Jump to content

AUDI 100 с 20 16V АСЕ двигател


igrizanaprednali

Recommended Posts

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

днес го замерих работи но имам проблем когато е студена пали а когато загрее не иска да пали трябва да сляза да откача буксата на температурния датчик запалва и след това го закачам и си работи нормално.чудя се защо неиска да пали със закачен датчик???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви стойности дава т-датчика сутрин преди да запалиш и какви стойности дава при 90С загрял двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга причина освен,че се дави колата от много гориво друг проблем ми е чудно какъв може да бъде.Не каза какви стойности си измерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери и при средните температури 50-60 градуса каква стойност показва. Моят се беше изгърбил точно по този начин - при 0 градуса беше в норма, при 90 в норма, а при 60 имаше стойност като за 90 :zustimm:.

Ако можеш мери температурата с термометър, долепен някъде по главата, не отчитай по уреда на таблото :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, имах същия проблем и един приятел ми помогна - при гърмеж на газта се огъва клапата на дебитомера и почва цирка -леко топла изсмуква акумулатора и тогава пали, а топла изобщо.

решението при мен беше смяна на клапата и реглаж на дебитомера.виждам, че колата е имала газова и предполагам, че може и при теб да е така.При последния ми як гърмеж колата и студена

само палваше и веднага изгасваше, та се мъчех да я хвана и обърна на газ веднага :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една МНОГО малка гънка на клапата,оказва МНОГО голямо влияние за работата на двигателя-това го знам от личен опит.Айде някой стругар да се хване да направи малко клапи и пораздаде тук-там.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро на лазер могат да се изрежат, но трябва да се внимава с материала, а именно относителното му тегло, тъй като не е ламарина. По спомен беше нещо като алуминий, но може и да греша.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги клапата на дебитомера е добре но пак прекъсва като загрее на 90 градуса.датчика дава стойности 240 ома при 90 градуса

един майстор ми каза да бележа делкото и да го бутна малко на някъде да проверя данеби да е центровка вече незнам от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си центровката на запалването със стробоскоп - "бутането" на делкото не е вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги клапата на дебитомера е добре но пак прекъсва като загрее на 90 градуса.датчика дава стойности 240 ома при 90 градуса

един майстор ми каза да бележа делкото и да го бутна малко на някъде да проверя данеби да е центровка вече незнам от какво може да е?

Колега по-добре не пипай делкото а първо си провери центровката и регулаторите за налягане както са писали колегите по-горе. Т-датчика направо го сменявай, аз също имах такъв проблам като твоя. При студен двигател работеше перфекно но като загрееше идваха мъките. Замерих датчика на 90гр. загрял двигател и стойностите бяха 230ома а двигателя работеше ужасно. Оказа се, че т-датчика не показваше стойностите които трябва между 70 и 80гр. Виж също като загрее двигателя дали отзад не пуши черно, ако е така значи ти е богата сместа, но не бързай да я регулираш, първо си смени датчика после ходи да ти изчистят грешките в ЕКУ-то. Надявам се да съм ти бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега като загрее пуши черно

значи ще сменя датчика и след това ще пиша какво е станало

а къде се намират тези регулатори на налягането ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега като загрее пуши черно

значи ще сменя датчика и след това ще пиша какво е станало

а къде се намират тези регулатори на налягането ?

Единия се намира от дясно на главата на инжекциона като застанеш срещу двигатела, другия е едно като буренце преди горивния филтър, но първо си смени датчика и тогава прави корекций по сместа. Провери ли си центровката както ти е писал колегата VBI? След това не разбрах дали сама гасне или като я изгасиш ти после не пали когато е загряла( има разлика). След като при диагностиката е намерена грешка за т-датчик, значи е той, а като не е в ред са си болки. Най вероятно заради него ЕКУ-то обогатява сместа а самия двигател не работи в точната температура. Потенциометър на дебитомера, ел.регулатор за налягането, Т-датчик, ламбда сонда и т.н. всички тези компоненти на инжекционната система са важни за правилната работа на двигателя. Щом VAG-COM-а ти е дал грешката за т-датчика направо го сменявай ( казвам ти го от личен опит) и дано да е само той. Що се однася до това, че пуши черно, значи ти е богата сместа. Остави двигателя да загрее до 90гр. и с шестограм(мисля че беше 2,5мм)с дълго рамо се опитай да регулираш сместа въртейки обратно на часовниковата стрелка при запален двигател и ниски обороти, докато не заработи чисто, но това след като си сменил т-датчика(ВАЖНО Е)

Редактирано от IvanIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,при мен беше същото,не казвам че при теб е това,но и аз смених всичко,глава на инжексциона инцектори,всичко по токовете.помпа,потенциометър,датчици,и се оказа регулатора на налягането-бурето дето му викат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Изключително пъргав двигател ACE.Имах подобни проблеми.Писал съм и тук.СЛЕД КАТО СМЕНИХ ДАТЧИКА НА ХОЛ/ СЛОЖИХА МИ ТАКЪВ ДЕТО Е ИЗЛЯТ ЦЕЛИЯ, А НЕ КОЙТО КАБЕЛЧЕТАТА МУ СЕ ВИЖДАТ И СЛЕД ВРЕМЕ СЕ ЧУПИ И ПЛАСМАСАТА ОТОРЕ КЪМ БУКСАТА/!!!ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ СЕ ОПРАВИХА И ВЕЧЕ ПОЧТИ ГОДИНА САМО ВЪРТЯ И ПАЛЯ ;-)))УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако се сложи монолитен датчик на Хол (куплунг и датчик в едно) нещата вероятно ще са в пъти по-добре от към здравина и дълговечност, единствено трябва да се пренаредят кабелите на дистрибуторната капачка "на кръст" отгоре. Този датчик е монтиран в делкото точно на 180С спрямо оригиналния. Единственото неприятно е, че цената му е почти 3 пъти по-висока.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре а какво е това над делкото ?

Не каза какво си направил с центровката, провери ли я, регулаторите за налягане също, смени ли т-датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буксата да се вади внимателно,че вече сигурно е опечена и се троши и :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...