Jump to content

Audi A4 B6 1.8TQ


kocta

Recommended Posts

От турбината на първо време се очаква скромните 260 кончета след това 300+ но колко + не се знае. Ако изобщо издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. т28-цата вдясно е за продажба. Мислих да правя преходен фланец т25 към т3 колектора но се оказа по-сложно от колкото си и мислех и след това взех т3-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се ориентирам много.. ама тази в ляво ли мислиш да слагаш? заедно с тази "присадка" отодолу, което е като вътрешен гейт?

Базата на която стъпваш ми харесва, ама турбанката.... честно да ти кажа май резултата ще е нещо по-лагаво от на Jimi-то и с по-малко коне от Шпека ;)

хубавото е че може би няма да има драми със солетките наречени биели в тези мотори

лично моето мнение е - сложи едни биели и нещо лагерно с T3 фланец :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

544478_3960901675853_70723580_n.jpg

560114_3960902795881_1188317530_n.jpg

t3/t4 Compressor .60 A/R Compressor Turbine .63 A/R Turbine + 38mm външен гейт с V Band

В момента и плетат нов Downpipe + част от генерацията от неръждавейка на 76мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ъпгрейднах и спирачките. 321мм Х 30мм дискове + апарати от Ауди S4 B5 +10mm фланци и мога да си ползвам зимните 16-ски :) .

64253_4164081995234_1016106861_n.jpg

601088_4164079395169_1877786159_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Малко проблеми със сцеплението:

И едно ускорение 0-135км/ч с лош старт на 0.8 бара:

И един 2-nd gear pull:

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

969346_4469398187948_1304007261_n.jpg

935824_4469397867940_882523756_n.jpg

181260_4469397547932_802910373_n.jpg

 

Днес най-накрая успях да поработя и по мазането на турбината и изхвърлих оригиналната тръба и я замених с АN4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След оправяне на някой бъгчета и смяна на няколко гарнитурки заради което налягането ми идваше доста късно колата осезаемо е доста по-добре. Сложих и термоизолация (кожух на турбото и термолента) ефекта под капака е много голям.

 Утре ми идва и челния кулер с пътищата а другата седмица слагам 440кубикови дюзи. Целта към която се стремя е 300коня на мотора.

 

971742_4480657989436_268750485_n.jpg

996024_4480660109489_1012088567_n.jpg

946978_4480660629502_630356027_n.jpg

7251_4480661549525_93490502_n.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-накрая остана време и за така желания челен кулер. Ефекта беше уал. IAT спадна с едно 30 градуса :) А в боост разликата е не повече от 10 градуса от околната температура.

1620_4533817918401_1460233577_n.jpg

1002949_4533820598468_1611493550_n.jpg

7147_4533821158482_1860992238_n.jpg

998391_4533821638494_1188398_n.jpg

1012178_4533822158507_1341305593_n.jpg

1002971_4537503970550_1678983094_n.jpg

375616_4537505290583_269197001_n.jpg

1013373_4537506050602_1437040140_n.jpg

9056_4537506450612_1472707065_n.jpg

9351_4537506810621_1947615221_n.jpg

1010177_4537507250632_1865161921_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Новостите по колата са:

Електронен боостконтролер Blitz:

547468_5000684149765_917810061_n.jpg

1236341_5000675149540_332336186_n.jpg

 

76мм хаузинг на дебитомера + 440кубикови дюзи делфи + настройка на ме7.5-цата от Жоро: https://www.facebook.com/FTMotorsports?fref=ts

 като вече са изключени неща като 2-ра сонда,евап и др. еко глупости. активиран е софт лънч контрола и прекъсвача вече е около 7100 оборота. Кара се до 0,8 бара на газ и до 1.3 бара холд на бензин. Колата си върви доволно за килограмите и всекидневното й приложение. Единственото нещо което трябва да се смени в скоро време е китайската турбинка понеже е доста лагава. Насочил съм се в един еквивалент на гаррет гт30 серията :)

 Като коне немога да гадая колко е,сммесите са й 11.5:1 в боост постояно (сейфти режим гонихме). Когато се смени турбинката ще я качиме на дино за донастройване и ще се видят какви резултати ще извади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и едно клипче с ускорение от 60-170км/ч на 1 бар

http://youtu.be/6EPSK4KIT_A

И малко от лънча но със софт лънча с тази турбина не се получават както ми се искат нещата:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми казвай, че това е цялата гас, много меко и мудно надува  :- ) 16-17сек  отнема от ~100км/ч до ~200км/ч, което е доста слабо все едно чипосано дизелче 123d .

 

Разкарвай тоя китайски втулков боклук и слагай някаква нормална турбина за да почне да се мести тая тежка кола  :icon_smile:

Теглил ли си колко тежи Б6-цата?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Припадай ако искаш. Абсолютно не ме вълнува.

Ето ви за справка S4 b6 sedan manual ~11sec 100-180km/h & 100-200km/h ~ 16sek - 344hp&410nm

Ето ви а4 б6 1.8т на предно~22sec 100-180km/h:

Audi a4 b6 1.8t quattro~25sec 100-180km/h:

Ето и моята когато я взех преди 2+ години с вдигнато налягане на 1 бар пик и 0,8холд с к03S турбина алуминиев маховик 240мм и 76мм генерация:

Колата без допълнителните екстри като шибидаци,подгреви,музика,газова,челен кулер,спирачки от S4 и тн и тн. празна я дават 1545кг.

Ето и една 550hp 1.8Tq b6: 100-200km/h~13sek.

http://youtu.be/Osg-e_tx3b8

Редактирано от kocta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 550 коня не знам къде са,мойта кола беше 1500кг и 500к.с. на мотор,правеше 100-200 за 8 сек ,с турбина Garrett 3076R и 630сс прекинатите Сименс дюзи

На мен ми се вижда много слабо ускорението за правена турбо кола,макар и малко правена!

Оямо,защо е лоша тая термолента? Какво може да се случи?

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да задържи масло и да се запали ама не е познал :) Ето я същата титаниева термо лента и титаниево термо одеало след 20 000км пробег и претърпяли един масивен теч на масло от спукан оток на масло от турбото към картера вечерта на магистралата преди ауди събора.

1175740_4852949376488_1748347723_n.jpg

Все пак колата се кара всеки ден по много километри не е някой драг проект или събота/неделна кола.На година се навъртат по 30 000+ км и дава разход в града 12литра газ градско.Да чукна на дърво никога не ме е оставяла на пътя и не съм имал сериозни повреди с нея вече 2 години и 3 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...