Jump to content

а6 (c5) vs а8 (от 94г модела)


Recommended Posts

Здравейте колеги.Пак съм аз с досадните си теми,но следващия месец може да стана "официален"член на клуба,така,че искам да попитам за кола.Коя е по-добра.А6 със заобления стоп или а8.А8 ми е едно от най-красивите,да не кажа и най-красивото,че ще обидя quattro-to.А8 е нестига,че по-ефтина,но и по луксозна и красота голяма.Но ме притеснява поддръжката и икономията на бензин.Моля да бъдете искрени,да не се прецакам с кола,която не-мога да поддържам. :shocked:

Редактирано от overburner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако можеш да си позволиш поддръжката взимай А8. Лично аз бих взел едно А6 Авант къде се продава във форума да ми е мирна главата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това са коли от различен клас! Във форума някои колеги изразиха мнение, че колите до към 94-95 год са по-здрави - аз също мисля така. След като не те притеснява разхода взивай осмицата! Е стига да е в добро състояние де... :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се познаваме, за това предварително ти се извинявам, ако с нещо те засягам, но искам да ти разкажа една истинска случка. Бащата на мой познат, преди годин работеше в Германия, монтираше дограми. Неговият шеф, заможен германец, с годишен доход от 2-3 милиона, караше Форд, накой от големите модели.

Веднъж стана на въпрос, защо не си купи Мерцедес и човекът най-спокойно отговори, че не е "дорасъл" за такъв висок клас автомобил.

Самият факт, че първото нещо, което питаш, е дали можеш да си я позволиш, би следвало да ти отговори автоматично на въпросът. Такава кола не се купва, за да се поддържа, а за да се кара. И съответно, човек, който кара такава кола, не би следвало въобще да се притеснява за поддържката и.

Пак казвам, не те познавам и е възможно да греша, за това моля да не тълкуваш горното, като израз на лошо чувство към теб.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 ще ти е по-стара година и ще трябва да е дизел, за да е нов внос.

Аз имах А8, колата е уникална, най-добрата лимузина, няма С класа няма 7-ма серия, не пеят.

Само че аз вече имам принцип, ако е А8 - трябва да е 4.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 ще ти е по-стара година и ще трябва да е дизел, за да е нов внос.

Аз имах А8, колата е уникална, най-добрата лимузина, няма С класа няма 7-ма серия, не пеят.

Само че аз вече имам принцип, ако е А8 - трябва да е 4.2

eeee мегаломан :magic:

инак и аз съм за а8.а6 никога не съм я харесвал а и едва ли има голяма разлика в подръжката между 2та автомобила ,даже да не кажа че ме съмнява да има разлика ,изобщо!!!но Насти може да ти каже нали е имал 8ца!!! :magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това са коли от различен клас! Във форума някои колеги изразиха мнение, че колите до към 94-95 год са по-здрави - аз също мисля така. След като не те притеснява разхода взивай осмицата! Е стига да е в добро състояние де... :magic:

Колегата е написал по-горе,че го притеснява разхода и поддрьжката.Всички знаем,че няма по-добро от А8-цата,но този автомобил има най-скьпа поддрьжка и гори най-стабилно,защото е много висок клас и немеца не го е произвел,да бьде икономичен.Вземи си една хубава А6-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен въпросът на колегата е риторичен. Съдейки по начина, по който overburner задава въпроса, съм 99% сигурен, че А8 е грешният избор за него. Ясно е, че А6 се поддържа по-евтино и гори по-малко. Купи си А6, виж как ти понася и после си вземи А8, ако ти се вижда лесен и евтин живота с А6. Ще ти е много по-лесно да продадеш това А6, отколкото А8. Колите от класа на А8, 7-ма серия на BMW и S-class на Mercedes често се купуват по необходимост, т.е. за бизнес, защото етикетът повелява който има много акъл да е с хубави дрехи, за да го посрещат с уважение (взаимствам принципа от прочутата поговорка) :magic: Това, че една част от собствениците на тези коли са с 1 пръст чело и 2 гънки, е временно явление само в България, което явление е със затихваща честота и бива да се счита като изключение от правилото по-горе.

