bugssy Публикувано 22 Август 2012 Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 Колеги Извинявам се за поредната тема за АЕВ мотора особенно за чип прегледах много менения и теми и четах четах обаче нищо не разбрах.Моето Ауди (любовницата ми ) е харна колица много си я обичам обаче преди година и сложих газова инжекционка Ланди Ренцо с испарител за 150 киловатов мотор които ми е в повече обаче Ся почва да ме човърка защо и аз не съм и турнал едно чипче та да стане малко по пъргава понеже братчеда кара Е46 323 170 коня (дабъл ванос , задкрилки ,енгел аис .. бе мамата на мамата ..... няама на света такъв вървеж кат тва БМВ) и ми се пери нещо.Обаче знам че ще ме изпревари (поне така мисля нали се пак е 170 конета)и нямам шанс с куатрото и ся се дразня че те префалини чаиници ми се перят нещо.Четах къв чип къде как защо както и да е ся да ви питам конкретно че един Майстор слагач на чипове ми казва че няма смисал да слагам да тормозя колата ефект нямало само щял съм да си прецакам турбината.Обаче аз не вярвам докато не ви питам вас за ко иде реч. 1. Ще има ли проблем да си карам на ГАЗ с чипче? 2. Има голяма гама от чипове дето се предлагат от 180 коня и 270 нм до 195 коня и 310 нм за моя мотор ( ако знаете някои добър сервиз в стара загора моля да ми го препоръчате че тва 323 летец ме дразни ! 3. Има ли шанс да си прецакам турбината за кратко време след чипосване с мега мега чипа дето дава 195 коня и 310 нм.( аз не съм състезател но от време на време ме кефи да я сръчкам малко да живне и тогава ми става едно кефско такова ! 4.Турбината ми е здрава колата без катализатор грам не пуши през аспуха няма сажди черни газове турбината ми не се чува рам да свири ! 5. Ако реша направо да ъпна турбината ( четох че моята е к03 в форума , обаче излиза че най добре е да сложа к03с вместо к04 ) трябва ли да сменям и компа и някви други неща дето да трябва да се сменят за да тръгне с новата турбина !? 6. Ако ъпна турбината колко коня ще ми извади с к03с? без чип !? колко пара струва подмяната с такава турбина! 7. Искам да стигна 190-195 коня 290 нм но не искам да имам проблеи след това може и 180 коня и по малко нм но да не ми се прецака нещо .... то имаше една приказка " не може голям да те ехехе и да не те боли " ама аз пак да си питам щото знам че ще ми да дете правилно отговори. 8. Или да слагам направо един 4,2 от А8 300+ коня и да се пускам на старата , само да може да влезне в коша 9. Верно ли сваля разхода на гориво и с колко ?..........................................................................................................................Тука намерих малко инфо за чип в Стара Газора - http://www.tuneline-bg.com/?load=tuning&marka=15&s=20&tID=133 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 22 Август 2012 Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 Баси човек, с най-добри чувства ти казвам, че толкова глупости си изписал, че не ги дочетох всичките. Няма "много чипове" и различни вариянти, тоест има, ама файдата от тях без Дино тест е толкова спорна, че не ти се иска да знаеш! Единственото, което 100% сигурно е да я ремапнеш, тоест пак да и сложат чип, само че чипа да си е направен специално за твоята кола, като всичко това се случва на дино-стенд и виждаш крайния резултат. Всички други вариянти са няма такава разспивация, включително смяна на турбината с к03с, на която и искат пари като за истинска турбина, а пък това с 4.2 Ве 8, беше най-страшното... това ще е няма такава котва. Гледах на Калояново един подобен проект как се движи и ми се струва, че си е като чук без дръжка, на харчене е като танк, а на поддръжка сигурно е като Ламбо, щото ще се окаже, че евентуално ако влезне тази котва отпред, после ще трябва да се вади за всяка една малка дейност като смяна на маслен филтър. А това, че ще ти замине турбината след чип-а, грам не се притеснявай. Моята читава турбина за 40км отиде направо в кофата, просто като се чупи, се чупи и това е. Има 1 мил. неща, дето не зависят от налягането и могат да се прецакат и да счупят турбината. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 22 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 (Редактирано) Баси човек, с най-добри чувства ти казвам, че толкова глупости си изписал, че не ги дочетох всичките. Няма "много чипове" и различни вариянти, тоест има, ама файдата от тях без Дино тест е толкова спорна, че не ти се иска да знаеш! Единственото, което 100% сигурно е да я ремапнеш, тоест пак да и сложат чип, само че чипа да си е направен специално за твоята кола, като всичко това се случва на дино-стенд и виждаш крайния резултат. Всички други вариянти са няма такава разспивация, включително смяна на турбината с к03с, на която и искат пари като за истинска турбина, а пък това с 4.2 Ве 8, беше най-страшното... това ще е няма такава котва. Гледах на Калояново един подобен проект как се движи и ми се струва, че си е като чук без дръжка, на харчене е като танк, а на поддръжка сигурно е като Ламбо, щото ще се окаже, че евентуално ако влезне тази котва отпред, после ще трябва да се вади за всяка една малка дейност като смяна на маслен филтър. А това, че ще ти замине турбината след чип-а, грам не се притеснявай. Моята читава турбина за 40км отиде направо в кофата, просто като се чупи, се чупи и това е. Има 1 мил. неща, дето не зависят от налягането и могат да се прецакат и да счупят турбината.+1 имаш от мен С повечето неща се шегувах , май не си ми хванал мисълта ! Искам повече инфо за чип тунек и колко искам да извадя от тази кола ! това е простичко казано , тва за 4,2 от А8 ми доиде като идея на която да се посмеем не че ше се грабна да слагам такова чудовище в колата което ше е супер безмисленно тенкю за отговора все пак ! Редактирано 22 Август 2012 от bugssy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 22 Август 2012 Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 Честно казано с шанс да ми се смеят колегите,мисля, че доста ще го помъчиш тва БМВ 323 не са чак такива самолети... с 1.8Т Quattro та дори може и да го дръпнеш..Извинявам се за off-а... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 22 Август 2012 Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 (Редактирано) В Стара Загора не знам да има хора, които да ти я направят тая процедура, най - близкото място, за което се сещам, че ще ти свършат работа, е в Пловдив - Маднес Моторспорт http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=3 Редактирано 22 Август 2012 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Няма да се плашиш колега, аз така си хейтя Бтв заслужава си да го пробваш и сега, ама си карай на бензин, а не на газ. Тук в София има едно момче Бимбо (Бимеро) и тн, 320и кара с много жокери, едва ли не вървяла като 323-ка, или поне така съм чувал, та с Голф 4 ГТИ на предно, направо му счупих краката, а това ми беше второто качване в тази кола, и беше абсолютно сток. 120кс на гумите беше голфа Говорим за разлика от поне 2-3 коли. Излъжи го твоя авер да карате от място, на някакъв по-гаден асфалт, където задното да се хлъзга повечко. Даваш три пъти цялата газ и пускаш съединителя, съответно се държиш и за волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 На тоз прехапан стоков тръц от миналия век да знайш, че някой ше седне да му "пише" чип, специално за него... Ше му пейстнат некой файл от торентите и ше го пуснат да се спасява. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Да бе, ама поне няма да го оставят да върви на 14-ки примерно и ще се види ако има някаква драма я с налягана, я с нещо друго. Аз едно време си правих такива експерименти с по 300лв чипове, карах няколко месеца и я качих на Дино ден в ХЕЕД, изкара 122кс, отидох същия ден, сложихме стандартния софтуер и изкара 120кс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 A какво ако ти кажа, че без да бях ходил на дино с чип за 250лв колата (А4 1.8Т) вървеше осезаемо повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 На тръца веднага става ясно дали има разлика или не. Все пак не е някоя отмосферка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 То, аз мога и без 250лв да ти я подкарам повече, само ще и махнем Н75-цата, и ще вържем една свинска опашка и да же и бууст контролер ще си имаш, само стягаш свинската опашка и тръгва още повече! Е може малко да насича от време на време, ама то няма да е на всички предавки, при мен насичаше само в края на 4-та и цялата 5-та... Но пък от друга страна излезе за без пари, пък и скоростите са дълги, така че на 3-та 180км/ч ме устройват, после чух че вървяла на 14-ки с 1000 градуса ЕГТ, ама това са бели кахъри... :hilezh: Като оставим майтапа на страна,ясно е че има коли, които никога не са виждали Дино и си вървят, та си дават и много добри времена, но дали си заслужава да гониш дивото, като можеш да си хванеш питомното и 100% да останеш доволенЕто в моя случай, когато се опитах да мина тънко и то не от безизвестен тунер, а уж пак от големите форумни майстори на чипове... какво всъщност стана- чип 300лв- дино (по-късно) - 50лв- разпояване, запояване на чип - 2 х 20-30лв (при първото поставяне, след това при махането и поставянето на сток софт-а)- гориво - 20-30лв. И ко стана, че съм дал 450лв и нищо не става, а можеше направо да си дам 600 и да си ми я ремапнат от първия път, без драми, а пропуснах да добавя и един загубен ден, в който не бях на работа и няколко таксита, щото останах без кола... та ги натрупах до към 520лв. и всичкото това, щото съм тарикатче и не ми се даваха "мнооого" пари за дино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 sk. след като имаш опит би ли ми казал какъв ремап могат да ми направят за 600 лв. Тъи че да се получи нещо и да не си правя безуспешни експерименти ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Ем фирми общо взето бол...Като ги подкараш ТСТ - Варна, Маднес - Пловдив, ХЕЕД - София, отделно има други фирми и други и други... Общо взето май Пловдив ще ти е най-близо, но това, което ти казах за 600-те лв е примерно, може и по-малко да вземат, а на някои места сигурно ще ти обадят и повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Колега, не знам какво си чел, но продължавай да четеш...на надлъжни мотори като твоя не се монтира турбина K03S, тя се слага само на напречните като моя (А3, G4).А по темата, аз съм с чип от Брезел за 200 лв! Пари за мапване на стоков тръц на дино никога няма да дам...които има излишни кинти да оди да хрантути маперите...избора е личен! Редактирано 23 Август 2012 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Да бе, ама поне няма да го оставят да върви на 14-ки примерно и ще се види ако има някаква драма я с налягана, я с нещо друго. Аз едно време си правих такива експерименти с по 300лв чипове, карах няколко месеца и я качих на Дино ден в ХЕЕД, изкара 122кс, отидох същия ден, сложихме стандартния софтуер и изкара 120кс... Хаха айде пак легендите. С чип за 100 лева бех, на хеед 150 на гумите изкарах. Даже бех без преден кулер. Към 130 000 км минах с него. За тоя мотор отпреди 20 години още преди 20 години всичко е измислено и оттам насам само се прекопирват чиповете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Аз имам усещането че някои са на комисионна за всеки клиент които докарат за мапване...поправете ме ако греша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Е преди митю да пише недей да говориш така.А малкия верно го беха преебали тогава с оня чип. То после и генчо му го наби ама това е друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Охаааа дойде момента.... Обичам ви момци Вземете сега тоз ЧЕРПАКЖороМ, аз пък мога да ти кажа от кой взех първия чип, дето и чеп не ставаше от него, ама ще те оставя озадачен и умислен..., дали и ти случайно да не минеш едно дино?Шпекс не знам какво прекопират и какво е измислено от преди 20 години, но това, че има хорица от които нищо не става като майстори и мапери трябва да те навежда на мисълта, че май само с ядене не става, а си трябва и акъл. Реално колата след ремапа изкара 144кс на гуми, като обаче не и се отразяваше никак добре жегата, защото нямаше челен кулер. Жоро, ще те поправя, защото грешиш! Ето защо:Познавам няколко души, който са достатъчно добри майстори и с това си вадят хляба и определено имат не 1 или 2 реализирани проекти. Та в този ред на мисли, обикновено хорицата си мапват колите на пътя и скоро след това си я качват на дино, за да се "уточни" и да си изчистят някакви работи, дето аз не ги разбирам. А ако някой прекрасен, щастлив ден НИЕ форумните юзъри дочакаме някоя от вашите коли, твоята или на Шпека, да се качи на дино, така сериозно ще се смеем, че сигурно сами ще си изтриете акаунтите! Както се вика: "С пръ*ня, боя НЕ става!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Е нали ти казвам, че имах 150 кс на гумите в диното на хеед със стоковия кулер. И нямах драми дооста километри. От графиката се виждаше, че може и още да се изкарат.Много ти е ограничен кръгозора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Ей, Петък ли станА вече...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Пооочти. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Някой дали знае нещо повече за Digital Tuning в София? Чипът за този мотор по техния каталог е на солена цена в сравнение с другите (бих казал принципно нормална) и поне да попитам дали си струва. Редактирано 23 Август 2012 от KambOK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Тук:http://www.vimaxtuning.com/какво е положението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 Аз имам горчив опит от местен тунер без дино. Човека смени три софта и колата не тръгна, явно пробития кътоф, който сам открих по късно си каза думата. Пари за "чипа" не дадох, но след месец се оказа, че са вадили оригиналния чип със секачите и са накъдали писти на платката. Наложи се да сменя компютъра и сега имам оригинален софт за 170 лв. Самия софтуеър не струва нищо (достатъчно архайчен и разпространен е АЕБ), но самото диагностициране на състоянието на мотора и как се държи след интервенцията си заслужава 500 те лева.Sent from плодзеленчука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване