Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Today
  2. Не е зле да си имате една щека, проверете за каталожния номер и си поръчайте. Там отпадат всякакви съмнения... А между другото и на мен се е случвало да получавам колебливи показания след пълна смяна, но после се стабилизират данните. Очевидно разполагам и с щека.
  3. Elevate your dating game with the top site for hassle-free connections. True Females [URL=https://datesnow.life]Exemplary casual Dating[/URL]
  4. Nikolay Tanchev

    Код за боя

    Написан е на бележката залепена в багажника. Виж прикачения файл. Може и по вин номер да излезе ако се направи справка.
  5. Turn casual moments into unforgettable dates – choose the best casual dating site! Genuine Ladies [URL=https://matchnow.life]Premier casual Dating[/URL]
  6. Вчера
  7. Това ясно, просто пуснах тук и другата тема, ако недай си боже пак ти се наложи да човъркаш там ( или ако някой друг чете тук и не е намерил другата тема). Не зная колко е разликата между двата маховика иначе .
  8. Не знам колко му дават по книжка на тоя мотор, но не е добре да се препълва но и тогава ще ти даде съобщение - този път за високо ниво. Долей му още 200-300 грама, покарай и виж какво ще отчете…
  9. @BECKOмного ти благодаря за отговора! Аз точно за да не ми стане мотора на салата, толкова скоросттно изтрелях тази тема, но както ти обясни в твоя пост това е долна граница и реално мотора има масло над нея. Като се замислих проблема най-вероятно е от това,че този път за разлика от обикновенно купих една туба 5л. Вместо 4+1 като обикновенно и най-вероятно майстора и аз след това сме се заблудил и от големината на тубата и сме оставили прекалено много количество в нея. Утре ще долея да видим дали ще стане 100%. Дали е вярно, че ако се сипе 5л. това не влияе добре на двигателя. Аз съм с 2.0 TDI.
  10. Може нещо да се е объркал и да ти е сипал 500-600 грама по-малко… от долно до горно ниво е точно литър. И 20% не означава, че има толкова масло от общото количество (той мотора ще е на салата отдавна), а че си на 20% от долното ниво при което ти вади индикацията за ниско ниво (жълтата лампа за маслото). Дори и когато светне жълтата лампа за нивото, пак нямаш реален проблем - има запас от още около 200 мл. масло преди да стигнеш реално опасно ниско ниво (това е за V6 моторите). В книжката на колата ти е описано това за индикациите на маслото и колко да се долива в какви ситуации. Ако има сервизна щека ще може да ти измери нивото майстора ти… но както е на средата може да си караш ( или да долееш още 300-400 грама).
  11. Благодаря, но по горе съм снимал маховиците,който са различни,този изрязания е от avj a другия е от по-старите 1.8т за тях питам каква е разликата в килограмите!
  12. Здравейте колеги, Вече 5 години карам моето Audi B8, онзи ден го бях завел за смяня на маслото на двитателя, но нещо компютърът не отчита правилно или масло наистина няма. Принципно майсторът който ми сменя маслото винаги сипва приблизително 90% от маслото и ми казва: "Покарай я, и долей малко". И наистина така става, като я покарам малко ми изписва, че трябва да се сипе още малко, сипвам компютарът отчита 100% и остава малко в тубата, което не го сипвам. Така е било последните години, сега обаче първо показа 0%, после вдигна до към 20% докато карам, после реших да спра да долея това дето ми е за от 90% до 100%. Резултат имаше и маслото стана от 20% на 50% като сипах съвсем малко. Покарах малко, палех наново колата, без резултат не се вдигна повече. Може ли да ми кажете, случвалоли ви се е това, предполагам ако наистина маслото в двигателя е 20% ще се светне някакаква лампа на таблото. След празниците, ще я закарам до майстора,предполагам може да се бръкне като на по старите модели и да се види на ръка колко е наистина маслото. Възможно ли е да е протекло нещо или просто софтуерен проблем?
  13. Колата е Audi 80 B4 ABK. При движение със скорост от 35-40 км до около 80-85 км се чува едно ручене. Като вдигна с крика предно ляво колело рученето пак го има. При вдигане на дясното колело няма ручене. Няма промяна на звука в завой или при движение по инерция, като изключа от скорост. При ускорение или като не подавам гас, няма промяна на звука. При натискане на спирачка пак няма промяна на звука. Питам лагер на главината, каре или диференциал е това?
  14. Да има капак който се затяга с гайката за резервната гума. Утре ще погледна и ще ти дам номера на часта ако има такъв. Но моето е съвсем различно от това което е при теб. Тези стадиопорените държачи на инструменти дето седят върху акумулатора нямат капак тях гумата ги затваря отгоре . Най вероятно има разлика в някой неща при B9 и при B9.5 Facelift . А ако пък говориш за отделението което си показал преди задните седалки със сигурност има капак който ти липсва и номера на цялото отделение е 8W9861486A
  15. А има ли нещо като капак, защото моето е така както го виждате, но изглежда да има място за щипки някакви и допускам, че ми липсва капака. Ако има капак дали може да погледнеш какъв е оригиналния номер, че да си намеря?
  16. Там нямам нищо за момента в смисъл карго мрежата и разни други неща като светлоотразителни жилетки , аптечката стоят сега там. Флакона с пяната , компресора и изтрументите са в едно като кутия което седи върху акумулатора но то се маха ще го махна за да сложа гумата и ще преместя нещата в другото отделение.
  17. @Tipp Ако го имаш това отделение със същите инструменти, то там при теб е със спрей вместо инструменти, така ли да разбирам?
  18. SZRXXX

    Код за боя

    Здравейте колеги, някой знае ли къде пише кода за боя на ауди а6 с7 2012г ?
  19. Има сделка, ще изчакам за крика и ще го взема, че се оказа нямам
  20. Най лесно , започни с релето на помпата , намира се отпред под капака, мисля че беше до резервните предпазители.Има вероятност да залепват контактите.
  21. Няма нужда от други болтове същите болтове си ползваш. @Airfan И аз има помещението което показа и абсолютно всички инструменти и няма нужда от подложката от долу но виж крика не знаех , че имаш още един и поръчах от А3-ка. Ако искаш изчакай тия дни да ми го докарат и да го тествам на А4-та ми и ако ми се стори нестабилен ще се радвам да обсъдим цената. Нищо , че съм в Англия ще ти дам адрес в България на който да го пратиш. Ако пък е Ок крика който поръчах може да дадеш твоя на @D.Stoykov ако има нужда от него.
  22. @Tipp Моята резервна е с жълтия етикет (оригинална е), но не обърнах внимание джантата с какво ЕТ е. Ако искаш утре мога да проверя. Искаш ли тази подложка под гумата да ти я запазя? Ето това е резервната: Горните неща ги купих преди да установя, че имам инструменти на скришно (камъка за гумите, удължения ключ и отвертката са от мен сложени): Иначе имам още една излишна подложка (необорудвана), но отдолу зъбчето, с което се фиксира е счупено, както и един излишен крик имам. Тези може би ще идат за @D.Stoykov, а ако ти не искиш горния комплект и/или крика, него ще му го дам:
  23. Патерицата я договорих, чакам да я изпратят и веднага следващият въпрос за който се сещам: Сигурно трябва да се носят други болтове за нея, вероятно по къси от тези за алуминиевите джанти?
  24. https://mobile.bg/11679057247520422 Дали това ауди си заслужава парите? Как е от към поддръжка?
  1. Зареди още активност
×
×
  • Create New...