gustav Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Винаги съм имал проблеми с ръчната и със задния десен апарат и на няколко пъти уж ми ги поправяха. Но както стана ясно само съм се заблуждавал, че нямам проблеми със спирачките.Бях паркирал колата на сухо време и положителни температури. Може би това ми даде смелост да дръпна ръчната, когато я паркирах. Миналата седмица обаче валеше обилен сняг и беше студено. Пуснах ръчката и тръгнах, но още при първото натискане на педала на спирачките задното дясно колело блокира. Понеже бързах за много важна среща използвах методите, описани тук и с движения напред-назад освободих колелото и тръгнах. След като покарах 500км направих сметка, че разходът ми се е повишил с цели 2л/100км! Когато слязох от колата ме блъсна мирис на изгоряла гума.Днес реших да видя какъв е проблема. Свалих джантата и видях целият ужас! Външната накладка я няма изобщо. Дискът съответно е надран. Маншончето на ръчната е овъглено. Смърди на изгоряло, въпреки че е било преди седмица.В петък трябва да ходя до Вюрцбург, който е на 240км. Ясно е, че не мога да карам така, нито пък мога да си оправя колата сам. Днес се разходих и намерих местната автокъща със сервиз за Ауди. От една страна те продават само нови коли. От друга страна в Аугсбург се намират Аудита В4 и дори В3, а на единият канал всервиза се мъдреше едно Ауди А4 В5, което значи, че вероятно ще могат да оправят и моето. Така че утре ще пробвам там. Преди това ще питам и колегите за някаква информация. Остава интересният въпрос, колко ли ще ми струва ремонта?!Какво да правя ако ремонтът се окаже твърде скъп? Тогава има ли начин да хвърля колата на морга и да се отърва от нея и проблемите които ми създава? За пътуването ще се оправя по други начини. Ако пък и това е твърде сложно дали да се опитам все пак на риск да се добера до Вюрцбург след като вече веднъж съм го направил, макар и несъзнателно?Моля хора, които са закъсвали в Германия да се изкажат. Ще съм благодарен за всякакви съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 (Редактирано) Апарата съм го правил,ако беше сменил жилата едва ли щеше да се стигне до тук.Ремонта е да си смениш накладките и жилата.А как и колко само немците ще ти кажат.На снимката се вижда вече скапания маншон на жилото,всъщност само на тази снимка се вижда нещо ,елемента от задната страна от който зависи блокирането на апарата не се вижда.При такова заглавие ,трябва да ти изтрият темата,чак па такава драма Редактирано 29 Януари 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burbula1 Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 потърси в форума имаше подробна тема със снимков материал за ремонт на задните апарати.ремонтния комплект тук струва 15лв/бр.и както ти е написал колегата смени и жилата.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Нямам никакви условия за работа. Колата е на паркинг пред хотела. Имам само най-елементрани инструменти. Основната ми задача все пак е да ходя на работа. Няма как да си оправя колата сам. Ако беше в БГ нещата са ясни, но тук няма как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Станалото-станало! Как, защо, какво било - вече няма значение.Определено не съм подготвен за сервизна дейност на открито при зимни условия - нито физически нито морално. Смяната на жилата едва ли може да се направи на улицата с вдигане на крик...Въпросът ми беше съвсем друг...Кои неща според вас ще отидат за смяна и каква цена мога горе-долу да очаквам? Възможно ли е да съм скапал апарата? Дискът непоправимо ли е надран? Дали мога да намеря по-евтин сервиз (някой турчин, сърбин, руснак, поляк) където да направят този палиативен ремонт, дето ми описвате, като отърва поне смяната на апарата и евентуално на диска?Това по-скоро някой автотърговец или живеещ в Германия, който е патил и закъсвал с кола тук очаквах нещо да сподели от личен опит. Да каже нещо за автосервизите и цените на труда и частите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 (някой турчин, сърбин, руснак, поляк)Много добре си се ориентирал! Само дано намериш читав.Бягай далече от чехи и бъди крайно вниматален ако са от кавказките републики на бившия СССР - отличават се по мургавите си мутри и характерния акцент. За румънци нямам идея - към мен в Румъния винаги са се държали много добре, но полицаите им са големи гадове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 29 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Много добре си се ориентирал! Абе не съм сигурен вече и в това. След като днес ядох пица в един немски ресторант, където освен, че беше по-вкусно беше и с 20% по-евтино отколкото при един турчин наблизо. Да не се окаже същата работа и със сервизите....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 (Редактирано) По този повод се сещам за едно немско предаване, точно за обслужването в сервизите. Водещия на предаването е уж някакъв джамбазин и разбирач по старите коли. Та даде точно пример как в оторизираните сервизи цените и частите са понякога в пъти по-високи, спрямо кварталните.....Пиши в youtube DET MULER и ровиш, ровиш по клипчетата и намираш Нещо подобно:http://www.youtube.com/watch?v=rR_f5-LSzhE&feature=related...конкретно:http://www.youtube.com/watch?v=X-nHMR11Lxg&feature=related Редактирано 30 Януари 2012 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 30 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 иди в сервиз, кажи че си за смяна на апарат и накладки и ще ти кажат какво ще струва. Колегите може да видят от ЕТКА цените на оргиналните части и да речем по 50 евро на час за труд ще добиеш представа. За бракуване на колата там си мисля че филма ще е тежък и продължителен. А по спирачната система едва ли ще ти правят половинчат ремонт (рециклиране на спирачен апарат), което може и да е по добре, защото при тази висока цена на труда да не се окаже по евтино новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 30 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2012 иди в сервиз, кажи че си за смяна на апарат и накладки и ще ти кажат какво ще струва. Благодаря колега! Ето един човек който разбра какво ми трябва и дава ясен и точен отговор.Точно това направих днес. Колеги от работата ми казаха за по-евтин сервиз, където закарах колата. Ръчната и задната дясна спирачка са пълен аут. Задно ляво е малко по-добре. Хората сменят само симетрично и всъщност са прави. Веднага ме прегледаха и ми дадоха оферта. Тъй като бракуването наистина се оказа невъзможно, а все някога ще трябва да изляза с тази кола от Германия - реших да приема ремонта. Цифрата няма да я кажа, защото тези които са наясно се досещат, а тези които не са наясно само ще се подиграват. То на чужд гръб и 100 тояги са малко ама всичко се връща....Само ще ви кажа, че за същия ремонт в БГ щях да платя поне с 10% повече, като най вероятно щях да чакам и 1 месец ред . Така че в Германия освен храната и дрехите, по-евтини са и автоуслугите. Ако щете вярвайте. Ремонтите излизат скъпо, защото хората сменят цели възли докато не изкоренят и причината за повредата, а не си играят с разни закърпвания. То затова всяка кола вкарана у нас бавно, но сигурно се превръща в гъз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 киселяк си ти, имам поне 10 апарата точно приличащи на мумии, възстановени до неузнаваемост и работещи като нови. каква точно цифра ни спести че и я криеш? Защо? Ние киртаци ли сме че и трябва да се притесняваме от цената? Какво значи да ти се подиграват? Я се вземи в ръце,да не си ги крал или някой в твоето положение би платил по малко? Усещам нотка на яд, мен още повече ме е яд,все пак говорим за предишната ми кола, за която въпреки че поне 5 пъти коментирахме че жилата са за смяна ,след задържанията миналата зима ,месеци преди пътуването ти,така и не благоволи да смениш,Обиколи Европа ,без какъвто и да е проблем,и изведнъж пищиш като мома. Нищо не е по различно в тамошните сервизи,просто опира до възможностите в БГ,и тук има хора които поддържат колите си СИМЕТРИЧ!НО, Всяко едно нещо ,бавно и сигурно се превръща в гъз,от хората та чак до колите,никой не се е справил с времето,а времето се справя със всичко,дори и гъзовете..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 31 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 Май трябва да сменя и ангренажния ремък..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magic Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 В кой град си колега..? аз съм в Нюрнберг..тука има едни БГ майстори...евтино бачкат..а занесеш ли им бутилка Биричка...цените стават хептен Братски ))Пиши на личен ако искаш...с квот можем ще помогнем...ти поне колата ти е тука...моята седи вече 5 месеца в гаража..в БГ кой знае като я подкарам какви изненади ще ми сервира...сподели за ангренажа тука кви пари струва..аз съм наясно с цифрите...и никога не си правя сметката в Левове... )иди в сервиз, кажи че си за смяна на апарат и накладки и ще ти кажат какво ще струва. Колегите може да видят от ЕТКА цените на оргиналните части и да речем по 50 евро на час за труд ще добиеш представа. За бракуване на колата там си мисля че филма ще е тежък и продължителен. А по спирачната система едва ли ще ти правят половинчат ремонт (рециклиране на спирачен апарат), което може и да е по добре, защото при тази висока цена на труда да не се окаже по евтино новото. Колега какви са тия цифри.. дет ги говориш... 50 евро на час.... Ти къде си правиш колата..в магазина на Ферари ли..? Малиии..уплаши ме...и аз мислех да си вземам колата тук при мен.. в Германия....май по добре да си седи в БГ в гаража... ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 2 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Благодаря колега!Утре ако ми е готова колата трябва да пътувам за Вюрцбург, където ще остана. Така че сме сравнително наблизо и ще имаме възможност да се срещнем.Аз имам още неща за смяна - след този случай ще побързам да сменя ангренажния ремък с всичките дрънкулки около него а също и ТЕРМОСТАТА, защото ми писна да се возя на студено. Знам че няма да е евтино, но този път предпочитам да си платя навреме, вместо да изгърмя някъде по магистралата в този студ.Този път притиснат от обстоятелствата трябваше да постъпя така. Всъщност аз в БГ имах толкова много работа накрая, че изобщо нямах намерение да си оставям колата за 1 месец на някой шперц по Ауди за да благоволи да ми я оправи. Тези ме взеха веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 6 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Аудито е с нови задни спирачки и нова ръчна срещу сумата от 1000 евро. Но както казах всичко се връща. Като се върнах до офиса за да си натоваря багажа шефа беше отвън и ме видя.-Разбрах че си направил скъп ремонт. Тук не е хубаво да караш с такава кола. Ще ти дадем една служебна и ако ти хареса ще я купиш.Така се сдобих с АУДИ А4 Б7 1.9ТДи комби. HAPPY END! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TIHO Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Дай боже всекиму такъв шеф... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 странна тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 голям скок - от Б4 на Б7 - честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 8 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Дай боже всекиму такъв шеф... Логиката е ясна - така ще върна част от парите на фирмата, вместо да ги дам на някой джамбазин. А АУДИ Б7 1.9 ТДи комби са фирмени коли на всички.Засега мога да кажа за сравнението между двете коли, че Б4 е може би малко по-широка отвътре и двигателят е по-тих. В Б7 го няма вече това усещане, че седиш ниско като в някакъв бункер. Иначе дизела харчи точно наполовина и върви малко повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Честито колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 С The buzzi car ми много ми върви независимо дали има спирачки или не! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Е ,тва се вика разказ с неочакван край и то щастлив.Честито за новата придобивка ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Малко попромених заглавието че на нищо не прилича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 То честито,ама само остава да преведеш 9-10 евра и е твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts