Jump to content

Дайте акъл за Ауди А4


Recommended Posts

Желая да закупя март месец 2012г. с 5000лв. хубаво дизелово, със 110 к.с. Ауди А4 с ръчни скорости, което да е от 1999г – 2000г. и бих искал да ви задам 4 въпроса преди това. (малко е рано, но искам да знам към какво да се насоча и за какво да събирам пари)

1.Според вас удачна ли ще е покупката на такава кола от 99-00г.с толкова пари (по-скоро ще е 99г, но съм посочил и 2000г, ако случайно падне цената)?

2.И ако може да ми кажете как стоят нещата с горивните помпи от тези години при Ауди. Горивните помпи на БОШ ли са? подлежат ли на ремонти при евентуална повреда??? Задавам този въпрос, защото все още съм шокиран от факта, че на бившият ми вече Опел Вектра Б от 97г се повреди горивната помпа, която не подлежеше на ремонт и се наложи да подаря колата за 1500лв, а я бях купил навремето за 8000лв. Ако Опелът беше с 2 години по – нов щяха да ми оправят помпата за 200лв. Но уви...

3. Разяснете ми дали при Ауди А4 от 99-00г. има някакви "иновационни" части слагани по двигателите, а в последствие в по – горни години на производство да са ги махнали и заменили с по - добри, защото се е оказало, че дават дефекти? Нещо подобно като с посочения пример от мен с Опела във втория ми въпрос.

4. Кои са слабите места на тези дизелови Ауди А4 и къде да гледам при покупка?

Благодаря предварително!

Редактирано от A_U_D_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1. Ами за тези пари и да е читаво ме съмнява. За тия пари може да намериш читаво 1996-7 максимум.

2. Доколкото знам от един приятел който ремонтира горивна помпа на същото но 1998г - излиза около 400лв в БОШ.

3. Двигателя се води един от най-здравите и безпроблемни. Аз съм с такава А4 1999 1.9ТДИ 110кс и само дето е доста шумен, иначе нищо фрапиращо няма в поддръжката.

4. Слабите места са окачването - веднъж смениш ли нещо, се почва разтропване на всичко друго. Иначе по мотора - гледай дали меката връзка е заминала, въпреки че не е никак скъпа - 80лв с труда и с 1 година гаранция. Маховика на съединителя е скъп горе-долу колкото турбото, ама и двете не гърмят всеки ден, даже ако си късметлия, може да не ги пипнеш въобще докато колата е в теб.

Колата като цяло е добра, стабилна е на пътя (заради това чупливо предно окачване), с този мотор харчи почти нищо на 100км, но пък е доста тясна отвътре. Втори път не бих си взел такова А4, но пък и не съжалявам че веднъж си купих. Като за първа кола е супер - хем си сигурен и спокоен на път, ем се научаваш че си трябват пари за да караш кола.

Редактирано от limona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за информацията, беше ми полезна, НО С ЕДНО НЕ СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН!

Limona написа:

"1. Ами за тези пари и да е читаво ме съмнява. За тия пари може да намериш читаво 1996-7 максимум."

Признавам си, че не съм обикалял по борсите още, но гледайки по интернет, установявам, че едно Ауди А4 от 99г. (с показателите, които аз желая) И Е НОВ ВНОС срува максимално 6000лв. Преобладават обаче 5500 - 5000лв. Иначе тези които са карани в България ги гледам и по 9 ги дават. Това е относително, един слага по - голяма цена, друг по - малка и знаем, че повечето коментират цената, която отива надолу.

ЕДИН ПОЗНАТ ПРЕДИ почти 4 ГОДИНИ СИ КУПИ много запазено А4 от 99г, но бензиново за 8000лв от борса, което до ден днешен се кара без нито един ремонт. Следователно за тези 4 години и цената на колата спада. И определено според мен не би била 7000 или 6500 лв. А и понеже, колега, ти имаш такова Ауди, я кажи за колко би го продал на днешна дата (не, че искам твоето да купя, просто информативно питам)? А иначе може да дадеш и 10000лв в момента за кола от 99г и тя да е пълен боклук, въпрос на късмет, най - вече.

Такова е моето мнение, защото пък не мисля, че всеки българин кара коли за над 10000лв, а според възможностите му, които биха били добри и запазени, но нека и другите колеги се изкажат.

Редактирано от A_U_D_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами обявено е моето за 7500 в момента. Готов съм да сваля малко, заради външни забележки (за мен не е най-важното боята да е идеална, а мотора и окачването), но няма да падна под 7000 по никакъв начин.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312623251334596&f1=details

Иначе за цената/качеството аз преди 3 години и малко го платих 11000 на автокъща в Дупница и до преди по-малко от година не бях пипнал нищо освен масло, филтри и накладки. Чак преди няколко месеца се наложи да правя окачване, наскоро смених радиатора на климатика и тия дни ще сменям мека връзка.

Ако забравиме колко е тясна колата отвътре и колко е лабаво окачването си е един прекрасен автомобил.

Редактирано от limona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако забравиме колко е тясна колата отвътре и колко е лабаво окачването си е един прекрасен автомобил.

Това за легендарната А4 В5 ли се отнася? :steinigung:

Ти наистина ли си мислиш, че някой ще даде за такова нещо повече от 5000 лева, с включена в тази сума такса по прехвърляне в КАТ и Нотариус?

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той е все пак с легендата. :zustimm::steinigung:

Повече от 4000 за б5 си е направо малоумно да се дават. За повече трябва някакви страшни екстри да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами обявено е моето за 7500 в момента. Готов съм да сваля малко, заради външни забележки (за мен не е най-важното боята да е идеална, а мотора и окачването), но няма да падна под 7000 по никакъв начин.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312623251334596&f1=details

Иначе за цената/качеството аз преди 3 години и малко го платих 11000 на автокъща в Дупница и до преди по-малко от година не бях пипнал нищо освен масло, филтри и накладки. Чак преди няколко месеца се наложи да правя окачване, наскоро смених радиатора на климатика и тия дни ще сменям мека връзка.

Ако забравиме колко е тясна колата отвътре и колко е лабаво окачването си е един прекрасен автомобил.

Колега, разгледах снимките на колата ти, заинтересован съм - точно такава си търся.

Имам само един въпрос - колко е данъка на този автомобил и дали е регистриран в общината - важно ми е за прехвърлянето - не искам да се вкарвам във филми с нерегистрирани в общината коли?

Ако отговаря на това условие и на живо изглежда както на снимките - твърде вероятно е да си стиснем ръцете - 7000 не са ми проблем за тази хубава кола. :zustimm::hilezh:

Е той е все пак с легендата. :zustimm::hilezh:

Повече от 4000 за б5 си е направо малоумно да се дават. За повече трябва някакви страшни екстри да има.

Беги па ти с тоя хоум мейд торник ве - 7000 са справедлива цена за колата на колегата Лимона - даже е оферта, ако е читава. :steinigung:

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра, че е оферта след като не си я виждал ? Самоубеждавай се в каквото искаш само нас не ни убеждавай, че 7500 за б5 са оферта.

А доколкото помня ти в еН на брой теми хранеше какви са боклуци б5-те. Какво стана ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво да стане ,като повечето тука дето нямат кинти за по нови кошници ги е плюл.сега е посъбрал и вече са хубави по новите коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пролетта продадох адр 97 г авант с метанов инжекцион ,лети джанти,нов внос за 3400 пък по колко вървят незнам .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 кинта надали ще ти стигнат за читаво Ауди от моделното семейство на А4.Няма как да стане към днешна дата.Съмнявам се и до месец март нещо да се промени драстично.Дори и да вземеш най-прекрасната,слънчева и карана от 32 набор дойче баба А4,на реални 150000 км,пак ще ти трябват 1500 лева да я вкараш в час.Хеле пък и дизел 110 коня,сам си видял че който е взел такава е налял едни пари в нея,дето го е срам да каже колко и я продава оптимистично за 7 бона,а останалите му се смеят.

Ако наистина си решил колата да е точно такава ще ти трябват малко повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 7000лв трудно ще намериш стока.Особено дизелова.Аз карам такава ,и не бих я продал под тази цена.А дали е милионник или не ,то си личи.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая да закупя март месец 2012г. с 5000лв. хубаво дизелово, със 110 к.с. Ауди А4 с ръчни скорости, което да е от 1999г – 2000г. и бих искал да ви задам 4 въпроса преди това. (малко е рано, но искам да знам към какво да се насоча и за какво да събирам пари)

1.Според вас удачна ли ще е покупката на такава кола от 99-00г.с толкова пари (по-скоро ще е 99г, но съм посочил и 2000г, ако случайно падне цената)?

2.И ако може да ми кажете как стоят нещата с горивните помпи от тези години при Ауди. Горивните помпи на БОШ ли са? подлежат ли на ремонти при евентуална повреда??? Задавам този въпрос, защото все още съм шокиран от факта, че на бившият ми вече Опел Вектра Б от 97г се повреди горивната помпа, която не подлежеше на ремонт и се наложи да подаря колата за 1500лв, а я бях купил навремето за 8000лв. Ако Опелът беше с 2 години по – нов щяха да ми оправят помпата за 200лв. Но уви...

3. Разяснете ми дали при Ауди А4 от 99-00г. има някакви "иновационни" части слагани по двигателите, а в последствие в по – горни години на производство да са ги махнали и заменили с по - добри, защото се е оказало, че дават дефекти? Нещо подобно като с посочения пример от мен с Опела във втория ми въпрос.

4. Кои са слабите места на тези дизелови Ауди А4 и къде да гледам при покупка?

Благодаря предварително!

