limper Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Решил съм края на зимата да сменям колата.Отсега съм се насочил към Ауди А4 B6 quatro 1.8t 2002 - 150hp и Subaru Impreza 2.0 2005 - 160 hp Цените са сходни. Задължително е да е комби. 4х4 ще се ползва през зимата най-често, и то по слабо обаботени пътища.И сега идва дилемата турбо или атмосферно.... кое 4х4 е по-добро....кой от двата двигателя е по-добър?Като цяло съм чувал само хубави неща за 1.8т, другия мотор не го знам. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 В6 авант е едно от най-красивите аудита и е в пъти по-красиво от всяко субару импреза ,дори и от тези дето още не са проектирани,просто японците от субару са рядко талантливи като трябва да се проектира невзрачен дизайн.За вътре да не говорим ,че интериора изглежда като от миналия век и може да мине за всичко друго,но не и за уютен.Та предимствата на А4-един клас по-високо,по-приятно като екстериор и интериор ,мн.добър турбо мотор ,който му позволява по-добри динамични характеристики .Главното предимство на субару импреза комби в случая е ,че е по-нова година на производство,а останалите предимства с които се слави модела по принцип -като здравина и надежност са доста относителни като става въпрос за кола втора употреба .За задвижването между двете може да се постави равенство според мен/що се отнася до нормалните им модели-рали модела мисля няма смисъл да се коментира/.Подръжката ще е сходна вероятно,като сервизите на субару и хората разбиращи от тези коли май не са под път и над път,което дава леко предимство за ауди .Важна ще е и цената ,като на субару ми се струва,че ще може да постигнеш по-добра цена на която да вземеш колата и ако те кефи съвсем не е фактор за пренебрегване,но пък трябва и да се мисли,че тази кола после е добре да може да се продава бързо и на добра цена,което не е в плюс на субару .Честно казано за мен /ако изобщо ми мине през ум за японец /би имало такава дилема единствено ако става въпрос за избор между А4 и Легаси,което във вариант комби или като аутбек си е доста добре изглеждащ автомобил и е по-висок клас.Импрезата по принцип привлича внимание защото всеки се сеща за ралитата и STi ,WRX ама в действителност са доста малък процент от произведените,а останалите са си доста скучни и не блестящи с нищо автомобили с доста лакоми и като цяло атмосферки при това и им остава едно двойно предаване само,но пак не е като на бИгачките им.Та накрая най-важното е на теб да ти харесва и да се чувстваш добре с колата,която ще избереш.Успех в избора ......и тайно се надявам да избереш по-красивото коНби ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 благодаря за мнениетознам, че субаруто е по-нисък клас от а4, мен ме дразни примерно , че нямат въобще опция климатроник, докато мойто от 96 е с такъв...легасито е огромно, по скоро А6 отговаря на негоа до сега само комбита съм карал, и съм свикнал, пък и за дълъг път е перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 А за сегашния АВАНТ какво ще му търсиш,че се увеличава семейството и ще трябва да мисля за нещо по голямо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Твърдо субаруто бих взел, вярно е че в Ауди вътре салона е много добре направен и доста по-качествен, но бих избрал Субару като имам предвид че е доста по-надежден автомобил от А4, нямам за цел да засегна никого просто следя най различни тестове и класации.Ако искаш лукс и престиж-АУДИ,ако търсиш качество, надеждност и проходимост-Субару. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 ако ти трябва кола за каране и вършене на работа- субару, ако искаш имидж-ауди!като здравина субару-то е светлинни години пред ауди от тези години, но пък комфорта при ауди е несравним...ако имаш познат в сащ ще ти е оферта японеца, там са доста евтини консумативите...но и да нямаш пак не са по-скъпи от тези на ауди!не бих казал, че ауди е по-лесно за отсервизиране, защото като цяло нашите майстори са мърлячи, тъй че и тук се изравняват нещата...всичко е въпрос на предпочитания!моят избор би бил субару, някак по-безпроблемни ми изглеждат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Бре, бре...това Субару-то и камиони тегли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Субару има смисъл да си зимаш ако е WRX , стандартните им модели са нищо особено, особено пък бензиновите им атмосферки са мъртво родени и харчат колкото WRX-а... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) Абе веднъж се качих в една импреса wrx sti, щех да повърна вътре! Нема такъв дървен интериор! Редактирано 21 Декември 2009 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) Виж сега колега, качваш се в едната кола и навърташ 10-ина километра, след това се качваш в другата и пак така, спираш ги една до друга оглеждаш ги добре и ще разбереш коя е твоята кола. Така мненията, които получаваш са малко или много пристрастни, вкуса на всеки човек си е различен. Иначе от мен получаваш един глас за Аудито. Нагоре са ти описани много предимства и недостатъци и няма да се впускам в обяснения. Лично аз съм голям почитател на Субару, звука на боксера е неповторим, музика за ушите, а Субару правят добър боксер. Но предпочитам Легаси пред Импреза. Редактирано 21 Декември 2009 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Субару има смисъл да си зимаш ако е WRX , стандартните им модели са нищо особено, особено пък бензиновите им атмосферки са мъртво родени и харчат колкото WRX-а...много точно казано. още един глас за аудито. единствения "плюс" за японеца е по новата година и по ниския център на тежеста на двигателя. задвижването е същото като при ауди. двигателя е мъртвец, интериора е правен от сляп шестокласник в кръжок по ТНТМ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Аз като си купувах колата бях твърдо решен да е 4х4 и бюджета ми позволяваше само ауди и субару от по-старите. Първо гледах за импреза ама нещо не ми хванаха окото. За това, че бяха тотални дръвчета като интериор не ми пукаше особено ама двигателите им бяха тотални мъртваци. Само турбинираните ги биваше ама те пък всички бяха акцизни. От суби форума разбрах, че и поддръжката им е скъпа. Вярно, че са с много здрави окачвания и двигатели ама счупи ли се нещо става дори по-дебело от аудито. Наистина пробвай и двете коли пък каквото ти хареса. Няма да сбъркаш каквото и да вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 В случая мисля че 1.8Т е по правилния избор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 интериора е по куц на субаруто - фактомръзна ми от хлопащи носачи за А4 - слабо окачване - фактразхода и на двете е идентичен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 При Б6 не е ли изчистен проблема с калпавото окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Не знам какво наричате калпаво окачване, ама носачите стават с по един повече от всяка страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 +1 за 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Един познат имаше преди време Легаси турбо, леко напомпано до към 350 коня.... стара, грозна и адски здрава кола...... само като седнеш вътре и чуеш двигателя моментално ти се вдига адреналина В Щатите пък се возих в на един българин STI-то, което по него време беше около 500те коне та след тия случки съм непоправим турбо скуби фенчастите изобщо не са им кът, дори и в БГ, скуби сектата тука също е вече доста голяма. А отделен въпрос е, че перформанс чарколяци за Импреза като цяло има повече от стандартни такива иначе накратко - ако си спокоен тип човек и търсиш кола за возене - аудито, ако си по-агресивен и искаш кола за каране - турбо скуби.Аз лично не бих се замислил и за миг за един WRX, ако ще и по-старичък да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Едно време беше пълно с турбо субарута по моргите в Германия. Основно турбо, атмосферки почти нямаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 то това ми е нещо като фикс идея - ако харесам скубито , след време да се бухне wrx мотордруго което искам да питам, диференциалите какви са - куатрото ? а на субито - перманентно, но лсд ли е, щото и там май има 2 вида ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) Ако търсиш адреналин и имаш 30-40 к за изхарчване, за какво ти е да садиш мотори, след като има ГОТОВИ? Редактирано 21 Декември 2009 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 хахаха защото 30-40к е далеч над моя бюджет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) хахаха защото 30-40к е далеч над моя бюджете ако намериш суби ВРХ 2005 г. за 10 к обади се да ти поръчам 3-4 бройки. Редактирано 21 Декември 2009 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Ти прочете ли моделите, които съм дал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Ти прочете ли моделите, които съм дал?Да, коли за около 20 к. След поста ти в които каза че ще садиш WRX мисля че е по добре да си вземеш заводски правено ауди с аналогична мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване