Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

Ако се съмняваш, че има такова, значи или няма или е много слабо и не е проблем още.

Слагай хубаво масло, пълни филтъра при смяна  на масло  и едва ли да прескочи верига.

 

И мисли, че ако някой пипа е доста вероятно да има проблеми след това. Затова е по-добре да не се пипа без нужда.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@mshbul, какво имаш предвид за проблеми? това е обслужване и щом колегата иска нека го направи. Няма нищо лошо да се поддържат тези коли, а не да се карат до разпад.

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се застопори коляновия вал със захвата може да се проверят горе дали пиновете влизат на зъбните колела, ако има разминаване смени и веригите. Много често моторите мелят не от дюзи, а от разтеглени вериги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, че при всеки по-сериозен ремонт се пипат много неща и после може нещо, което не е било обект на ремонта, а съпътстващо да се окаже пострадало.

А сваляне на скорости си е сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как майсторите определят дали са обтегачи или вериги. Само по слух до сега са ми правили диагностика на вериги.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десет пъти сигурно го писах в тази тема, няма смисъл от смяна само на обтегачи ако мислиш да си караш колата по-дълго. Сменяш горните и после почваш да чуваш долните е това са фактите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десет пъти сигурно го писах в тази тема, няма смисъл от смяна само на обтегачи ако мислиш да си караш колата по-дълго. Сменяш горните и после почваш да чуваш долните е това са фактите.

Така е, ясно ни е че е най-правилно всичко да се смени, но нямам намерение да карам колата още дълго. Иначе и аз бих си сменил вериги, зъбни колела + ребилд на скорости и хидро, понеже така и така ще се свалят скорости, но ми се свидят тия 5-6-7 к.

Това което питах е дали има начин да се разбере дали са долни или горни обтегачи. Долните тракат ли по различен начин?

Също така при а8 4.2 тди като се разтропат правят дупки в капаците понеже са от алуминий. При нашите и те ли трябва да се сменят.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само по звука никой не може да ти каже на 100% от коя верига точно трака. Но ако трака и по време на работа (не само при палене), направо си за смяна на комплект 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трака само докато се движа с 5-6 км/ч. Например през дупки или в задръстване. Трака само на 1100 оборота. Като паля, не се чува, може би за по малко от секунда.

 

Поне да тракаше как си требе като запаля 10 секунди да се чудя какво става, ама вече не знам дали са вериги даже. То и затова си карам така почти година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трака ти и в движение, ама понеже една година не се е счупило нищо още и по-споро да не са вериги викаш. Тва е бисера на седмицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо подобно не съм казал но както и да е.

Тракат само между 1000 и 1100 оборота. Като паля не тракат. Всеки вика вериги, ама като ги попитам защо не тракат при палене всеки не знае. Как да дам 3000 лв на човек, без да ми даде обяснение за проблема.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се сменят обтегачи пъхни по една съчма под пружината на буталцата да държи по-изпънато всичко и няма да ги сменяш следващите няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се сменят обтегачи пъхни по една съчма под пружината на буталцата да държи по-изпънато всичко и няма да ги сменяш следващите няколко години.

Много добра идея колега. Капаците лесно ги махам, след това предполагам трябва да бележа и положението на валовете и да отворя обтегача? Някакви чалъми има ли?

Мерси много за идеят, мисля да пробвам сам и ако помогне направо да я нося да и вадят мотора.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...