mp5 Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 Резервната гума е оригиналната.И мотора трябва да е NE,защото е с ръчен смукач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Ааа и капачките, на амортисьорите под капака също са различни, хммм само дясната е оригинална, а лявата бог знае от кой бидон са я свалили. Да се обзаложим, че са оригинални капачките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Не се обзалагай, ще спечелиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 (Редактирано) Да се обзаложим, че са оригинални капачките?оригиналните са моите са същите не знам защо някои си мислят че като е на 50к км не трябва да е пипано нищо по нея ? отзад наистина изглежда чуквана... и аз видях разликите в линиите на багажника... моята стана под капака същата за 2 седмици каране без кора под двигателя. колата е кукла но тряя да се покара за да си каже какво и куца и все пак тия пари са МНОГО за б3 Редактирано 19 Май 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Да се обзаложим, че са оригинални капачките?Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя, пък и някак си по-ми харесват като изпълнение от колкото лявата, ама кой знае, че защо пък ще слагат различни капачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя.....Капачките на амортисьорите са различни за левия и десния амортисьор заводски,както при Б3,така и при Б4.Ето как изглеждат и при мен,а и според Аутодата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Не споря ама, при мен и двете капачки са като тези от дясната страна и по-това съдя, пък и някак си по-ми харесват като изпълнение от колкото лявата, ама кой знае, че защо пък ще слагат различни капачки.Колега и при мен двете капачки са еднакви /фабрично/ и са от плоските . Мисля че някъде от 90 или 91г. капачкатадо акумулатора е променена , а причината е че малко опира в кабелите на акумулатора затова са я намалили по диаметър.При въртене на волана капачката се върти заедно с металната чашка и при мен си опира в дебелите кабели ,даже има лекиследи от протрито по горната и периферия . Този лек недостатък ВАГ-овските инженери са го решили с намалена по диаметърпрахозащитна капачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Кое моля !??!!?Първо - никакв капачка не се върти !Второ - горната невероятна НЕвъзможност е елиминирана от винтчето, на което се нанизва капачката !Трето - кабелите никъде не ходят - има си гумен водач за кабелите ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 И при мен беше така: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Иво кефя се като видя такива измити двигателни отсеци. Браво. Това италиянец не може да го направи. Явно се грижиш добре за двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 (Редактирано) Кое моля !??!!?Първо - никакв капачка не се върти !Второ - горната невероятна НЕвъзможност е елиминирана от винтчето, на което се нанизва капачката !Трето - кабелите никъде не ходят - има си гумен водач за кабелите !Колега ,понеже поста ти е под моя ми се струва че тфа което си написал е към мен .Чети по внимателно моля , при по ранните Б-3 са слагали две еднакви пластмасови капачки от тияниските които са по широки по диаметър и се крепят като се нахлузват върху голямата гайка /22мм./Никъде не съм писал ,че кабелите ходят нанякъде . Впрочем ако си с две различни капачки /както наснимката на колегата Динков/ , на мястото на високата до акумулатора ,сложи другата която е по широка и нискаи ще видиш дали не опира в кабелите на акумулатора . Моята 80-ка е 88 набор ,не съм точно сигурен от коя годинаса променили дясната капачка ,може би 89 или 90 г. не знам . При мен даже не е заварена шпилката на която се завивапластмасовата гайка която крепи капачката към бомбето на макверсона. Редактирано 19 Май 2011 от и.николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Автомобилът е моя придобивка и го купих на 18,06,2011г. С човека, който продаваше колата, се познаваме от много време и сме приятели. Той ми я предложи и то на друга цена. Ако е връщана и той знаеше, никога не би ми я предложил. Човека, който я е карал в Италия е 64-ти набор, купува си Тигуан и връща Аудито в сервиза на VW-Audi MIlano, тъй като го е обслужвал там. Не вярвам обявата да е от 1 година в мобиле.бг. Има кора под мотора и то напълно здрава. Моторът никога не е мит и гарнитурката на капака на клапаните е за смяна. На доста места си седи все още оригиналната смазка. Всички стопове и мигачи са оригинални ХЕЛЛА. Резервната гума не е стъпвала на земята. Моторът е 1.8 карбуратор NE. Педалите, кормилото, скоростния лост и кожуха му са непокътнати. Видях, че някой беше писал, че това не е оригиналния кожих на скоростния лост, напротив - оригиналният е. Скоростите включват прекрасно, съединителя отделя долу, вози изключително стегнато и не мърда в завои. На вратата има няколко лепенки, когато е сменяно масло и съм ги отлепял внимателно една от друга и всичко си отговаря на хронологията. Салонът няма да го коментирам - като нов е. Акумулатора наистина е сменян и това го намирам за добре. Има касетофон Kenwood със CD-changer Kenwood (10 CDs). Шибидаха е електрически и си работи. Колата е стояла доста време последната година на едно място.Ако може само колегите, които казаха, че обявата са я виждали преди една година да потвърдят дали това е така, и дали говорят точно за това Ауди. По мои данни колата е в България от май месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Почисти мотора, дори и само с парцалче, обезмаслител и кана с вода. Едно е да не го миеш, друго е да не го забърсваш дори и да го оставиш да потъне в мизерия.Така ще видиш, ако нещо тече. Особено след едногодишен почти нулев пробег, почти сигурно е, че ще текне и масло, и антифриз от разни местенца.Направи профилактика на люка- ако не е почистван скоро и не му обърнеш внимание, ще береш ядове. Аз лично се притесних от това, че взимам кола с люк, а не че най- вероятно има крив(и) клапан(и).Свали и промии не само разширителния съд, но цялата охладителна система. Ще се изненадаш, че такава мизерия може да се движи в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Да, ще направя въпросното почистване на двигателя, а люка си е в перфектно състояние, всичко си изглежда чисто и профилактирано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonyto Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Мммммм радвам се, че колега от форума я е купил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Автомобилът е моя придобивка и го купих на 18,06,2011г. ....Честито колега ,мн. добър избор .Със здраве да си я караш и ако я гледаш правилно ,много ще те слуша .Слагай и хубаво масълце и ядове няма да имаш с този мотор /NE/.Хубаво е да провериш и нивото на маслото в ск. кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts