Jump to content

С 4...АДР или АСЕ е по- евтин за подръжка


tanuco

Recommended Posts

АЦЕ-то си пее и с неговата инжекция

Те така като гледам само моето и твоето пеят,защото не сме ги окуцили с газови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Те така като гледам само моето и твоето пеят,защото не сме ги окуцили с газови.

Като се загледаме във всички теми свъразни с този мотор,излиза,че е напълно вярно.Но при мен като работи бензиновата помпа,когато съм на газ,всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Аз имам А6 2.8 ААН Q Авант от 3 месеца и бих казал, че това е най-подходящия мотор за тежкото купе на Шлепа :hilezh:Цената на ГИ Фобос е 1100 лв.

Разход градско с климатик 13-14 л/100. Извънградско с климатик и 4 човека+багаж от 10 до 12 л/100 км в зависимост от скоростта. Ангренажа с всички ролки и водна помпа е 280 лв.

Динамиката е доста прилична, няма значение дали си сам, с кучето, със слона или си пуснал климатика :zustimm:

Поздрави,

Цветомир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа с всички ролки и водна помпа е 280 лв.

Не искам да споря излишно, просто не съм проверявал скоро.

Тази цена реална ли е, и със смяната ли е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тази цена реална ли е, и със смяната ли е???

Да, цената е съвсем реална и е за качествени ролки, ремък и в.помпа БЕЗ труда за смяната.

По принцип смяната е елементарна и става за около час ако имаш скобата (направата на скобата не е сложна)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, цената е съвсем реална и е за качествени ролки, ремък и в.помпа БЕЗ труда за смяната.

По принцип смяната е елементарна и става за около час ако имаш скобата (направата на скобата не е сложна)

Потвърждавам - частите са възможно най-качествените закупени от Димо. Смяната става за 1 час, ако знаеш как. Ако ти е за пръв път около 2. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре ви е наиграл :lol:

С ремък Гейтс и ролки Ина, водна помпа Долз - 320 лв - отстъпката ще доде около 10-12%.

Навсякъде по магазините ще ви дадат дори 15 за по-съществена покупка ей така. Не го разбирам, честно казано.

:huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той каквото прави си го прави добре бре - то си е търговия. А и не пледира, че "помага". Който го устройва пазарува, който не - търси по-добри условия. Просто не е за реклама и по-добре да не казват за какви пари са взели нещата. Защото ако не е дал това, което писах, а то е най-скъпото и читаво, значи къде отива надценката е интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На АЦЕ не може газов инжекцион, осевен това там има едни драми с дебитомер.

Само на бързо да спомена че на АЦЕ и ААД може газов инжекцион! Веднага мога да дам номера на човека, който слага (от Севлиево е). И на мен ми предлагаше ама за кола която струва 1500 лв да дам 800 лв за ГИ... малко не ми се връзва :)

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Целта не беше да правя реклама на Димо, а по-скоро да споделя в какви рамки се движи едно пълно облужване на 2.8 бензин, което е и името на темата.

Поздрави,

Цветомир

П.С. Дали съм се набутал или не, мога само аз да го преценя. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Много поучителна тема за разход на 2.6. Че взех да се чувствам много глупав защо взех 4-ри цилиндров мотор като 6 цилиндровите харчат същото и по-малко, пък вървят много повече :huh:

Аз не искам да се заяждам ама дайте да си говорим истини. Глупостите от сорта на 2.6 8-9 и 11-12 градско са за кръчмите :wall:

И да кажа една истина за АЦЕ по системата на ремъците няма скъпи ролки!!! Вие как си ги говорите 300-400лв, при мен няма нищо и да има е 40лв :puke:

ПП - И сега преди да сипете не казвам дори за миг, че 2.6 е калпав!!! Аз го харесвам, но няма да си го купя. Ако ще 6-так най-големия, за 8-мак важи същото :huh:

Поздрави

Колега и аз имам АЦЕ (доста време) и като цяло съм доволен (няма газ). Незнам от къде са тези цени за ролки при положение, че само паразита под алтернатора е 80-90лв., зависи от отстъпките.

Редактирано от Jamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Него не съм го сменял, да но не се и налага ако си прав :rolleyes: . Като цяло горе визирам НОВИТЕ динамични обтегачи който са си скъпи спрямо всякакви обикновени ролки(демек АЦЕ срещу АБС). Също така визирам, че на гадното АЦЕ има само две ролки една на ангренажа, и тази за която сега стана дума.

ПП - И двете стани сме пристрастни ФАКТ. Нямам време да седна да извадя цена на всички консумативи за двата. В поддръжката двата мотора също има изкривяване на истината. В проблемите на моторите също. А целта е просто да ориентираме нашите бъдещи колеги ако вземат едно от двете какво да очакват?

Jamo - Ще проверя утре колко пари ще я намеря аз. Ама за 90лв съм убеден, че стругар ще ми я направи от алуминии за половината пари. Все пак е най-прост тип ролка с лагер

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Него не съм го сменял, да но не се и налага ако си прав :rolleyes: . Като цяло горе визирам НОВИТЕ динамични обтегачи който са си скъпи спрямо всякакви обикновени ролки(демек АЦЕ срещу АБС). Също така визирам, че на гадното АЦЕ има само две ролки една на ангренажа, и тази за която сега стана дума.

ПП - И двете стани сме пристрастни ФАКТ. Нямам време да седна да извадя цена на всички консумативи за двата. В поддръжката двата мотора също има изкривяване на истината. В проблемите на моторите също. А целта е просто да ориентираме нашите бъдещи колеги ако вземат едно от двете какво да очакват?

Jamo - Ще проверя утре колко пари ще я намеря аз. Ама за 90лв съм убеден, че стругар ще ми я направи от алуминии за половината пари. Все пак е най-прост тип ролка с лагер

Ще я направи без проблем, но като купиш и един марков лагер, направиш легло за него, набиеш го на преса и т.н. и то пак толкова ще излезе. Плюс това не всеки има време да произвежда и приятел стругар (разполагащ с материал).

Аз моята я смених след лек удар отпред , но съм сигурен , че нямаше да се счупи и след още 100 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за заиграването е вярно, но всеки сам си решава.

Аз за сега не съм пипнал по мех. инжекция освен когато я взех да почистя от вентилацията мазнотийте. За сметка на това, други колеги имам чувството че не спират да ровят. Темите за славата на АЦЕ ги четох когато я купувах преди година и половина. И тогава се плюеше АЦЕ-то. Зачетох тема по тема силно притеснен, понеже това беше моя избор. След прочитане на половината форум и темите за АЦЕ видях, че да не се изсилвам 85% от темите проблемите са "консумативи" като кабели, палци, дист.капачки.....в една тема от 8-10 страници проблема беше разкачена от държачите бенз.помпа :rolleyes: А бе все проблеми на бензинов двигател....От тогава до сега разбрах, че когато имаш букса за диагностика и след даване 20-30лв. да ти кажат какво ти има на колата също е сериозна екстра. А на АЦЕ е по-трудно там вземаш мултицет и манометър и почваш по ред, като предварително трябва да си прочел много за да знаеш какво да правиш....ама така е всеки сам си избира. Ако имах пари 4.2 автомат с кожа същата като сегашната, но уви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения за проблеми по двигателя са много бегли , като изключим теч от гарнитурата на главата. Кабелите са доста скъпи впрочем - мисля че на другите модели са доста по евтини.

По-честите теми с проблеми по мои наблюдения са от хора с монтирани АГУ, а за да се монтира добре , колата трябвало да бъде в перфектно техническо състояние, което не виждам как точно и с колко средства ще стане при автомобил на 20г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми аз съм писал в темата, 4 кабела най-евтините за АСЕ са 200лв и то TESLA, а 6 за АВС са 150 и то от сорта на Беру... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели Bremi - 191.38лв

:rolleyes:

Браво колега!

много добра цена, не е зле да кажеш на останалите кой е доставчика, за да не търсят като луди ако закъсат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...