Jump to content

AFN vs AHH


astrapower

Recommended Posts

Колеги, посъветвайте ме къде (за София) да отида да ми сменят и стендват дюзите с новите разпръсквачи. Мислех тази събота да ги сменя a другата да "чипвам". Мина доста време и все отлагах, но вече не ми се чака. Моля дайте читав сервиз в който ще ми обърнат внимание и ще свършат работата качествено. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разпръсквачите може да си ги смениш сам пред блока (образно казано за лесна операция:)).

Но според мен се консултирай с тунинг майстора какви и от къде да купиш. Аз, като проверявах в нета за разпръсквачи, видях че има с 5 и 6 отвора.

Независимо, че хората казват, че тези дюзи не се амортизират и може да се сложат втора употреба, аз бих предпочел нови (просто така си мисля, нямам никакъв опит).

Другият интересен момент, който се коментира за тези мотори, е че има възможност да се мапнат без дебитмер. Ако ще даваш 700лв за "чип", изключването на дебитомера ще осмисли "инвестицията":)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за насоките ти. Да принципно не е трудно да се сменят разпръсквачите но все пак си има нужда и от стендване на същите, а аз с такъв не разполагам а и не ми е работата това :) Колкото до това какви разпръсквачи, взел съм ги вече (от ASV мотор-0.205um-засега толкова)Предстои смяна и другара седмица чипче. Лека вечер !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес с нови разпръсквачи 0.205um, в събота здраве и живот "чипче" . Искам само да споделя, че в момента дори само със сменени разпръсквачи се усеща повече сила, и то не само във по-високите обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатите от чипа и преките впечатления за "вървежа" са супер. Двигателя АНН се оказа с попмпа с 11мм. елемент - резултата на мотор- 149 к.с и 340 НМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

оригиналния съединител не ти ли буксува, колко взимат за дюзи смяна на разпръсквачи и стендване?

и още един въпрос ,от къде си закупи ги закупил частите или от морга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя АНН се оказа с попмпа с 11мм. елемент - резултата на мотор- 149 к.с и 340 НМ.

Поздравления :zustimm:

Много добър резултат, без да пипаш турбината :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря колега "GENIUS". Както вече споделих, всичко с изключение на разпръсквачите е стоково. След много размисли относно това какви да бъдат разпръсквачите и колко големи, предприех най-бързия и евтин начин, а именно такива от ASV мотор (0,205um) предвид, че не мисля да пипам оригиналната турбина (поне за сега). Колкото до съединителя, сменян е преди 20-на хиляди км. и засега се държи прилично. Но основното е че не и давам всичката газ на висока предавка и ниски обороти (когато най-много се натоварва предвид теглото на А4-ката). Мисля че с нормално каране ще устиска известно време. Ако се предаде минавам на едномасов маховик и всичко останакло от S2-ка. Кутията ми е някаква по-къса може би заради по маломощния фабрично мотор -на 2200 об/мин. съм със 100 км/ч., но пък ефекта е че извънградско на 5-та давам газ на около 100-110 и "излита". За магистрала е малко досадно, мотора е силен и може да понесе по-дълги предавки и да не товари звуково пасажерите а и откъм разход ще е по-добре, но не е голям проблем и без това карам 130-140 макс освен при изпреварване ако се наложи евентуално. Изпреварването от около 100-120 е супер приятно-дърпа бясно. Доволен съм че и месец преди това направих генерален ремонт на спирачни апарати (задни)със смяна на лагери, дискове и накладки. Колата сега освен че върви и спира добре (благодарности на Пепи).

ПС: за смяна и стендване на разпръсквачите дадох 60 лв.

Редактирано от astrapower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да те попитам, още при смяната на дюзите дигна ли се разхода и какжи пари ти излезе чип-а (само той и плюс работа).Мерси

При смяната на разпръсквачите, нямам представа вдигнал ли се е разхода, но се вдигна вървежа категорично. Карах я само 2-3 дни така и след това чипнах. След чипването нямам реки наблюдения върху разхода, но като цяло нямам промяна. И все пак зависи колко натискаш, няма вървеж без разход -това смятам е ясно на всички.

Чипа, при мен стана без презапояване през диганостичния куплунг (по OBD-колата е фейслифт, сваляне на софтуера-промяна-качване),300 лв с дино стенда и графика за спомен :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Използвам темата за да се поинтересувам за цените. Аз съм с 1,9 ТДИ 131 к.с. '02 г. и попаднах на сайт тук във форума http://www.nikiboy.com/audi/audi-a4.html , и цените ми харесаха. Но съм чувал за чупосване на моя двигател от по 500+ и затова се чудех дали само един нормален чип е ОК за тази сума (около 200 лв.). Ако някои колега може да сподели мнение. Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги я кажете как е по-добре да се сменя, само разпръсквачи или цели дюзи, и найстина ли може да се сменят разпръсквачите без стенд. идеята ми е да си ги сменя сам без да ходя на стенд, затова питам какво да търся разпръсквачи или дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм, че сменят само разпръсквачи. Всъщност те се износват. Само не знам разните пружини дали са в тях, май не са.

Не може без проба на какво налягане отваря. След смяната всичко ще е различно. Подлагат се някакви пластинки, за да се настрои нялягането.

Трябва си опитен човек. Аз дадох моите на 1 уж разбиращ само да ги провери. Той решил да отвори едната да види какво има вътре и така я затвори, че течеше после. Носих я на друг, който явно си е опитен. Ама всичко това - сваляне слагане, обезвъздушаване си е разправия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги я кажете как е по-добре да се сменя, само разпръсквачи или цели дюзи, и найстина ли може да се сменят разпръсквачите без стенд. идеята ми е да си ги сменя сам без да ходя на стенд, затова питам какво да търся разпръсквачи или дюзи.

Здравейте, може да се сменят само разпръсквачи, а може и цели дюзи, но и в двата варианта стенд си трябва. Хубаво е да се види на какво налягане отговарят и дали е в допустими граници, освен това ще се види и ако някой разпръсквач "пикае" т.е не прави добра мъгла. Нали

ще се чипва в крайна сметка и всичко трябва да е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Използвам темата за да се поинтересувам за цените. Аз съм с 1,9 ТДИ 131 к.с. '02 г. и попаднах на сайт тук във форума http://www.nikiboy.com/audi/audi-a4.html , и цените ми харесаха. Но съм чувал за чупосване на моя двигател от по 500+ и затова се чудех дали само един нормален чип е ОК за тази сума (около 200 лв.). Ако някои колега може да сподели мнение. Мерси :)/>

Някой да има мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Резултатите от чипа и преките впечатления за "вървежа" са супер. Двигателя АНН се оказа с попмпа с 11мм. елемент - резултата на мотор- 149 к.с и 340 НМ.

Колега с 0.205um и стокова турбина от 90кв направо ме изумяваш с тоя резултат. Интересното в случая ми е този елемент 11мм оригинално ли е или е правена интервенция? Тъй като аз съм с АФН и помпата ми е с 10мм елемент.

п.с. имам и още някоя интервенция но бих бил доволен ако си от Пловдив поне да направим едно замерване, тъй като не знам моята кола какво има като мощност :) 2 кръга - с колите и с бирите ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Lachoo - ако правилно съм те разбрал, говориш за цена на чипа от по 500+ лв.. Ако колата ти е стокова (т.е. не си подменял турбина, разпръсквачи и т.н.) цена от 500+ лв наистина е висока. Настройка на стоков AFN мотор е между 200 и 300-350лв. Важно е след настройката да видиш графиката, черно на бяло какво е направено с колата ти. Въртящият момент е хубаво да се ограничи в ниските обороти за да не съсипеш маховика.. Ако някой ти предлага настройки в гараж, без графики и т.н. вероятността след това нещо да се счупи по колата е голяма! И не на последно място - всяко нещо си има цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Лазар е прав. Добре е да се види на хартия , какво точно се случва след ремапването. Избягвай най-евтините алтернативи (винаги излизат по-скъпо в последствие).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Мафиот", имам някъде сканирано копие на графиката от диното. А и в дизел форума имам пусната тема там съм качил и графиката. Ето и линкче. Колкото до помпата, аз поне не съм я пипал, предполагам че си е оригинална, предвид човека от който я взех :)/> В нета има инфо за мотор АНН, че автомобилите с автоматична кутия се екипират с помпа-11 мм. Е моята е с ръчна и пак е с 11 мм. елемент (незнам на какво се дължи). Нормално е с този елемент да успее да избута малко по-голямо количество гориво и да се получи споменатия резултат. Все пак не е кой знае какво, но на мен ми напълно достатъчен. Освен това колата е с къса кутия (заради скопения си по рождение мотор) и при рязко подаване на газ сега дори на 5-та си дърпа здраво. А Лазо какви ги е замислил :)/> ако реши нека той сподели. Хубав ден на всички !

По празниците ще бъда в Пловдив може да се чуем и да се разберем за по някое кръгче, но без излишни щуротии. :zustimm:/>

А ти какво твориш, смяташ ли да сменяш сток неща като турбини разпръсквачи и т.н.

Редактирано от astrapower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Lachoo - ако правилно съм те разбрал, говориш за цена на чипа от по 500+ лв.. Ако колата ти е стокова (т.е. не си подменял турбина, разпръсквачи и т.н.) цена от 500+ лв наистина е висока. Настройка на стоков AFN мотор е между 200 и 300-350лв. Важно е след настройката да видиш графиката, черно на бяло какво е направено с колата ти. Въртящият момент е хубаво да се ограничи в ниските обороти за да не съсипеш маховика.. Ако някой ти предлага настройки в гараж, без графики и т.н. вероятността след това нещо да се счупи по колата е голяма! И не на последно място - всяко нещо си има цена :)/>

Колегата Лазар е прав. Добре е да се види на хартия , какво точно се случва след ремапването. Избягвай най-евтините алтернативи (винаги излизат по-скъпо в последствие).

Благодаря колеги. Едва ли е в гараж и мисля, че е добро мястото, защото беше препоръчао във форума, но не бях запознат с цените и питам за мнение без конкретнод аден пример от мен. Ще пиша по натам ако реша да действам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Мафиот", имам някъде сканирано копие на графиката от диното. А и в дизел форума имам пусната тема там съм качил и графиката. Ето и линкче. Колкото до помпата, аз поне не съм я пипал, предполагам че си е оригинална, предвид човека от който я взех :)/>/> В нета има инфо за мотор АНН, че автомобилите с автоматична кутия се екипират с помпа-11 мм. Е моята е с ръчна и пак е с 11 мм. елемент (незнам на какво се дължи). Нормално е с този елемент да успее да избута малко по-голямо количество гориво и да се получи споменатия резултат. Все пак не е кой знае какво, но на мен ми напълно достатъчен. Освен това колата е с къса кутия (заради скопения си по рождение мотор) и при рязко подаване на газ сега дори на 5-та си дърпа здраво. А Лазо какви ги е замислил :)/>/> ако реши нека той сподели. Хубав ден на всички !

По празниците ще бъда в Пловдив може да се чуем и да се разберем за по някое кръгче, но без излишни щуротии. :zustimm:/>/>

А ти какво твориш, смяташ ли да сменяш сток неща като турбини разпръсквачи и т.н.

Ами тогава звънкай един телефон, поне ще пием по бира обсъждайки печките

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти какво твориш, смяташ ли да сменяш сток неща като турбини разпръсквачи и т.н.

п.с. имам и някои сменени нещица, ама да видим за в бъдеще какво ще се доработва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги някой кара ли с панелен K&N филтър ? Имате ли преки наблюдения от представянето му на ТДИ мотор ? Четох какви ли не мнения, кажете и вашето относно спортните филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има мнение smile.gif

Колега, аз си чипосах там Аудито А6 2,0 тди мотора и определено има разлика, според мен хората си разбират от нещата. Дино не съм правил, за мене е достатъчно, че колата се промени като динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...