Jump to content

С 4...АДР или АСЕ е по- евтин за подръжка


tanuco

Recommended Posts

Колега ако имаш възможност пропусни Ц4 независимо с какъв мотор.Шлепа е на толкова години,че ако се взима с идеята да се кара 3,4г. е безсмислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е да! Ако ви притеснява, че Пунтовците ви изпреварват. За скорости до 130 км/ч няма грижи с който и да е мотор. У нас по-бързо е неразумно да се кара където и да е. Аз и по магистралата си карам със 100 в дясната лента. Да не се пречкам на ТИРовете и автобусите.

Колега ако имаш възможност пропусни Ц4 независимо с какъв мотор.Шлепа е на толкова години,че ако се взима с идеята да се кара 3,4г. е безсмислено.

Е те това е пълна глупост. Не знам що някои си мислят, че ако не карат мъртвец ама пресен нещо ще им се ... реномето.

Шлепът може да е старичък, ама да е в по-добро състояние от масата лъскави буклуци на шосето.

Моторът от 150 кс е предостатъчен - АВС визирам. Другите са слабички, но чак пък да се избягват?!

Всъщност шестака е най-смислен и най-евтин като обслужване и най-безпроблемен. На АВК почват да се чупят масово дебитомерите вече от годинките и газта. АВС няма такива грижи.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега gsb реномето няма нищо общо тука.Да ако се намери читава ц4 ок определено е добре, но това стана много трудно от което следват доволно непрекъснати малки проблеми.Още нещо Ц4 подмина 20г като платформа доволно е служила и служи, но и е време за пенсия.

Велик модел на Ауди, но не вечен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що мислиш, че по Ц5 няма купища малки проблеми, а при 4Ф? За мен определящото за една кола са състоянието и екстрите. Все още се намират коли в прилично състояние които си заслужават всяка стотинка. Има голяма разлика от ц4-ка до ц4-ка имал съм отлична 100-тица, която бегло се доближава до сегашната, а са на една платформа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майкоооо....

доживях!

Няма да коментирам. С5 е с доста по-изтънчен интериор. Но като сляза от него и отида да отворя багажника и видя задницата му... :flehan: на седана пък съвсем.

По същество - в София отново я засякох днес 15 на 100 с постоянна употреба на климатика. Мен ме устройва този разход на 2.6 мотора, при положение, че толкова горят и АDA и АВК и АСЕ с обикновени газови. А разликата в динамиката не я коментираме.

Това 11 ти е дала до Рилския сигурно...

Не си ме разбрал правилно, колега, общо отиване и връщане е този разход, за който говоря.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, подкрепчм мнението на колегата gsb...

Колегата дет го визираш, ей така карайки си в дясна лента, внимателно, се беше бухнал в некви хорица... отзад. :flehan:

Внимателното каране, не е като беше едно време. :)

п.п. По темата... и двете са абсолютни невървелници... бих казал срам за марката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата дет го визираш, ей така карайки си в дясна лента, внимателно, се беше бухнал в некви хорица... отзад. :flehan:

Внимателното каране, не е като беше едно време. :)

п.п. По темата... и двете са абсолютни невървелници... бих казал срам за марката. :)

Колко кг реално тежи едно С4 комби и седан,изтеглено на кантар,не по каталог,искам да направя една съпоставка.Моята В4 quattro я дават 1370, а реално на ДВА електронни кантара за вторични суровини, като я теглих показа 1480 кг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C4 2.0 Е 115 кс, седан на предно със ръчни скорости и 80л газова бутилка тежеше 1690 кг, а по каталог е 1320. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата дет го визираш, ей така карайки си в дясна лента, внимателно, се беше бухнал в некви хорица... отзад. :flehan:

Не се отклонявай от темата, нямаш идея какво и как се случи тогава. Не бях на магистрала, а на 2-лентов път с мантинели от двете страни и като допълним липсата на каквито и да е светлини на този ето го светнах - картинката е ясна. Ти немаше да се справиш по-добре - главата си залагам. Може би от много акъл щеше да се засилиш в насрещното и тогава нямаше да е с 90 отзад в тръгваща кола, а със 90 челно срещу идващ отсреща поне с толкова. :)

Та не ми гледай на мен какво съм преживял по пътищата, аз съм го преживил и съм жив и здрав благодарение на тази отживелица Ц4.

Затова пък маса глупци с къде-къде по-нови, лачени и бъкани с чудеса машини са се преселили отвъд при далеч по-безобидни ситуации.

Тануко - едно риторично въпросче - защо Ради - баш фен и най-разбирач на АВК си взе шлеп с АВС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Тануко - едно риторично въпросче - защо Ради - баш фен и най-разбирач на АВК си взе шлеп с АВС?

И ти си прав...ако гледаме разхода на гориво спрямо вървежа при Ц4. При тази кола за в бъдеще са ми малко неизвестни цифрите около обслужването и най-вече при евентуален ремонт на глави, мотор и трансмисия....Ама да я докарам до едни 5000 лв. излишни пък ще проверя много бързо <_<

Иначе АБК си е класика, но за Б4...там спор май няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тази кола за в бъдеще са ми малко неизвестни цифрите

Каквато и кола да докараш до такъв ремонт,цифрите са неизвестни.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти намеси 4Ф, това е кола, която е несравнима по нито един критерии с С4. Просто не могат да се сравнят. Самият факт, че ти я намесваш, обаче, показва, че точно на теб това не ти е ясно. 4Ф е като совалката Дискавъри, сравнено с първия Спутник - С4. Но да ми сравняваш С5 на милион километра и С4 на приблизително или толкова, ще ме прощаваш! С5 цата да се е разпаднала на съставните си части, още преди да й се е обелил климатроника. Това, което в момента ти инспирираш да се пише хич не е по темата и само нездравото ми любопитство да видя дали ще се осъзнаеш навреме ме спира да съм зачистил всички глупости по-горе. Има в АКБ няколко собственици на С4 ки, които с гордост биха ударили в земята повечето милионници - душегуби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо не искам да инспирирам, но просто се дразня когато заради това, че нямаме пари да караме по-нови коли казваме, че не струват.И да определено смятам, че Ц5 е по-добра кола от ц4.

Грам не целя заяждане само диалог, но не мога да приема, че по-новите коли са по-лоши от старите.

Със здраве :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По здравина, надеждност и цена за подръжка, 2.6 е лидер спрямо останалите 4ри цилинрови бензинови. Като разход на гориво е близо, особено градско, да не кажа идентичен. Само за пример на тези които свързват големия мотор с по-скъпа подръжка, качествени кабели за свещи на шестака се намират за около 150лв , а на АЦЕ под 190лв трудно. В коша има предостатъчно място, което при обслужване отново го поставя на челно място като удобство. Дори последния път ми взеха 80лв труд по тази причина за смяна на ролки , ремъци , водна помпа и термостат, които отнемат около 2 часа максимум, а цената им е около 300-400лв. Монтирането и работата му на газ са лесни и безпроблемни . Ресурса на мотора е много голям, а проблемите рядкост и ако има е с някой от 6те датчика. На платформа като Ц4 е в общи линии най-смисления избор за бензинов мотор.

А платформата Ц4 е един супер безпроблемен и неангажиращ автомобил, какъвто повече за съжаление едва ли ще бъде създаден . Това е кола, която да ти служи вярно и да не отнема от времето за обикаляне по сервизи. Казвам го, като бивш собственик на С5 и настоящ на Ц4. По-новия автомобил в случая не предлага , кой знае колко повече , а проблемите и нуждата от грижи и сложността при отсраняването им е в пъти отгоре. Окачването , разни дребни проблемчета по електрониката и агрегатите са способни да убият удоволствието на всеки, от един хубав автомобил, какъвто е Ц5 . Дилемата е да избереш по-новото и по-красивото или по-здравото и надеждното. Това са малко субективни фактори за всеки, но липсата на проблеми също носи удоволствие . Само като си помисля , че за година и половина съм минал 80 000км на километража вече пише 325 000 и с ясното съзнание какви минимални проблеми съм имал и в момента състоянието на автомобила и не предполага нещо сериозно , просто ми носи един прекрасен вътрешен комфорт. Всичко това, обаче не ме спира да мисля за 4Ф :hilezh: ...плюс сегашната като бекъп :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Много точно казано. И пак да отбележа, че много зависи от колата защото има Ц4-ки в трагично състояние и собствениците им остават със погрешно впечатление за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е по прост един механизъм, толкова е по ефтин, енергоемък и неефективен. Бензинов мотор на Ц4 с прилична динамика и лесен за газифициране е 2,6.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Везните клонят явно към 2,6 ....А по сервизите като цяло майсторите затрудняват ли се с диагностиката и обслужването му....щото за механичните инжекции е ясно :hilezh: Много е тъпо да отидеш в сервиз и да усетиш как монтъора започва да гледа колата ти като голям камък и усещаш, че по-скоро ще развали нещо , отколкото да ти помогне....Иначе моноинжекциони правят всички :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много поучителна тема за разход на 2.6. Че взех да се чувствам много глупав защо взех 4-ри цилиндров мотор като 6 цилиндровите харчат същото и по-малко, пък вървят много повече :)

Аз не искам да се заяждам ама дайте да си говорим истини. Глупостите от сорта на 2.6 8-9 и 11-12 градско са за кръчмите :)

И да кажа една истина за АЦЕ по системата на ремъците няма скъпи ролки!!! Вие как си ги говорите 300-400лв, при мен няма нищо и да има е 40лв :)

ПП - И сега преди да сипете не казвам дори за миг, че 2.6 е калпав!!! Аз го харесвам, но няма да си го купя. Ако ще 6-так най-големия, за 8-мак важи същото :)

Поздрави

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...