Jump to content

AUDI 100 с 20 16V АСЕ двигател


igrizanaprednali

Recommended Posts

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има няколко датчика там, затова е по-добре да снимаш за да ти кажа кой е. Някъде бях пускал схематично от ЕТКА къде се намира. Ако не забравя ще потърся схемата довечера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

колеги абе някой може ли да ми каже вече със сигърност кои датчик е за този студен старт зад двигателя няма такъв датчик има един датчик на горния маркуч на радиатора където влиза в мотора там е единият а другия е зад мотора на един малък маркуч отгоре кои от двата е този който ми трупа грешки и неиска да пали когато е студена код на мотора:ACE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което търсиш е датчика за ЕКУ-то, от него зависи колко време ще работи старт-дюзата. При теб е "бял" на цвят и е завит отзад на главата вляво като застанеш пред двигателя - малко гадно е мястото. Може да го замериш какви стойности дава при 90С и при студен двигател. Има сравнителна таблица стойности към температура. Така ще се разбере дали е изправен датчика и дали проблема със студеното палене се дължи на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очертаното с червено е датчика за студен старт на мотора.

Намира се отзад на главата под делкото.

Снимката е на един мнооооого уважаван от мен колега.Цанчо. :respekt:

4434072F.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колеги този датчик за студения старт не е на някой от тръбите за водата щото един сервиз във свищов ми казват космически цени 258 лв. за някъкъв датчик който щял да се опраяи май.някой можели да ме упъти колко струва моя датчик.а да колеги моя проблем е немога да паля пърпори много гори пали когато си иска работи както си иска незнам побеляха ми косите вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемния ти датчик е 35 лева,и мен така се опитаха да ме изработят със съвсем друг датчик на цена 220 лева :2gunsfiring_v1:,тоя датчик дето се чудиш е 35 лева,завит е отзад на главата на двигателя и е бял на цвят.

Редактирано от Bavareca831
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за инфото ама незнам те виждат ли се някакви кабели до там или трябва да са прекарани на някое по скрито място щото търсих някакви кабели да минават но не видях да има нещо може ли да са скъсани и съответно какво се предприема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за инфото ама незнам те виждат ли се някакви кабели до там

В датчика има включен куплонг с два кабела.

А това е въпросният датчик,който стува над 200лв.Датчика е VDO.Четири пинов е и има гумено маншонче върху куплонга.

4443331d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колеги този датчик за студения старт не е на някой от тръбите за водата ....

точно над това ти мнение на снимката колегата е оградил датчика - погледни малко, бял е на цвят ;)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги кажете къде се намира винта за регулиране на сместа на главата на инжекцията,че моето аце се дави и гори много,а имам съмнения че и 5-та дюза не работи като хората,но първо ще бутна сместа а после ще меря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак какъв е разхода на бензин, има ли Газова уредба? Сменял ли си скоро свещи, как е ламбда-сондата, наред ли е т-датчика на ЕКУ-то (белия завит отзад на главата на двигателя покрай делкото)? Регулирането на сместа през реглажния винт е последното, което се прави - т.е. всичко друго трябва да е в ред.

Реглажния винт се намира в дупчицата между гофрирания маркуч и главата на инжекциона - в средата на дебитомера. Ще ти трябва дълъг шестограм за да го достигнеш. Внимавай как и колко въртиш защото може да я докараш въобще да не запали! Помни точно колко въртиш шестограма за да можеш да с върнеш оригиналното положение. Като за начало отвий ОБРАТНО на часовниковата стрелка реглажния винт и ако няма проблем с ниските обороти - покарай и я засечи колко гори.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В датчика има включен куплонг с два кабела.

А това е въпросният датчик,който стува над 200лв.Датчика е VDO.Четири пинов е и има гумено маншонче върху куплонга.

Този датчик го взех за 25лв.втора употреба от Спас и една година си работи перфектно :zustimm: Тези 200лв.да си ги наврът някъде :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,благодаря горе долу разбрах за какво става въпрос,а между другото колата няма газ ,та да доубясна за регулирането.преди доста време години един мой познат го ръчка тоя винт .но аз не си спомням вече къде беще и дали го развива или завива,и още тогава ми каза че колата ще гори повече,да ви кжа вървеше ама и гореше като че ли повече и свещите все са черни често се давеше,но общо взето си я карах(за 4 години вече 97000 километра съм навил само на бензин)та да се върнем на винта за рег. като застана на десния калник това ниско долу на главата на инжекцията един като че ли пластмасов отвор(при мен е натъпкан с нещо като силикон)това ли е винта за регулиране?то по двигателя много има да се прави,ама аз не съм мн запознат и много не смея да пипам,ламбда сондата не съм мерил дали работи имам проблем с потенциометъра май,защото ниските ги докарвам от винтчето за газта от там ги вдигам,стъпковото скоро го мих с кореселин ,а последното което направих е като откачих буксата на 5-та дюза и сега така си карам и интересното е че и сутрин си пали без проблем както е откачена дюзата и такива неща та мисълта ми е да дам моя номер на телефона0887766346и колегата vbi да ми призвани ,аз ще затворя и ще звъннада поговорим малко за това моторче че ми дава бая зор вече

Редактирано от ace.audi77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги ако сложа обикновенна газ ще си реша ли проблема с това прекъсване на бензин и проблема с този датчик.защото аз съм от свищов и няма един свестен майстор да ми намери датчика и да го смени!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора не може да намери къде стои датчика на мотора или не можеш да намериш такъв датчик в магазина?Кое от двете?

Много си ми далече колега,за да ти помогна.Датчика се сменя елементарно.Сина ми учи в Свищов.Често си идва до Шумен.

Ако трябва ще му дам такъв датчик и ще се видите да го получиш.Говорим за датчика,който е отзад на главата под делкото.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега немога да го намеря къде стой и аз и майсторите то всъщност тука няма майстори пълен ужас ако можеш колега прати ми датчика по твоя син и ако можеш да ме упътиш къде да го търся мамкаму бил на шибано място

колега този датчик какъв е дето като гледаш колата от дясната страна на ъгъла на главата отзад без кабел е ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този датчик какъв е дето като гледаш колата от дясната страна на ъгъла на главата отзад без кабел е ???

Нямам идея за какво е.Аз го имам същия и е без кабел на него,но нямам драми с колата.

Прати ми тел. да ти звънна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик отстрани на главата всички АСЕ-та го имат, но няма кабел на него. Така, че не го мисли. Този за който говорим е отзад на главата отляво като си пред мотора. Бял е на цвят, с два кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тази таблица я имам разпечатана.мерси все пак и по повод другия датчик значи не е тои мерси и на другия колега :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво стана с датчиците? Ако още имаш проблем, имам такъв работещ и ако искаш в сряда към 10ч. сутринта съм в Свищов. Ще ти го сменя на пътя за 2мин.

Редактирано от Vanko77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...