Jump to content

Проблем А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

Здравейте

От няколко дена ми се появи следният проблем. След като колата загрее и я изгася, при всяко запалване мотора започва да работи неравномерно(тресе) като оборотите варират между 500 и 900. След подаването няколко пъти на газ се стабилизира, но все пак стерлката на оборотомера лекичко е нестабилна. Ако изгася и запаля веднага нямам проблем. Ако изгася и мине около минута или повече отново тресе силно. На диагностика не показва проблем - поне като грещка. Някакви идеи към какво да се насоча?

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадна нафта да си сипал някъде и да ти се е позапушила горивната система ....

Дай стойности на празен ход от 72 до 77 канал, също така от 22

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го закача след малко и ще дам данните. Интересното е че му сипах добавка Про Тек и към края на резервоара почна да ги прави тези проблеми

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си пообрал разни боклуци по горивната система и в момента да плуват разни лайна напред-назад :hilezh:

Сипи си още малко нафта, може още един ПроТек и ходи да поиздухаш малко колата някъде извънградско

Самата добавка няма как да ти навреди на колата, това е сигурно

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/канал 72/ -54ms -28ms -8ms

/канал 73/ -44ms -18ms -2ms

/канал 74/ -22ms -6ms -0ms

/канал 75/ -42ms -22ms -10ms

/канал 76/ -20ms -0ms -0ms

/канал 77/ -22ms -14ms -16ms

/канал 22/ 756 rpm 227.2 pressure 20.9 duty cycle

Това са данните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си пообрал разни боклуци по горивната система и в момента да плуват разни лайна напред-назад :hilezh:

Сипи си още малко нафта, може още един ПроТек и ходи да поиздухаш малко колата някъде извънградско

Самата добавка няма как да ти навреди на колата, това е сигурно

кажи му сега дали добавката му е преебала дюзите или не :steinigung: карайте само с чиста нафта без никакви боклуци вътре

Изкарай я колата да я поразходиш на 3000-3500 оборота за 30 мин и пак виж дали ше ти тресе

А ако искаш да видиш кво има в резервоар свали го и го измий и ще се хванеш за главата:

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го още сутринта. Над 150 км. изминах при добро темпо. Още по зле стана. От време на време и бял пушек виждам, особено ако работи на място. Незнам колко вина има добвката при положение , че го правеше и преди-просто беше доста рядко - затова сложих и добавката да пробвам да изчисти. Досега ползвам на всичките си автомобили Про Тек и нямам никакви проблеми.

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другите коли какви са били? Така както виждам данните и описващ проблема + пушека горивната смес не е добре но май е заради дюзи а на тези дюзички е противопоказно почистващи препарати единствено добавка за повишаване цетановото число на дизела

Редактирано от Michael Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другите коли какви са били? Така както виждам данните и описващ проблема + пушека горивната смес не е добре но май е заради дюзи а на тези дюзички е противопоказно почистващи препарати единствено добавка за повишаване цетановото число на дизела

Ами на дизелово Инфинити и на 530D слагам и ..........ама с тях нямам грижи. И на трите по едно и също време съм сложил! Значи данните от дюзите не са добре?Това ми трябваше като мнение да знам от каде да започна. А какви трябва да са нормалните снойности и коя дюза(цилиндър) на кой канал отговаря?

Благодаря

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен от добавката е проблема. Тя разяжда разни боклуци по стените на резервоара и ги пуска да вървят натам по горивната система. Всички разбиращи диагностици съветват на п.д. и комън рейл да не се слагат добавки. Сигурно има защо.

Успешно намиране и отстраняване на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първа, втора и четвърта са над 40 мс., което не е на добре .... налягането на помпата ще е интересно да го загледаш на празен ход колко се "клати", ако се променя повече от 15-20 бара има нещо, което го тормози (запушване вероятно)

В последните няколко дни паднаха с десетина градуса температурите и всякакви болежки по горивни системи, подгрев, акумулатор и т.н. ще започнат да изскачат

@Michael Petrov - знам, че си в тоя бизнес, НО ако въпросната добавка "преебваше" дюзите аз трябваше да съм смени 3 комплекта до сега, защото аз я ползвам чиста - директно в горивната система без никаква лукойлска пикня (т.е. нашенска нафта)... знам за над двадесет 3.0 ТДИ-та, коите се третират по въпросния начин и нити едно не е умряло след употребата на ПроТек-а

И да кажа - аз не го внасям и продавам, само споделям наблюдения

@daks - човека, който ти зачиташ като най-големия диагностичен капацитет за Ауди в София използва същата добавка по абсолютно същия начин от много години... ако всеки негов клиент приключваше на рапатрак дали щеше да продължава ? едва ли ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТIMAX ако колата ти е ръчка а не автомат тогава трябва да се подготвиш за маховик. Понеже е демферен маховик и обира вибрациите на мотора ако е блокирал в едната посока и не може да обере вибрациите подскача целия мотор. След като угасиш колата се намества и за това при повторно палене всичко е ок. п.п това с тресенето на мотора трябва да е само в ниските обороти (където го отчита стрелката на оборотомера) във високите не трябва да има проблем.

Редактирано от a3clubpln
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Колата започва за тресе само когато е на 90 градуса и след изгасянето и са минали повече от 2 минути. Мотора претриса за 3-4 секунти и спира. Ако се подаде газ спира веднага. На студен мотор не претриса. Тресенето идва от желанието на мотора да изгасне. Ходи от 900 до 500/600 оборота.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте стойности на дюзите са много по-зле...на първи ми показва -64мс. Но в интерес на истината колата ми е на около 100к км...незнам как може да се сдухат тия дюзи за толкова малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, моето Ауди 3.0 се държеше по същия начин. На 240к е. Но без да пуши бяло. Тресеше само на загрял мотор. Тайминга на дюзите беше - 80 - 40 - 60 и тн. Смених и 6те дюзи и сега не тресе. Таиминга им се движи на новите +- 1 . Минусовите времена са за подпикващи дюзи и над -30 започват драмите. Не се оправя с добавки. + може да са позапушени. Мисля , че нафтата която караме е пълен бълвоч.Виж да не си преналял с масло двигателя. Аз имах такава драма. Пуши много яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз мисля, че нафтата ни е същата като навсякъде. Поне аз не съм усетил никаква разлика, даже в БГ ми е горяла и по-малко отколкото навън.

Като имаш предвид, че си позволявам в БГ да карам с риск да ме снимат някъде т.е. по-бързо = по-висок разход.

(естествено наливана от бензиностанция с някаква разпознаваема табела)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти клега!Наскоро имах същия проблем като отна4ало и при мен започна да претриса а в последствие започна и да гасне.И аз правих гимнастиката с ПроТек-а и моментно се оправя работата но след 100-ина километра пак същата работа.

Закачи колата на вагком-а и я загрей и в реално време гледай или 1 или 22 канал и гледай дали налягането ти играе.При мен се оказа регулатор на помпата-смених го и засега работата е 6!Най-вероятно както каза и Веско си откъртил нещо от резервоара и си позапушил това онова,защото и при мен нещата тръгнаха от присадка:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера покарах колата за пръв път и около мен е кебапчийница. Цедих я няколко пъти, но все си пуши на сиво.

Намерих инжектори в ибей за 2 бона, но са модел 059130277BE от 3.0тди код на мотора CASA/CASB, които са EUR5, но продавача се кълне, че стават перфектно на BMK и ASB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега открих, че някъв човек с ник kormev от тунинг.бг купува от въпросния продавач от ибей дюзи...сега да видиме дали са ок...иначе дюзи от CASA/CASB стават на БМК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...