Hakinnen Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Здравейте уважаеми колеги От няколко месеца съм продал Маздата за да се сдобия с Ауди, но няма нищо читаво.Попаднах на тази обява и се чудех дали е Мултитроник или типтроник. Гледама че има и позиция S, и според мен е типтроник, ама не съм сигурен.По принцип не карам автомат и не съм запознат много.Какво ще кажете за автоматите и как да различа типтроника и мултитроника?Чувал съм, че мултито нещо не е било много сполучливо, и си е риск да се купи втора ръка такава. (Според мен)Какво е обслужването на автомата (като цена и на колко км.)? Редактирано 23 Юли 2011 от Hakinnen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Според мен е мултитроник, типтроника го слагат само на куатро. Редактирано 23 Юли 2011 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nXus Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Малко инфо от VW форума: "Мултитроникът е безстепенна амтоматична кутия или още вариаторна - дано не бъркам, а тип троникът е автоматична скоростна кутия с възможност да превключваш скоростите с цел по-спортно шофиране!И само да добавя,че повечето Аудита с мултитроник имат проблем с него,а цената му е солена cool.gif Ако си решил да взимаш Ауди с такава кутия е хубаво да си осведоменТрябва да е куатро за да е типтроник, мултитроник се монтира само на коли с предно предаванеШифтгейта на типтроника има един режим в повече. При мултитроника липсва режима S."Мисля, че това отговаря на въпроса ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Има мултитроници с режим S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nXus Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Ето една много полезна тема...http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21731 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Ето една много полезна тема...http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21731 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 (Редактирано) Има мултитроник с S режим. Най добрия тест е като се покара колата и няма придръпвания при смяна на предавките, значи е мултитроник. Редактирано 23 Юли 2011 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nXus Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 Понеже не е куатро и аз мисля, че е мултитроник, нищо че има S режим, но както каза колегата martinich - "Най добрия тест е като се покара колата и няма придръпвания при смяна на предавките, значи е мултитроник." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 По-точно казано според мен е ако не се усеща смяна на предавките. Типтроник ако е наред, не придърпва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hakinnen Публикувано 23 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2011 По-точно казано според мен е ако не се усеща смяна на предавките. Типтроник ако е наред, не придърпва.Разбрах Ви колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цецо Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Просто вземи VIN кода и питай при официалните вносители или някой който има ETKA (магазините за авточасти). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Мултитроник със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Аз пък си мисля,че е типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 стига сте се лигавили бреееее.....едно е ПИСАНОТО правило - от тези години няма А4/А6 на предно с типтроник, всичко е мултитроник!!!!на С5 на предно има типтроник, но само до фейслифта и съответно на истинския душегуб - 150PS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Начи снимките са на друга кола!!!Снимката на лоста показва,че е 100% типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Снимката на лоста показва,че е 100% типтроникВ заблуда си бро. Има мултитроник с тоя лост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 В заблуда си бро. Има мултитроник с тоя лост.Лъжеш Не бех виждАл досега и знаял за мулти с такъв лосТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Вземи си го да се видиш у аФтомат, щом не ми вярваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Начи снимките са на друга кола!!!Снимката на лоста показва,че е 100% типтроникПрав си 100% -- колата е със скоростна кутия мултитроник с възможност за ръчно превключване на предавките (т.нар. "типтроник", това вдясно с +/-).За ориентирането по слух, за което колегите пишат горе -- не вярвам да стане, ако каращия няма достатъчно опит и с двете кутии. Добре работещ обикновен автоматик (на който много хора викат "типтроник") също трябва да превключва без тласъци (т.е. без да се усеща много в купето), но го прави при различни обороти. Поне аз не мога да направя разлика, без да карам аз и да гледам оборотомера. (ПП: Това при "стаж" около 15к км със 7-степенен мултитроник на B7 и около 20к км със стария 5-степенен автоматик). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 (Редактирано) Наскоро попаднах на А6 2.8, 2000г. с мултитроник. Та на фашистите хич им нямам вяра. Може колата да се окаже и с типтроник.ПП Най-лесно се разбира в ръчен режим - като изпише повече от 5 предавки е мултитроник. Редактирано 24 Юли 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 бате стига писали глупости вече!мултитроника се различава на порядък от обикновенния автомат, ама не в таласаците.при плавно ускорение мултито ще застане около 2000 оборота (с този мотор) и колата ще ускорява, като оборотомера си седи на 2000, демек мотора не си вдига оборотите, а колата ускорява - чудо а? Не е чудо.. мултитроник е! Ако си го сриташ или го поставиш в "S" режима ще се "цеди" като обикновен автоматик - един господ знае що така са го направили!В последните години на В6 и на С5 слагат усъвременения мултитроник. Разликите са че в ръчен режим новия има 7 фиксирани положения, докъто стария има 6. Друга разлика е появата на "S" позиция и при мултитроника, дето допреди я има само на типтроника. Има разлика и в съединителя в кутията, ама там няма как да я видите Накрая пак да го кажа - НЯМА А4/А6 на предно след 2001-ва което да е типтроник - всички автомати са мултитроник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Под притрисане имах предвид (по специално оборотомера), нещо което го няма при (пак оборотомера). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 ПП Най-лесно се разбира в ръчен режим - като изпише повече от 5 предавки е мултитроник.освен ако не си се качил в B6 S4 която е quattro и е с 6-степенен типтроник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 освен ако не си се качил в B6 S4 Там дилема няма, защото няма S4 на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване