buhoveca Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 колеги как мислите какви ще са плюсовете ако сипвам Alpin Diesel или V-Power или обикновен дизел.се си мисля че в наща хубава страна сичко е измама. някои ако е карал с този тип дизел да сподели защото и аз съм карал ама разлика не виждам може би защото сам я мешал обикновена с по хубава .Разхода подобрява ли се вървежа работата на самия мотор палене сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 То в България по-начало дизела си е шитня.Аз претпочитам да си сипя обикновен и да му сложа някоя добавка която си харесам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 (Редактирано) И за мен е по-добре обикновен дизел с добавка, както съм и в момента и ми харесва . Пък и с тази добавка, колегата buzzi беше го писал в темата му с добавките, че за 50 литра дизел плюс добавката от 5 лева Хадо става колкото от скъпата нафта на пари, ама на вървене и качество обикновената нафта с добавката е много по-добре от скъпата нафта . Това е моето мнение. Ето ти и темата на колегата, в която се поменава за Хадо добавката http://audibg.com/fo...1А сметките му ги помня от някоя от другите теми за добавки в дизела. Редактирано 22 Декември 2011 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Никъде в сайта на ОМВ не видях Алпин дизел.Това намерих какво се продава на официалните бензиностанции.OMV MaxxMotion DieselOMV DieselRomPetrol EFIX Diesel EURO 5 with 0% biocomponentRomPetrol Diesel EURO 5 with 0% biocomponentSHELL V-Power DieselLukOil Ecto Diesel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 то alpin дизел е само за бг. смисъл колите ни тук могат да вървят и на октаново число 50 за ва сме такива играчи в тая държава и ни го набутват двоен и ние си мълчим и си караме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 (Редактирано) Обикновен Шел Diesel + добавка.......понякога.Проблеми никакви както на нова кола така и на стара.Скоро ще тествам хадо-то на новия дизел ако ми хареса ще сложа и на стария. Редактирано 22 Декември 2011 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 22 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 (Редактирано) В някой от продаваното дизелово гориво за автомобили по бензиностанциите в България има ли % биодизел и колко? Редактирано 22 Декември 2011 от kiril_bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 "Чл. 24. (В сила от 01.01.2008 г., изм. - ДВ, бр. 102 от 2009 г.) (1) Лицата, които пускат на пазара течни горива от нефтен произход за нуждите на транспорта, са длъжни при освобождаване за потребление по смисъла на Закона за акцизите и данъчните складове да предлагат горивата за дизелови и бензинови двигатели смесени с биогорива в процентно съотношение, както следва:1. от 1 март 2010 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 2 процента обемни;2. от 1 септември 2010 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 3 процента обемни;3. от 1 март 2011 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 4 процента обемни и гориво за бензинови двигатели със съдържание на биоетанол минимум 2 процента обемни.(2) Съдържанието на биодизел и биоетанол в горивата за дизелови и бензинови двигатели по ал. 1 не трябва да надвишава 5 процента обемни."Колко се спазва и дали някой следи за това незнам ,цитата е от" ЗАКОН ЗА ВЪЗОБНОВЯЕМИТЕ И АЛТЕРНАТИВНИТЕ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ И БИОГОРИВАТА" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Ако имаш излишни пари... не намирам никаква разлика между обикновената и скъпата нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Аз сипвам само V-power дизел и положителна разлика спрямо някои от другите скъпи нафти виждам в разхода, но като пари идва наравно с обикновена нафта. Обикновена нафта и добавки никога не съм пробвал и нямам мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 (Редактирано) Файда от скъпите горива няма. Обикновен дизел + добавка (за голямо к-во гориво) и се връзва по 2-3 ст./л отгоре, отколкото 20 на бензиностанциите. И най-важното...знаеш, че наистина има добавка в резервоара ти. Зимата ползвам на Лики моли против замръзване (с която ще изкарам още 2 сезона сигурно). Лятото бях със Speed diesel пак на същата марка, идеално вървеше колата. Мисля пролетта да мина на Bardahl, много добри отзиви има за нея. Редактирано 23 Декември 2011 от KGK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Разликата е само в цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cmap_komapak Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 За ефтини добавки (обикновено слагат Лики Моли) се свържи с някой шофьор на цистерна, дават ги на половин цена (това е скъпата нафта обикновена + добавка). Лощото е, че обикновено шофьорите разсъждават: „Аз моята ще я шътна, пък той, колегата ще сложи”, така следващият и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 (Редактирано) Незнам имали няма ли, ама от сутринта няма палене - бръм и угасне, после няма никой .... и така през 2-3 часа.С печката я подгрея до "яко +", но явно някъде е станала шибаната нафта на лайна и няма отпушване.Вчера я наресках на ЛУКОЙЛ (РУМОЙЛ) БОТЕВГРАД с по-скъпата уж била ......Прибрах се в София и сега на сутринта няма никой. В резервояра имам над 50 литра и се чуда какви да ги захващам. Филтъра ми е на няма 4000 км., до тоз момент "врът и пал", а сега ????Иде ми да пребия някойКъде е най вероятно да е замръзнала? ALLROAD 2.5, 2003 Редактирано 23 Декември 2011 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Като за начало семни горивния филтър.По темата: Някъде из фиат форума един колега с 1.9jtd преди 2 години прави експеримент.Състоеше се в това от няколко различни бенизнистанции беше купил по 0.5 литра от най-хубавия дизел.За 24 часа бутилките в фризер на -20 градуса. Само нафтата на Шел и ОМВ бяха ок ,дригите три горива бяха на каша... Ще се опитам да я намеря и да я споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Като за начало семни горивния филтър.По темата: Някъде из фиат форума един колега с 1.9jtd преди 2 години прави експеримент.Състоеше се в това от няколко различни бенизнистанции беше купил по 0.5 литра от най-хубавия дизел.За 24 часа бутилките в фризер на -20 градуса. Само нафтата на Шел и ОМВ бяха ок ,дригите три горива бяха на каша... Ще се опитам да я намеря и да я споделя.Тези "тестове" изобщо не са меродавни според мен и оттам да се правят изводи за дадена верига бензиностанция. Всеки вече знае, че от една верига и два различни обекта, както можеш да намериш хубаво гориво, така и лошо. Друг е въпроса колко бързо замръзват 0,5л и 50л. примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Тестът беше в офроуд форума Имаше и тест на добавки против замръзване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Привет! Аз усещам някаква разлика единствено когато карам с МАХ моушън. Двигатля утихва осезаемо и повече върви. За разхода не мисля че влияе някак. Може би 0.5/100 , но това е нищо в сравнение с чувството колата да върви без вибрации и осезаемо по-добре. !Поздрави!п.с. Зареждам на ОМВ Бургас на изхода за София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 ОМВ Alpine Disel-a се правеше само с добавка към обикновенния дизел. 1л шише от добавката стига за 1.5т нафта. По добре сами да си правим тази процедура отколкото да се плаща на бензиностанцията допълнително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 А каква е добавката, че и на мен не ми се плащат +20 ст. на литър. Ако е някаква на ОМВ сигурно я продават в бензиностанцията или греша?Някой ми беше казал, че скъпите им горива си ги зареждат директно от чужбина, но и за това няма как да сме сигурни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 А каква е добавката, че и на мен не ми се плащат +20 ст. на литър. Ако е някаква на ОМВ сигурно я продават в бензиностанцията или греша?Някой ми беше казал, че скъпите им горива си ги зареждат директно от чужбина, но и за това няма как да сме сигурни... Докато ги докарат от чужбина скъпите им горива и тук литъра трябва да стъпи на 5лв/л. Бг нафта и добавка е цялата работа (я сложат, я не).Тази за която имах предвид е на Лики моли против замръзване (еднолитровата разфасофка за 1т. гориво). Като цена беше 14-на лева ако не бъркам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro86 Публикувано 30 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2011 Здравейте, основно карам с обикновения дизел на Лукойл, но не съм доволен от него напоследно време...Макс Моушън на ОМВ ми харесва доста повече. Колата ми е по-пъргава с него, по-мощна като че ли. С Алпин-а нямам опит още... Тоя новия Екто на Лукойл много го хвалят, но още не съм сипвал от него. Какво мнение имате за него и според вас кой от всички дизели по бензиностанциите е най-читав? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mcorg Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Знаете ли дали се предлагат добавки за неутрализиране на киселинността на биодизела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 Знаете ли дали се предлагат добавки за неутрализиране на киселинността на биодизела?В момента не се добавя биодизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Bond Публикувано 10 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2012 В момента не се добавя биодизел.е как? нали затова се вдигна цената на дизела? мин 5% трябва да е биокомпонента от тази година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване