maisuda Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 60-70 хиляди евра и нагоре са били. Най-новата А6 тръгва грубо от 130к лв. база, като можеш да стигнеш и до 240 хил. лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 (Редактирано) Да постна едни преди и след снимки Варигата е била съществено разтегната, като зъбните колела (без двете основни, и слава богу ) бяха също за смяна, та барабар с болтовете направо . Най-интересното е, че бай-италианец вече е бил сменял горните обтегачи преди да запрати колата насам, с които съм си карал последните 3 години/70-тина хил. км. Само дето не са били зацепили хубаво системата и е имало леко отклонение, което най-вероятно е резултирало в някаква лека вибрация, която не съм и усетил... Чакам все още частите за кутията, затова и не мога да споделя крайния резултат и цената все още Комплекта вериги и обтегачи е поръчван от производителя директно, ако не се лъжа, само колелата и някои от бананите са директно от Порше (нямам снимка с веригите, но ще питам за номера и източник в последствие ) Редактирано 29 Юни 2018 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 И аз имам снимки на твоята кола през кутията май е по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Ми тя там малко си седи като паметник от известно време Ама доста работя видя и тепърва й остава да види още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 С разтегнати вериги колата не върви добре и гори в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 (Редактирано) За съжаление няма да мога да споделя сравнение, как е с преди и след, понеже освен тях смених и ролките с ремъците и алтернатора, кутията чака части за пълен ребилд, хидротрансформатора също ще се ребилдва, турбото отива също за пълна рециклация, тъй като след последната издържа под година (Митко Турбото), а смятам, че ще трябва да се пипне и задния диференциал, но ще видим чак след като всичко се сглоби След това трябва да издържа малко и да я пораздвижа преди да я закарам в Хеед на диното да видим каква е ситуацията и дали ще има нужда от донастройки Но с досегашния ми опит, не очаквам различно от 14/100 пак ама знае ли човек Редактирано 29 Юни 2018 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Тя и моята поседя...за два болта запекли Харесах някои неща от твоята, но не се навиха за бартер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Да, похвалиха се за дългата борба Ами са далеч от мен. Още отсега имам покана да не стъпва аудито там поне за няколко месеца, да си починат от него Не че и ягуара ми не чака за ремонт на мотора отстрани , ама такъв е живота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Трябват донастройки с новите вериги задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 @kainy: по план при мен трябваше отзад над главините има едни малки тампончета - и тях да сменят, но казаха: "ами, мислим да си починем малко от твоята кола!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 2 hours ago, kpematop said: Трябват донастройки с новите вериги задължително. Адаш, ако не е проблем да споделиш какво точно имаш предвид под "донастройки"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2018 Зъбните колела се местят +- няколко градуса. Новите вериги след като се разработят може би е добре да се махнат пак горните капаци и да се провери. Говорим само за горните капаци, не целия двигател. Какъв модел е това черното? За какво ти е хибрид на 3.0тди ако имаш такова. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2018 И как установяваш къде е вярното място? Датчик има само на единия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Използват се пиновете, блокира се коляновия вал през картера и разпределителните и се наместват зъбните колела. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazarov1994 Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 (Редактирано) Колеги бях писал края на Май за един проблем : "Здравейте колеги, четох чотох 10-12 страници и се изморих, тъй като не намерих отговор на няколко въпроса, да ви ги задам: 1- 3.2fsi и 3.0tdi еднакъв ли е принципа и смяната на горните и долните оптегачи и т.н (За горните вади ли се двигателя от коша на 3.2фси ?) 2- Монотонното механично притреперване на автомобила(без оборотите странно) симптом ли е на разтегнат оптегач. (При положени че притраква 1-2 секунди зимата на студено) 3- Смяната само на горните ще увеличи ли живота и на долните и кога разбираме, че и долните са за смяна ? (Записва грешка/ светва чека ? ) Благодаря предварително ! " Прикачам вече и грешките. Колата е с двигател 3.2 фси газифициран, ще ходя тази седмица да я настроят отново газовата, защото ми пада акумулатора преди време и от тогава плаче за настройка като чели. Надявам се с това упражнение да изчистим мисфаярите и грешката за бедните и богати смеси, поне тези са които ги разбирам. Ако може някой да подскаже какво се случва с другите имат ли общо и за смяна ли е веригата, ще съм много благодарен. ПС: Карах колата само на Бензин известно време седмица-две може би и не светваше чека, не знам от кои от тези го карат да светне и кои е записало през тази седмица-две, но на бензин не ми прави мисфайър и мисля че и няма проблема с бедна богата смес и работи много по-добре колата. След това започнах отново на газ и на чека му отне месец за да светне, като преди след като го изтрием при редовно каране на газ светваше за няколко дни. Редактирано 24 Юли 2018 от lazarov1994 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Доста интересна тема и реших да се включа и аз, та при мен на 2.7tdi когато купих колата маслото беше на 18х км, и при студен старт нямаше никакви тракания но след като загрее ккто трябва и я угася и след 2 минути палене за около 1 секунд тракаше и до там, миналата седмица смених маслото с 5в30 магнетик старт стоп, и в момента няма тракане както настуден старт така и след това, а свга кажвте ми колата е на 211х реални километри със сервизна книжка, трябвали и аз да сменя тези оптегачи, защо и дали от тези оптегачили ебтракала колата и ако е така защо не на студен старт а на топъл мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Обтегачи няма смисъл да сменяш само. Разтеглена ли е веригата, се сменя всичко обтегачи и вериги комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 със смяна на обтегачи може и да заспи за 40 к км, но може и да не заспи ти си решаваш. Цената за смяна на само обтегачи си е сериозна на фона на това да смениш всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Най-добре не пипай, докато не се разтрака повече. Като сменяш масло казвай да пълнят филтъра като сипват, че тогава е най-рисково да прескочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Точно и така процедираха в сервиза на BOSCH, но забрсвих да им кажа за случая а и експедираха целия мотор, зяедно с маслото смениха и тези пластмасови колчета кадето отрарят клапите в смукатела, мисля да не барам нищо както е описано горе, докато не затрака само газ и хубаво масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 По хубаво масло от оригиналното според мен няма за тези оптегачи и вериги,взимай от него и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 5 minutes ago, kikson1979 said: .... оптегачи ... оБтегачи, оБтегачи, младеж. Една учителка в Павликени се срамува в момента. Иначе за маслото си прав, само оригинално, който може да си го позволи. Или ако му го подарят, пак се брои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 с отстъпки ОЕМ маслото си излиза на много добра цена - 20 лв литър. Добро е, само не знам дали наистина е най-доброто или за малко повече пари, може да се вземе и по-добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 Аз го взимам от Райно и съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване