Jump to content

Покупка - Audi A6 1.8 T-180 k.s или Audi A6 1.8T 150к.с,


Recommended Posts

Здравейте,

Чисто нов съм в "Audi" форума, :lol: както и в автомобилния свят. Все пак се спрях на Audi A6, който определено ме грабна като визия и технически характеристики. Планувам да закупя един от трите автомобила, които съм упоменал в заглавието на темата. Бих се радвал на абсолютно всяко мнение, критика, съвет т.н. :zustimm:), без да се притеснявате, относно това кой от трите автомобила си заслужава наистина вложението. Ето и линковете към съответните оферти за автомобилите.

http://nfs.mobile.bg...5959&f1=details

http://nfs.mobile.bg...1056&f1=details

http://nfs.mobile.bg...7071&f1=details

П.С. Предварително се извинявам, ако за някого темата е глупава или колите не си заслужават. Все пак за вложението на 8-10 хиляди лева в автомобил бих искал да чуя и мнения на разбиращи и дори препатили колеги :bia: Също така каква е възможността и целесъобразно ли е да се постави газов уредба(инжекцион) на автомобилите, които нямат.

Благодаря предварително и очаквам вашите коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: За което колеги се извинявам. Станало е недоразумение:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310907599275959&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313606530051056&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314356457247071&f1=details

Надявам се, това да коригира пропуска :zustimm: Благодаря отново за бързата намеса. Възможно ли е според вас да се правят коментари и по цените, т.е да се търси по-ниска от посочените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега първите два линка вече работят, третия води до несъществуваща обява - сигурно са продали автомобила.

Моите коментари:

Аз карам 1.8 турбо 150к.с. на газ. Гледам че общо взето такива гледаш. Този мотор работи чудесно с газов инжекцион, такаче ако си купиш такъв му сложи ГИ час по-скоро. Разлика с бензина няма, разбира се ако е качествен монтажа.

За да си доволен като цяло общото мнение във форума е че трябва да си купиш 1.9TDI или 1.8Т. Поддръжката и на двете не е евтина (в сравнение с други марки), но разхода и вървежа са на ниво. Естествено разхода на 1.8Т е сравним само на газ, не на бензин..

За съжаление и двата екземпляра които си посочил за мен лично не стават. Цената им е не повече от 6500-7000лв и то със зор ако въобще нищо им няма на ваг-ком и по ходова част. Казвам го директно само с бърз поглед вътре в колите просто тази цена която е посочена е нереална за мен. Не мога да повярвам, че някой би дал 8000-10000лв за кола с касетофон с касетка, старото табло с несветещ дисплей и т.н. Отделно външни забележки които при едната се виждат от далече по снимките.

Моя съвет е да търсиш А4 Б6, двигателите вече ги споменах по-горе макарче дизела не се намира и е "ценен", а ако се намери то е на много хиляди километри.

Други колеги карат и други мотори и са доволни, но общото разбиране е че на останалите поддръжката е значително по-скъпа или имат сериозни общоизвестни технически проблеми (2.5TDI легендите), отделно че са с големи обеми и съответно висок разход (висок разбирай 15-20+ на сто).

Поздрави и успех с покупката, с този бюджет може да вземеш нещо наистина качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и двата екземпляра които си посочил за мен лично не стават. Цената им е не повече от 6500-7000лв и то със зор ако въобще нищо им няма на ваг-ком и по ходова част. Казвам го директно само с бърз поглед вътре в колите просто тази цена която е посочена е нереална за мен. Не мога да повярвам, че някой би дал 8000-10000лв за кола с касетофон с касетка, старото табло с несветещ дисплей и т.н. Отделно външни забележки които при едната се виждат от далече по снимките.

По тази логика да даде 12-15к за 1-2 години по-нова Б6 където вместо заминал фис ще има олюпен салон, или ако няма скоро ще има. Кое ли струва по-скъпо да се оправи? А касетката е без значение при положение, че така или иначе фабрите системи на 10+ години искат замяна на много компоненти, а най-смислената замяна е точно на фабричния плеър. Остава да се замислим и за "огромното" количество екстри, които ще има при б6, то май единствената е че фабричния плеър ще е със СД...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз карам в момента А6 1.8T 150 кс. и съм доста доволен. Някои колеги може да кажат че този двигател е малък за А6, но според мен не е така. Много добре си пасва на колата, а пък возенето на А6 е невероятно :bia: . Естествено ако намериш А6 2.4 мотор е по-добре :bia: , но имай предвид че си има разходи :lol:

Успех с покупката :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Аз карам в момента А6 1.8T 150 кс. и съм доста доволен. Някои колеги може да кажат че този двигател е малък за А6, но според мен не е така. Много добре си пасва на колата, а пък возенето на А6 е невероятно :lol: . Естествено ако намериш А6 2.4 мотор е по-добре :) , но имай предвид че си има разходи :zustimm:

Успех с покупката :bia:

Здрасти,

Благодаря за разяснението :bia:) Предлогам има вече отговор на това, което ще попитам някъде из темите, но можеш ли да кажеш на 2, на 3, общите консумативи и обикновени ремонти в какъв ценови диапазон вървят макар и относително:)) В случай, че не ти е проблем. Мерси предварително. Газ-инжекция и едно CD-player колко ли биха стрували за сахара цвят автомобила, т.е. първият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога да ти кажа какво аз съм сменил досега - само да те предупредя че аз си обичам много колата и не ходя по майстори тип (както беше писал един колега) - много добър, гаражчето му е еди-къде си.

Колата съм си я докарал аз, от Германия и цялото обслужване съм го направил в Порше Варна (сега ще хукнат да ме оплюват :lol: )

1. Ангренажен комплект (ремък, ролки...всичко влиза тука)+ водна помпа + труда = 679,4

2. Свещи - 4бр. x 38,1 + труд = 207,4

3. Антифриз + труд = 114,22

4. Термостат - 86 + труд = 152

Масло,+ маслен,въздушен и горивен филтър ще сменям другия месец.

Общо = 1153,02

Съответно като обслужиш колата в официален сервиз (Порше Варна, в моя случай) имаш 2 години гаранция на всичко.

Ами това е май колега, за Газ-инжекция и CD-player не мога да кажа - нека по-запознати колеги да пишат :zustimm:

Ето тука можеш да прочетеш една много хубава статия от колегата verter :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога да ти кажа какво аз съм сменил досега - само да те предупредя че аз си обичам много колата и не ходя по майстори тип (както беше писал един колега) - много добър, гаражчето му е еди-къде си.

Колата съм си я докарал аз, от Германия и цялото обслужване съм го направил в Порше Варна (сега ще хукнат да ме оплюват :hilezh: )

1. Ангренажен комплект (ремък, ролки...всичко влиза тука)+ водна помпа + труда = 679,4

2. Свещи - 4бр. x 38,1 + труд = 207,4

3. Антифриз + труд = 114,22

4. Термостат - 86 + труд = 152

Масло,+ маслен,въздушен и горивен филтър ще сменям другия месец.

Общо = 1153,02

Съответно като обслужиш колата в официален сервиз (Порше Варна, в моя случай) имаш 2 години гаранция на всичко.

Ами това е май колега, за Газ-инжекция и CD-player не мога да кажа - нека по-запознати колеги да пишат ;)

Ето тука можеш да прочетеш една много хубава статия от колегата verter :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559

:)

Благодаря отново VIMS ;)

Тази информация е еднакво важна, както и тази за покупката. Мисля, че ако това са цените на официалните сервизи... не ми се струва супер скъпо..бях останал с други впечатления. Все пак хубава кола и евтино... малко не се връзват:) От житейския си опит знам, че когато "тъниш" и се опитваш да минеш по евтино, с по - мизерното, винаги си разочарован и се налага да даваш след това още по-големи суми... и в крайна сметка пак излизаш на това, което си "изтънил" , та ако не и повече:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам А6, като от първата снимка (дори цвета е същия).

Впечатленията ми от автомобила до момента (карам го 2 години и нещо вече) са изцяло положителни.

Материалите в салона са качествени, простора в купето и багажника са върхови за каласа. Мотора 1.8Т е чудесен за каране, а също и като разход.

Първоначалното обслужване - всички ремъци, ролки, филтри, масла, термостат и др. дреболии са около 800 лв с труда.

Единствения извънпланов ремонт за тези 2 г и 3м беше рециклиране на хидравличната помпа за около 200 лв.

В момента гледам за ЦД за колата и нормален Pioneer който има ЮСБ и може да управлява суб-а в колата започва от около 150 лв.

Оглеждам се и за газова евентуално - цената е около 1000-1200 лв.

Разхода на бензин е около 6.5/7.5 извънградско и около 12 градско.

Сега лятото през отпуската нулирах борда и след изминати 2000 км показваше 7.3л/100 (движението включваше: автомагистрали, първокласни/третокласни, та дори и черни пътища) Дали е мн. или малко сам си преценяваш.

Единствения минус според мен на този автомобил е ниското окачване отпред. Аз постоянно закачам по-бордюри и др. подобни и мисля да сменям скоро пужините за да се дигне с 2-3 см ( аз съм със заводски спортно окачване - повечето 1.8Т са с такова)

Относно губещите се пиксели на дисплея има решение като се смени с нов. Тук има колега които за около 300 лв го сменя с нов с гаранция.

Друг вариант (както направих аз) е да си поръчаш от й-бей и да си го поставиш сам, излиза около 70-80 лв с труда.

Ако нещо те интересува питай. Ще помагаме :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

От всичките коментари и препоръки до този момент;)) оставам с впечатление, че моделът (А6 - 99-00) и двигателят (1.8Т било то 150 к.с. или 180 к.с.), към които съм се насочил основно са добър избор, вземайки предвид и недостатъците и слабите места, които така старателно и изчерпателно изложихте тук, за което съм сърдечно благодарен. :) Радвам се, че във форума, за разлика от много други места, българите се опитват всячески да си помогнат и да прокоментират проблеми от всякакъв род. Това говори много лично за мен :D, вярвам и за вас е така. От всичките обяви до този момент, които прегледах по сайтовете, май ще си остана на тази първата, сахара цвета, която се намира във Варна :) Поне досега не намерих с по запазен салон, макар наистина да има следи от угарки по тавана, които се надявам да се изчезнат при старателно измиване с препарат. Също така ми харесва, че външно, поне от снимките, няма видими следи от удари и преправяници, т.е. автомобилът има вероятност да не е претърпял удари, което си е направо късмет, предвид "машините", които се продават в повечето .... "автокъщи", да не кажа, че някои спокойно могат да си прекръстят на автоморги :hilezh: Преполагам, че в този ценови диапозн...7000-8500 .. няма кой знае какъв друг избор да направя, тъй като по новичките модели започват от 10 000 + нагоре. Остава да се направи един обстоен преглед намясто, най-вече работата на мотора и ходовата част. Вярвам, че ако човек е положително настроен и има поне малко късмет ще попадне на добър автомобил. Вие имате опит, аз все още не, но от познати и приятели, което съм чул и видял, оставам с впечатление, че се свежда винаги до конкретния случай, просто човек трябва да има поне малко шанс :)))

Благодаря за наистина ИЗЧЕРПАТЕЛНИТЕ и ОПИСАТЕЛНИ коментари и съвети, надявам се, да попадна на наистина запазена колица и да се видим на някоя от срещите, които се провеждат.

P.S. Оставам отворен за вашите предложения, в случай, че някой продава собствен автомобил Audi, или пък има познат, или пък попадне на подходяща обява;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен 1вата ми харесва много. и не са и много парите - може и да спазарите некоя кинта да се свали, но не мисля, че ще се намери прилична А6 за 5 бона.... нищо, че са на по 10 + години... ако е ОК при преглед, бих я взел на твое място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само по-добре не пери тавана ако евнтуално я вземеш :hilezh:

Имаш лош опит с пране на салона и тавана ли ? :) Или пък на някой познат е дало проблем ? Какъв друг начин препоръчваш за отстраняване на петната, леката и д.р. замърсявания на салона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лош опит с пране на салона и тавана ли ? :hilezh: Или пък на някой познат е дало проблем ? Какъв друг начин препоръчваш за отстраняване на петната, леката и д.р. замърсявания на салона?

Тавани ми е перфектен за щастие, просто имам досег с доста коли покрай работата и знам какво се случва като изпереш таван на ауди. Както и всеки друг таван с дунапренена основа на тия години. Същото важи и за корите.

Седалките и пада се перат без никакви следи после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Ще помоля отново и, надявам се, за последно поне що се отнася за покупката на А6 :)

Това са колите на които днес се спрях. Какво мислите, дали колата , която първо си харесах трябва да остане или синята красавица 2.8 с газ-инжекцион я бие :))

Отново ме интересува и ориентировъчната поддръжка 1.8 Т срещу 2.8... огромна ли е разликата в цените на частите :hilezh: Казаха ми, че 2.8 бил сравнително здрав мотор:

Това е първата кола, в началото на темата още

1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310907599275959&f1=details - Варна

2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details - София

N1 и N2 ми бяха препоръчани като възможно най-доброто измежду другите, стига да са ОК и на тестовете.

3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305225155168755&f1=details

4. http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%E2%80%932504474/audi-a6

5. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313484934123991&f1=details

6. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312695997541272&f1=details

Благодарен съм ви за всякакви коментари и съвети относно автомобилите, т.е. цена, състояние, поддръжка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горните 2 наистина изглеждат много хубави!

Определи си приоритетите- дали искаш ръчка или автомат.

Като динамика би следвало да са еднакви точно заради скоростите,

но тръца ще дава по- нисък разход при всички случаи! Части за него

има навсякъде, пословично здрав е. 2.8-цата има много хубав салон,

звука е много приятен, като първоначно обслужване частите ще са

горе- долу колкото на другия мотор, но пада цялата предница при

смяната. Качи се да покараш и двата мотора и решавай, успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е форумна,продавача е Сериозен не е Мърляч,но е -2.4 куатро.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=99677

Благодаря колега, :hilezh:

Да видях я още преди няколко дни... но се съмнявам собственика да се съгласи за сума около 8-8.5 в брой :) Мисля, че беше слизал до около 10 500 най-много, но ще го попитам, разбира се :zustimm:). Имаш ли някакво мнение за колите, към които съм се насочил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10 500 лв. я взимаш и се возиш.

Наясно си че на 8000 лв. нов внос ти трябват още пари за да я изкараш на пътя.

Да не ме разбереш погрешно че си налагам мнение за колата на NMM (Николай).Просто по-нагоре питаш за кола Форумна или на познат и веднага се сетих за тази .

Иначе първите две коли които си посочил ми харесват най-много.

Колите от линковете,които си дал и са от Автокъща НИК-АУТО,мога да мина Утре да им Хвърля едно Око неангажиращо щото съм ламер( на 200 м. са от мен). По-принцип колите от тази автокъща се носят с добра слава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам тогава, че са едни от коректните продавачи на коли :)) Колеги кажете нещо за акциза, ДДС , мита... вече не се дължат нали така ? Поне доколкото видях в законите .... всичко е отменено...Някой с двигател над 150-160 коня ? плаща ли акциз ? Аз мисля , че я няма тази простотия вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Днес ходих на огледа на "хубавото" синьо А6 Audi:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details

Ако ви кажа, че това не може и за 2000 хил. да се продаде, тотална развалина. Стоят още лампи (това което се вижда отпред над таблото) на автомобил със специален режим на движение (явно МВР, МВнР, т.н.). Колата е карана като за последно, тъй като шофьорската седалка е направо разбита, разбирайте напука и скъсана. Тази кола е карана, карана, карана... ако е само около 500 000 сигурно трябва да почерпя. Забележки ...е мека казано.. тя е направо ...драскана, пукнати брони, т.е. каквото се сетите. Да не говоорим , че никой не излезе дори да попита дали искаме да я видим отвътре. "Огледът" приключи за 3 минути точно :hilezh:

Докато се разхождах на "Горубляне" видях само развалини, с изключение на една А6 2.5 TDI, която макар лошата слава на мотора си беше в много добро и запазено състояние. (8.5 хил. се продаваше).

Вниманието ми обаче бе привлечено от старата А8 :zustimm:) за мое учудване, тъй като нямах никакви планове да купувам нещо различно от А4 или А6.

Ще се радвам, ако дадете някакви препоръки и съвети относно количката.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314977090439452&f1=details

P.S. Днес случайно попаднах на нея, не знаех че я има в мобилето. Продавачът призна, че собственикът е сменил за около 3 хиляди лева скоростната кутия наскоро, тъй като е имал проблем. Не съм я тествал още (преглед в сервиз), тъй като исках да чуя вашите мнения преди това относно поддръжка, разход, и като цяло.

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...