ppenchev Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 еее поне 5л, нали и за доливане трябва да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 На мен сега ми предстои смяна на масло и мисля да пробвам с Yacco, което колегата препоръча. Ще напиша впечатления след 5000 и след 10 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 Аз,ползвах Кастрол и не бях особенно доволен. Сега съм с това http://www.balkan-agip.com//?page_id=10&record_id=21 мисля, че е по добрия избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 AGIP ENI 10W40Никога за 6 години не съм имал проблем със запушени маслени магистрали - прекалено висока температура при нормално каране или други.След сервизирането на мотора пак карам със същото и нямам забележки към маслото.Сменям го на 8000 някъде пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 28 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Марто, тва масло не е за теб, особенно след сервизиран двигател. Като ти е мерак Agip виж поне някое с вискозитет 5w-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Глупости не искам да ми говориш ...5В40 или 0В40 айде нема нужда ... по Аутодата пише че няма проблем в умерения български климат в който се намираме да я караш и с 10-ка не с 5-ца.Незнам но да чукна на дърво както казах чукане на клапани - запушване на маслени тръбички и незнам си какви легенди че видиш ли не я карам с 5-ца или 0-ла - лично Аз не съм имал ... при 3 те сваляния на тръбичката и чистене - винаги си е изкарвала хубава плътна струя ... може да се дължи на факта че при Фейслифт-а е друга. Отделно от това ми се струва безмислено на 15 годишната барака на незнайни километри - да слагам почти два пъти по-скъпо масло с недоказан но прехвален произход на някой си производител и да очаквам чудеса.Отделно съм чел темата на колегата че истинските масла не са тези които сме свикнали да подмятаме из форума като качественни и бля бля ...И да не се отплесвам повече - няма смисъл ... говорили сме по темата с теве ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 (Редактирано) По аутодата незнам какво пише, но от Ауди препоръчват 5w-40 Отделно нашият климат хич не ми се чини да е толкоз горещ, особенно последните 2 лета. Също така не смятам 20-25лв разлика в цената на маслото да е водеща при избора му.Не коментирам марки, а само вискозитети Редактирано 29 Юни 2015 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Аз,ползвах Кастрол и не бях особенно доволен. Сега съм с това http://www.balkan-agip.com//?page_id=10&record_id=21 мисля, че е по добрия избор.Вискозитетът на това масло 5w-40, което препоръчах е с 15% по- висок от вискозитета, на което и да е друго масло 5w-40 ,което се предлага на българския пазар.Имам предвид най- известните марки. ЕНИ до колкото знам са затворен кръг, рафинерии - добив -обработка -краен продукт. Чувал съм ,че Кастрол купува от тях и прави масла, което в никакъв случай не означаява, че са лоши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Докато гледате само вискозитета и изобщо не се интересувате от ония вълшебни думички дето са ви написали в книжката (жокерче VW500.01, VW503.00, VW504.00, VW507.00) до тогава с тънкачеството и "прехвалени" марки ще пискате после що запече турбината, къде ми изчезва маслото, станали са ми валовете на точилки, имам стружки в картера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Странно вече 3000 км съм с новото масло и грам не го е пипнала. Струва ми се, че след 6к км вече почва леко да го гори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Аз бях с 5w-30 и не пипаше видимо, 1-2мм на щеката, за 8000км. Сложих 5w-40, и за 7500км, долях около 400гр. Сега отново съм с 5w-30, и не пипа. Поне за последните 1000+ км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 При точно същата проба при мен мен пък нямаше никаква разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Докато гледате само вискозитета и изобщо не се интересувате от ония вълшебни думички дето са ви написали в книжката (жокерче VW500.01, VW503.00, VW504.00, VW507.00) до тогава с тънкачеството и "прехвалени" марки ще пискате после що запече турбината, къде ми изчезва маслото, станали са ми валовете на точилки, имам стружки в картера Абсолютно съгласен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 За да не пускам нова тема ..Подходящо и качествено ли е това масло за тръца (AVJ) REPSOL ELITE COMPETICION 5W-40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Наследих кошника с такова(вече не), идеално е. (ти ВЕРНО ЛИ задаваш тоя въпрос? След терабайтите изписани по темата....?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 5w40 Репсол ползвам и съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване