Jump to content

A6 C5 163Hp, multitronic или tiptronic?


Recommended Posts

Здравейте уважаеми колеги

От няколко месеца съм продал Маздата за да се сдобия с Ауди, но няма нищо читаво.

Попаднах на тази обява и се чудех дали е Мултитроник или типтроник. Гледама че има и позиция S, и според мен е типтроник, ама не съм сигурен.

По принцип не карам автомат и не съм запознат много.

Какво ще кажете за автоматите и как да различа типтроника и мултитроника?

Чувал съм, че мултито нещо не е било много сполучливо, и си е риск да се купи втора ръка такава. (Според мен)

Какво е обслужването на автомата (като цена и на колко км.)?

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е мултитроник, типтроника го слагат само на куатро.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо от VW форума:

"Мултитроникът е безстепенна амтоматична кутия или още вариаторна - дано не бъркам, а тип троникът е автоматична скоростна кутия с възможност да превключваш скоростите с цел по-спортно шофиране!

И само да добавя,че повечето Аудита с мултитроник имат проблем с него,а цената му е солена cool.gif Ако си решил да взимаш Ауди с такава кутия е хубаво да си осведомен

Трябва да е куатро за да е типтроник, мултитроник се монтира само на коли с предно предаване

Шифтгейта на типтроника има един режим в повече. При мултитроника липсва режима S."

Мисля, че това отговаря на въпроса ти :):bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има мултитроник с S режим.

Най добрия тест е като се покара колата и няма придръпвания при смяна на предавките, значи е мултитроник. Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не е куатро и аз мисля, че е мултитроник, нищо че има S режим, но както каза колегата martinich - "Най добрия тест е като се покара колата и няма придръпвания при смяна на предавките, значи е мултитроник." :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-точно казано според мен е ако не се усеща смяна на предавките. Типтроник ако е наред, не придърпва.

Разбрах Ви колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига сте се лигавили бреееее.....

едно е ПИСАНОТО правило - от тези години няма А4/А6 на предно с типтроник, всичко е мултитроник!!!!

на С5 на предно има типтроник, но само до фейслифта и съответно на истинския душегуб - 150PS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи снимките са на друга кола!!!

Снимката на лоста показва,че е 100% типтроник

Прав си 100% -- колата е със скоростна кутия мултитроник с възможност за ръчно превключване на предавките (т.нар. "типтроник", това вдясно с +/-).

За ориентирането по слух, за което колегите пишат горе -- не вярвам да стане, ако каращия няма достатъчно опит и с двете кутии. Добре работещ обикновен автоматик (на който много хора викат "типтроник") също трябва да превключва без тласъци (т.е. без да се усеща много в купето), но го прави при различни обороти. Поне аз не мога да направя разлика, без да карам аз и да гледам оборотомера. (ПП: Това при "стаж" около 15к км със 7-степенен мултитроник на B7 и около 20к км със стария 5-степенен автоматик).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро попаднах на А6 2.8, 2000г. с мултитроник. Та на фашистите хич им нямам вяра. Може колата да се окаже и с типтроник.

ПП Най-лесно се разбира в ръчен режим - като изпише повече от 5 предавки е мултитроник.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате стига писали глупости вече!

мултитроника се различава на порядък от обикновенния автомат, ама не в таласаците.

при плавно ускорение мултито ще застане около 2000 оборота (с този мотор) и колата ще ускорява, като оборотомера си седи на 2000, демек мотора не си вдига оборотите, а колата ускорява - чудо а? Не е чудо.. мултитроник е! Ако си го сриташ или го поставиш в "S" режима ще се "цеди" като обикновен автоматик - един господ знае що така са го направили!

В последните години на В6 и на С5 слагат усъвременения мултитроник. Разликите са че в ръчен режим новия има 7 фиксирани положения, докъто стария има 6. Друга разлика е появата на "S" позиция и при мултитроника, дето допреди я има само на типтроника. Има разлика и в съединителя в кутията, ама там няма как да я видите :steinigung:

Накрая пак да го кажа - НЯМА А4/А6 на предно след 2001-ва което да е типтроник - всички автомати са мултитроник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП Най-лесно се разбира в ръчен режим - като изпише повече от 5 предавки е мултитроник.

освен ако не си се качил в B6 S4 :steinigung:

която е quattro и е с 6-степенен типтроник! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...