Jump to content

Има ли смисъл да сипвам алпин дизел вместо обикновен?


buhoveca

Recommended Posts

колеги как мислите какви ще са плюсовете ако сипвам Alpin Diesel или V-Power или обикновен дизел.

се си мисля че в наща хубава страна сичко е измама. някои ако е карал с този тип дизел да сподели защото и аз съм карал ама разлика не виждам може би защото сам я мешал обикновена с по хубава .Разхода подобрява ли се вървежа работата на самия мотор палене сутрин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в България по-начало дизела си е шитня.Аз претпочитам да си сипя обикновен и да му сложа някоя добавка която си харесам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен е по-добре обикновен дизел с добавка, както съм и в момента и ми харесва :lol:. Пък и с тази добавка, колегата buzzi беше го писал в темата му с добавките, че за 50 литра дизел плюс добавката от 5 лева Хадо става колкото от скъпата нафта на пари, ама на вървене и качество обикновената нафта с добавката е много по-добре от скъпата нафта :). Това е моето мнение.

:)

Ето ти и темата на колегата, в която се поменава за Хадо добавката http://audibg.com/fo...1

А сметките му ги помня от някоя от другите теми за добавки в дизела.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде в сайта на ОМВ не видях Алпин дизел.

Това намерих какво се продава на официалните бензиностанции.

OMV MaxxMotion Diesel

OMV Diesel

RomPetrol EFIX Diesel EURO 5 with 0% biocomponent

RomPetrol Diesel EURO 5 with 0% biocomponent

SHELL V-Power Diesel

LukOil Ecto Diesel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то alpin дизел е само за бг. смисъл колите ни тук могат да вървят и на октаново число 50 за ва сме такива играчи в тая държава и ни го набутват двоен и ние си мълчим и си караме :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновен Шел Diesel + добавка.......понякога.

Проблеми никакви както на нова кола така и на стара.

Скоро ще тествам хадо-то на новия дизел ако ми хареса ще сложа и на стария.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някой от продаваното дизелово гориво за автомобили по бензиностанциите в България има ли % биодизел и колко?

Редактирано от kiril_bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Чл. 24. (В сила от 01.01.2008 г., изм. - ДВ, бр. 102 от 2009 г.) (1) Лицата, които пускат на пазара течни горива от нефтен произход за нуждите на транспорта, са длъжни при освобождаване за потребление по смисъла на Закона за акцизите и данъчните складове да предлагат горивата за дизелови и бензинови двигатели смесени с биогорива в процентно съотношение, както следва:

1. от 1 март 2010 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 2 процента обемни;

2. от 1 септември 2010 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 3 процента обемни;

3. от 1 март 2011 г. - гориво за дизелови двигатели със съдържание на биодизел минимум 4 процента обемни и гориво за бензинови двигатели със съдържание на биоетанол минимум 2 процента обемни.

(2) Съдържанието на биодизел и биоетанол в горивата за дизелови и бензинови двигатели по ал. 1 не трябва да надвишава 5 процента обемни."

Колко се спазва и дали някой следи за това незнам :steinigung:,цитата е от" ЗАКОН ЗА ВЪЗОБНОВЯЕМИТЕ И АЛТЕРНАТИВНИТЕ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ И БИОГОРИВАТА"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сипвам само V-power дизел и положителна разлика спрямо някои от другите скъпи нафти виждам в разхода, но като пари идва наравно с обикновена нафта. Обикновена нафта и добавки никога не съм пробвал и нямам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файда от скъпите горива няма. Обикновен дизел + добавка (за голямо к-во гориво) и се връзва по 2-3 ст./л отгоре, отколкото 20 на бензиностанциите. И най-важното...знаеш, че наистина има добавка в резервоара ти.

Зимата ползвам на Лики моли против замръзване (с която ще изкарам още 2 сезона сигурно). Лятото бях със Speed diesel пак на същата марка, идеално вървеше колата. Мисля пролетта да мина на Bardahl, много добри отзиви има за нея.

Редактирано от KGK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ефтини добавки (обикновено слагат Лики Моли) се свържи с някой шофьор на цистерна, дават ги на половин цена (това е скъпата нафта обикновена + добавка). Лощото е, че обикновено шофьорите разсъждават: „Аз моята ще я шътна, пък той, колегата ще сложи”, така следващият и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам имали няма ли, ама от сутринта няма палене - бръм и угасне, после няма никой .... и така през 2-3 часа.

С печката я подгрея до "яко +", но явно някъде е станала шибаната нафта на лайна и няма отпушване.

Вчера я наресках на ЛУКОЙЛ (РУМОЙЛ) БОТЕВГРАД с по-скъпата уж била ......

Прибрах се в София и сега на сутринта няма никой. В резервояра имам над 50 литра и се чуда какви да ги захващам. Филтъра ми е на няма 4000 км., до тоз момент "врът и пал", а сега ????

Иде ми да пребия някой

Къде е най вероятно да е замръзнала? ALLROAD 2.5, 2003

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало семни горивния филтър.

По темата: Някъде из фиат форума един колега с 1.9jtd преди 2 години прави експеримент.

Състоеше се в това от няколко различни бенизнистанции беше купил по 0.5 литра от най-хубавия дизел.За 24 часа бутилките в фризер на -20 градуса. Само нафтата на Шел и ОМВ бяха ок ,дригите три горива бяха на каша... Ще се опитам да я намеря и да я споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало семни горивния филтър.

По темата: Някъде из фиат форума един колега с 1.9jtd преди 2 години прави експеримент.

Състоеше се в това от няколко различни бенизнистанции беше купил по 0.5 литра от най-хубавия дизел.За 24 часа бутилките в фризер на -20 градуса. Само нафтата на Шел и ОМВ бяха ок ,дригите три горива бяха на каша... Ще се опитам да я намеря и да я споделя.

Тези "тестове" изобщо не са меродавни според мен и оттам да се правят изводи за дадена верига бензиностанция. Всеки вече знае, че от една верига и два различни обекта, както можеш да намериш хубаво гориво, така и лошо.

Друг е въпроса колко бързо замръзват 0,5л и 50л. примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Аз усещам някаква разлика единствено когато карам с МАХ моушън. Двигатля утихва осезаемо и повече върви. За разхода не мисля че влияе някак. Може би 0.5/100 , но това е нищо в сравнение с чувството колата да върви без вибрации и осезаемо по-добре. !:bia:

Поздрави!

п.с. Зареждам на ОМВ Бургас на изхода за София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМВ Alpine Disel-a се правеше само с добавка към обикновенния дизел. 1л шише от добавката стига за 1.5т нафта.

По добре сами да си правим тази процедура отколкото да се плаща на бензиностанцията допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е добавката, че и на мен не ми се плащат +20 ст. на литър. Ако е някаква на ОМВ сигурно я продават в бензиностанцията или греша?

Някой ми беше казал, че скъпите им горива си ги зареждат директно от чужбина, но и за това няма как да сме сигурни... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е добавката, че и на мен не ми се плащат +20 ст. на литър. Ако е някаква на ОМВ сигурно я продават в бензиностанцията или греша?

Някой ми беше казал, че скъпите им горива си ги зареждат директно от чужбина, но и за това няма как да сме сигурни... :bia:

Докато ги докарат от чужбина скъпите им горива и тук литъра трябва да стъпи на 5лв/л. Бг нафта и добавка е цялата работа (я сложат, я не).

Тази за която имах предвид е на Лики моли против замръзване (еднолитровата разфасофка за 1т. гориво). Като цена беше 14-на лева ако не бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

основно карам с обикновения дизел на Лукойл, но не съм доволен от него напоследно време...

Макс Моушън на ОМВ ми харесва доста повече. Колата ми е по-пъргава с него, по-мощна като че ли. С Алпин-а нямам опит още... Тоя новия Екто на Лукойл много го хвалят, но още не съм сипвал от него. Какво мнение имате за него и според вас кой от всички дизели по бензиностанциите е най-читав?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...