Jump to content

Проблем А6 3.0 TDI?


TMAX

Recommended Posts

Предполагам логиката е такава ,че впръскват с повече тактове за определено време но пък количеството на горивото е по-малко а тва как се отразява на ДПФ :rolleyes: е друг въпрос интересно ще е някой да хвърли светлина по темата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На 3.0тди БМК дюзите правят максимум 5 впръсквания, 2 подготвителни, едно основно и ако трябва да се регенерира ДПФ, след основното още два пъти.

Днес монтирах новите дюзи 059 130 277 BE, мотора е добре и не пуши на нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.0тди БМК дюзите правят максимум 5 впръсквания, 2 подготвителни, едно основно и ако трябва да се регенерира ДПФ, след основното още два пъти.

Днес монтирах новите дюзи 059 130 277 BE, мотора е добре и не пуши на нафта.

А старите ти дюзи със същия парт номер ли бяха или са взаимо-заменяеми? Дали и моите (204 к.с.) са същите, демек ще станат ли на моя мотор и ако се наложи да купувам от маджара ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PAVKATA26 тия дюзи стават за твоя мотор BKN 204hp.

От всичките ми дюзи само на две нямаше въглища на първи и втори цилиндър. Те са работили добре, другите са били леш. Минал съм 600км с тия 4те от ТМАХ, но не е успяло да събере никаква статистика освен на втори +2мс. Но си мисля, че със стари дюзи няма да заспи колата никога, просто те са работили и IMA/ISA кода вече не е меродавен.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... поне така мисля :stupid:

Е та това ме озадачи още повече :) И сега какво правим, кой ще каже стават или не стават маджарските дюзи :bia:

Опааа sorry, но късно прочетох на krematop поста :)

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш ибей и пайпал купувай директно, ако нямаш през мене. 1200 ЕВРА иска човека, 4 дни доставка. Преди малко си говорих с него и каза, че и другите сетове са произведени 2011-та година, т.е. не са седяли. Ако нямаш майстор да ти ги монтира, може да ти ги монтирам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субективно погледнато е все тая дали ще ходиш да ти сменят ремъци, ролки, водна помпа, термостат, оптегач и едно обикновено масло в Порше или да купиш за 1200 евра дюзи от ибей. Не виждам никаква разлика дали правиш единия или другия ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Krematop и TMAX - вие с ДПФ ли сте и ако да, може ли да споделите ако при вас преди смяна на дюзите сте наблюдавали завишаване на нивото на маслото в двигателя, което след смяната им вече не се наблюдава? Чудя се от какво може да се поражда този проблем при мен, като за момента го отдавам единствено на честите автоматични регенерации на ДПФ-а, защото всички дюзи са ми в порядъка 4-20 положителни и нито една не е пикаеща, никакъв пушек и отлични обороти?

Ще съм благодарен ако някой сподели мнение дали в случая нивото има отношение към дюзите или по-скоро е от ДПФ или нещо друго. Маслото ми изглежда съвсем ОК на визия, а мириса не мога да кажа да мирише на нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ДПФ, нямам увеличаване на количеството масло. Мога само да ти кажа, че ако една дюза не е вред, всичките дюзи може да се шашнат. Трябва да се провери количеството връщащо гориво на всяка дюза...И трябва да разбереш с какво се разрежда маслото, щото може и цилиндъра да ти отиде на кино. Уж е чугунен, ама пак ремонта не е евтин.

ВЕСКО си е прав, че с подмяна на няколко дюзи нищо не се оправя, просто няма как да легнат.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ДПФ, но нямам проблем с покачването на нивото на маслото. Нямах го и преди да сменя дюзите. Аз въобще и не знам как може да се измери правилно нивото на маслото с този отвратителен шиш. Изтриваш го, поставяш го и докато го извадиш е отвратително омазан с масло целият и нищо не се разбира, а вътре показание няма.

Редактирано от TMAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и аз си мислех така за шиша и сме го коментирали в 4f темата, защото и моя излизаше целия омаслен. След като смених маслото обаче умишлено сложих само 8 л. масло и отчетливо се виждаше как нивото е по средата между мин. и макс. При мен е с едно топченце в горната част което преди смяната цялото беше в масло, а после само се позацапваше леко, но нивото си беше доста под него. А сега вече подминах максимума. Искам да кажа, че колкото и скапан да е шиша и да се усуква, според мен си мери правилно.

Днес говорих с Порше и според тях двете почти единствени причини за повишено ниво на масло при 3.0 ТДИ е или дюзи или честата регенерация на ДПФ филтър при което е възможно част от него да отиде към двигателя. Ходих на три диагностики/обслужване в Порше за последните 6 м. и всички дюзи според тях са ми напълно ОК, това и според Ваг ком също. Значи остава да е нещо по ДПФ или пък кой знае :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MSM: Провери връщатата нафта на дюзите дали е еднаква, ако и вагкома показва "добри" стойности, значи няма какво да се притесняваш.

Тези 1/2 литър в маслото какво е нафта или сажда? Ако е сажда също е лошо, защото ще ти се износят много работи по двигателя.

Когато поработи на място на загряла кола 5 минути и изфорсираш излиза ли бяло, което люти много?

Sag: Трябва от време на време да гледаш и ти щеката, че и твойта 6-ца сигурно е минала четвърт милиона.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка вечер преди лягане се моля против влизане на нафта в маслото.

Сутрин на студено или вечер на топло да проверявам щеката? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toa па ,аз като падне под минимума, се изпишквам и целата газ,че с тоя разход на масло и нафталин не се издържа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MSM: Провери връщатата нафта на дюзите дали е еднаква, ако и вагкома показва "добри" стойности, значи няма какво да се притесняваш.

Тези 1/2 литър в маслото какво е нафта или сажда? Ако е сажда също е лошо, защото ще ти се износят много работи по двигателя.

Когато поработи на място на загряла кола 5 минути и изфорсираш излиза ли бяло, което люти много?

Ами от време на време усещам по-странна миризма като паркирам в подземен паркинг примерно, нещо като на сажди, но бял пушек не ми е правило впечатление да излиза, по-скоро прилича на пара, а понякога капе и вода от ауспуха. Вчера и в сервиза на затворено работи няколко минити, но беше студена колата, миришеше по-скоро на аспирин :lol: .

Как да разбера какво има в маслото е големия въпрос - днес търсих доста дали някъде правят химически анализ с лентички или друго, но нищо не намерих. Щеката не съм я гледал повече от месец, просто не искам да се психирам излишно :P

Ако са дюзи ще ги сменя ОК, ама да сменям на посоки е безсмислено. Освен да ходя пак в Порше и да ги карам да обърнат по-сериозно внимание, пък да видим какво ще измислят :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в крайна сметка някой знае ли какви следва да са показателите на дюзите, когато са ок? В смисъл, че на моята дюзите показват лоши стойности (по спомени от -20 до -40, но не съм мн сигурен, но колата се движи перфектно бих казал, не пуши нито бял, нито черен пушек, и винаги изгорелите газове миришат "приятно". Единственото нещо, което забелязвам е че харчи малко повече гориво от обичайното, но може и да не съм й свикнал още, така че ще изчакам със закупуването на нови дюзи, май <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...