lllubo Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 като е тъмно винаги ги пускам халогенките (градско и извънградско) - не ме интересува кво пише в закона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 Мислиш ли, че милицията ще иска да им се обясняваш ти к'во мислиш по въпроса за закона? .... хайде стига с тези "халoгенки" и off-topic, pls. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 като е тъмно винаги ги пускам халогенките (градско и извънградско) - не ме интересува кво пише в закона.←и аз ги пускам,мъгленките са голяма работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zark Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп). Това например мен ме дразни(под това имам предвид че са на едно място стоповете и габаритите), защото като караш в 3 лентов път например и решиш да се пристроиш - не можеш посотянно да гледаш тоз опред и в този ред на мисли ще е по-лесно забележимо или ако са били огасени фаровете и да видиш че е светнали, или ако стоповете са си отделно - да видиш че нещо допълнително свети... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 Мойте лично са тъмни, карал съм зад друг със тъмни (не ръчно затъменени, а стъклото си е тъмно) и когато свети слънцето много добре си личи дали е габарит или спирачка, докато ако са обикновенните червени и като свети слънцето ептем нищо не мога да разбера и карам на по-голяма дистанция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 Е те тука си прав-дистанция му е майката,иначе се получава джаста праста.Винаги гледам да съм на малко по-голямо растояние от този пред мен,и все някой ще се намери да се навре пред мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
West Публикувано 31 Март 2006 Доклад Share Публикувано 31 Март 2006 С две ръце и крак съм ЗА да се кара постоянно на КЪСИ.До сега винаги като се сетя ги пускам но след тази тема ще гледам по-често да се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 1 Април 2006 Доклад Share Публикувано 1 Април 2006 И аз карам на къси в града, но не и при силна свелина, отсега нататък ще го пускам винаги - окончателно ме убедихте На дълъг път иначе си е задължително. Освен халогени, дълги, мисля че и габаритите са забранени - може само къси - поправете ме ако греша...Има значение и друго - не дали си на къси, а дали ти светят правилно :1. левия да бие леко вдясно и надолу(заради отсрещните коли) 2. десния направо и надолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Април 2006 Доклад Share Публикувано 1 Април 2006 Аз не карам в града със светлини. В общият поток от непрекъснати коли не виждам смисъл. Обаче:Ги пускам при намалена видимост иКАТЕГОРИЧНО НЯМА СМИСЪЛ от полването само на габарити. Те не се виждат по никакъв начин. Така че или къси когато искате или нищо. Габаритите не се забелязват в огледалата и са само за парлама (авария). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 2 Април 2006 Доклад Share Публикувано 2 Април 2006 .....Винаги гледам да съм на малко по-голямо растояние от този пред мен,и все някой ще се намери да се навре пред мен. ←Много ме дразнят такива,ти гледаш да оставиш място да не цунеш тоя отпред,ако спре рязко,оня решава,че му правиш място!!!Вярно,че в този претъпкан град,всеки използва и последния останал свободен метър асфалт,ама има и нещо,което се нарича "безопасност на движението"!!!Ма на кой му пука! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 3 Април 2006 Доклад Share Публикувано 3 Април 2006 А ако карате срещу слънцето и насреща идва някой без фарове - ще го видите ма друг път! Ако включени обаче късите може да видите какво става срещу вас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2006 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blagun Публикувано 5 Април 2006 Доклад Share Публикувано 5 Април 2006 Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп).Е как да не се познава 21-ватова от 5-ватова крушка, отделно третата светлина над задното стъкло?Винаги карам на къси, а вечер - задължително с халогенките. Досега единствено веднъж в Русе са ми създавали проблем и веднъж - в Хърватска - първия път - срещу фиш от 10 лв, който така и не е платен, вторият път - без последствия.Само апелирам към тези, които без нужда цъкат още веднъж копчето и запалват допълнителния заден габарит за мъгла. Е това дразни ужасно, особено на по-нова кола! По-добре недей!Колкото до дистанцията, мисля, че трябва да въведат допълнителен светещ надпис отзад - ABS. Така хората без такава система няма да се завират прекомерно близко зад коли с ABS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 16 Април 2006 Доклад Share Публикувано 16 Април 2006 И по светло и по тъмно халогените са забранени и ставате потенциални клиенти на КАТ, а иначе си имате къси и дълги нали Халогените ги включвайте само когато пътните условия го налагат - мъгла или сняг.←То и ксеноните са забранени по закон ,мен даже ми писаха акт преди години че карам със сини крушки .По закон пише че светлините трябва да са бели или жълти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 То и 3-ти стоп е забранен с държавен вестник, ама аз моя още не съм го изтръгнал и ми пишат актове всеки втори път като ме спрат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 17 Април 2006 Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Това за третия стоп сериозно ли е? Ако е така.... егати оправията..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2006 Точно толкова е верно, колкото и ксеноновите светлини, че са били забранени. Да, забранени са, но в нормалните държави. Тук няма кой да те санкционира за това.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SATURN Публикувано 18 Април 2006 Доклад Share Публикувано 18 Април 2006 (Редактирано) От както карам Ауди всеки ден са на къси и градаско и извън градско.--------Обръщай внимание преди да постнеш нещо как изглежда...Wizi Wiziev Редактирано 20 Април 2006 от Wizi Wiziev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia6tdi Публикувано 10 Май 2006 Доклад Share Публикувано 10 Май 2006 Винаги на КЪСИ светлини - градско, извънградско - няма значение.А по въпроса за това, че трудно се виждала разликата - има я, особено на по-новите коли с 3-ти стоп. С останалите старички возила бъдете нащрек и спазвайте дистанция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 17 Май 2006 Доклад Share Публикувано 17 Май 2006 хайде да се присъединим и ние към ТЕЗИ момчета ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 (Редактирано) хайде да се присъединим и ние към ТЕЗИ момчета ?←ЗА! Нещо ми се струва обаче че това май е доста стара инициатива която в момента не се развива (съдя по факта че линка към VW форума е ммаааалинко неакуален) Редактирано 18 Май 2006 от i_kotev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 18 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Писах им тукощо на агентите, надявам се скоро да ми отговорят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 20 Май 2006 Доклад Share Публикувано 20 Май 2006 И аз съм ЗА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 20 Май 2006 Доклад Share Публикувано 20 Май 2006 Писах им тукощо на агентите, надявам се скоро да ми отговорят.←когато ти отговорят усведоми ни какво е положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 22 Май 2006 Доклад Share Публикувано 22 Май 2006 Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп). Това например мен ме дразни(под това имам предвид че са на едно място стоповете и габаритите), защото като караш в 3 лентов път например и решиш да се пристроиш - не можеш посотянно да гледаш тоз опред и в този ред на мисли ще е по-лесно забележимо или ако са били огасени фаровете и да видиш че е светнали, или ако стоповете са си отделно - да видиш че нещо допълнително свети...←И на мен не ми харесваше идеата и за това едно от първите неща които направих е да свържа още 2 крушки.Светят малко през една , но по добър вариант няма.Сега като натисна спирачката освен че стоповете светят по силни светят и другите и няма как да стане грешка А късите по всяко време са задължителни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts