VBI Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Снимай го да го видя за да не стане грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 колега стой точно където е хванато делкото над него с една буксичка ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Има няколко датчика там, затова е по-добре да снимаш за да ти кажа кой е. Някъде бях пускал схематично от ЕТКА къде се намира. Ако не забравя ще потърся схемата довечера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 22 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 колеги абе някой може ли да ми каже вече със сигърност кои датчик е за този студен старт зад двигателя няма такъв датчик има един датчик на горния маркуч на радиатора където влиза в мотора там е единият а другия е зад мотора на един малък маркуч отгоре кои от двата е този който ми трупа грешки и неиска да пали когато е студена код на мотора:ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Това, което търсиш е датчика за ЕКУ-то, от него зависи колко време ще работи старт-дюзата. При теб е "бял" на цвят и е завит отзад на главата вляво като застанеш пред двигателя - малко гадно е мястото. Може да го замериш какви стойности дава при 90С и при студен двигател. Има сравнителна таблица стойности към температура. Така ще се разбере дали е изправен датчика и дали проблема със студеното палене се дължи на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Очертаното с червено е датчика за студен старт на мотора.Намира се отзад на главата под делкото.Снимката е на един мнооооого уважаван от мен колега.Цанчо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 значи колеги този датчик за студения старт не е на някой от тръбите за водата щото един сервиз във свищов ми казват космически цени 258 лв. за някъкъв датчик който щял да се опраяи май.някой можели да ме упъти колко струва моя датчик.а да колеги моя проблем е немога да паля пърпори много гори пали когато си иска работи както си иска незнам побеляха ми косите вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavareca831 Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 (Редактирано) Проблемния ти датчик е 35 лева,и мен така се опитаха да ме изработят със съвсем друг датчик на цена 220 лева ,тоя датчик дето се чудиш е 35 лева,завит е отзад на главата на двигателя и е бял на цвят. Редактирано 24 Февруари 2012 от Bavareca831 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 24 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 много благодаря за инфото ама незнам те виждат ли се някакви кабели до там или трябва да са прекарани на някое по скрито място щото търсих някакви кабели да минават но не видях да има нещо може ли да са скъсани и съответно какво се предприема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 много благодаря за инфото ама незнам те виждат ли се някакви кабели до тамВ датчика има включен куплонг с два кабела.А това е въпросният датчик,който стува над 200лв.Датчика е VDO.Четири пинов е и има гумено маншонче върху куплонга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 значи колеги този датчик за студения старт не е на някой от тръбите за водата ....точно над това ти мнение на снимката колегата е оградил датчика - погледни малко, бял е на цвят ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ace.audi77 Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 колеги кажете къде се намира винта за регулиране на сместа на главата на инжекцията,че моето аце се дави и гори много,а имам съмнения че и 5-та дюза не работи като хората,но първо ще бутна сместа а после ще меря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) Все пак какъв е разхода на бензин, има ли Газова уредба? Сменял ли си скоро свещи, как е ламбда-сондата, наред ли е т-датчика на ЕКУ-то (белия завит отзад на главата на двигателя покрай делкото)? Регулирането на сместа през реглажния винт е последното, което се прави - т.е. всичко друго трябва да е в ред. Реглажния винт се намира в дупчицата между гофрирания маркуч и главата на инжекциона - в средата на дебитомера. Ще ти трябва дълъг шестограм за да го достигнеш. Внимавай как и колко въртиш защото може да я докараш въобще да не запали! Помни точно колко въртиш шестограма за да можеш да с върнеш оригиналното положение. Като за начало отвий ОБРАТНО на часовниковата стрелка реглажния винт и ако няма проблем с ниските обороти - покарай и я засечи колко гори. Редактирано 25 Февруари 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 В датчика има включен куплонг с два кабела.А това е въпросният датчик,който стува над 200лв.Датчика е VDO.Четири пинов е и има гумено маншонче върху куплонга.Този датчик го взех за 25лв.втора употреба от Спас и една година си работи перфектно Тези 200лв.да си ги наврът някъде :2gunsfiring_v1: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ace.audi77 Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) колега,благодаря горе долу разбрах за какво става въпрос,а между другото колата няма газ ,та да доубясна за регулирането.преди доста време години един мой познат го ръчка тоя винт .но аз не си спомням вече къде беще и дали го развива или завива,и още тогава ми каза че колата ще гори повече,да ви кжа вървеше ама и гореше като че ли повече и свещите все са черни често се давеше,но общо взето си я карах(за 4 години вече 97000 километра съм навил само на бензин)та да се върнем на винта за рег. като застана на десния калник това ниско долу на главата на инжекцията един като че ли пластмасов отвор(при мен е натъпкан с нещо като силикон)това ли е винта за регулиране?то по двигателя много има да се прави,ама аз не съм мн запознат и много не смея да пипам,ламбда сондата не съм мерил дали работи имам проблем с потенциометъра май,защото ниските ги докарвам от винтчето за газта от там ги вдигам,стъпковото скоро го мих с кореселин ,а последното което направих е като откачих буксата на 5-та дюза и сега така си карам и интересното е че и сутрин си пали без проблем както е откачена дюзата и такива неща та мисълта ми е да дам моя номер на телефона0887766346и колегата vbi да ми призвани ,аз ще затворя и ще звъннада поговорим малко за това моторче че ми дава бая зор вече Редактирано 25 Февруари 2012 от ace.audi77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Това е реглажния винт на дебитомера: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ace.audi77 Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 благодаря колега,утре ще пробвам какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 колеги ако сложа обикновенна газ ще си реша ли проблема с това прекъсване на бензин и проблема с този датчик.защото аз съм от свищов и няма един свестен майстор да ми намери датчика и да го смени!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Майстора не може да намери къде стои датчика на мотора или не можеш да намериш такъв датчик в магазина?Кое от двете?Много си ми далече колега,за да ти помогна.Датчика се сменя елементарно.Сина ми учи в Свищов.Често си идва до Шумен.Ако трябва ще му дам такъв датчик и ще се видите да го получиш.Говорим за датчика,който е отзад на главата под делкото. Редактирано 8 Март 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 8 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 да колега немога да го намеря къде стой и аз и майсторите то всъщност тука няма майстори пълен ужас ако можеш колега прати ми датчика по твоя син и ако можеш да ме упътиш къде да го търся мамкаму бил на шибано място колега този датчик какъв е дето като гледаш колата от дясната страна на ъгъла на главата отзад без кабел е ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 колега този датчик какъв е дето като гледаш колата от дясната страна на ъгъла на главата отзад без кабел е ???Нямам идея за какво е.Аз го имам същия и е без кабел на него,но нямам драми с колата.Прати ми тел. да ти звънна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Този датчик отстрани на главата всички АСЕ-та го имат, но няма кабел на него. Така, че не го мисли. Този за който говорим е отзад на главата отляво като си пред мотора. Бял е на цвят, с два кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Това е датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 9 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 колега тази таблица я имам разпечатана.мерси все пак и по повод другия датчик значи не е тои мерси и на другия колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko77 Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 (Редактирано) Колега, какво стана с датчиците? Ако още имаш проблем, имам такъв работещ и ако искаш в сряда към 10ч. сутринта съм в Свищов. Ще ти го сменя на пътя за 2мин. Редактирано 11 Март 2012 от Vanko77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване