Jump to content

Трета бензинова помпа гори


popov1600

Recommended Posts

Колеги направо ми писна от тая кола вече трета бензинова помпа изгоря за няма и 1 година. Не ми се вярва да е от помпите защото според мен колкото и да е менте поне 1 година ще изкара. На бензин по принцип се кара рядко колата основно на газ но при всяко палене пали на бензин и после автоматично минава на газ. Филтъра бензиновия го сменях след като изгоря втората помпа. Сега изгоря и третата помпа. Според вас защо прави тези мизерии. Колата е б4 101 коня мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако направиш така,че помпата да не работи докато използваш газта,ще ти е много по-добре!

Таааа,пуснете едно реле да изкл. помпата!

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми думите от устата! :rolleyes:

Но все пак дори и да работи постоянно, времето, за което изгаря е смущаващо малко. Или колегата е абсолютен карък и попада на кофти помпи, или има проблем другаде по колата, заради който гори помпите. Съжалявам, че не мога да съм полезен с някаква идея в случая. Единственото, което ми хрумва е да се измери напрежението, което достига до помпата. Да не би да е по-ниско по някаква причина и това да е проблем за помпата?!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако направиш така,че помпата да не работи докато използваш газта,ще ти е много по-добре!

Таааа,пуснете едно реле да изкл. помпата!

Колега има такова реле но забравих да отбележа и въпреки това пак гори тая гадна помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то добре има ... Помпата работи ли докато си на газ?!

Ако и тогава работи,ходи да ти оправят системата (не трябва да има захранване към помпата при работа на газ)

Помпите горят и от много други неща ... Остарял бензин (често срещано явление при коли с ГУ),некачествени помпи,запушени филтри !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......и въпреки това пак гори тая гадна помпа

Ршението е следното:

-възможно най-качествена изцяло метална помпа/китайските и италианските варианти ги забрави/ с най-голяма гаранция/то това при теб едва ли е определящо защото имаш газ и гаранцията автоматично отпада/

-вадене на цялата "кошница" от резервоара и основното и почистване,като цедката в кошницата се почиства на ултразвук/тази цедка е по-финна от тази на помпата и ако е замърсена я скапва за нула време/

-основно почистване на резервоара/ако се налага се сваля целият и се промива основно/

-нов качествен бензинов филтър

-по-честа подмяна на бензина в резервоара и каране по-често на бензин

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ршението е следното:

-възможно най-качествена изцяло метална помпа/китайските и италианските варианти ги забрави/ с най-голяма гаранция/то това при теб едва ли е определящо защото имаш газ и гаранцията автоматично отпада/

-вадене на цялата "кошница" от резервоара и основното и почистване,като цедката в кошницата се почиства на ултразвук

-основно почистване на резервоара/ако се налага се сваля целият и се промива основно/

-нов качествен бензинов филтър

-по-честа подмяна на бензина в резервоара и каране по-често на бензин

Колега този път наистина ще пробвам всичко това нов бензин чистене на резервоара филтър и истинска помпа най-важното.Резервоара мога ли да го изчистя без да го свалям? Има ли някъде от доло нещо като пробка за източване на бензина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Резервоара мога ли да го изчистя без да го свалям? Има ли някъде от доло нещо като пробка за източване на бензина?

За съжаление няма откъде да източиш напълно резервоара-пробка няма предвидена.Почистване отгоре е възможно само през дупката за поставяне на бензиновата помпа,а там е тясно за бъркане и общо взето нещата не се получават както трябва.Решението е сваляне на резервоара като процедурата не е кой знае колко трудна,ако работиш на канал и си източил резервоара максимално възможно с помощта на маркуч през отвора отгоре.Въоръжаваш се с търпение,отделяш си малко повече време за работа,намираш си наблизо сервиз с ултразвукова ваничка за почистване на детайли и почваш.Гледай да работиш на проветриво място,защото иначе ще се отровиш от изпаренията,с които неминуемо ще се надишаш- друг начин за основно почистване няма.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с няква менте помпа за 100 лв. ма е с 6 мес. гаранция и кара 8-9000 км. вече. Колата е с газ, но помпата работи и тогава, само дюзите изключват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето АБК беше така,до момента в който не протече вакумният регулатор на рейката,докато карах на газ! Честно,паниката беше голяма (бензин и то точно върху нагорещените изп. колектори! :gruebel: )! Нямаше ли някой бай Васил при тез дойчовци,да сложи една ламарина да не капе точно там ... ??? Идиотска работа :flehan: !

Амммм,и да чисти резервоара,и да не го чисти,след половин година пак същото !!!

Съветът ми е да си купиш помпа от рода на Bosch (които дават гаранция дори и на газ,или поне преди година беше така) или Pierburg (Vega също е добра алтернатива),да не говорим че Спектрото дават гаранция и на китайчетата!

После зареждаш с 98,и забиваш една добавка TBE (просто да има)!

Или още по-евтино - спирт за горене ... Той се смесва с водата (която е виновна за изгарянето на помпата,заедно с рядкото сипване не бензин) и общо взето е безвреден,до момента в който не пипне нещо гумено :respekt:

Може да си свалиш резервоара,обаче проблема не е в него!

Просто не си сменял филтъра навреме и си сипвал бензин,който е престоявал мнооого време!

А като знам че нищо няма да се промени,направо ти казвам да караш с добавка или спирт!

Както казваше един познат "За всичко е виновна водата." ! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ви супер сте тези дни ще видя да я оправя. Горе доло каква е цената на една ИСТИНСКА помпа на бош или други известни марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бащами ква да каже на 5 година каране на тая кола хвърли 5 помпи на годинка помпичка и вече е така колкото се може по евтина и да не го боли сърцето като изгори . Пък който твърди че Бошш помпите са добри жестоко се лъже 350 лева навятъра .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май ще се окаже, че са на късмет тея помпи! Е*аси лотарията. Да не казвам голяма дума, ама явно съм късметлия защото АБТ-то 4-та година кара с помпа от 70лв и то някаква без марка. Единственото, което пишеше на нея беше "+" "-" на изводите и толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............Горе доло каква е цената на една ИСТИНСКА помпа на бош или други известни марки.

Бош помпите,особено тези сглобявани в Чехия,горе-долу успяват да изкарат 2 години и после трябва да палиш свещ всеки месец отгоре.Пиербург е много добър,но пък там цената направо кърти.Последния път,понеже ми писна от условията на гаранцията на Бош,реших да си сменя помпата сам и да почистя всичко основно.Заложих на помпа VDO,като колегата КОКО 100C4 :zustimm: ми я намери на много добра цена/172 лева за АБК мотор/,макар и без гаранция/то и да имаш гаранция условията са такива,че да могат винаги да те отсвирят/и засега нямам проблеми.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-по-честа подмяна на бензина в резервоара и каране по-често на бензин

:bia::zustimm::flehan:

От застоял бензин двама колеги от форума хвърлиха по една бензинова помпа за 1 седмица - Lube и Audi_superb. И двамата не ме послушаха да източат стария бензин в канала и останаха очаровани от резултата. На едната от помпите плюсовата клема се беше изстреляла от пластмасовия корпус със се оста, на която се навива самата клема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е с + и - :zustimm: Колега слагай за 100 кинта едно менте, източи стария бензин, както са казали по-горе нашите другари, смени бензиновия филтър и карай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лошо не мога да кажа за китайските помпи от България. На едно от аудитата с AAH мотор (2.8, V6) карам с точно с такава вече повече от 3 години, при това е и много по-тиха от немските на Pierburg и чешките Bosch. За три години на другото ауди си заминаха три помпи - оригиналната, която беше немски Pierburg изкара 15 години, която като се скапа смених и филтъра, който също беше оригинален и все още не беше запушен (300 000км), издухах с компресора и фината цедка на кошницата и почистих идеално и резервоара, поставих пак немска Pierburg и тя изтрая точно 6 месеца (колкото и беше гаранцията), купих една чешка Бош (изкара към година) и сега карам с SWF (най-евтината немска за $110).

Същите китайски, които в България са под 150 лева, в САЩ сe продават за $250 - 300, явно се правят на едно място, но се продават под всякакви марки и се смятат за висококачествени, само дето допълнителната им платняна филтърна торбичка няма как да се монтира в кошничките на моите аудита.

Сега се сещам и какви мизерии ми направи чешкия Бош - не се скапа веднага, а ме мъчи дълго време - първо колата започна силно да чука като на аванс и бях убеден, че американците най-сетне се изхитриха и те да продават менте бензин, само дето се оказа, че всички бензиностанции са в конспирация, помислих си, че си заминават инжекторите (чистих инжектори), после уж тръгна, ама продължи с чукането, смених нок-сензорите, но не помогна - почна да ми стопява свещите, смених и кабелите на свещите и накрая таман открих, че всъщност не прави достатъчно налягане и колата се мъчи с безкрайно бедна смес взе, че съвсем спря на около 20км от къщи.

Повече с Бош няма да се занимавам. Да не говорим, че свещите им от поне десетина години са пълно менте, а уж Роберт Бош ги е открил.

Редактирано от Бъчи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има една обща тайна че китайската стока която се произвежда за страната с неограничени възможности подлежи на много по строг контрол отколкото да кажем за ...източния блок:-)) Обаче пък аз също карам в момента с китайска помпа от около 100лв. и до сега вече втора година си работи. Но има и друго- заради което може да ти гори помпата. Предпазотеляи е 15 ампера и ако твоя е по-голям може когато се товари помпата да не гори той а помпата. Поне при мен се оказа че я сменях напразно понеже имах проблем със соленоидния клапан който се управлява от компа. Не ми отваряше понякога и вентилацията на резервоара остава запушена вследствие на което се получава вакуум в резервоара, помпата се товари по ток и ми гореше предпазителя. Понеже този клапан е майка си и баща си (150лв.) му откачих маркучетата и съм го оставил само вързан към компа и маркучето към колектора го затапих да не взема въздух. Сега си работи идеално.

RaDi_b4 към автора на поста!

Моля да не цитираш целия пост на колегата, на когото отговаряш, особено ако е предхождащ твоя!

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти дам още една идея - поне при мен беше това:

когото ми монтираха алармата прекъсват единият кабел към помпата - тоест това е защита при което алармата прекъсва кабела на захранването на помпата - оказа се че до помпата не достига хубаво напрежение а някакво по малко защото минава през алармата и там нещо се прецаква - така че за всеки случай си измери какво напрежение ти идва до помпата и ако е по малко си премахни това прекъсване което го прави алармата - при мен беше това и на третата помпа като си го вързах както си беше нещата се оправиха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си за предпазителите, там много трябва да се внимава, а клапаните на гърловините на резервоарите са здрави, това е първото нещо, което проверих като изгоря втория Пирбург. Истината е, че качеството за Америка може и да е по-високо, но май само от производители с неутвърдена репутация, защото немските стоки напоследък са доста разочароващи, не само горивните им помпи са ментета. Предпочитам да си купувам части, произведени в Турция, Китай, Южна Африка... напоследък забелязвам, че са по-здрави от немските.

Не доуточних, че китайската помпа, с която карам B4-ката в Америка си я купих и ми я пратиха от България. Това лято като си идвам мисля да си купя още една за резерва като изгори немския SWF на другата ми B4. Идентична е с помпите, които в щатите се продават като Delphi, Carter, Beck/Arnley - все Made in China.

Препоръча ми я и ми я намери Алекс и не съжалявам.

http://www.alexdevil.com/

Редактирано от Бъчи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кой предпазител е за помпата?

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=75604&st=0&p=1136845&hl=%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8&fromsearch=1entry1136845

И нека някой я закачи горе в раздела ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не разбрах как така ще работи на газ и бензиновата помпа също нали като прехвърли на газ прекъсва се захранването на помпата няма връзка да се фподават и двете горива ако бъркам поправете ме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подават се,ама няма кой да отвори вратата на бензина :zustimm:

Иначе казано ... Помпата си работи,обаче не се дава сигнал на дюзите,и те не отварят ! По обратната магистрала и в резервоара ... Общо взето си върти бензина ... Който в повечето случай е стар (респективно с голямо съдържание на вода) а помпата е за бензин,не за вода,и малко се нааква!

Горното се правело с цел да не "запичат" дюзите,ама така и не се намери някой който да ми обясни как бензина който не минава от там,охлаждал дюзата ...

И такива махленски истории!

Виж,механичният инжекцион е по-интересен ... Там вече трябва да върти бензина,за да не се спекат уримнайсе неща (глави,тикви,клапани)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...