Jump to content

Някой знае ли добавка...


boko

Recommended Posts

Здравейте колеги, понеже имам съмнения , че имам спечен маслен сегмент или сегменти...та за това ви питам някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и какво е разрешаването му....може ли с някаква добавка за маслото да се раздвижат спекани сегменти....предварително благодаря на отзовалите се колеги...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето сме го правили това с газта и наистина има ефект.Само,че се чака няколко часа да кисне,за да се освободят сегментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво правите с тая газ? Наливате в цилиндрите през свещите и чакате да мине време ли? На мен Мишо (горублянския) ми беше казал, че има ефект (особено за дюзите) ако на 10 - 15 литра бензин, сложиш 1 литър газа за горене. Ма не пробвах... страх ме беше да не заприличам на газениче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво правите с тая газ? Наливате в цилиндрите през свещите и чакате да мине време ли?

Баш така става номера! Предварително източвате маслото и оставяте пробката на картера отвита. Докарвате буталата около средата на цилиндрите, т.е да не са на ГМТ. Наливате по около 100 мл. във всеки цилиндър през отворите на свещите и оставяте така за през нощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш 2-3л газ,точиш маслото,масления филтър стои до края на процедурата,оставяш пробката отворена за да се оттича газта която ще наливаш,махаш свещите и наливаш газ до горе(до ръба),(тая газ която се оттича яналиваш наново-въртиш я)ако някъде се отиича по-бързо имаш запекъл сегмент и наливаш докато почне едва-едва да се оттича.После изчакваш колкото може да се оттече,завиваш пробката,наливаш масло(гледай да е трансформаторно или промивно,4л),въртиш 3-4 пъти само на стартер за да изхвърли газта,която е останала в цилиндрите и слагаш свещите и палиш.Пуши бял пушек,лондонска мъгла,ама нема да се плашиш.Оставия да поработи.Слагаш новото масло и филтър.На мен ми отне цяла нощ(бях на работа).При мен гореше много масло 1л/1000км,сега съм минал 500км от тая ти ми работа и не го е барнала,дори си стои малко над макс. колкото го налях.Та за това казвам,че има ефект май,но искам да мина повече километри за да съм сигурен.Ами това е.

Редактирано от plambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се колеги, явно тая процедура ще я правя съвсем скоро...към пламбата благодаря за обстойното описание и само като дадеш ключа на контакт и изхвърля газта сама-друго не е необходимо да се прави..., а към влади имам един въпрос как се нагласят буталата да са по средата на цилиндрите, а да не са в ГМТ......и по-добре е да се налива постоянно газ или да се налее и да се остави за една нощ.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш свещите,и с ключ вътриш коляновия вал.Взимаш една дълга отверка(тънко желязо) и пъхаш през отвора за свеща.Виждаш каде е "най-долу" и "най-горе" и преценяваш каде е средата (на око). :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се колеги, явно тая процедура ще я правя съвсем скоро...към пламбата благодаря за обстойното описание и само като дадеш ключа на контакт и изхвърля газта сама-друго не е необходимо да се прави..., а към влади имам един въпрос как се нагласят буталата да са по средата на цилиндрите, а да не са в ГМТ......и по-добре е да се налива постоянно газ или да се налее и да се остави за една нощ.....

На контакт и стартер,да завърти 2-3пъти,без да палиш,ама обезателно да си налял промивното масло преди това,а и допълвай с газ там където се оттича по бързо ти сам ще видиш,2-3 пъти мисля че ще е достатъчно,за 5-6 часа си готов.Както казват колегите,нагласи си буталата предида сипваш газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам един въпрос как се нагласят буталата да са по средата на цилиндрите, а да не са в ГМТ......

Ами ако помислиш малко и ще се сетиш - проста математика :unsure: .90 градуса преди и след горна мъртва точка буталата са в средата на едно ниво :unsure: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Много полезна тема, макар и стара. :huh: Гледам доста хора са ползвали този метод....на кой производител газта е най-агресивна и съответно най-подходяща за целта....ако сте пробвали де. Аз веднага се сетих за Оргахим и Мегахим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здравейте! темичката е доста старичка но друга такава несъм засичал.искам да попитам това как може да се приложи за дизелов двигател че ми е много интересно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата е същата само че махаш подгревните свещи B)

Няма смисъл да се свалят дюзи,трябва специален ключ,после нови "тарелки"...

Има ефект с газта за горене ,едно време го правихме на соц возилата,ех спомени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ключа се развива дюзата от главата,а "тарелката" или така наречена дифтунга служи за уплътнение между цилиндровата глава и дюзата. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да се включа и аз в тази старичка тема,но е по-добре от това да пускам нова.Значи при мен проблема е следния след завръщане от почивка новия двигател,който сложих се държеше перфектно нямаше шумове.И точно до Стара Загора на една отбивка спрях да почина и загасих мотора,след малко паля да тръгвам и се получи едно тракане и аз се :blink: стоях,слушах нищо не схванах прибрах се леко по леко и веднага при майстор слуша той и каза,че са повдигачи веднага се отвори капака и ги смених старите имаха корозия,защото двигателя не е работил от около година и стария му собственик не е запушил отворите да не влиза влага вътре.Смених ги всичките заедно с разпределителния вал,че и той беше корозирал.Затворихме,запалихме и изненада пак си остана чукането :blink: !Сега бях при друг майстор той я провери и констатира,че е хлабаво бутало и ме увери,че няма проблем да си карам така,но на мен ми дойде на ум след като се прибрах,че след като е стоял двигателя може и да е спекан сегмент.Интересното,е че не ми гори масло.Кажете вие как да постъпя?

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При износени сигменти няма шум в мотора от сорта на тракане. Ти какъв шум долавяш точно :gruebel: Тракащи повдигачи е едно , а хлопащо бутало съвсем друго. Не знам при какви майстори си ходил :steinigung: Само да ти кажа, че ако все пак шума е в повдигачите, смени веднага маслото. Аз скоро имах разтракал се повдигач точно от масло и то на по- малко от 1000 км. след наливането му. Понеже имам от друга глава читави повдигачи и вал намислих по-натам да ги сменям....Добре, че първо смених маслото и всичко е ОК :zustimm: Преди това бях с наливен ТОТАЛ 15-40. Или маслото е било менте или просто не е било ТОТАЛ във варела :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ми е на 700 км и стария двигател и тоя му си слагам Алпин 10W40 внос от Германия,във фирмата на баща ми го поръчват от там за техните автомобили и взема и за нашите до сега такъв проблем не е имало.Дойде ми и друго наум дали е възможно да е от бутален болт?Иначе повдигачите и разпределителния вал и аз ги смених в предния пост съм го писал.Шума е като заглушено тракане на метал.

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...