Jump to content

A4 quattro vs Impreza AWD


Recommended Posts

Решил съм края на зимата да сменям колата.

Отсега съм се насочил към Ауди А4 B6 quatro 1.8t 2002 - 150hp и Subaru Impreza 2.0 2005 - 160 hp

Цените са сходни. Задължително е да е комби. 4х4 ще се ползва през зимата най-често, и то по слабо обаботени пътища.

И сега идва дилемата турбо или атмосферно.... кое 4х4 е по-добро....кой от двата двигателя е по-добър?

Като цяло съм чувал само хубави неща за 1.8т, другия мотор не го знам.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В6 авант е едно от най-красивите аудита и е в пъти по-красиво от всяко субару импреза ,дори и от тези дето още не са проектирани,просто японците от субару са рядко талантливи като трябва да се проектира невзрачен дизайн.За вътре да не говорим ,че интериора изглежда като от миналия век и може да мине за всичко друго,но не и за уютен.Та предимствата на А4-един клас по-високо,по-приятно като екстериор и интериор ,мн.добър турбо мотор ,който му позволява по-добри динамични характеристики .Главното предимство на субару импреза комби в случая е ,че е по-нова година на производство,а останалите предимства с които се слави модела по принцип -като здравина и надежност са доста относителни като става въпрос за кола втора употреба .За задвижването между двете може да се постави равенство според мен/що се отнася до нормалните им модели-рали модела мисля няма смисъл да се коментира/.Подръжката ще е сходна вероятно,като сервизите на субару и хората разбиращи от тези коли май не са под път и над път,което дава леко предимство за ауди .Важна ще е и цената ,като на субару ми се струва,че ще може да постигнеш по-добра цена на която да вземеш колата и ако те кефи съвсем не е фактор за пренебрегване,но пък трябва и да се мисли,че тази кола после е добре да може да се продава бързо и на добра цена,което не е в плюс на субару .Честно казано за мен /ако изобщо ми мине през ум за японец :hilezh: /би имало такава дилема единствено ако става въпрос за избор между А4 и Легаси,което във вариант комби или като аутбек си е доста добре изглеждащ автомобил и е по-висок клас.Импрезата по принцип привлича внимание защото всеки се сеща за ралитата и STi ,WRX ама в действителност са доста малък процент от произведените,а останалите са си доста скучни и не блестящи с нищо автомобили с доста лакоми и като цяло атмосферки при това и им остава едно двойно предаване само,но пак не е като на бИгачките им.Та накрая най-важното е на теб да ти харесва и да се чувстваш добре с колата,която ще избереш.Успех в избора ......и тайно се надявам да избереш по-красивото коНби ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мнението

знам, че субаруто е по-нисък клас от а4, мен ме дразни примерно , че нямат въобще опция климатроник, докато мойто от 96 е с такъв...

легасито е огромно, по скоро А6 отговаря на него

а до сега само комбита съм карал, и съм свикнал, пък и за дълъг път е перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо субаруто бих взел, вярно е че в Ауди вътре салона е много добре направен и доста по-качествен, но бих избрал Субару като имам предвид че е доста по-надежден автомобил от А4, нямам за цел да засегна никого просто следя най различни тестове и класации.Ако искаш лукс и престиж-АУДИ,ако търсиш качество, надеждност и проходимост-Субару.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти трябва кола за каране и вършене на работа- субару, ако искаш имидж-ауди!като здравина субару-то е светлинни години пред ауди от тези години, но пък комфорта при ауди е несравним...ако имаш познат в сащ ще ти е оферта японеца, там са доста евтини консумативите...но и да нямаш пак не са по-скъпи от тези на ауди!не бих казал, че ауди е по-лесно за отсервизиране, защото като цяло нашите майстори са мърлячи, тъй че и тук се изравняват нещата...всичко е въпрос на предпочитания!моят избор би бил субару, някак по-безпроблемни ми изглеждат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субару има смисъл да си зимаш ако е WRX , стандартните им модели са нищо особено, особено пък бензиновите им атмосферки са мъртво родени и харчат колкото WRX-а...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе веднъж се качих в една импреса wrx sti, щех да повърна вътре! :respekt: Нема такъв дървен интериор!

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега колега, качваш се в едната кола и навърташ 10-ина километра, след това се качваш в другата и пак така, спираш ги една до друга оглеждаш ги добре и ще разбереш коя е твоята кола. Така мненията, които получаваш са малко или много пристрастни, вкуса на всеки човек си е различен.

Иначе от мен получаваш един глас за Аудито. Нагоре са ти описани много предимства и недостатъци и няма да се впускам в обяснения. Лично аз съм голям почитател на Субару, звука на боксера е неповторим, музика за ушите, а Субару правят добър боксер. Но предпочитам Легаси пред Импреза.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субару има смисъл да си зимаш ако е WRX , стандартните им модели са нищо особено, особено пък бензиновите им атмосферки са мъртво родени и харчат колкото WRX-а...

много точно казано. още един глас за аудито. единствения "плюс" за японеца е по новата година и по ниския център на тежеста на двигателя. задвижването е същото като при ауди. двигателя е мъртвец, интериора е правен от сляп шестокласник в кръжок по ТНТМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си купувах колата бях твърдо решен да е 4х4 и бюджета ми позволяваше само ауди и субару от по-старите. Първо гледах за импреза ама нещо не ми хванаха окото. За това, че бяха тотални дръвчета като интериор не ми пукаше особено ама двигателите им бяха тотални мъртваци. Само турбинираните ги биваше ама те пък всички бяха акцизни. От суби форума разбрах, че и поддръжката им е скъпа. Вярно, че са с много здрави окачвания и двигатели ама счупи ли се нещо става дори по-дебело от аудито. Наистина пробвай и двете коли пък каквото ти хареса. Няма да сбъркаш каквото и да вземеш :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интериора е по куц на субаруто - факт

омръзна ми от хлопащи носачи за А4 - слабо окачване - факт

разхода и на двете е идентичен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат имаше преди време Легаси турбо, леко напомпано до към 350 коня.... стара, грозна и адски здрава кола...... само като седнеш вътре и чуеш двигателя моментално ти се вдига адреналина :flipoff:

В Щатите пък се возих в на един българин STI-то, което по него време беше около 500те коне :bia: та след тия случки съм непоправим турбо скуби фен

частите изобщо не са им кът, дори и в БГ, скуби сектата тука също е вече доста голяма. А отделен въпрос е, че перформанс чарколяци за Импреза като цяло има повече от стандартни такива :lol:

иначе накратко - ако си спокоен тип човек и търсиш кола за возене - аудито, ако си по-агресивен и искаш кола за каране - турбо скуби.

Аз лично не бих се замислил и за миг за един WRX, ако ще и по-старичък да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време беше пълно с турбо субарута по моргите в Германия. Основно турбо, атмосферки почти нямаше :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това ми е нещо като фикс идея - ако харесам скубито , след време да се бухне wrx мотор

друго което искам да питам, диференциалите какви са - куатрото ?

а на субито - перманентно, но лсд ли е, щото и там май има 2 вида ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш адреналин и имаш 30-40 к за изхарчване, за какво ти е да садиш мотори, след като има ГОТОВИ?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха защото 30-40к е далеч над моя бюджет

е ако намериш суби ВРХ 2005 г. за 10 к обади се да ти поръчам 3-4 бройки.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти прочете ли моделите, които съм дал?

Да, коли за около 20 к. След поста ти в които каза че ще садиш WRX мисля че е по добре да си вземеш заводски правено ауди с аналогична мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...