Jump to content

Снимки на двигатели след използване на определени видове масла


Recommended Posts

А в сайта на Кастрол ги има разфасовките - 4 и 5л са налични :lol:

Кой каквото си избере

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Редно да се уточни, че наличието на нагар освен от маслото и интервала на смяна зависи изключително много от режимите в които е работил двигателя. Както и от състоянието на системата за картерна вентилация, луфта на турбината и вида на горивото.

Снимките без допълнителна информация може да се ползват само да се види колко добре или колко зле може да бъде един мотор след еди колко си км пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз не виждам какъв е проблема, повечето клеясали двигатели са такива които си сменят маслото на по 20, 25 000 км. ето това е Toyota Corolla AE104G 1999г. смяна на всеки 7 хил. км, общо 200 000 км. с Castrol SLX 5W-30 C3 Professional, предполагам че и за 5-40 ще е така. Най ми направи впечатление кнаста по дъното на тубите от масло Мотул, това е кофти.

post-50251-0-34790500-1311261245_thumb.j

Редактирано от wolff1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скоро ще мога да постна снимки и от моята тояга.

Километрите са неизвестни, маслото се сменя редовно поне от както е в мен.

Но такива нагари.... :hilezh:, това се случва от хора дето не ги е еня какво е това сервизен интервал.

Едва ли правят разлика между марка или вискозитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги доста ми е напрегнат ов работата и нямам време да чета много днес, но от това рено на предната страница дето го видях клеясалото карано с ШЕл Хеликс лошо ми стана!

НАли такова масло ни подариха на събора та колата сега е с него, кажете ако е мизерно да го махам при първа възможност да не се преебе нещо атрото??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги доста ми е напрегнат ов работата и нямам време да чета много днес, но от това рено на предната страница дето го видях клеясалото карано с ШЕл Хеликс лошо ми стана!

НАли такова масло ни подариха на събора та колата сега е с него, кажете ако е мизерно да го махам при първа възможност да не се преебе нещо атрото??? :hilezh:

Ей като Ви пуснат 5 снимки някои пияни руснаци и полудявате бе хора...

Не ми се пише, иначе мога да ти дам поне 5 довода тва в двигателя да стане така, всичките естествено са заради краен олигофренизъм...

Колегата да си кара спокойно, никога няма да стане така, споко...

И на най изморената италянка (тук нали има общо мнение, че "циганите" не сменят масло) не може да се види такова нещо в двигателя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти поне си в час с Мотул, кажи честно такава гняс утаена на дъното на варелите има ли?

Или онези пияни руснаци ни мамят :hilezh:.

Има бе как да няма, Мотул, Кастрол, Мобил, Шел - тва са най-лошите масла в света...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах намерение да звучи подигравателно, съвсем сериозно питах.

Единствено мога да си обясня тази утайка или с прекалено дългото застояване в склад или отявлено менте в опаковка на качествен производител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах намерение да звучи подигравателно, съвсем сериозно питах.

Единствено мога да си обясня тази утайка или с прекалено дългото застояване в склад или отявлено менте в опаковка на качествен производител.

Не е прозвучало подигравателно, споко...

Аз се забавлявам, затова отговарям така.

Не искам да пиша, защото ще кажат, че съм пристрастен, иначе има още 3-4 фактора заради които може да е станало така, ама искам да гледам още тоя сериал...

Виж интересно стана, колегата иска да си маха Шел-а и да си сложи Neste примерно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То лошо няма, всеки има право на избор какво да купува.

А тая снимка с двата кастрола..... керемидено червено и златисто :hilezh:

А уж еднакви опаковки :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То лошо няма, всеки има право на избор какво да купува.

А тая снимка с двата кастрола..... керемидено червено и златисто :flehan:

А уж еднакви опаковки :blink:

Различни дядовци с различни мазета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стилияне, представяш ли си в оная необятна територия руска как един пиян руснак се е сетил за твоя РМ и е решил чрез световната интернет мрежа да измами точно теб?

Пишат си хората, дали мамят и кого точно, остава на по-светнатите да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стилияне, представяш ли си в оная необятна територия руска как един пиян руснак се е сетил за твоя РМ и е решил чрез световната интернет мрежа да измами точно теб?

Пишат си хората, дали мамят и кого точно, остава на по-светнатите да кажат.

Точно мене да измамят, за какво им е :hilezh:.

Коментирам видяното от снимките, за това и питам човека на вътре с маслата.

Сега той дали ще шерне инфо от "кухнята" е негов избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 3 коли съм им навъртял над 250 000 км. само с Мотул, на всички съм има махал главите да сменям гарнитури - няма и помен от тая гняс, дето е снимана от братушките....

Карайте си колите и не се връзвайте на глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви произволно подбрани снимки на гнясни двигатели,не мисля,че могат да са критерий за качествата на маслата.Нито е известно,че само с едно масло са карани,нито е сигурно,че това са километрите,които се твърдят,нито е ясно на какви интервали е сменяно маслото.Примерно моята кола съм я взел на някакви неизвестни километри,нямам идея как ,кога и какво е било сипвано .Има там само някакви лепенки от Аджип 10/40 .Аз я карах досега с мотул,а от последната смяна с кастрол.Е ако я отворя и се окаже,че е същата гняс вътре ,кастрола или мотула ще са ми виновни при положение,че съм минал около 50 хил.,а преди това може да е карала на доливане 200 + хил. с "оригиналното" масло.Дори за някои от снимките по обясненият под тях е по-скоро ясно,че са на това дередже от ненавременна смяна на масло и са пример как не трябва да се прави при смяната на масло.Примерно там за едното бмв дето на 30 хил.дето с кастрол било дроб и било сменяно в сервиз според предписанията .Ами при бмв от близо 20 г. не се сменя масло на предварително зададени километри,а се сменя според показанията на компа на колата,т.е. ако караш повече градско примерно ,може да ти изпише смяна още преди 10 хил.,в друг случай може пък да ти изпише на 18 хил.,е ако не идеш веднага в сервиза ,а вярваш на това,че маслото било лонг лайф и производителят му давал 30 хил.,кой ще е крив,маслото или акъла.Или пък производителят на автомобила указва някаква норма синтетика примерно,а аз реша да я карам с минерално нонейм масло от практикер щот по тънко,кой ще ми е крив.Специално за мотул ще проверя въпроса с налепите по дъното на тубата.Въргалят ми се из гаража няколко туби от 8100 Х-cess отпреди три години с по 200-300 гр. масълце на дъното,разпечатани,та ще ги отрежа и наснимам да видим дали и какво точно се е утаило на дъното,че тая работа малко нагласена ми се струва на снимката .

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция че има някакъв вид измама, инак ще се окаже баси конспирацията и как петролните компании ни цакат с топла бира едва ли не :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 3 коли съм им навъртял над 250 000 км. само с Мотул, на всички съм има махал главите да сменям гарнитури - няма и помен от тая гняс, дето е снимана от братушките....

Карайте си колите и не се връзвайте на глупости.

Аз каня всеки който иска да погледна на CLK-то ми през капачката за масл, всичко е уникално чисто и блести все едно сега е произведено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви произволно подбрани снимки на гнясни двигатели,не мисля,че могат да са критерий за качествата на маслата.Нито е известно,че само с едно масло са карани,нито е сигурно,че това са километрите,които се твърдят,нито е ясно на какви интервали е сменяно маслото.Примерно моята кола съм я взел на някакви неизвестни километри,нямам идея как ,кога и какво е било сипвано .Има там само някакви лепенки от Аджип 10/40 .Аз я карах досега с мотул,а от последната смяна с кастрол.Е ако я отворя и се окаже,че е същата гняс вътре ,кастрола или мотула ще са ми виновни при положение,че съм минал около 50 хил.,а преди това може да е карала на доливане 200 + хил. с "оригиналното" масло.Дори за някои от снимките по обясненият под тях е по-скоро ясно,че са на това дередже от ненавременна смяна на масло и са пример как не трябва да се прави при смяната на масло.Примерно там за едното бмв дето на 30 хил.дето с кастрол било дроб и било сменяно в сервиз според предписанията .Ами при бмв от близо 20 г. не се сменя масло на предварително зададени километри,а се сменя според показанията на компа на колата,т.е. ако караш повече градско примерно ,може да ти изпише смяна още преди 10 хил.,в друг случай може пък да ти изпише на 18 хил.,е ако не идеш веднага в сервиза ,а вярваш на това,че маслото било лонг лайф и производителят му давал 30 хил.,кой ще е крив,маслото или акъла.Или пък производителят на автомобила указва някаква норма синтетика примерно,а аз реша да я карам с минерално нонейм масло от практикер щот по тънко,кой ще ми е крив.Специално за мотул ще проверя въпроса с налепите по дъното на тубата.Въргалят ми се из гаража няколко туби от 8100 Х-cess отпреди три години с по 200-300 гр. масълце на дъното,разпечатани,та ще ги отрежа и наснимам да видим дали и какво точно се е утаило на дъното,че тая работа малко нагласена ми се струва на снимката .

надявам се да напишеш и отговорът? :hilezh::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на най изморената италянка (тук нали има общо мнение, че "циганите" не сменят масло) не може да се види такова нещо в двигателя...

Е те тука колко си се объркал не е истина. И по-лошо може да е даже от това на снимките.

Иначе за другите неща - моите мотори са карани основно с Кастрол 10В40 Магнатек. Е чисти и лъскави са си отвсякъде - не питайте откъде знам - гарнитура глава всеки е сменял.

Иначе по вида на мотора да се съди за маслото е глупост - фактори колкото искате нещо да се оака вътре и маслото е само един от многото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...