Jump to content

AUDI 100 с 20 16V АСЕ двигател


igrizanaprednali

Recommended Posts

Направи това което съм постнал,ако не си сменял въздушния филтър смени и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От няколко седмици се заслушвам и чувам как много тихичко жужи/работи/ бензиновата помпа.Това дали са някакви симптоми за нейната вечна почивка или слуха ми е силен или просто работи тихо двигателя :hilezh: .Въпросът ми е като се заслушате внимателно,чувате ли бензиновата помпа как работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е страшно, зависи колко бензин имаш в резервоара.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е страшно, зависи колко бензин имаш в резервоара.

Най малко 10 литра гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко седмици се заслушвам и чувам как много тихичко жужи/работи/ бензиновата помпа.

При мен се чува леко, но я карам така вече 4 години и все още не ми е направила проблем :nixweiss:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на ваг-кома ми излезе грешка на ламбда сондата и може да бърка цялата работа тя някой можели да ме упъти за какви пари става въпрос и трудно ли се развива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата е между 90 и 180лв. Зависи от марката.

Сваля се катализатора и се развива с ключ 22.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дадох 170 лв преди 3 години <_< .Имало някакви универсални по 80 лв,чувал съм , че вършат работа.Но първо погледни добре кабелите и,може да има откъснат или откачен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Имало някакви универсални по 80 лв,чувал съм , че вършат работа.

Вършат работа Тони.

Ламбдата е "NGK" и струва 90лв.Трета година и още работи. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги не се оправя моята кола а става все по зле някой майстори ми казаха да слагам газ дали ще може да върви на газ нормално без да прекъсва ?

а и нещо друго ако сложа обикновенна газова уредба ще имам ли ядове с нея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво по лошо става?Търси из форума или мобиле АСЕ на части,вземи целия инжекцион-дебитомера с клапата,на който се намира потенциометъра и другата електроника от кола,която не е имала газова уредба,ако ти е изгодно можеш да вземеш и дюзите.Колкото до АГУ,която искаш да поставяш,желателно е да е обикновена.Вземай цял комплект и слагай.Ще ти трябва допълнително KJ-stop,емулатор и ТАП.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според теб ще стане да се кара на газ?и какви са тези неща ?

Моята 4 години си я карам на газ

1.KJ-stop- http://www.lpg-bg.com/images/articles/emul_e08b.jpg

2. емулатор http://www.lpg-bg.com/emulators.html

3.ТАП. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44669

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги сложих газовата уредба но имам проблем не дуржи ниските обороти също така някой път забива на 2000 оборота и не падат от какво е възможно това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би са направили така,че като караш на газ да ти е изключена бензиновата помпа,така ли е? Качи снимки на изпарител,плочка и маркучи.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моите наблюдения си направих извода,че при 16 винтиловите механични инжекциони не работи ли бензиновата помпа , докато караш на газ се появява този проблем,при 8 клапановите го няма.Трябва да ти сложат KJ-stop устройство

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да го има във всеки магазин за газови уредби.Помпата ти като спре да работи,налягането на бензин в главата на дебитомера намалява,клапата започва да се люлее,оттам влиза различно количество въздух и потенциометъра дава различни стойности и оборотите играят,гасне или стои на 2000-2500 об.По принцип , ако дюзите ти "попишкват" , като гараш на газ,ще ти намалява и бензина в много малки стойности.С това устройство май се спираше електронния регулатор на налягането

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моите наблюдения си направих извода,че при 16 винтиловите механични инжекциони не работи ли бензиновата помпа , докато караш на газ се появява този проблем,при 8 клапановите го няма ...

Същата работа е и при 8 клапановите мотори - не преправиш ли ниските обороти, гасне, играят или ги държи високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едно SD 1,9 мех инж.миналата седмица му сложиха обикновена АГУ BRC.Работи много добре на газ и на бензин,като се кара на газ бенз помпа е изключета и стрелката на оборотите не помръдва от 1000 об

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SD-то е KE-Jetronic, не е KE-Motronic.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:gruebel: Вярно,сега погледнах за него,понеже като беше вдигнат капака си приличаше на чист механичен инжекцион и сега разглеждам разликата между KE-Jetronic и KE-Motronic Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...