smg Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Интересно. Въпрос на време беше Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Какво се очаква от тази турбина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 От турбината на първо време се очаква скромните 260 кончета след това 300+ но колко + не се знае. Ако изобщо издържи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 от тия двете една ли ще правиш ? или ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 26 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Не. т28-цата вдясно е за продажба. Мислих да правя преходен фланец т25 към т3 колектора но се оказа по-сложно от колкото си и мислех и след това взех т3-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Нещо не се ориентирам много.. ама тази в ляво ли мислиш да слагаш? заедно с тази "присадка" отодолу, което е като вътрешен гейт?Базата на която стъпваш ми харесва, ама турбанката.... честно да ти кажа май резултата ще е нещо по-лагаво от на Jimi-то и с по-малко коне от Шпека хубавото е че може би няма да има драми със солетките наречени биели в тези моторилично моето мнение е - сложи едни биели и нещо лагерно с T3 фланец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 7 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 t3/t4 Compressor .60 A/R Compressor Turbine .63 A/R Turbine + 38mm външен гейт с V Band В момента и плетат нов Downpipe + част от генерацията от неръждавейка на 76мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 16 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 1 бар холд в момента. Съвсем скоро слагам 550кубикови дюзи и отивам на ремап и дино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 16 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2013 турбото марка ли е или китец ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 трябват ли ти налични 550-тки BOSCH EV14? Обади се ако ти трябват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Ето едно видео на 0,8 бара налягане с оригиналните дюзи без ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 21 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Ъпгрейднах и спирачките. 321мм Х 30мм дискове + апарати от Ауди S4 B5 +10mm фланци и мога да си ползвам зимните 16-ски . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 (Редактирано) Малко проблеми със сцеплението: И едно ускорение 0-135км/ч с лош старт на 0.8 бара: И един 2-nd gear pull: Редактирано 22 Март 2013 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 4 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Днес най-накрая успях да поработя и по мазането на турбината и изхвърлих оригиналната тръба и я замених с АN4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 7 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 След оправяне на някой бъгчета и смяна на няколко гарнитурки заради което налягането ми идваше доста късно колата осезаемо е доста по-добре. Сложих и термоизолация (кожух на турбото и термолента) ефекта под капака е много голям. Утре ми идва и челния кулер с пътищата а другата седмица слагам 440кубикови дюзи. Целта към която се стремя е 300коня на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 Най-накрая остана време и за така желания челен кулер. Ефекта беше уал. IAT спадна с едно 30 градуса А в боост разликата е не повече от 10 градуса от околната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Новостите по колата са:Електронен боостконтролер Blitz: 76мм хаузинг на дебитомера + 440кубикови дюзи делфи + настройка на ме7.5-цата от Жоро: https://www.facebook.com/FTMotorsports?fref=ts като вече са изключени неща като 2-ра сонда,евап и др. еко глупости. активиран е софт лънч контрола и прекъсвача вече е около 7100 оборота. Кара се до 0,8 бара на газ и до 1.3 бара холд на бензин. Колата си върви доволно за килограмите и всекидневното й приложение. Единственото нещо което трябва да се смени в скоро време е китайската турбинка понеже е доста лагава. Насочил съм се в един еквивалент на гаррет гт30 серията Като коне немога да гадая колко е,сммесите са й 11.5:1 в боост постояно (сейфти режим гонихме). Когато се смени турбинката ще я качиме на дино за донастройване и ще се видят какви резултати ще извади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 30 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Ето и едно клипче с ускорение от 60-170км/ч на 1 барhttp://youtu.be/6EPSK4KIT_AИ малко от лънча но със софт лънча с тази турбина не се получават както ми се искат нещата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Малко видео от сутринта по път за работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) Само не ми казвай, че това е цялата гас, много меко и мудно надува :- ) 16-17сек отнема от ~100км/ч до ~200км/ч, което е доста слабо все едно чипосано дизелче 123d . Разкарвай тоя китайски втулков боклук и слагай някаква нормална турбина за да почне да се мести тая тежка кола Теглил ли си колко тежи Б6-цата? Редактирано 1 Ноември 2013 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 И разкарай тия китайски термо ленти че ще припадна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 2 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 (Редактирано) Припадай ако искаш. Абсолютно не ме вълнува.Ето ви за справка S4 b6 sedan manual ~11sec 100-180km/h & 100-200km/h ~ 16sek - 344hp&410nm Ето ви а4 б6 1.8т на предно~22sec 100-180km/h: Audi a4 b6 1.8t quattro~25sec 100-180km/h: Ето и моята когато я взех преди 2+ години с вдигнато налягане на 1 бар пик и 0,8холд с к03S турбина алуминиев маховик 240мм и 76мм генерация: Колата без допълнителните екстри като шибидаци,подгреви,музика,газова,челен кулер,спирачки от S4 и тн и тн. празна я дават 1545кг.Ето и една 550hp 1.8Tq b6: 100-200km/h~13sek.http://youtu.be/Osg-e_tx3b8 Редактирано 2 Ноември 2013 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 За добро ти го казвам, ти ако искаш се вълнувай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 (Редактирано) Тия 550 коня не знам къде са,мойта кола беше 1500кг и 500к.с. на мотор,правеше 100-200 за 8 сек ,с турбина Garrett 3076R и 630сс прекинатите Сименс дюзиНа мен ми се вижда много слабо ускорението за правена турбо кола,макар и малко правена!Оямо,защо е лоша тая термолента? Какво може да се случи? Редактирано 2 Ноември 2013 от yavor20v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 2 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Да задържи масло и да се запали ама не е познал Ето я същата титаниева термо лента и титаниево термо одеало след 20 000км пробег и претърпяли един масивен теч на масло от спукан оток на масло от турбото към картера вечерта на магистралата преди ауди събора.Все пак колата се кара всеки ден по много километри не е някой драг проект или събота/неделна кола.На година се навъртат по 30 000+ км и дава разход в града 12литра газ градско.Да чукна на дърво никога не ме е оставяла на пътя и не съм имал сериозни повреди с нея вече 2 години и 3 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване