Jump to content

AUDI 100 с 20 16V АСЕ двигател


igrizanaprednali

Recommended Posts

здравейте колеги искам да питам някои може ли да ми помогне на скоро взех ауди 100 2.0 16v аце и не работи никак добре нешто прекъсва от какво може да е? благодаря предварително

Редактирано от RaDi_b4
Редакция на заглавието !
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

трудно ще е през форума,дебитомер,нарушен вакум,нарушена диф разлика,прекъснат кабел на регулатора,темп датчик, дюзи ,всичко това се мери с мултицет и манометри ,може и да я закачиш на ваг да се ориентираш,не че ще ти помогне много ,за насока по отстраняване на проблема става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги искам да питам някои може ли да ми помогне на скоро взех ауди 100 2.0 16v аце и не работи никак добре нешто прекъсва от какво може да е? благодаря предварително

Колега,ако си от София колегата buzzi-Пепи е твоят човек,ще ти я центрова и нагласи както си трябва,всичкото това което ти е писъл ще го направи с абсолютна точност,нищо че се прикрива зад спирачните апарати но познава тези двигатели и ги лекува доста успешно само му звънни :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мисля да започна с термостат и бензинов филтър заштото колата пали.когато е студена работи нормално но след като загрее започва да тресе и да работи странно на високите обороти.след това ще прегледам кабели свещи и делко.

аз съм от свищов имам го от 5 дена и ми дава невероятен разход от близо 20л.градско ужас.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+температурен датчик,който се намира отзад на двигателя.Кабелите са ти минимум 200лв за това първо ги огледай хубаво да не даваш излишни пари,но първо замери този датчик.Потърси с търсачката какви стойности трябва да дава при топъл и студен двигател,че може би да се е прецакал и от там да ти дави двигатела.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам го от 5 дена и ми дава невероятен разход от близо 20л.градско ужас.....

Газ или бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност,закачете я на VAG COM,защото може да има и други проблеми,примерно ламбда сонда, а тя много влияе на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера открих един проблем кабела на 3 цилиндър му беше скъсана лулата и намотано с изолирбан но немога да открия никъде такъв кабел моля някои ако има да прашта.защото за целия комплект ме заболя главата като чух цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей аз имам същия проблем.През Октомври сложих ГАЗ на ACE-то 2000 куб. куатро 16 v,(същия като твоя мотор) и от тогава започнаха проблемите. На празен ход мени оборотите от 0 до 1200 и след малко гасне.По кръстовищата е ужас-само си паля.Като натисна педала на гаста рязко и киха,трещи по някога,ама на бензин си бачка екстра.

Моля да дадете съвет към кой да се обърна. От София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти се настрои горивната смес,явно е бедна при теб.Дотогава с дясната част на ходилото натискай спирачката, а с лявата част поддържай газта,иначе ще правиш стартер след време и нов акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: здрасти колега когато загрее виш дали работи ламбда сондата ако не работи гори като ламя и работи както си иска.а за гастаб ги правя с изпАрител на мимгас и работят прфектно среден разход 13 на 100.колегите в града не вярваха че ще работят но аз съм сложил 8 и няма проблеми,куатрото върви перфектно така
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: здрасти колега когато загрее виш дали работи ламбда сондата ако не работи гори като ламя и работи както си иска.а за гастаб ги правя с изпАрител на мимгас и работят прфектно среден разход 13 на 100.колегите в града не вярваха че ще работят но аз съм сложил 8 и няма проблеми,куатрото върви перфектно така

Я опитай отново,че аз нищо не разбрах.

Ламбда сондата може да се разбере дали работи както трябва на компютър VAG COM. Има и още един начин,но само при автомобилите с АГУ с ламбда контрол

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при газаджиите и обогатиха сместа,казаха че от там било. Днес работи добре,ще покарам малко и ще се разбере де. иначе ми дава разход в София около-14 а извън градско около 12-12,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги смених кабелите и бензиновия филтър има доста голяма разлика отпреди но вчера закачах колата на vag и ми показа грешка на датчика на температурата можели някои да ме опъти къде се намира и колко струва благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците за температура са два.

Единият е за студен старт на мотора и се намира отзад на цилиндровата глава под делкото.Струва 20лв.

Другият датчик е за работната температура на мотора и е завит на фланеца,който излиза отстрани на главата

и на него е надянат маркуча,отиващ в горният край на радиатора.Цената на този датчик обаче е доста солена.

Оригиналният е на "VDO" и струва над 200лв.Заместителят е на "BEHR" и цената му е 90лв.

Не съм сигурен обаче дали VAG-а отчита тези неща специално при този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че изобщо няма датчик с цена 200 кинта.цената на температурния е около 30 лева.

Искаш ли да ти пратя снимка да го видиш и пак ще говорим после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги намерих датчика но нестига до него кабел някой можели да ме упъти какъв кабел трябва да стига до там и от къде да идва до датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бъркаш датчика - ако е отзад долу на главата съвсем отстрани и е само за един кабел - това не е твоя датчик. Има го на повечето АСЕ-та и не е свързан. Досега не съм открил за какво може да е освен за налягане на маслото към разпределителните валове :dance:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сигурен си че това не е моя датчик.а някой може ли да ми каже какъв е този датчик който е над делкото точно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...