Jump to content

AUDI 100 с 20 16V АСЕ двигател


igrizanaprednali

Recommended Posts

Правилно си разбрал колега.Аз поне след хиляди перипетии точно като твоите, след смяната му всичко се оправи.Датчика ми струваше 60 лв.+ 30лв работа.Това се случи в деня на рождения ми ден.Дали са ми направили отстъпка за това ;-))) незнам.Една мобилна група, която прави ремонти тук във Варна дойде на място и така. А кабелите - да -наредиха ги на кръст само че от към свещите отгоре, но ми обесниха , че причината за това е че единия ми кабел на който е "закачен" един друг датчик не работи добре самия кабел/ и за да не го сменям още ги размениха/И така.Твърдо за смяна на датчика и после пиши.ДА всичко е на твоя глава от към пари, но аз го твърдя от опит ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги смених т-датчика но проблемите ми продължават студена пали топла неиска за датчика на хол трябва да смъкна делкото такали неразбирам много за това питам толкова много не съм на ясно за това какво трябва да направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених т-датчика но проблемите ми продължават студена пали топла неиска за датчика на хол трябва да смъкна делкото такали неразбирам много за това питам толкова много не съм на ясно за това какво трябва да направя

Здрасти колега! След като смени т-датчика, продължава ли да пуши черно? Ако продължава просто се опитай да регулираш сместа като въртиш реглажния винт обратно на часовниковата стрелка, без да натискаш и докато двигателя не заработи равномерно, но помни колко си въртял за да можеш да я върниш обратно евентуално ако проблема не изчезне. Почни от елементарните неща. Датчика на Хол също може да прави големи поразий, но преди да даваш пари опитай с реглажа на сместа. До колкото те разбрах е имало АГУ и ако е карана постоянно на газ, може да има и мръсни(пикаещи)дюзи и да я дави :nixweiss:. Аз имам същия двигател като твоя и проблем с датчика на Хол, но пали топла и студена, не пуши черно отзад, явно при мен не е още в такова състояние за да не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше датчика на хол,изобщо нямаше да пали.Много се дразня от това:"смени това и това и това и това и това",сменяш и няма промяна.Незнам дали писах преди но ще напиша наново:

1.Извади смещите и ги почисти хубаво,където е керамиката.Огледай ги внимателно дали имат износване-като погледнеш свещта от долната част виж дали е кръгло мястото около "трите полюса-незнам как да го нарека" или под формата на емблемата на Ланчия или буталото на ванкелов двигател,ако са "триполюсни" свещи

2.Почисти лулите отвътре

3.огледай внимателно дали всички маркучи са си на мястото,да не смуче въздух отнякъде.Провери добре тези покрай стъпковия мотор,там се получават скрити пукнатини ако има гърмежи

4.Като палиш топъл двигател,като дадеш контакт веднага въртиш стартера,не изчаквай да подкачи помпата.

5.Не ме питай защо,просто го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше датчика на хол,изобщо нямаше да пали.Много се дразня от това:"смени това и това и това и това и това",сменяш и няма промяна.Незнам дали писах преди но ще напиша наново:

1.Извади смещите и ги почисти хубаво,където е керамиката.Огледай ги внимателно дали имат износване-като погледнеш свещта от долната част виж дали е кръгло мястото около "трите полюса-незнам как да го нарека" или под формата на емблемата на Ланчия или буталото на ванкелов двигател,ако са "триполюсни" свещи

2.Почисти лулите отвътре

3.огледай внимателно дали всички маркучи са си на мястото,да не смуче въздух отнякъде.Провери добре тези покрай стъпковия мотор,там се получават скрити пукнатини ако има гърмежи

4.Като палиш топъл двигател,като дадеш контакт веднага въртиш стартера,не изчаквай да подкачи помпата.

5.Не ме питай защо,просто го направи.

:zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитай да регулираш сместа като въртиш реглажния винт обратно на часовниковата стрелка, без да натискаш и докато двигателя не заработи равномерно, но помни колко си въртял за да можеш да я върниш обратно евентуално ако проблема не изчезне. Почни от елементарните неща.

:zustimm: почваш по 1/4 оборот и изчакваш малко,оборотомера трябва да заспи на 950-1000 оборота,моя съм нагласил на 1000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го свалиш.Това става по следния начин - първо сваляш капачката с два болта(може да не разкачаш кабелите,внимателно разкачаш буксата на Хол(точно над капачката,закрепена на корпуса на делкото) и накрая,пак с два болта делкото.Първо обаче го бележи точно къде е било,защото и леко изместване от позицията му и ще промениш центровката на двигателя.Като развиеш двата болта с леко врътване на ляво-надясно,делкото ще падне.Предварително си подложи парцал под него,защото ще изтече малко масло,да не ти цапа.Като го извадиш,от задната страна ще видиш една втулка с два палеца,чрез която се предава движението от единия разп. вал към делкото.Тази втулка трябва да я свалиш,като избиеш шплентът който минава през нея-ще го видиш.Със свалянето на този шплент може да видиш голям зор,поне при мен беше така.Свалиш ли го,остава да извадиш вала и да смениш датчика на Хол.После обратно по същия ред.Бъди много внимателен като вадиш шплентът,да не счупиш втулката.

Успех и не се притеснявай да питаш,за това е форумът.

П.П. Преди всичко това ,ти препоръчвам много силно да я закачиш на един ВАГКОМ и да видиш дали ти дава грешка за Хол.Може да е много неща.Ето тук може да видиш някои методи за тест на Хол цък

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го свалиш.Това става по следния начин - първо сваляш капачката с два болта

Май най лесно беше с "глухо "ключе 8.Преди това свали много внимателно буксата му.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги самоче имам един проблем тази вечер забелязах че реглажния винт го няма и това проблем ли е дали ще мога да го намеря същия и от къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми прати такъв винт?щом от него се регулира сместа може това да ми е болката но за паленето на загрял двигател незнам зависили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде се намира 10139251775341760351332911044U7rrEcwXgtLN4nidlquW.JPG ,ако нямаш такава дупка,трябва да разпробиваш с дрелка.При мен нямаше дупка,изхабих едно свредло,докато я пробия,защото под алуминиева корпус на дебитомера има някакъв друг метал.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За integrale45. Не бъди сигурен за ДАтчика на Хол, че въобще няма да пали.Последно пиша в темата.КАзвам го от опит всичко това дето съм го писал. :bia: :bia:

П.С. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10369

Редактирано от chanko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да датчика на Хол има гадния навик като тръгне да се поврежда от време на време да работи, а понякога въобще да не иска да пали двигателя. От него може да има прекъсвания, неравномерна работа на двигателя поради некачествена искра на свещите. Ако закачиш контролера на двигателя на ВАГ-КОМ ще имаш записана грешка за него. Все пак щом е богата сместа първо врътни реглажния винт на дебитомера обратно на часовниковата стрелка примерно 1/4 оборот и виж как ще се държи. МНОГО внимавай как го въртиш защото после може въобще да не запалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз нямам този винт има дупка но го няма.когато загрее 90 градуса колата започва да прекъсва и не върви когато е студена работи гладко някой може ли да ми прати този винт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш, но не го виждаш,доста е надолу,вземи едно фенерче и светни в дупката, вземи шестограм,мисля че беше номер 4,но внимавай,трябва да влезе хубаво в болтчето,че да не го развалиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни гумения гофриран маркуч и натисни със шестограма в дупката,ако клапата се мърда,значи трябва да имаш реглажен винт.Другия вариант някой да го е развил докрай и да е паднал.Направи снимка на клапата, искам да видя в какво положение е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да въртиш шестограма трябва да е запален двигателя - иначе клапата пада ниско долу и трудно ще го нацелиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега трябва да уцелиш винта със шестограма и да въртиш.Да знаеш че 1/4 оборот е от голямо значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко малко го бутна,ако е кофти настройката,може да гасне или да държи високи обороти или да се дави.Предполагам трябва да го нагласиш да стои на 1000 оборота.Махни гофрирания маркуч,откачи клапата.Ето как колегата swetli4ko ми обясни със снимков материал,за което съм му много благодарен :)

Здравей колега.

Направих замерванията на хода на клапата.

На първата снимка клапата е в долно положение.Разтоянието от болчето държащо клапата до горния ръб на дебитомера е 42мм.Ето снимка:

52d475f35a81c7b8.jpg

На втората снимка клапата е вдигната до край нагоре.Болчето държащо клапата е на равно с горния ръб на дебитомера.Ето снимка:

03d7f94ef962c63c.jpg

На третата снимка клапата е до край надолу и съм я натиснал колкото да опре в ограничителя.Хода надолу е 5мм.Ето снимка:

f0c1bf914cf6dc4c.jpg

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с грешка имам реглажен винт бутнах го малко но няма голяма разлика пак прекъсва?

Врътни още 1/4 оборот и виж дали ще се подобри. Направи проверката както ти e писал колегата integrale45, това много ще те улесни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...