Jump to content

Призив: Карайте с включени къси светлини!


Wizi

Recommended Posts

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мислиш ли, че милицията ще иска да им се обясняваш ти к'во мислиш по въпроса за закона? :blink:

.... хайде стига с тези "халoгенки" и off-topic, pls.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като е тъмно винаги ги пускам халогенките (градско и извънградско) - не ме интересува кво пише в закона.

и аз ги пускам,мъгленките са голяма работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп). Това например мен ме дразни(под това имам предвид че са на едно място стоповете и габаритите), защото като караш в 3 лентов път например и решиш да се пристроиш - не можеш посотянно да гледаш тоз опред и в този ред на мисли ще е по-лесно забележимо или ако са били огасени фаровете и да видиш че е светнали, или ако стоповете са си отделно - да видиш че нещо допълнително свети...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте лично са тъмни, карал съм зад друг със тъмни (не ръчно затъменени, а стъклото си е тъмно) и когато свети слънцето много добре си личи дали е габарит или спирачка, докато ако са обикновенните червени и като свети слънцето ептем нищо не мога да разбера и карам на по-голяма дистанция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те тука си прав-дистанция му е майката,иначе се получава джаста праста.Винаги гледам да съм на малко по-голямо растояние от този пред мен,и все някой ще се намери да се навре пред мен. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две ръце и крак съм ЗА да се кара постоянно на КЪСИ.До сега винаги като се сетя ги пускам но след тази тема ще гледам по-често да се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам на къси в града, но не и при силна свелина, отсега нататък ще го пускам винаги - окончателно ме убедихте :(

На дълъг път иначе си е задължително.

Освен халогени, дълги, мисля че и габаритите са забранени - може само къси - поправете ме ако греша...

Има значение и друго - не дали си на къси, а дали ти светят правилно :

1. левия да бие леко вдясно и надолу(заради отсрещните коли)

2. десния направо и надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не карам в града със светлини. В общият поток от непрекъснати коли не виждам смисъл. Обаче:

Ги пускам при намалена видимост и

КАТЕГОРИЧНО НЯМА СМИСЪЛ от полването само на габарити. Те не се виждат по никакъв начин. Така че или къси когато искате или нищо. Габаритите не се забелязват в огледалата и са само за парлама (авария).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Винаги гледам да съм на малко по-голямо растояние от този пред мен,и все някой ще се намери да се навре пред мен. :(

Много ме дразнят такива,ти гледаш да оставиш място да не цунеш тоя отпред,ако спре рязко,оня решава,че му правиш място!!!

Вярно,че в този претъпкан град,всеки използва и последния останал свободен метър асфалт,ама има и нещо,което се нарича "безопасност на движението"!!!

Ма на кой му пука!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако карате срещу слънцето и насреща идва някой без фарове - ще го видите ма друг път! Ако включени обаче късите може да видите какво става срещу вас! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп).

Е как да не се познава 21-ватова от 5-ватова крушка, отделно третата светлина над задното стъкло?

Винаги карам на къси, а вечер - задължително с халогенките. Досега единствено веднъж в Русе са ми създавали проблем и веднъж - в Хърватска - първия път - срещу фиш от 10 лв, който така и не е платен, вторият път - без последствия.

Само апелирам към тези, които без нужда цъкат още веднъж копчето и запалват допълнителния заден габарит за мъгла. Е това дразни ужасно, особено на по-нова кола! По-добре недей!

Колкото до дистанцията, мисля, че трябва да въведат допълнителен светещ надпис отзад - ABS. Така хората без такава система няма да се завират прекомерно близко зад коли с ABS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
И по светло и по тъмно халогените са забранени и ставате потенциални клиенти на КАТ, а иначе си имате къси и дълги нали :D

Халогените ги включвайте само когато пътните условия го налагат - мъгла или сняг.

То и ксеноните са забранени по закон ,мен даже ми писаха акт преди години че карам със сини крушки .По закон пише че светлините трябва да са бели или жълти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и 3-ти стоп е забранен с държавен вестник, ама аз моя още не съм го изтръгнал и ми пишат актове всеки втори път като ме спрат....

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно толкова е верно, колкото и ксеноновите светлини, че са били забранени. Да, забранени са, но в нормалните държави. Тук няма кой да те санкционира за това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както карам Ауди всеки ден са на къси и градаско и извън градско.

--------

Обръщай внимание преди да постнеш нещо как изглежда...

Wizi Wiziev

Редактирано от Wizi Wiziev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Винаги на КЪСИ светлини - градско, извънградско - няма значение.

А по въпроса за това, че трудно се виждала разликата - има я, особено на по-новите коли с 3-ти стоп. С останалите старички возила бъдете нащрек и спазвайте дистанция. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде да се присъединим и ние към ТЕЗИ   момчета ?

ЗА! :blink:

Нещо ми се струва обаче че това май е доста стара инициатива която в момента не се развива (съдя по факта че линка към VW форума е ммаааалинко неакуален)

Редактирано от i_kotev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да оспорвам предимствата искам да попитам какво ви е мнението за това, че габаритите и стоповете са на едно място и когато човек кара денем с пуснати фарове е малко трудно да се прецени кога човека е натиснал спирачка и кога не е (или трябва да видиш в момента на натискане как става по-светнало или трябва да си нащрек нон стоп). Това например мен ме дразни(под това имам предвид че са на едно място стоповете и габаритите), защото като караш в 3 лентов път например и решиш да се пристроиш - не можеш посотянно да гледаш тоз опред и в този ред на мисли ще  е по-лесно забележимо или ако са били огасени фаровете и да видиш че е светнали, или ако стоповете са си отделно - да видиш че нещо допълнително свети...

И на мен не ми харесваше идеата и за това едно от първите неща които направих е да свържа още 2 крушки.Светят малко през една , но по добър вариант няма.Сега като натисна спирачката освен че стоповете светят по силни светят и другите и няма как да стане грешка :flehan:

А късите по всяко време са задължителни :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...