Jump to content

Проблем А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

С тия лоши стойности, можеш да дойдеш след един два месеца със стопени бутала. Много беля става, ако се изсипва нафтата в челото на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от време на време усещам по-странна миризма като паркирам в подземен паркинг примерно, нещо като на сажди, но бял пушек не ми е правило впечатление да излиза, по-скоро прилича на пара, а понякога капе и вода от ауспуха. Вчера и в сервиза на затворено работи няколко минити, но беше студена колата, миришеше по-скоро на аспирин <_< .

Как да разбера какво има в маслото е големия въпрос - днес търсих доста дали някъде правят химически анализ с лентички или друго, но нищо не намерих. Щеката не съм я гледал повече от месец, просто не искам да се психирам излишно B)

Ако са дюзи ще ги сменя ОК, ама да сменям на посоки е безсмислено. Освен да ходя пак в Порше и да ги карам да обърнат по-сериозно внимание, пък да видим какво ще измислят B)

И мойта е така. Нищо и няма. Сутрин рано на студено вади пара. Мирише по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от време на време усещам по-странна миризма като паркирам в подземен паркинг примерно, нещо като на сажди, но бял пушек не ми е правило впечатление да излиза, по-скоро прилича на пара, а понякога капе и вода от ауспуха. Вчера и в сервиза на затворено работи няколко минити, но беше студена колата, миришеше по-скоро на аспирин B) .

Как да разбера какво има в маслото е големия въпрос - днес търсих доста дали някъде правят химически анализ с лентички или друго, но нищо не намерих. Щеката не съм я гледал повече от месец, просто не искам да се психирам излишно B)

Ако са дюзи ще ги сменя ОК, ама да сменям на посоки е безсмислено. Освен да ходя пак в Порше и да ги карам да обърнат по-сериозно внимание, пък да видим какво ще измислят <_<

И мойта е така. Нищо и няма. Сутрин рано на студено вади пара. Мирише по същия начин.

И моята е така спокойно. Лошата миризма си идва от ДПФ-а. Според мен си карай колата и въобще не се подзирай на това масло. Аз вчера умишлено правих няколко замерванки на маслото с щеката. Ако много,ама много много много внимателно го вадя и поставям ми показва,че е малко над средата маслото. Ако си го меря нормално все ми дава че е над максимума. Като ти доиде време за смяна на маслото ще разбереш най - добре дали е в повече. Имери какво си източил и после какво си налял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в сервиза ми дойде едно А6 3.0тди 2005та с оплакване, че маслото е над максимум и нестабилна работа на място, не ги събираше 6-те цилиндъра. Вагкома показа -30 -40 на всички дюзи и никаква компресия на първи цилиндър и хванах чираците ми да разглобяват. Сега съфорумци се замислете дали не сте за нови дюзи, за да се избегне това.

IMAG0042.jpg

IMAG0045.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвиват се свещите и се слага накрайника на компресомера. Работа за 1 час максимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо като чета тази тема и ме обзема тих ужас. :flehan:

Съвсем нормално. Никой нормален не би си взел дизел ама разходаааааа.:dance::dance::hilezh:

Не се вталясвай, поне знаеш какво да не си купуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готини снимки, но ще е интересно да споделиш какво го чака оттук нататък този двигател? Смяна на дюзи ли...само? Високото ниво на масло вследствие на пикаещи дюзи нанесло ли е щети?

Според мен тази кола или е карана много километри и си е избила ремонта вече, или е карана с олио за картофки и пак си го е избила :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ nmm Направо като чета тази тема и ме обзема тих ужас. :flehan:

Нормално, неинформирания човек се плаши лесно ... а тука една група от хора се опитва да насажда мнението си много активно без каквито и да било факти ...

Ето нашия мил kremator - взе си размазано 3.0 ТДИ стояло над година, щот е масон и има кинти за ново от Порше .... ма взе да кара франкенщайн сглобен от поне 4 коли, опъвано на дозер и заварявано до постигане на почти правилна форма... е как да не напълни форума с тъпотии като тая негова кола е убита и след това съживявана поне три пъти ... иначе е мнооо напред с матриала, че и продължава да изнамира подобни гробници и да ги снима

Съвсем нормално. Никой нормален не би си взел дизел ама разходаааааа.:dance::hilezh::dance:

Не се вталясвай, поне знаеш какво да не си купуваш.

А ти бе гугудко нащипана, защо се вреш където не ти е работа ... я да ти дам аз малко релевантно инфо за твойта влажна нощна мечта 1.8 ТФСИ/2.0 ТФСИ - новия тръц, най-якия мотор сред моторите

Знаеш ли колко кампании по мотора има за 1.8/2.0 ТФСИ дори и в най-новите модели ? Ще ти подскажа - цели три ... А за 3.0 ТДИ кампании по мотора няма (кампания се прави при достатъчно голям брой дефекти открити от производителя).

Понеже си умно момче и можеш да ползваш гугъл ще ти дам един номер: 2024009/3, ето и малка извадка от въпросния сервизен бюлетин:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On Audi vehicles with 1.8 ltr. / 2.0 ltr. TFSI engine built within a specific period it is possible that the non-return valve on the camshaft adjuster (bearing saddle) may break. As a result, fragments of the non-return valve can enter the lubrication system

Remedy

The camshaft adjuster (bearing saddle) must be replaced on the affected vehicles.

Customer notification

Please notify customers who have taken delivery of one of the affected vehicles when the vehicles are next in the workshop.

Please ensure that all affected vehicles are checked and repaired during the next service visit. Make a note of the required campaign on the workshop order before it is signed by the customer.

If it is omitted to perform the work required for the campaign during a workshop visit, notify the customer about the campaign immediately (registered mail with advice of receipt).

You should also pass on this information to your new and used car sales departments so that the vehicles affected are checked and, if necessary, repaired immediately.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

И сега каква стана тя - светия граал на яките мотори е кошница, разпределителните му валове се връзват на фльонга защото маслените му пътища се пълнят със стружки .... ходи си разпори вените ритуално на некоя газ станция

Точно преди празниците видях счупен 2.0 ТФСИ заради описания дефект... на колосалните 47 000 км., купен нов от Порше БГ.. но не съм качил тема пълна с емотиконки

П.С. Целта на цялото това писане от моя страна не е да нанесе обида на въпросните дървени философи, а да покаже следното - когато натрапчиво се повтаря една изкривена информация тя създава ПОГРЕШНА представа у хората, които четат и се опитват да си направят някакви изводи.

Когато се описват проблемите по една кола е хубаво да се опише и предисторията и обкръжаващата я обстановка - на колко милиона километра е, кой албанец я е карал такси, как новия собственик кара с М10Д и си бърка нафта от рапица... ето такива интересни факти

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно ново бутало втора употреба ще се сложи и един комплект сегменти, ако е необходимо и един брой клапан, тоя който е пробит и се сглобява. После задължително нов комплект дюзи, иначе пак ще се сменява това бутало. Колата е на 173 000км.

Това на снимките е клиентска кола, а не мойта, ако някой не вярва, днес може да ми види черния дзвер в движение :dance:

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо по страшно от това което може да ти се случи с всеки съвременен високотехнологичен двигател. Не търпят немарливо отношение просто :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ако има пикаеща дюза или пикаещи дюзи, не излиза ли като грешка check engine! Аз като си взех 2.0 TDI на мен ми светеше чек и отначало уж заради EGR-ра смених го, после пак светна и номера на грешката ходих при Иво (Ifidik) та номера на грешката беше точно пикаеща дюза на 3 цилиндър и я смених, та въпроса ми е електрониката на колата, не е ли направена да не допуска пикаещи дюзи и да предупреждава, чрез индикация на таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD предупреждава, като подминеш +-3мг. Тука се разпикава и компютъра не винаги го засича точно. Много е сложно това комън рейл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата се развиват добре и най-късно до вечерта колата отново ще е в движение, ще му дам една стара дюза временно да кара с нея докато дойде поръчания сет. Просто случилото се е лош късмет, не е задължително всички 3.0тди да гръмнат, не се притеснявайте колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе рано или късно се случва нещо с всеки мотор. Хубаво е да се знаят причините, ако могат да се определят. Кофтито е, че този мотор е супер масов и има хиляди такива коли, чиято история и състояние са неизвестни. Все някой гори. Все някой сменя нещо. Новите мотори са сложни и скъпи за ремонт и не бива да се правят илюзии, че с някой ще минеш метър - всички са сложни вече и е рисковано да се хвърляш на подобна кола и двигател без да си проучил, анализирал и преценил ситуацията. 3.0тди с оглед на масовостта си е доста здрав двигтел, дори на този етап - 7,8 годишна възраст.

Преди месец се видях с един майстор по нови аудита и той каза, че имало вълна от такива дизели с проблеми с дюзите. Явно тези екземпляри са стигнали предела и започват масово да се нуждаят от такъв ремонт, но все си мисля, че това са най-караните такива. Поне логиката е нормално да е такава. В крайна сметка гледам Стефчо е открил сет дюзи за прилична цена спрямо тази в официалните сервизи и магазини и предвид цената за обслужване на такъв клас автомобил е съвсем приемлива.

Снимките като гледам и си мисля, че тази кола е карана до момента с проблеми и поради липса на финанси по отстраняването им се е стигнало до тази ситуация. Друго обяснение нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти бе гугудко нащипана, защо се вреш където не ти е работа ... я да ти дам аз малко релевантно инфо за твойта влажна нощна мечта 1.8 ТФСИ/2.0 ТФСИ - новия тръц, най-якия мотор сред моторите

Въобще новия тръц не ми е влажна мечта. А и яко ме боли какви фабрични дефекти има. Тука всеки втори пост е с проблеми за 3.0тди. То не беха дюзи, не беха термостати и какво ли още не. Всеки ден се гледат стойности на вага и се сравняват и т. н. И това на коли около 100 000 км, не искам да си представям какво ще е при коли дето са повече карани. Всъщност знам щото има и такива примери:

В момента карам Ауди А6 3.0tdi quattro. И дори и на някой да му се струва странно желанието ми да сменя Аудито за Шкода - ами писна ми от проблеми. Първо бяха дюзи - 1400 лв. е едната, а те са 6. Появи се проблем в скоростите и ме успокоиха - 4000 и се решава. За капак вчера гръмна турбото - още 3600лв.

Така, че аре у лево.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е, че се чупи, а в това, че е сложен двигателя и от там компонентие скъпи. Знаеш ли колко струва помпата за високото налягане? Сравни я с тези на PD и сам ще си отговориш, защо не е предпочитан от един 1.8Т.

Аз си мисля, че 4.2 може би ще е много по-опростен от 3.0 ТДИ и по ефтин за поддръжка. Говоря за проблеми по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата се развиват добре и най-късно до вечерта колата отново ще е в движение, ще му дам една стара дюза временно да кара с нея докато дойде поръчания сет. Просто случилото се е лош късмет, не е задължително всички 3.0тди да гръмнат, не се притеснявайте колеги.

Това може да бъде само повод за гордост за всички собственици на 3.0 TDI. Щом този двигател след такава брутална експлоатация може да възкръсне като феникс от пепелта, при това доста безболезнено, то значи 3.0 TDI заслужено е легенда и ненадминат шампион в класа си и в парграфа "дуракоустойчивост" :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЕСКО: теб какво те бърка, че е ударена? :bia: ударена ударена, интересно ми беше да си я сглобя...и знам, че ще се продаде както 2.0тди-то. Ще постна снимки на всички тука по процеса с изправянето и сглобяването. Знам само, че колата няма да ми се продаде във форума и не ми дреме, че всички във форума ще знаят, че е ударена.

Насрахте ми темата, мерси на всички. Единствен проблем на V6 и V8 бензините, че е алусилов цилиндъра. Колата е нова и един блок ще е много пари втора употреба, а и надали има останали в моргите.

Моля да ми се затвори темата, сигурно и TMAX няма да има нищо против.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...