BajVUlcho Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Здравейте, колеги! Наскоро си купих Ауди 90 2.0 115к.с и се оказа че има проблем термостата. Извънградско ми държи 60 градуса, а градско максимум 70. Въпроса ми е как точно се сменя този термостат. Видях, че е под хидравличната помпа, но отстрани има една пластмасова кора през която минават тръбите на хидравликата и парното и не ми е ясно как точно се сваля тази кора, дали има някакъв пиниз или трябва да откача тръбите и помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Не знам как е при 90 но при 80 В4 се сваля помпата на хидравликата , да знаеш че на тези коли се бъзика много уреда за температурата да не се окаже , че проблема ти е в таблото а не в термостата . Виж като загрее и се пуснат перките колко градуса показва на таблото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Щях да пиша същата тема ,че и при мен проблема е идентичен.С радост очаквам развитие.Колега колкото пари струва термостата ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Термостата струва около 20 лв. , плюс минус 5 лв. Препоръчвам ти Wahler . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 1+ за Wahler.Преди два дни сложих такъв и за сега съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BajVUlcho Публикувано 17 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Ами, един път успя да загрее до 90 градуса и перката си се включи, затова реших че проблема идва от термостата. А иначе го купих за 33лв от Ауто+ на Wahler. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 също така можеш да пробваш и докато караш и като показва тези 70 градуса да пуснеш парното, ако духа приемливо топло значи е добре, но както ти каза колегата по-горе най добре я остави да работи на едно място и виж на колко градуса ще се включи перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 също така можеш да пробваш и докато караш и като показва тези 70 градуса да пуснеш парното, ако духа приемливо топло значи е добре, но както ти каза колегата по-горе най добре я остави да работи на едно място и виж на колко градуса ще се включи перката.Колега, ако съдим по темите, които зариват форума през зимата, парното дали е мерило за температурата на водата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 (Редактирано) Здравей колега,термостата ти се намира без съмнение на куцо място за смяната му ти е нужно да направиш следното : (извинявай за недъгавите снимки нямам други подръка в момента)...сваляш тази пластмаса ТУКТам ще видиш маркуча излизащ от долният десен край на радиатора.Този маркуч води до един "крушообразен" метален елемент ТУК който трябва да свалиш,за да стигнеш до термостата.Там има ако не се лъжа два болта 6мм(ключе №10),които се развиват и завиват много внимателно.Сваляш "крушата" и за да ти е по-лесно развиваш скобата и я вадиш от маркуча,че после ше ти трябва да е свободна повярвай ми Кората не съм свалял голям филм е тя е хваната за радиатора и още около 50 неща.Като свалиш "крушата" има гумено оплътнение,новият термостат си има също.Махаш оплътнението зашкурваш леко боклуците и налепите ,почистваш,сменяш термостата и монтираш обратно.После проследяваш за течове понеже е малко играчка да нацелиш точното място на гуменото оплътнение на термостата.Ако всичко е наред караш и се кефиш Дано съм бил полезен Редактирано 18 Октомври 2011 от paccci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Абе аз ли не чета правилно или колегата пита за 4 цилиндров мотор, а на тея снимки като броя рънерите са всмукателя са 5 бройки??? На 4 цилиндровия е точно под водната помпа под един пластмасов капак на който е маркуча за големия кръг. Там малко пинисчийската се бърка с вложка №13 и с тресчотка без удължение се отвиват 2 болта. Капачката се сурва барабар с маркуча и отдолу има 1 гумен О-пръстен и термостата ти пада в ръцете. Сглобяваш по обратния ред - нов О-пръстен трябва да има в комплекта. Туряш термостата, после уплътнението на пластмасовата капачка, бодваш я така, че да дойде кат хората - наниваш 2-та болта и си в джаза. Трябва да свалиш кората под мотора само и да легнеш под него. 40-тина минути работа е. Поне при мен беше така. п.п. Кат се замисля - 200-тицата ми и 100-тицата са 5-таци и там е същото. Нинам к`ви крушообразни елементи демонтирате. Моля да бъда извинен, ако съм засегнал някого... п.п. 2 - Убедете се, че колата е изстинала както трябва... :bia: Заради блокирал и ръждив термостат ми се наложи да правя операция по отстраняването на въпросната гадина на Ситняково точно когато купих бялата 100-тица... :bia: Иначе избутваше водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 (Редактирано) Абе аз ли не чета правилно или колегата пита за 4 цилиндров мотор, а на тея снимки като броя рънерите са всмукателя са 5 бройки??? Аз незнам да има 4 цилиндрова 90-тка.... Иначе колега моторът, който съм показал си е 5 цилиндров 2.0 115к.с. с код PS И не се безпокой не си ме засегнал ни най-малко ,явно въпросният елемент на твоите коли е различен. Редактирано 19 Октомври 2011 от paccci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 19 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 също така можеш да пробваш и докато караш и като показва тези 70 градуса да пуснеш парното, ако духа приемливо топло значи е добре, но както ти каза колегата по-горе най добре я остави да работи на едно място и виж на колко градуса ще се включи перката.Aко парното е ок откъм клапи и радиаторче, на 70 градуса си духа супер топло - така че това не може да бъде мерило за работещ или неработещ добре термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BajVUlcho Публикувано 19 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2011 Момчета закарах я на майстор да го смени и го направи без сваляне на хидравличната помпа. Иначе благодаря за описанието, щеше да ми бъде много от полза ако бях тръгнал сам да го сменям, а нямах много инструмент тука и отделно време. Благодаря пак!Колата си е 5 цилиндър PS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване