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Съскането със сигурност не е от прахозащитниците.....а от амортисьорите. Старите амортисъори не издаваха такъв звук, а бяха с такъв модел маншони. Монро-маслени карах на служебното Б4 преди....голяма тесла бяха. Абе явно е и до късмет, с тези части в родната търговска мрежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Колкото изкарат толкова, после нови .Нямам преки впечатления от каяба но от монро имам...... вършат работа.Все газови, ама то и с тея пружини нямам опция за маслени нормални амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Съскането със сигурност не е от прахозащитницитеМоите прахозащитници са като хармоника,а не гладки и покриват целият ботуш и при мен съскането е от там.Марката им е "BASF"и са много готини.За това предположих,че и при теб е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Моите са вероятно оригиналните, защото са с емблемки ФВ-АУДИ и някакви цифрички. При мен тези прахоуловители са хем тампон с една пластмаса като обърната чашка, т.е. няма как да събере въздух точно там.Иначе във ФВ форума четох един коментар, че точно испанските Каяба някакви хора си ги карат единия 4, а другия 2 години и са в кондиция. За маслените говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2011 Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 (Редактирано) Моите са вероятно оригиналните, защото са с емблемки ФВ-АУДИ и някакви цифрички. При мен тези прахоуловители са хем тампон с една пластмаса като обърната чашка, т.е. няма как да събере въздух точно там.Ама ти не ги ли смени с нови?Не беше лошо да се сменят.И без това си разглобил макферсона.Моите преди също бяха такива както казваш като чашка,но единият два пъти се сцепва и пада от шок тампона.А си е разглабяне хич да не е.Накрая Коко ми прати тези като хармоника и съм много доволен от тях.Те също си имат шок тампони. Редактирано 13 Август 2011 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Не ги смених, защото са абсолютно здрави, абсолютно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Не ги смених, защото са абсолютно здрави, абсолютно.Ето малко инфо от един руски сайт, точно за тези амортисьори....Патрон Kayaba (KYB, Kаяба) premium прекрасно подходит для ремонта и замены стоек McPherson. Данная деталь заинтересует тех, кто привык считать свои деньги. Kayaba (KYB, Kаяба) premium – это амортизатор, который прослужит вам долгие годы. Высокий запас прочности – это еще один убедительный довод в пользу покупки Kayaba (KYB, Kаяба) premium. Даже после 60 000 км пробега амортизатор сохраняет высокий уровень работы. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBo Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 (Редактирано) Колега аз работя във фирма Косер която е директен вносител на авточасти. Внасяме KYB от доста години, също така продаваме марката доста добре и оплаквания почти няма. Гаранцията която даваме на 2 амортисьора е 2 години ! Рекламации има но са 1:100, което според мен е нещо нормално Редактирано 14 Август 2011 от uBo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Случайно ако онзи ден сте имали заявка за 2 пълнителя, за сервиз ПАКО в Карнобат....са били за мен Знам, че от Бургас ми ги поръчаха, видях подписа ти, че си бургазлия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 (Редактирано) Имам маслени на опела - 4 нови преди 5 години сменени. Не са мръднали. Въпреки душманското каране колата е като трупче на пътя. Е то си е трупче (астричка) . Над 120 000 км. пробег. На аудито (А4 Авант) преди 3,5 години сложих OPTIMAL отзаде по препоръка на един познат, а и нямах пари достатъчно и бързах. Голяма грешка. Преди половин година изтърва единия (смених го с 2ра ръка) , сега и втория. Сега вече мисля да сложа 2 газови (то няма маслени за А4) отзад Kayaba и да мирясам. Аз съм доволен от тях.От Косер ги взех навремето за опелчето. Редактирано 14 Август 2011 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Таньо, на В4 отпред се слагат само газови амортисьори. Това е доказано от дългогодишната практика.Съскането специално при Sachs и Boge еот специфичната конструкция на клапанната им система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Какво е доказала практиката и каква е разликата между газови и маслени освен вида на флуида? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 (Редактирано) а може ли да кажеш кой модел на каяба точно си взел, защото аз взех 4 ексел за мареата и сега вози една идея по твърдо? Редактирано 14 Август 2011 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Да, Ники прав си, че по-принцип газовите са за модела, но все пак сложих маслени. Веднъж заради цената и второ искам една идея по-мека возия. Карал съм Б4 преди с маслени амортисьори, които не знам каква марка са били но минаха над 50 000 км, преди да ги заменим с МОНРО, от което не бяхме с колегата във възторг....Ако не издържат много ще го мисля по-натам.а може ли да кажеш кой модел на каяба точно си взел, защото аз взех 4 ексел за мареата и сега вози една идея по твърдо?Ами изхвърлих кутиите, но бяха сини....т.е. най-вероятно са KYB-Premium Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Какво е доказала практиката и каква е разликата между газови и маслени освен вида на флуида?Разлика в твърдостта-масленото вози по-меко!(което е и плюс, но и минус)Разлика във реакцията на амортесьора-газовия реагира по-бързо!Разлика в цената Издръжливостта зависи от много неизвестни в уравнението ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 Баща ми на б4-ката за 6 години сменява 2 пъти предни и наскоро смени и задните амортисьори (за маслени говорим). Моята б4-ка е с 4 газови амортисьора(не знам каква марка са) и с тях е вкарана колата от Австрия преди 7 години, а там кога са сложени не се знае. Още не са мръднали и колата вози значително по стегнато (особено при висока скорост се усеща по-голямата стабилност на газовите) от аудито на баща ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE имат перфектна возия и завидна стабилност в завои. Наистина и цената е прилична - около 105 - 110 лв. за 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE имат перфектна возия и завидна стабилност в завои.Коко,аз също не исках да споря и за това не писах повече в темата.Моите амортисьори са газови "BOGE" и съм много доволен.Когато дойде време за смяна ще си купя пак такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 Не желая да се впускам в спорве, но газовите на Sachs и BOGE ..........Така е адаш, богетата заспаха отпред, използвам момента да благодаря за доставката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts