Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да постна едни преди и след снимки :) Варигата е била съществено разтегната, като зъбните колела (без двете основни, и слава богу :D) бяха също за смяна, та барабар с болтовете направо :). Най-интересното е, че бай-италианец вече е бил сменял горните обтегачи преди да запрати колата насам, с които съм си карал последните 3 години/70-тина хил. км. Само дето не са били зацепили хубаво системата и е имало леко отклонение, което най-вероятно е резултирало в някаква лека вибрация, която не съм и усетил... Чакам все още частите за кутията, затова и не мога да споделя крайния резултат и цената все още :) 

 

 IMG_0030.jpg IMG_0031.jpg IMG_0034.jpg IMG_20180613_125801.jpg

 

Комплекта вериги и обтегачи е поръчван от производителя директно, ако не се лъжа, само колелата и някои от бананите са директно от Порше (нямам снимка с веригите, но ще питам за номера и източник в последствие :))

 

viber_image.jpg

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма да мога да споделя сравнение, как е с преди и след, понеже освен тях смених и ролките с ремъците и алтернатора, кутията чака части за пълен ребилд, хидротрансформатора също ще се ребилдва, турбото отива също за пълна рециклация, тъй като след последната издържа под година (Митко Турбото), а смятам, че ще трябва да се пипне и задния диференциал, но ще видим чак след като всичко се сглоби :) След това трябва да издържа малко и да я пораздвижа преди да я закарам в Хеед на диното да видим каква е ситуацията и дали ще има нужда от донастройки :)

 

Но с досегашния ми опит, не очаквам различно от 14/100 пак :D ама знае ли човек :) 

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, похвалиха се за дългата борба :) Ами са далеч от мен. Още отсега имам покана да не стъпва аудито там поне за няколко месеца, да си починат от него :D Не че и ягуара ми не чака за ремонт на мотора отстрани :D, ама такъв е живота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kainy: по план при мен трябваше отзад над главините има едни малки тампончета - и тях да сменят, но казаха:

"ами, мислим да си починем малко от твоята кола!" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

Трябват донастройки с новите вериги задължително.

 

Адаш, ако не е проблем да споделиш какво точно имаш предвид под "донастройки"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбните колела се местят +- няколко градуса. Новите вериги след като се разработят може би е добре да се махнат пак горните капаци и да се провери.

Говорим само за горните капаци, не целия двигател.

Какъв модел е това черното? За какво ти е хибрид на 3.0тди ако имаш такова.:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги бях писал края на Май за един проблем : 

 

"Здравейте колеги,

четох чотох 10-12 страници и се изморих, тъй като не намерих отговор на няколко въпроса, да ви ги задам:

1- 3.2fsi и 3.0tdi еднакъв ли е принципа и смяната на горните и долните оптегачи и т.н (За горните вади ли се двигателя от коша на 3.2фси ?)
2- Монотонното механично притреперване на автомобила(без оборотите странно) симптом ли е на разтегнат оптегач. (При положени че притраква 1-2 секунди зимата на студено)

3- Смяната само на горните ще увеличи ли живота и на долните и кога разбираме, че и долните са за смяна ? (Записва грешка/ светва чека ? )
Благодаря предварително !
"

Прикачам вече и грешките. Колата е с двигател 3.2 фси газифициран, ще ходя тази седмица да я настроят отново газовата, защото ми пада акумулатора преди време и от тогава плаче за настройка като чели. Надявам се с това упражнение да изчистим мисфаярите и грешката за бедните и богати смеси, поне тези са които ги разбирам. 
Ако може някой да подскаже какво се случва с другите имат ли общо и за смяна ли е веригата, ще съм много благодарен.

ПС: Карах колата само на Бензин известно време седмица-две може би и не светваше чека, не знам от кои от тези го карат да светне и кои е записало през тази седмица-две, но на бензин не ми прави мисфайър и мисля че и няма проблема с бедна богата смес и работи много по-добре колата.
След това започнах отново на газ и на чека му отне месец за да светне, като преди след като го изтрием при редовно каране на газ светваше за няколко дни.

37723357_2310678565625925_8550240654574223360_n.jpg

37722911_2310678585625923_5074617870130872320_n.jpg

Редактирано от lazarov1994
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Доста интересна тема и реших да се включа и аз, та при мен на 2.7tdi когато купих колата маслото беше на 18х км, и при студен старт нямаше никакви тракания но след като загрее ккто трябва и я угася и след 2 минути палене за около 1 секунд тракаше и до там, миналата седмица смених маслото с 5в30 магнетик старт стоп, и в момента няма тракане както настуден старт така и след това, а свга кажвте ми колата е на 211х реални километри със сервизна книжка, трябвали и аз да сменя тези оптегачи, защо и дали от тези оптегачили ебтракала колата и ако е така защо не на студен старт а на топъл мотор? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със смяна на обтегачи може и да заспи за 40 к км, но може и да не заспи :) ти си решаваш. Цената за смяна на само обтегачи си е сериозна на фона на това да смениш всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре не пипай, докато не се разтрака повече.

Като сменяш масло казвай да пълнят филтъра като сипват, че тогава е най-рисково да прескочи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и така процедираха в сервиза на BOSCH, но забрсвих да им кажа за случая  а и експедираха целия мотор, зяедно с маслото смениха и тези пластмасови колчета кадето отрарят клапите в смукатела, мисля да не барам нищо както е описано горе, докато не затрака само газ и хубаво масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, kikson1979 said:

.... оптегачи ...

оБтегачи, оБтегачи, младеж. Една учителка в Павликени се срамува в момента.

Иначе за маслото си прав, само оригинално, който може да си го позволи. Или ако му го подарят, пак се брои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с отстъпки ОЕМ маслото си излиза на много добра цена - 20 лв литър. Добро е, само не знам дали наистина е най-доброто или за малко повече пари, може да се вземе и по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...