Net_Master Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Здравейте, колеги! Имам нова придобивка от днес - 2001ва S6 avant. Мотора е ANK, автоматик. Имам няколко питанки като нов в Ауди клуба.Температурата нормално трябва ли да стои по средата на 90 градуса или е нормално при висене по задръствания сега в жегите да мърда малко към 100. Засега по-нагоре не съм я виждал. Намясто ако работи колата 15-20 мин също има тенденция за повишаване леко на температурата. За мотор с виско /работещо/ и още две перки, които също работят ми се струва странно. Иначе ако съм в движение, си стои на 90 няма грижи. Питам понеже досега съм карал бмвта и там стрелката си стои закована в средата, ако мръдне нагоре вече се явява проблем.Другият ми въпрос е за скоростите. Моята кутия е с 2,3,4 и D, няма S режим. Всички ли са такива или съм уцелил аз такава Това е засега, ако се сетя нещо ще питам в процес на темата.Благодаря предварително! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Здравей и честито за придобивката.Относно температурата, която показва уреда на таблото: може да показва 90 градуса, но в същото време да е малко отдолу или малко отдолу. ДОколкото съм запознат, направено е така за да не се шашка водача.Случвало ми се е обаче да качи до 100 градуса на табло при жега, пуснат климатик и в задръстване. Това май е най-натоварващия режим, при който най-трудно се охлажда мотора. Не съм се притеснявал особено, защото ако има проблем, ще светне лампата.За всеки случай можеш да провериш дали вентилатора работи нормално. За автомата - след 2001 автоматите получават и функция "S" или така наречения спорт-режим. Моята е такава, но говоря за дизел. Не съм сигурен как е при S6 С5 - всички, които съм разглеждал, са с такъв автомат като твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 така и така зачекнахме температурите да попитам за темп.на маслото нормално ли е да стой на 100 градуса и малко над 100.маслото е ново 5в40 505.01 спецификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Е защо да не е нормално? Според мен тази температура е нормална при умерено шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 в тези жеги е нормaлно мaй.моето мaсло(5в40 кaстрол)сегa е нa 7хил км и онзи ден по мaгистрaлaтa зa морето при 150км\ч ми държеше 110 до 115 грaдусa инaче при нормaлно кaрaне от 100 не мърдa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 До 120 гр. е нормално. Иначе за темп. на охл. течност точно така дтрябва да е, температурата да е закована на 90гр. При мен само веднъж е подминавала тази стойност, но не стигна сто - карах си спокойно по Струма с 200 и се наложи бързо да намали и спра тъй като отпред се беше образувало задръстване. Този ефект с температурата съм го наблюдавал и при Тойота, но там никога не ми е мърдала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 28 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Ми това казвам, че подминава малко, не стига 100 по показания де, перките си въртят, не знам.... Може ли защото собственика махал разширителното казанче, за да купува ново и после налага ли се някакво обезвъздушаване или тоя мотор си го прави сам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Има начин да наблюдаваш точно температурата на охл. течност в реално време на дисплея на климатроника. В някоя тема беше описана последователността от бутони, които трябва да натиснеш на панела на климатроника, за да ти изкара температурата. Мисля че мотора трябва да се самообезвъздушава (ако не духа), но е много важно капачката на разширителния съд да ти е в ред ( те са си евтин консуматив). При обслужването може би е добре да се подмени и водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Първо честито за придобивката.За температурата: Не бива да мърда от 90гр по стрелка ако колата е изправна. Виж на 58-ми канал на климатроника колко е реалната стойност. Аз си мисля, че при показание на стрелка 95, реалната ще е по към 105-110 ! Може и уреда на таблото да не отчита вярно поради някаква причина, датчик или каквото и да било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Благодаря, колеги! Ще го погледна това с температурата на климатроника. А друго да питам: Карал съм и други коли с автоматична кутия, те правят същото ама не знам дали е нормално. Забелязах го особено тази сутрин като е "студена" колата, кутията "увлича" по-силно, с други думи налага се да натискаш по-силно спирачката за да спреш, както и колата подскача повече при смяна предавките. Някакво мнение? Редактирано 29 Юли 2015 от Net_Master Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Спорен е този въпрос и не може така само по написаното да се тълкува кокретно за твоята кутия, но най-общо казано - кутията има нужда да загрее малко за да заработи оптимално. Съответно съпротивлението в една студена кутия е много по-голямо и е нормално да тръгва с повече газ и да задържа повече от загрялата при отпускане на газта.Удари не трябва да има нито при студена, нито при "загряла" кутия. Например като местиш селектора от "P" на "D" или на "R", както и от "D" на "R" и обратно, новата предавка не трябва да влиза с удар, чукане - редно е да се усеща само леко напрягане в новата зададена посока. Редактирано 29 Юли 2015 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Ми да субективно е кое е удар и кое не, освен ако не е много силно. Да кажем, че се усеща по-голямо напрягане при студена кола и да кажем, че е в рамките на нормалното или поне така ми се иска Редактирано 29 Юли 2015 от Net_Master Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Колеги, сега пробвах това с климатроника и канал 57 - колата си стига 90 градуса намясто и не мърда нагоре нито по стрелка, нито по показания. Работи само виското - Ако включа климатика, тръгва и неговата перка. Другата вътрешната - не. Предполагам, че тя се включва при по-висока температура, но дори и на климатик колата си запази 90 градуса, може би за 20 мин на място без клима и после със. Ще пробвам тия дни и в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 На климатроника НЕ трябва да стои само на 90градуса, по спомени има два канала за температурата и съм виждал на някои по-стари коли единия не работи или просто стига по зададена таблица до 90 и спира така.Както са казали по-нагоре на изправна кола стрелката не трябва да мърда при никакви условия, 87-98 на климатроник е все още 90 на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Ахаа.....някой може ли да изрови къде е написано, щото с тая търсачка във форума нищо не мога да намеря, май не е мн читава. А и те нагоре са казали и други неща, че понякога се случва да мърда. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Аз също забелязах че в задръстванията при температура отвън 34-5 градуса и със засилен климатик стрелката на температурата отива към 100 градуса, а на маслото до към 110-120 градуса, което според мен е нормална температура. Един приятел има А8 4.2 и каза, че и при него го има този момент в жегите. П.С.Аз съм с 2.5 TDI автомат. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Ами освен да се опитам да забележа дали работи и втория ел. вентилатор вътре, който е на големия радиатор..и ако и той работи, значи или нямам проблем или е другаде. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Здравей, Аз имам само 1 ел. вентилатор, който е отвътре и виско перката. При теб с пуснат климатик този вътрешния в жегата би трябвало да работи постоянно. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Аз имам един отвън, един вътре и виското. Тоя вътрешния днес не тръгна при тестовете, но те бяха за около 20-тина мин намясто, затова не съм сигурен, че е било необходимо включването му. Затова ще се опитам да го засека при движение, когато колата покачи малко температурата над 90... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Не съм запознат при теб как е системата, може външния да ти охлажда радиатора на климатика, а вътрешния да се активира после. Някой вещ може да каже как стоят нещата при S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Колеги, някой има ли листа с всички диагностични канали на климатроника за тоя модел. С много ровене успях да намеря само това: http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml#DiagCodesНо не съм сигурен дали е за тоя модел, щото примерно канал 57 не отговаря на написаното по-горе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_audi80 Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Колега, канал 57 ти показва темп. която показва на таблото(90 гр.), а точната ти я показва на 58 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 aз нaмерих товa но имa знaчение зa някои модели дaли е фейс или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 За Ц5 е канал 58 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 (Редактирано) Ясно, ще се тества пак Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване