Jump to content

Има ли още такива коли.....аз не вярвам


tanuco

Recommended Posts

Ааа и капачките, на амортисьорите под капака също са различни, хммм ;) само дясната е оригинална, а лявата бог знае от кой бидон са я свалили.

Да се обзаложим, че са оригинални капачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се обзаложим, че са оригинални капачките?

оригиналните са ;) моите са същите :bia:

не знам защо някои си мислят че като е на 50к км не трябва да е пипано нищо по нея ? отзад наистина изглежда чуквана... и аз видях разликите в линиите на багажника... моята стана под капака същата за 2 седмици каране без кора под двигателя. колата е кукла но тряя да се покара за да си каже какво и куца :flipoff: и все пак тия пари са МНОГО за б3 :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се обзаложим, че са оригинални капачките?

Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя, пък и някак си по-ми харесват като изпълнение от колкото лявата, ама кой знае, че защо пък ще слагат различни капачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя.....

Капачките на амортисьорите са различни за левия и десния амортисьор заводски,както при Б3,така и при Б4.Ето как изглеждат и при мен,а и според Аутодата:

018214941.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя, пък и някак си по-ми харесват като изпълнение от колкото лявата, ама кой знае, че защо пък ще слагат различни капачки.

Колега и при мен двете капачки са еднакви /фабрично/ и са от плоските . Мисля че някъде от 90 или 91г. капачката

до акумулатора е променена , а причината е че малко опира в кабелите на акумулатора затова са я намалили по диаметър.

При въртене на волана капачката се върти заедно с металната чашка и при мен си опира в дебелите кабели ,даже има леки

следи от протрито по горната и периферия . Този лек недостатък ВАГ-овските инженери са го решили с намалена по диаметър

прахозащитна капачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое моля !??!!?

Първо - никакв капачка не се върти !

Второ - горната невероятна НЕвъзможност е елиминирана от винтчето, на което се нанизва капачката !

Трето - кабелите никъде не ходят - има си гумен водач за кабелите !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво :hilezh: кефя се като видя такива измити двигателни отсеци. Браво. Това италиянец не може да го направи. Явно се грижиш добре за двигателя. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое моля !??!!?

Първо - никакв капачка не се върти !

Второ - горната невероятна НЕвъзможност е елиминирана от винтчето, на което се нанизва капачката !

Трето - кабелите никъде не ходят - има си гумен водач за кабелите !

Колега ,понеже поста ти е под моя ми се струва че тфа което си написал е към мен .

Чети по внимателно моля , при по ранните Б-3 са слагали две еднакви пластмасови капачки от тия

ниските които са по широки по диаметър и се крепят като се нахлузват върху голямата гайка /22мм./

Никъде не съм писал ,че кабелите ходят нанякъде . Впрочем ако си с две различни капачки /както на

снимката на колегата Динков/ , на мястото на високата до акумулатора ,сложи другата която е по широка и ниска

и ще видиш дали не опира в кабелите на акумулатора . Моята 80-ка е 88 набор ,не съм точно сигурен от коя година

са променили дясната капачка ,може би 89 или 90 г. не знам . При мен даже не е заварена шпилката на която се завива

пластмасовата гайка която крепи капачката към бомбето на макверсона.

Редактирано от и.николов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Автомобилът е моя придобивка и го купих на 18,06,2011г. С човека, който продаваше колата, се познаваме от много време и сме приятели. Той ми я предложи и то на друга цена. Ако е връщана и той знаеше, никога не би ми я предложил. Човека, който я е карал в Италия е 64-ти набор, купува си Тигуан и връща Аудито в сервиза на VW-Audi MIlano, тъй като го е обслужвал там.

Не вярвам обявата да е от 1 година в мобиле.бг. Има кора под мотора и то напълно здрава. Моторът никога не е мит и гарнитурката на капака на клапаните е за смяна. На доста места си седи все още оригиналната смазка. Всички стопове и мигачи са оригинални ХЕЛЛА. Резервната гума не е стъпвала на земята. Моторът е 1.8 карбуратор NE. Педалите, кормилото, скоростния лост и кожуха му са непокътнати. Видях, че някой беше писал, че това не е оригиналния кожих на скоростния лост, напротив - оригиналният е. Скоростите включват прекрасно, съединителя отделя долу, вози изключително стегнато и не мърда в завои. На вратата има няколко лепенки, когато е сменяно масло и съм ги отлепял внимателно една от друга и всичко си отговаря на хронологията. Салонът няма да го коментирам - като нов е. Акумулатора наистина е сменян и това го намирам за добре. Има касетофон Kenwood със CD-changer Kenwood (10 CDs). Шибидаха е електрически и си работи.

Колата е стояла доста време последната година на едно място.

Ако може само колегите, които казаха, че обявата са я виждали преди една година да потвърдят дали това е така, и дали говорят точно за това Ауди. По мои данни колата е в България от май месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти мотора, дори и само с парцалче, обезмаслител и кана с вода. Едно е да не го миеш, друго е да не го забърсваш дори и да го оставиш да потъне в мизерия.

Така ще видиш, ако нещо тече. Особено след едногодишен почти нулев пробег, почти сигурно е, че ще текне и масло, и антифриз от разни местенца.

Направи профилактика на люка- ако не е почистван скоро и не му обърнеш внимание, ще береш ядове. Аз лично се притесних от това, че взимам кола с люк, а не че най- вероятно има крив(и) клапан(и).

Свали и промии не само разширителния съд, но цялата охладителна система. Ще се изненадаш, че такава мизерия може да се движи в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще направя въпросното почистване на двигателя, а люка си е в перфектно състояние, всичко си изглежда чисто и профилактирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът е моя придобивка и го купих на 18,06,2011г. ....

Честито колега ,мн. добър избор :hilezh: .

Със здраве да си я караш и ако я гледаш правилно ,много ще те слуша .

Слагай и хубаво масълце и ядове няма да имаш с този мотор /NE/.

Хубаво е да провериш и нивото на маслото в ск. кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...