TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 ЗдравейтеОт няколко дена ми се появи следният проблем. След като колата загрее и я изгася, при всяко запалване мотора започва да работи неравномерно(тресе) като оборотите варират между 500 и 900. След подаването няколко пъти на газ се стабилизира, но все пак стерлката на оборотомера лекичко е нестабилна. Ако изгася и запаля веднага нямам проблем. Ако изгася и мине около минута или повече отново тресе силно. На диагностика не показва проблем - поне като грещка. Някакви идеи към какво да се насоча?Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Гадна нафта да си сипал някъде и да ти се е позапушила горивната система ....Дай стойности на празен ход от 72 до 77 канал, също така от 22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Ще го закача след малко и ще дам данните. Интересното е че му сипах добавка Про Тек и към края на резервоара почна да ги прави тези проблеми Редактирано 12 Ноември 2011 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Може да си пообрал разни боклуци по горивната система и в момента да плуват разни лайна напред-назад Сипи си още малко нафта, може още един ПроТек и ходи да поиздухаш малко колата някъде извънградскоСамата добавка няма как да ти навреди на колата, това е сигурно Редактирано 12 Ноември 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 /канал 72/ -54ms -28ms -8ms/канал 73/ -44ms -18ms -2ms/канал 74/ -22ms -6ms -0ms/канал 75/ -42ms -22ms -10ms/канал 76/ -20ms -0ms -0ms/канал 77/ -22ms -14ms -16ms/канал 22/ 756 rpm 227.2 pressure 20.9 duty cycleТова са данните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Може да си пообрал разни боклуци по горивната система и в момента да плуват разни лайна напред-назад Сипи си още малко нафта, може още един ПроТек и ходи да поиздухаш малко колата някъде извънградскоСамата добавка няма как да ти навреди на колата, това е сигурнокажи му сега дали добавката му е преебала дюзите или не карайте само с чиста нафта без никакви боклуци вътреИзкарай я колата да я поразходиш на 3000-3500 оборота за 30 мин и пак виж дали ше ти тресеА ако искаш да видиш кво има в резервоар свали го и го измий и ще се хванеш за главата: Редактирано 12 Ноември 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Направих го още сутринта. Над 150 км. изминах при добро темпо. Още по зле стана. От време на време и бял пушек виждам, особено ако работи на място. Незнам колко вина има добвката при положение , че го правеше и преди-просто беше доста рядко - затова сложих и добавката да пробвам да изчисти. Досега ползвам на всичките си автомобили Про Тек и нямам никакви проблеми. Редактирано 12 Ноември 2011 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) А другите коли какви са били? Така както виждам данните и описващ проблема + пушека горивната смес не е добре но май е заради дюзи а на тези дюзички е противопоказно почистващи препарати единствено добавка за повишаване цетановото число на дизела Редактирано 12 Ноември 2011 от Michael Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) А другите коли какви са били? Така както виждам данните и описващ проблема + пушека горивната смес не е добре но май е заради дюзи а на тези дюзички е противопоказно почистващи препарати единствено добавка за повишаване цетановото число на дизелаАми на дизелово Инфинити и на 530D слагам и ..........ама с тях нямам грижи. И на трите по едно и също време съм сложил! Значи данните от дюзите не са добре?Това ми трябваше като мнение да знам от каде да започна. А какви трябва да са нормалните снойности и коя дюза(цилиндър) на кой канал отговаря?Благодаря Редактирано 12 Ноември 2011 от TMAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Веско моля кажи какво мислиш за данните. Много ще съм ти благодарен за мнението ти. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 И според мен от добавката е проблема. Тя разяжда разни боклуци по стените на резервоара и ги пуска да вървят натам по горивната система. Всички разбиращи диагностици съветват на п.д. и комън рейл да не се слагат добавки. Сигурно има защо.Успешно намиране и отстраняване на проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 (Редактирано) Ами първа, втора и четвърта са над 40 мс., което не е на добре .... налягането на помпата ще е интересно да го загледаш на празен ход колко се "клати", ако се променя повече от 15-20 бара има нещо, което го тормози (запушване вероятно)В последните няколко дни паднаха с десетина градуса температурите и всякакви болежки по горивни системи, подгрев, акумулатор и т.н. ще започнат да изскачат@Michael Petrov - знам, че си в тоя бизнес, НО ако въпросната добавка "преебваше" дюзите аз трябваше да съм смени 3 комплекта до сега, защото аз я ползвам чиста - директно в горивната система без никаква лукойлска пикня (т.е. нашенска нафта)... знам за над двадесет 3.0 ТДИ-та, коите се третират по въпросния начин и нити едно не е умряло след употребата на ПроТек-аИ да кажа - аз не го внасям и продавам, само споделям наблюдения@daks - човека, който ти зачиташ като най-големия диагностичен капацитет за Ауди в София използва същата добавка по абсолютно същия начин от много години... ако всеки негов клиент приключваше на рапатрак дали щеше да продължава ? едва ли ... Редактирано 12 Ноември 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) ТIMAX ако колата ти е ръчка а не автомат тогава трябва да се подготвиш за маховик. Понеже е демферен маховик и обира вибрациите на мотора ако е блокирал в едната посока и не може да обере вибрациите подскача целия мотор. След като угасиш колата се намества и за това при повторно палене всичко е ок. п.п това с тресенето на мотора трябва да е само в ниските обороти (където го отчита стрелката на оборотомера) във високите не трябва да има проблем. Редактирано 16 Ноември 2011 от a3clubpln Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Здравей,Колата започва за тресе само когато е на 90 градуса и след изгасянето и са минали повече от 2 минути. Мотора претриса за 3-4 секунти и спира. Ако се подаде газ спира веднага. На студен мотор не претриса. Тресенето идва от желанието на мотора да изгасне. Ходи от 900 до 500/600 оборота. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Мойте стойности на дюзите са много по-зле...на първи ми показва -64мс. Но в интерес на истината колата ми е на около 100к км...незнам как може да се сдухат тия дюзи за толкова малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Вкарай ударно 2-3 добавки и виж как е. Стават чудеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Днес или утре ще купя протек и ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetanm Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Пичове, моето Ауди 3.0 се държеше по същия начин. На 240к е. Но без да пуши бяло. Тресеше само на загрял мотор. Тайминга на дюзите беше - 80 - 40 - 60 и тн. Смених и 6те дюзи и сега не тресе. Таиминга им се движи на новите +- 1 . Минусовите времена са за подпикващи дюзи и над -30 започват драмите. Не се оправя с добавки. + може да са позапушени. Мисля , че нафтата която караме е пълен бълвоч.Виж да не си преналял с масло двигателя. Аз имах такава драма. Пуши много яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 А аз мисля, че нафтата ни е същата като навсякъде. Поне аз не съм усетил никаква разлика, даже в БГ ми е горяла и по-малко отколкото навън.Като имаш предвид, че си позволявам в БГ да карам с риск да ме снимат някъде т.е. по-бързо = по-висок разход.(естествено наливана от бензиностанция с някаква разпознаваема табела) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sagiboy Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Здрасти клега!Наскоро имах същия проблем като отна4ало и при мен започна да претриса а в последствие започна и да гасне.И аз правих гимнастиката с ПроТек-а и моментно се оправя работата но след 100-ина километра пак същата работа. Закачи колата на вагком-а и я загрей и в реално време гледай или 1 или 22 канал и гледай дали налягането ти играе.При мен се оказа регулатор на помпата-смених го и засега работата е 6!Най-вероятно както каза и Веско си откъртил нещо от резервоара и си позапушил това онова,защото и при мен нещата тръгнаха от присадка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Вчера покарах колата за пръв път и около мен е кебапчийница. Цедих я няколко пъти, но все си пуши на сиво.Намерих инжектори в ибей за 2 бона, но са модел 059130277BE от 3.0тди код на мотора CASA/CASB, които са EUR5, но продавача се кълне, че стават перфектно на BMK и ASB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 (Редактирано) Кога я взе, кога я разпуши? Да не пуши от добавката? Какви са стойностите на дюзите? Редактирано 20 Ноември 2011 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Стефчо казах ти аз за дизеляците ама..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 -64,-54,-18,-44,-44,-44това са стойностите ми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2011 Сега открих, че някъв човек с ник kormev от тунинг.бг купува от въпросния продавач от ибей дюзи...сега да видиме дали са ок...иначе дюзи от CASA/CASB стават на БМК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts