igrizanaprednali Публикувано 13 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2012 колеги най-накрая го открих този датчик утре ще го замеря че днес съм на работа и ще пиша какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 14 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 днес го замерих работи но имам проблем когато е студена пали а когато загрее не иска да пали трябва да сляза да откача буксата на температурния датчик запалва и след това го закачам и си работи нормално.чудя се защо неиска да пали със закачен датчик??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Какви стойности дава т-датчика сутрин преди да запалиш и какви стойности дава при 90С загрял двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 14 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 аз гледах схемите дето колегата го е публикувал всичко е както трябва но топла неиска да пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAVARECA83 Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 Друга причина освен,че се дави колата от много гориво друг проблем ми е чудно какъв може да бъде.Не каза какви стойности си измерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Провери и при средните температури 50-60 градуса каква стойност показва. Моят се беше изгърбил точно по този начин - при 0 градуса беше в норма, при 90 в норма, а при 60 имаше стойност като за 90 . Ако можеш мери температурата с термометър, долепен някъде по главата, не отчитай по уреда на таблото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
core Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 колега, имах същия проблем и един приятел ми помогна - при гърмеж на газта се огъва клапата на дебитомера и почва цирка -леко топла изсмуква акумулатора и тогава пали, а топла изобщо.решението при мен беше смяна на клапата и реглаж на дебитомера.виждам, че колата е имала газова и предполагам, че може и при теб да е така.При последния ми як гърмеж колата и студена само палваше и веднага изгасваше, та се мъчех да я хвана и обърна на газ веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) Една МНОГО малка гънка на клапата,оказва МНОГО голямо влияние за работата на двигателя-това го знам от личен опит.Айде някой стругар да се хване да направи малко клапи и пораздаде тук-там. Редактирано 15 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Идеята никак не е лоша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) По скоро на лазер могат да се изрежат, но трябва да се внимава с материала, а именно относителното му тегло, тъй като не е ламарина. По спомен беше нещо като алуминий, но може и да греша.Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 15 Март 2012 от Zaharieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 20 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 колеги клапата на дебитомера е добре но пак прекъсва като загрее на 90 градуса.датчика дава стойности 240 ома при 90 градуса един майстор ми каза да бележа делкото и да го бутна малко на някъде да проверя данеби да е центровка вече незнам от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 провери двата регулатора на налягането как са,ел,и механичния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Провери си центровката на запалването със стробоскоп - "бутането" на делкото не е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanIT Публикувано 22 Март 2012 Доклад Share Публикувано 22 Март 2012 колеги клапата на дебитомера е добре но пак прекъсва като загрее на 90 градуса.датчика дава стойности 240 ома при 90 градусаедин майстор ми каза да бележа делкото и да го бутна малко на някъде да проверя данеби да е центровка вече незнам от какво може да е?Колега по-добре не пипай делкото а първо си провери центровката и регулаторите за налягане както са писали колегите по-горе. Т-датчика направо го сменявай, аз също имах такъв проблам като твоя. При студен двигател работеше перфекно но като загрееше идваха мъките. Замерих датчика на 90гр. загрял двигател и стойностите бяха 230ома а двигателя работеше ужасно. Оказа се, че т-датчика не показваше стойностите които трябва между 70 и 80гр. Виж също като загрее двигателя дали отзад не пуши черно, ако е така значи ти е богата сместа, но не бързай да я регулираш, първо си смени датчика после ходи да ти изчистят грешките в ЕКУ-то. Надявам се да съм ти бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 24 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 да колега като загрее пуши черно значи ще сменя датчика и след това ще пиша какво е станалоа къде се намират тези регулатори на налягането ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanIT Публикувано 24 Март 2012 Доклад Share Публикувано 24 Март 2012 (Редактирано) да колега като загрее пуши черно значи ще сменя датчика и след това ще пиша какво е станалоа къде се намират тези регулатори на налягането ?Единия се намира от дясно на главата на инжекциона като застанеш срещу двигатела, другия е едно като буренце преди горивния филтър, но първо си смени датчика и тогава прави корекций по сместа. Провери ли си центровката както ти е писал колегата VBI? След това не разбрах дали сама гасне или като я изгасиш ти после не пали когато е загряла( има разлика). След като при диагностиката е намерена грешка за т-датчик, значи е той, а като не е в ред са си болки. Най вероятно заради него ЕКУ-то обогатява сместа а самия двигател не работи в точната температура. Потенциометър на дебитомера, ел.регулатор за налягането, Т-датчик, ламбда сонда и т.н. всички тези компоненти на инжекционната система са важни за правилната работа на двигателя. Щом VAG-COM-а ти е дал грешката за т-датчика направо го сменявай ( казвам ти го от личен опит) и дано да е само той. Що се однася до това, че пуши черно, значи ти е богата сместа. Остави двигателя да загрее до 90гр. и с шестограм(мисля че беше 2,5мм)с дълго рамо се опитай да регулираш сместа въртейки обратно на часовниковата стрелка при запален двигател и ниски обороти, докато не заработи чисто, но това след като си сменил т-датчика(ВАЖНО Е) Редактирано 24 Март 2012 от IvanIT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 25 Март 2012 Доклад Share Публикувано 25 Март 2012 колега,при мен беше същото,не казвам че при теб е това,но и аз смених всичко,глава на инжексциона инцектори,всичко по токовете.помпа,потенциометър,датчици,и се оказа регулатора на налягането-бурето дето му викат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 Здравейте колеги.Изключително пъргав двигател ACE.Имах подобни проблеми.Писал съм и тук.СЛЕД КАТО СМЕНИХ ДАТЧИКА НА ХОЛ/ СЛОЖИХА МИ ТАКЪВ ДЕТО Е ИЗЛЯТ ЦЕЛИЯ, А НЕ КОЙТО КАБЕЛЧЕТАТА МУ СЕ ВИЖДАТ И СЛЕД ВРЕМЕ СЕ ЧУПИ И ПЛАСМАСАТА ОТОРЕ КЪМ БУКСАТА/!!!ВСИЧКИ ПРОБЛЕМИ СЕ ОПРАВИХА И ВЕЧЕ ПОЧТИ ГОДИНА САМО ВЪРТЯ И ПАЛЯ ;-)))УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 (Редактирано) Да, ако се сложи монолитен датчик на Хол (куплунг и датчик в едно) нещата вероятно ще са в пъти по-добре от към здравина и дълговечност, единствено трябва да се пренаредят кабелите на дистрибуторната капачка "на кръст" отгоре. Този датчик е монтиран в делкото точно на 180С спрямо оригиналния. Единственото неприятно е, че цената му е почти 3 пъти по-висока. Редактирано 26 Март 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 26 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 колеги да пробвам датчика на хол така ли?той се намира точно над делкото така ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2012 Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 не в делкото е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igrizanaprednali Публикувано 26 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2012 е добре а какво е това над делкото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanIT Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 е добре а какво е това над делкото ?Не каза какво си направил с центровката, провери ли я, регулаторите за налягане също, смени ли т-датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 Над делкото няма нищо.Датчикът на Хол е В делкото,а буксата му излиза отгоре, точно до капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 буксата да се вади внимателно,че вече сигурно е опечена и се троши и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване