Jump to content

Проблем А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

800-900 грама на място е супер добре за мотор с такава кубатура и 4 километра кабели в колата... пълна е с електрически джаджи и те искат да папат

@Крематор-че, ремъка на помпата за високото въобще не се центрова.. в случай на скъсване на път може да бъде заменен с най-близкия наличен чорапогащник, който може да намериш и смъкнеш :musik::lol::) а покрай нашите пътища е пълно е с едни такива мрежести ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, особено, ако се скъса на околовръстното лесно можеш да намериш каиш в храстите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата, борд компютъра ми показва разход 11/100 а реално е около 15-16/100. Дали тази разлика идва от пикаещите дюзи?

С 50лв нафта от лукойл минавам 130км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В борда има коефицент на корекция, ако той ти е пипан, ще показва различно. Предсказанието за колко км ти остава нафта вярно ли е?

Аз със 100 лв при цената на нафтата в момента карам по 320-350 км, което прави около 11/100, не съм смятал много точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по 15 е правила, и по 20. Зависи къде я караш и по кое време на денонощието.

Градското най-общо варира от 10 до 15. Бутни си корекцията в борда, за да ти показва вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами такова граЦко правя, че на 2.0тди даваше 8...а тук 15, карам по същия начин. Не е вред мотора...

На сайта на ZF прочетох, че за наще кутии 6HP19 маслото трябва да се сменява на всеки 100к мили... Маслото е ZF Lifeguard 6. В ибей не намирам да се продава...

http://akpp-city.ru/pdf/LifeGuardFluid.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах един такъв душегуб, на 160 к, реални по сервизна книжка.

Като го запалих (вероятно не е пален скоро) започна да ги реди - 4, 4, 5, 5, 5, 6....

Това да речем мога да го отдам на изгорели подгряващи свещи.

Като поработи няколко минути свали оборотите и стабилизира работата, ама миризмата от ауспуха беше една лютива и се чуваше сякаш едно отчетливо цъкане в мотора. Трябва да взема Веско да идем да я чуе, дали си струва да я закачваме изобщо.

Другото което ми направи впечатление е, че въпреки малкото километри около лоста беше доста поочукано, а ключа.... все едно на 30 годишна кола.

Хромираните лайсни под огледалата бяха похабени - побелели вероятно от безконтактно.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола е на 100к км с доказуема история в ауди от самата й покупка. Но е седяла 1 година непалена и оттам дюзите се прецакват.

Мойта люти също от богата смес.

nmm ако искаш да правим бартер за твойта 6ца, аз ще купя нови дюзи за мойта...навит ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бас че всички проблемни са на 100000 на километраж....!Мойта е на 140000 да се беше разпаднала досега,да не дърпам дявола де,ама все пак си е рекорд,А на Вертера трябва да е изчезнала направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай парт номера на твойте дюзи да видиме дали са ги слагали първоначално или някой ги е сменил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че някой сменя разпръсквачи на комън рейл 3 за 3.0тди или греша?

Виж тия http://www.nnservice.net/bg/contacts.html в понеделник ще питам и на едно друго място и ще ти звънна да те информирам. По принцип питах щот и моите са пиезо(но за щастие англичаните не ползват наща нафта <_< ) и казаха че се справят що да не и на твоето ауди :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и АФН-а ми гореше 6-7/100 ама ... т'ва е положението.

Колата е тежка, 4х4, автоматика вдига също немалко.

Разхода на място според мен много се отразява на средния разход, + тръгни/спри – автомата държи високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм имал афн и 2.0 тди,къде ги сънувате тези разходи,6,7 ,8?Ако са ми сменявани дюзите в историята щеше да е отразено,а иначе парт номера им е в задния ми джоб ,баси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тия http://www.nnservice...g/contacts.html в понеделник ще питам и на едно друго място и ще ти звънна да те информирам. По принцип питах щот и моите са пиезо(но за щастие англичаните не ползват наща нафта <_< ) и казаха че се справят що да не и на твоето ауди :D

Да бе .. рецикле дюзи в оторизиран сервиз на Бош в БГ гонят 800 -1 000 бройката

Унгарската оферта направо е супер, дюза за АЕЛ/ААТ струва повече на бройка

@Оптимистче - айде по-леко с квалификациите за модерните душегуби, че дразниш безкрайно и ще ти организирам трайна почивка в БМВ повер форума да чатиш с 16 годишните дрифтъри.. ОК ?

На всеки няколко седмици сереш като за световно по темите и ми писна да повтаряме едни и същи неща... като, че дюзите са една и съща серия на Бош при Ауди и БМВ след 2007, че скоростите са на ZF и те са 90% идентични .. ма ти сереш ли сереш.. спри, не си полезен на никой

Колко според теб харчи 320 4 врати от 2008, автомат , на задно, пресвети 6-так асматик на любимата ти марка сутрин / вечер в пиковите часове по трасето Гоце Делчев - по България - Н.С. Васил Левски - Младост 1 ...? Имам първа ръка инфо, та ми интересно твойте виждания по въпроса колко се отличават от действителността ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рецикле дюза какво ще рече, нов разпръсквач ?

От унгареца ще дойдат на добри пари дюзите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рецикле дюза какво ще рече, нов разпръсквач ?

От унгареца ще дойдат на добри пари дюзите...

Не знам .. оставяш твойте, взимаш други, плащаш и имаш 1 година гаранция ...

Предполагам, че сменят и самия връх на дюзата (пиезото), надупчения пръстен вътре, пръжинката и другите лайна ... сигурно остава само корпуса същия

Но унгареца не е оферта, той е направо подарък

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо, тогава как има такива проблеми с дюзите, след като е на 100к км оригинални? Мойта е на 140 от които 30к аз съм навъртял и досега нямам проблем с дюзите нито с нещо друго. Това за протокола.

Колите явно си искат смяна на дюзите след определен пробег. Според мен офертата на унгареца е по-добра от ремонт за <=1000 лв, както предлага оптимиста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Освен тва представяш ли си че мога да му помогна откъм ремонт и предполагам че ще стане работата за под 1000 лв пък ти си философствай смело <_<

Всички очакваме да му помогнеш да си смени 6-те дюза за 1000 лева и ще те носим на ръце .. до сега не съм бил свидетел на подобно чудо с твоя помощ и с удоволствие ще очаквам информация..

Но ти само си лаеш както винаги, нали ?

Я дай линк към тема създадена от теб с полезна информация за този форум, нещо от което да се е възползвал някой колега ? Да заложим, че аз с хлабавите нерви, имам поне 3 пъти повече подобни теми от теб ?

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sky: 1 година колата не е палена, оттам е проблема.

"Пикаещи" дюзи не се ли получават от износване и разширяване на отворите на разпръсквача, как това би се получило от стоене? По-скоро си представям, че биха се запушили. Но може би нещо друго се случва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре стига с тия дюзи, я кажете откъде може да намерим ZF Lifeguard 8 за наще скоростни кутии???

Бих искал да си сменя маслото без да давам 100лв на литър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...