Jump to content

С 4...АДР или АСЕ е по- евтин за подръжка


tanuco

Recommended Posts

Между 2.6 и 2.6 quattro avant има огромна разлика. Като сложиш и стила на каране, екстрите, масата със и без боклуците в багажника, газ, мас, оцет, каталисти и т.д. спокойно можеш да получиш 10л./100км разлика в разхода при иначе коректно работещи основните разходоформиращи агрегати по аФтомобила.

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Съжалявам, чак сега видях темата. Аз карам А6 С4 с АДР и с удоволствие бих го заменил за А6 с 2.6 не знам какъв му е индекса. С АДРа задминаването на извънградско е доста лотарийно изживяване. По тромав е от 80ката ми с РМ. Под 3000-3500 об/мин не го търси, особено натоварен и с пуснат климатроник. Иначе колата е много добра, единствените учудващи за мен ядове се оказаха смяната на небезизвевстния обтегач на веригата, който за съжаление е от скъпия тип и маслената помпа, която благодарение на Коко е на поносима цена. Свалянето на картера от несведущи майстори е невъзможно. За газифицирането не знам, ама като я знам как върви на бензин не бих рискувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е АДР-а? АЦЕ-то до около 120км/ч няма проблем с наклони, изпреварване, и приличен разход. При куатро както при мен скоростите му са адски къси и повече от 150 си е изнасилване на мотора. Сега да не ме разбере някой, че повече не вдига! Аз 2 пъти съм постигал разход 8 с клима на бензин, и разход 8.5 на газ именно при сравнително постоянна скорост 140км/ч. Защо не знам? Карам ли с 120км/ч 9-10/100 газ.

ПП - Не давайте наклон на колегата нека той сам реши. Аз бях в същото положение като него. Отидох да купувам и какво мислите стана. АЦЕ в отлично състояние струваше с 1/3-та по малко от АЕЛ и АБС който са в окаян вид. Понеже аз имах нисък бюджет и задължително изискване куатро предпочетох АЦЕ с всички него плюсове и минуси. Ако за някой от вас е нормално да дам 7000лв за кола над 16 години ДОБРЕ, но за мен не е ако ще мотора и да е най-здравия на света. 100 пъти съм го казвал и пак ще го кажа двигател се прави, но съсипани купе и салон за мен нямат възстановяване. Една конверсия от мех.инж. към ел.инжекцион няма да мине 1000лв. А тогава и конете стават колкото на АБС. Е вярно може 6-така да е по-динамичен след 100, но разхода винаги ще е повече <_<

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...възстановяване. Една конверсия от мех.инж. към ел.инжекцион ... и конете стават колкото на АБС....

Това как го реши?

Не, че нещо, но подвеждаш колегата, а може би и не само него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - голямата кола иска голям мотор.

Тн downsizing, широкозастъпен в съвременното автомобилостроене е абсолютна пародия. Малките мотори имат уж повече ряз, динамика, уж са по-икономични и екологични. Ама само на ужким - данни на производител. Колко са верни - само те си знаят. Ама никой не се запитва защо трябва да са толкова сложни, съответно скъпи за производство, с малък ресурс.

С тези АСЕ и ADR - работата е същата. Само, че в близко минало време. АСЕ е отживелица. Ама тотална. Разбирам, че от Италия идват много и на добра цена, има избор, ама то не подлежи на поддържане това чудо на техниката. Части или няма нови, или на безумни цени, особено по управлението на горивния процес. Умряла работа. То и да вървеше, ама са във високите не е работа. ADR е същата тесла. С малката разлика в инжекциона, а и липсата на турбина съвсем го е утрепала.

За тези дето много знаят а разхода на АВС ама не са и помирисвали да карат такова - десния крак определя много повече нещата от каквито и други фактори. Аз без особени усилия постигам среден разход от 10/100. Даже без никакви усилия. Просто спазвам ограниченията на скоростта, които съм си наложил сам. Карам предвидливо. Без излишни ускорявания и без спирания с педал до ламарината. Те затова и спирачките ми издържат цяла вечност.

Газификация на АВС се постига абсолютно безпроблемно, което не може да се каже, за които и да е от двата горепосочени мотора. Съответно се избягват огромни главоболия в последствие.

Обслужването на мотора е песен - 1 ангренажен ремък с една обтяжна и една паразитна ролка и водна помпа. На разумни цени. Достъп до ремъците - колкото искаш. Външен ремък - 1 бр с 1 обтегач.

Та по въпроса кое е по-евтино а поддръжка - градацията е 1.АСЕ 2.АВС 3.ADR, обаче аз АСЕ не бих взел даже нов да ми подарят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_< Разхода при мен е почти постояно 15/100 газ, като понякога извънградско успявам да го сваля на 12.5-13 . Това при положение ,че съм авант ,куатро и с тотално неработещи ламбда сонди, на практика изключени. Катализаторите ми са отдавна заменени със завихрители , а филтъра с K&N. Ако си оправя сондите , предполагам ще падна на 11- 13/100. ГИ е Заволи, като динамиката е много добра. В семейството имаме и едно АЦЕ и просто този допотопен мотор не искам да го виждам и чувам. Обикновено аз му търся частите и имам впечатлението , че подръжката му е по-скъпа от тази на 2.6. Според мен газифицирането на четирицилиндровия мотор е абсолютна руска рулетка , а последващата му продажба сага с неясен край.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да съм голям късметлия понеже още не съм си намразил колата заради мотора.

Сигурно,защото нямам газ.

http://prikachi.com/images/208/3634208I.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм скрил тук разни коментари, само защото карам АВС и ще ме сметнат за пристрастен.

Веско, ти кажи, карал си моето АВС на газ, кажи как ти се струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как го реши?

Не, че нещо, но подвеждаш колегата, а може би и не само него.

Голф има такъв мотор ABF май беше, разликата е,че е с електронна инжекция и е 150 кс,дори има няколко АСЕ-та във форума с тази интервенция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тези "няколко"? Освен на Недко, който взе от Исо всичко необходимо? :bia:

Тях двамата имах предвид :bia: няколко :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лош мотор на Ауди ( освен един де :steinigung: ), но ако 2,6 гори 15-17 литра не виждам никакъв смисъл от подобен агрегат...При положение, че 2,2 20вт гори толкова...Като добавим, че и обслужването му е същото, застраховката е по-малко...То излиза, че само данъкът му е по-висок :bia:

Единственото е разликата в първоначалното закупуване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме при С4 АДР или АСЕ, кой мотор е по-евтин за подръжка- ремъци, ролки, водна помпа.

Най-евтин е 2.3. Ако успееш да намериш такава кола (продавани са основно в Германия и Швейцария) това е оптималния компромис между разход, вървене и поддръжка за това поколение. Ако държиш на куатро мотора идва слаб за купето и трябва да гледаш нагоре - 2.6, 2.2.

ПП Докато дойде време за смяна на колата да не излезе, че един 1.8Т или 1.9Д ще реши всичките ти проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм скрил тук разни коментари, само защото карам АВС и ще ме сметнат за пристрастен.

Веско, ти кажи, карал си моето АВС на газ, кажи как ти се струва?

Разлика във вървенето на газ и бензин не усетих.

Колата е с газов инжекцион,който е монтиран и настроен кадърно и няма грижи. :steinigung:

п.с.Обаче най-много се изкефих на темпомата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки пък когато напсувам колата се сещам, че всички проблеми съм си ги причинил сам(празен ход визирам) :zustimm: Нека всеки бъде щастлив и кара това което иска :zustimm: Най-важното е, че ни събира крастата по красивата кола, всичко останало са подробности. В нашия спор за пореден път се казаха почти всички истини за колите. Нека колегата гледа, пък може и с АЕЛ да ни изненада :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много се радвам на полезните ви коментари и съвети колеги :zustimm: Въпроса е , че не съм тръгнал в момента да търся такава кола, а просто събирам реални мнения. То аз преди време така се интересувах и за Б4-ките и в един прекрасен ден се сдобих с такава. Така, че всяко нещо с времето си.....а дай боже да се стигне до дилема 1.8Т или 1.9 ТДИ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги изчетох куп неща ами ас съм с Ауди 100 Qauttro Avant 2.0 16v ACE мотор да си презная проблемите с оборотите бяха чудо както на бензин така и на газ но оправих тоя проблем като сложих електронна инжекциа от Голф 3 2.0 АБФ мотор до сега имам кам 3000 км с тая инжекциа мотора пее както на газ така и на бензин няма гаснене а и варвежа ми се струва добре режи се много.Искам да благодаря на ИСО за малко от неговия опит но за жалост шаибата която е най големия зор я правих по мой патент и стана оникална така тази шайба с датчика на коляновия вал направо си стана едно живо делко :zustimm:ДОВОЛЕН сам от 100 -ка капи яко за разход мога да кажа градско 17 газ на далго 10 но не сам настроивал газовата с плочка съм на бензин 8 далго градско 15 та то и така си я дават заводско де :D та преди да сложа електронната инжекция ми гореше градско 20/100 газ на далго 12/100 на бензин не мога да кажа защото не сам я тесвал а и нямах и желание при тоя разход на газ ;) За мен мотора стана паргав не знам какво очакват хората но комби и то 4х4 доста добре вари поне за мен.Правя сравнение защото брат ми кара Голф 3 GTI 16V 150 PS с леки подобрения като портване на главата спротна изпускателна генерацая 4-2-1,чип и спротен филтар КН,с къса скоросна котия.;) Успех на тия който искат да направят АЦЕ с елетронна инжекциа ако имате въпроси ще помогна.А ще имате с шайбата относно на ИСО за мен не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всичко е много хубаво, но би ли превел това, което си написал! :zustimm:

Само последното изречение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Asenko87 - Моля обощи в няколко подточки в какво се изразява конверсията? Да видим всички колко е трудно, и всеки сам да прецени какво да си купи :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен такава конверсия твърдо НЕ си заслужава средствата и вложените нерви. АЦЕ-то си пее и с неговата инжекция, която дори и да не е в ред се оправя с по-малко пари в сравнение с цялата галимация около сериалът АЦЕ --> псевдо АБФ :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...