Overburner, ако определяш себе си към някой от изброените 2 типа хора, А8 е за теб:magic: Всеки умен човек би инвестирал парите си в нещо, от което има възвращаемост, а не в поддръжка на автопарк, който е като черна дупка за финанси. Мога да изпиша цял роман по темата, но се надявам да е станало ясно какво загатвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a6 от където и да го погледнеш. смятам че е с по - новаторски дизайн , също лимузина , по - евтина или с повече екстри за подобни кинти. взимай 2,5 тди куатро и пей сърце. ако си фен на скоростите 4,2 :magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a6 от където и да го погледнеш. смятам че е с по - новаторски дизайн , също лимузина , по - евтина или с повече екстри за подобни кинти. взимай 2,5 тди куатро и пей сърце. ако си фен на скоростите 4,2  :magic:

2.5TDI му е майката ей, ако искаш да станеш роднина с всички майстори, това е твоя мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казано на кратко и общо .. А8 като си разделиш разходите на година на 12 месеца ~ 400 - 500 кинта на месец подръжка без горивото. Съдейки по служебната ни А8 2.5 тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т ми гори 11-12 на мен, 2.5 гори 10-11, 180кс. мотора в България е рядко срещано явление, освен това и 280кс да е като инвестираш в него по една торба пари на месец ще трябва да правим по 40хил. км. на месец за да ги избиеш от нафтата :dance::dance::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно колега NASTI реши че печката не върви, мисля че да сравняваш модерен дизел 180кс с 370 НМ въртящ момент с бензинка150 кс 210 НМ просто е безмислено , че дори и с по големия мотор 180 кс. Ако не вярваш виж в auto.ru.

А момента с разхода бензинката е винаги с 4-5 литра напред особено ако си състезател като мен :dance: . Вярно дизела е малко по-скъп за подръжка и нафталина е ужасен особено зимата но по-рационалното решение си остава за мен дизел особено за интензивно градско каране\софия\ :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз гледам 0-100км. и Среден разход според това което пише и според това което съм имал като автомобили, така че не ми обяснявай колко по-изгоден е дизела моля ти се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми иде 11-12.Да ама 150кс не са ли малко за тая кола.Все пак сигурно тежи около 2 тона

Колега класа коли към който си се насочил трудно ще намериш нещо, което да гори под 10/100 градско.....Виж една А2 ще е друга работа :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз гледам 0-100км. и Среден разход според това което пише и според това което съм имал като автомобили, така че не ми обяснявай колко по-изгоден е дизела моля ти се

8.8 c. A6 (4B,C5) / 2.5 TDI (180Hp) 2000 - 2004 223 км/ч

9.8 c. A6 (4B,C5) / 1.8 T quattro (150Hp) 1997 - 2004 214 км/ч

8.5 c. A6 (4B,C5) / 1.8 T quattro (180Hp) 1997 - 2001 227 км/ч

Имал съм пасат 2.0 16 в 136кс 180 НМ 1993 а сега А6 от междинките 2.5 TDI 115 кс 265 НМ и мога твърдо да ти кажа че при един и същ стил на каране пасата ми даваше 13-14 градско докато аудито с много зор в големите студове за малко да стигне 9л\8л нормално. Като вървене са почти идентични даже TDI e по-бързо до към 60-70 км заради турбината предполагам + има много по-голяма еластичност на предавките и се кара много по-уверено. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ма ти ако караш на 2ра с 6000 оборота и по голям разход ще постигнеш,в момента карам А6 2000 куб.см. и тези които ме познават знаят,че не карам бавно и ми стига МАКСИМУМ до 11/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно колега NASTI реши че печката не върви, мисля че да сравняваш модерен дизел 180кс с 370 НМ въртящ момент с бензинка150 кс  210 НМ просто е безмислено , че дори и с по големия мотор 180 кс. Ако не вярваш виж в auto.ru.

И аз не вярвах,но като погледнах в auto.ru се просветлих...Мерси колега че ми отвори очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...