така, аз иамх същия проблем. имах опел цорса "б" дизел чист на изузу мотор. страхотна, но малка кола. реших да я меням преди около 4 месеца. и се насочих кум фолксваген. но обикаляйки и търсейки през лятото дизелов автомобил и попадайки на много такива и пробвайки някои, които с еколебаят да запалят. започнах да се замислям далия нама да правя само след като закупя новата (стара) кола. една А4 така ми хвана окото, обаче бензинова внос от италия, перфектен външен вид, уж и ходова част. и след тва започна мъката дисела или бензина, дизела или бензина побърках се!!!! вземам една монета герб или стотинка и ткаа падна се бензина А4 имам предвид. смяна веднага на ремъци, масла, бензинов филтър, въздушен, филтър към копето ! всичко смених за 450 лева. след тва каско, кат още около 500 лева. купих я за 4200, след всичко това стана на 5200!!! не бях карал до тогава ауди. ега карам комфорта е стархотен, но имам проблеми с газовия инжекцион постоянни и вече съжалявам че не купих дизелов автомобил!!!!

тва е предисторията ми . сега малко на темата.

помпите на босх се правят, но си трябват парички. ауди е скъпичък автомобил за поддръжка. та ми се струва първо че 5 000 няма да ти стигнат ама до никъде, защото всеки дизелов автомобил е по-скъп грубо с около 1000 лева от бензина. от там като сложиш и всичко за смяна и каско скачаш с 2 000 к отгоре. и съвета ми е направи си сметка, така че да къпуваш колата през зимата не само заради заплаването . просто при ниски температури всеки двигател си показва дефектите веднага. веднага можеш да прецениш дали добре пали, работи и т. н., акъмълатори, термостати и др. простотийки дали са в час!!! на пръв поглед си мислиш, че са нищо но после започват да се трупат всеки месец разходи за глупости и упражняваш действието изваждане до припадък и още!!!!!

това са моите съвети позовавайки се на моя опит !!!!!

успех!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си взе от автокъща в София преди около година мисля АФН-98 г. внос от Италия. Пазарихме я на 5600 лв., като преди това минахме диагностика....Ами колата си е перфектна, в буквалния смисъл. Момчето ходи до Унгария сега това лято с още 3 приятели и е повече от доволен. Човека изкара късмет, но и доста гледахме с него преди покупката.

Така, че ако говорим за нов внос сега 5000-5500 лв. е цената на такава кола приблизително. Ако е с регистрация, обслужена, каско и др. неща дори и с 1000 лв. да е отгоре пак си струва, ако колата действително е добра.

Преценявай си сам кое те устройва най-добре....Аз на твое място бих заложил на един 1.8 бензинов гад с ГИ :hilezh:

....иначе изпуснахте прИмоцията на Опел Кадет 1.6 с АГУ 90г....само 1000 лв. го продадохме....в мн.добро състояние :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та ми се струва първо че 5 000 няма да ти стигнат ама до никъде, защото всеки дизелов автомобил е по-скъп грубо с около 1000 лева от бензина. от там като сложиш и всичко за смяна и каско скачаш с 2 000 к отгоре.

Аз съм си направил сметката. За Ауди А4 давам до 5 000лв, а вече отделно съм си заделил пари за смяна на масла и др, каско, гражданска, еко такса, регитрации и какво ли още не. Казвам, че търся кола до 5 000, а иначе всеки знае, че трябва да има някой лев и за подмяна на туй - онуй. :zustimm:

А иначе да ме извиняват всички собственици на Ауди А4, но според мен не може преди 3 години да си купиш кола за около 8500-8000лв. и днес да я продаваш за 7000лв. И аз исках гореспоменатия Опел, който преди 4 год. го купих за 8000лв да го продам за 5000лв сега, ама отиде само за 1500, съобразявайки се с пазара и техническото му състояние. Ако беше здрав най - много за 2500лв да се беше продал. Наблюдавайки внимателно обявите в нета, видях че подобни Аудита от 99г вървят по 5500-5000лв. масово (както споменах миналата седмица) Но гледайки в момента забелязвам, че те са се разпродали почти и за сега има малко коли за продажба, които са останали вероятно заради високите си цени. Като поседят така още някой друг месец искали, не искали и те ще ги намалят, ако им трябват пари. А това, че са давали луди пари за поддръжка си е техен проблем. Развалила им се е колата - направили са я, за да си я карат, а после като продават, никой не им е виновен, че трябва да си избиват парите. Затова ако взимам кола ще е най - вероятно от борса, защото определено караните коли в България си ги даяват много скъпо. ТА ТОВА Е КОЛА НА 12 ГОДИНИ!!! :hilezh: Това че на някой си му трябват в момента 7000лв си е негов проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз давам 5000 лв. за B6 2003г. с повечко екстри, дизелче, малко карано, ама няма..........Ако се сещаш какво искам да кажа.

По темата: дано да намериш търсената комбинация за парите, които си отделил, ама надали....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз давам 5000 лв. за B6 2003г. с повечко екстри, дизелче, малко карано, ама няма..........Ако се сещаш какво искам да кажа.

По темата: дано да намериш търсената комбинация за парите, които си отделил, ама надали....

Давай 6 и ти давам моята :zustimm::hilezh: Няма много екстри ама е лъскава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви са тия цифри дет говорите по 7 8 бона за тея навеси :rolleyes:

Audi A4 1.6 2290 лв.

Това обаче е невъобразима кочина отвътре и дори няма климатроник. В момента средната цена на Б5 наистина е паднала много, но цената на читав екземпляр си остава същата каквато е била и преди 2-3 години примерно, просто много малко такива са останали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...