Jump to content

държи ми високи обороти-АБК


doktoral4

Recommended Posts

колеги това го имам от доста време но напоследък се случва много често.държи ми около 2000-2500 об.когато спра някъде на стоп или светофар обикновено го прави.след около 8-10 секунди само се нормализира до нормалните тихи обороти.ако се задържи по дълго като му подам газ на педала веднага се оправя.ще очаквам да ми кажете нещо по въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е точно един и влияе на сместа, и по абсолютно никакъв начин не може да причини повишаване на оборотите !

Най-много при подаване на газ да угасне двигателя от прекалено богатата смес, или да работи нестабилно !

Интересното е че и при мен го прави, дори и когато съм на чесън ...

Някак си сама набира обороти, и като и ритна педала - хоп, всичко е наред !

Набедил съм моторчето за ПХ, да видим дали и след тази интервенция ще продължи !

Дросел няма как да е ... Има прекалено много пружини които затварят клапите !

Не съм се сещал да я оставя да видя до колко оборота ще стигне самичка :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се сещал да я оставя да видя до колко оборота ще стигне самичка :hilezh:

:bia:

Моята по едно време ходеше до 3000 об/мин но сега се усмири нещо.Може и въздух да дърпа.Имаше спрей за пръскане по двигателя(гумените маркучи и уплътнения) и ако смуче се вдигат оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е точно един и влияе на сместа, и по абсолютно никакъв начин не може да причини повишаване на оборотите !

Най-много при подаване на газ да угасне двигателя от прекалено богатата смес, или да работи нестабилно !

Интересното е че и при мен го прави, дори и когато съм на чесън ...

Някак си сама набира обороти, и като и ритна педала - хоп, всичко е наред !

Набедил съм моторчето за ПХ, да видим дали и след тази интервенция ще продължи !

Дросел няма как да е ... Има прекалено много пружини които затварят клапите !

Не съм се сещал да я оставя да видя до колко оборота ще стигне самичка :hilezh:

Пружините са си пружини, на дросела има обаче един болт, добре го знаеш!От там ТПС, от там моторчето на празния ход.

НО според мен е по-вероятно дебитомера да прави мизерии, при мен за 5 години на три пъти проблема беше от дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен на РМ-а ми се случва, но при мен май е от газта... забелязал съм че като карам извънградско продължително време с една и съща скорост (тоест без да пускам и натискам педала) после спирам гася и след 1 мин паля и колата се форсира сама... стига до към 3к оборота понякога се оправя като натисна педала понякога не :bia: ... случвало ми се е и по кръстовищата ама май откакто и завих малко кранчетата не го прави по кръстовищата а само като изгася и запаля и то както казах само след продължително каране с една и съща скорост

да поясня че си я паля на газ :hilezh:

нямам идея от кво се получава... не знам възможно ли е клапата да е зацапана и да се "заклещва" в едно положение ... не съм отварял да видя има ли нагар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато е много студено навън поне -8 по термометъра, започва да се форсира сам двигателя на газ, на бензин играят оборотите 500/1500. Получава се само при много ниски температури :hilezh: Какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпа въздух от някъде, и то измерен от дебитомера. В стъпковото моторче най-вероятно е проблема, промиване изчистване.

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноооооого си прав маме ...

Гледам че го прави след определен период от време, обикновенно някъде около 8К след почистване и почва ... ! А нещо като причина ?! Дали ще можем да измислим !? Ко да му става !?

Само дето не можех да съм сигурен, ама там ще да е - оборотите се качват точно като от корекция на проклетията ... :)

И после му дойде акъла ...

Утре ще имаме "санитарен" полуден ! :)

Барем взема да намажа и вратите с глицерин ! :)

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да поясна че мойте обороти не се вдигат сами на място а само когато съм карал и при спиране на стоп и прочие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как мога да се ориентирам по конкретно.има ли лесен начин или си трябва разбирач

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! От бая време имам рег. тук но повечето време си пасувам тъй като нямах някакви сериозни или неизлечими "болежки" по колиците (audi coupe /ABK/ и audi 90 /SD/) та... гледам че и вие имате същите симптоми както и при мен... с ABK-то. Някои хора казват че механичните инжекциони са таралеж в гащите (в известен смисъл са прави де :) ) но на механиката ми беше цифра пъти по лесно да "укротя" оборотите при празен ход отколкото на abk-то... Вече изчистих стъпковия мотор но оборотите продължават да правят каквото си поискат особено когато колата е загряла при студен мотор няма грешка а "дебиломера" е сменен с друг от работеща кола и абсолютно всички маркучи и маркучленца са си по местата и не сърба от никъде излишен въздух :hilezh: ...давайте някви идейки и съветчета какво може да е и как да подхождам за отстраняване на иначе тегавия проблем :bia: Благодаря :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ти отне известно време да ми повярваш за въпросния. :bia:

:hilezh:

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятели вчера разглобих дебитомера щото свалях остатъци от газова уредба и по точно "плочката" за маркучите за газта.не я ползвам тая уредба и затова.ВИДЯХ В ОСНОВАТА на куплунга че като се отвият укрепващите болтчета се показват напълно проходими отвори който водят към вътрешноста на херметизираната кутийка на дебитомера.тоест през отворите напръсках хубаво с прочистващ спрей ФИЛИПС.надявам се да съм постигнал някакъв ефект.дали е възможно според вас това или само се залъгвам.тея дни нямам пътуване и не мога да видя има ли ефект.но скоро ще го пробвам на извън градско и ще пиша.ако някой е пробвал подобно нещо моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз имах съвсем същия проблем като при вас .. на газ колата, като спра на сфетофара и държи 2500 - 3000 оборота.. тръгне ли се нормализира, но пак държи малко обороти .. понеже от скоро съм собственик на колата, се оказа че имам за смяна гарнитура .. след смяната й и подновяване на антифриза за повече от 4 месеца не съм имал проблем с обороти ( също така смених водната помпа, термостат , и съединенията ) Сега по студовете, на студен вдигател на газ от време на време дига 1500 оборота и за 3-4 сек ги нормализира под 1000, в студа онзи ден ми се получи някакъв пук от газовта и се оказа че някъде не е направило като хората контакт и е дало на късо и ми е разбил центровката на газовата - след като отидох на реглаж, момчето ми направи колата да заспи :stupid:

Много съм доволен .. на студено на топло оборотите не мърдат , разхода на колата падна и целия работен режим на двигателя се нормализира ! При мен това бяха проблемите с оборотите ! :bia: Също така преди 6 месеца метнах 1 промивка на моторчето ( което беше чисто ) и не оказа никакъв ефект в/у оборотите ! Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...