tuning maniac Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Ауди 80, паля на бензин, (с две завъртания при -15), след като градусите се повишат на 60-70, превключвам на газ и така докато покарам малко и след това колата изгасва(все едно газта е свършила) а тя (бутилката) е пълна. На бензин няма никакъв проблем. Какво ли се обърква? Или просто тази седмица е много студено? Това ме подсеща да попитам при каква температура може да замръзне газта в тръбичката която идва отзад от бутилката?Отворът за зареждане е отстрани в задната броня, а там всичко беше пълно със сняг и лед. (днес го размразих с топла вода) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Виж като поработи на бензин 10 мин дали е топъл изпаритела.Погледни газовия капан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Ако е леден и има скреж,значи имаш въздух в системата или има запушване.Ако е горещ,колкото маркучите или радиатора,може да се окаже филтър за газта.За друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Виж от къде е взета водата за изпарителя. Ако е от големия кръг нормално да замръзне, термостата не е отворил на тези градуси. Газта не може да замръзне в тръбичката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning maniac Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Днес пак стана така, когато вдигнах капака изпарителя беше топъл (ако си задържиш ръката започва да пари) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning maniac Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 все още се чудя какво става, прочетох, че се сменя някакъв филтър на газта. къде се намира този филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Под газовия клапан,подобно на чашка отвиваш от долу болта, и си ти. По принцип от 'хубавата 'ни газ е пьлен с графит,или си го почисти а най добре отиди си купи нов 2-3 лв е, и по обратния ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Преди да сменищ филтъра,завии двете кранчета на бутилката отзад за по сигурно.Да не се налага да се мажеш с дефламол.Не каза какъв е изпаритела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning maniac Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 благодаря за съветите утре ще погледна филтъра и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Каква марка ти е газовата уредба,бутилката ти на мястото на резервната гума ли е или не.Забелязал съм че някои са с два клапана за газта,както при мен и не е нужно да се завиват крановете.Покажи снимка на газовия клапан,за да те насочим как да го смениш,защото има със зегерка с болт.С болт има един модел,който беше почти невъзможно да се отвори,щяхме да го строшим,затова само изсипах камъчетата от него.Да не се налага да купуваш нов клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning maniac Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Колеги, филтърчето на газта беше пълно до горе с графит, една шепа като го изсипах. След като го почистих, я опънах по един байр на 3-та и всичко беше наред. Явно това е бил проблемът и е нямало нищо общо със студовете. Благодаря за помоща!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 моята няма клапан отделно,има на самия изпарител(AUTO GAZ) там има капаче с 3 болта.. вътре ли трябва да търся филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 (Редактирано) И аз да попитам на колегата в темата!Филтърчето на газовата може ли да се задръсти за около 10000км.,за 5-6 месеца ги правя тези км.? Редактирано 4 Февруари 2012 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Не ми се вярва, освен ако не си попаднал на много лоша газ. Моя филтър го сменях на 70000км и нямаше много боклуци в него, става въпрос Ловато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Как Ви звучи 250км на чисто нова система задръстена до дупка?Това също го има в БГ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomirr Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 моята няма клапан отделно,има на самия изпарител(AUTO GAZ) там има капаче с 3 болта.. вътре ли трябва да търся филтъра?Проследи тръбата от изпарителя тя води до клапана където се намира и филтъра или кече зависи според клапана какъв емного често се случва колата да не иска да пали на газ защото филтъра е запушен.За това ограденото в червено става въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) За това ограденото в червено става въпрос...колата е с газов инжекцион дриимджет,такъв клапан отделно няма.. единия клапан е на евросондата другия е вграден в изпарителя и на самия изпарител има капаче с 3 болта и си мисля,че вътре е филтъра. изпарителя е нещо подобно само че кръгъл Редактирано 5 Февруари 2012 от b4 -ruse Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 (Редактирано) Как Ви звучи 250км на чисто нова система задръстена до дупка?Това също го има в БГ! Колега,голям бързак си ,аз поне изкарах 3000 и тогава се задръсти.Дадоха ми карта с отстъпка 5 стотинки на ЕКО и за около три хиляди филтъра на клапан ловато приключи и аз приключих с византийците. Редактирано 5 Февруари 2012 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Дадоха ми карта с отстъпка 5 стотинки на ЕКО и за около три хиляди филтъра на клапан ловато приключи и аз приключих с византийците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Как Ви звучи 250км на чисто нова система задръстена до дупка?Това също го има в БГ! То звучи зле ,ама кажи от кьде си зареждал че да не се наредим до теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Как Ви звучи 250км на чисто нова система задръстена до дупка?Това също го има в БГ! Лятото го ядох тоя за около 300 км. и се задръсти ....газ от Лукойл с. Съдиево до Нова Загора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 Явно си е до обект, аз за 24000 от ЕКО бях с не много задръстен филтър.Майстора каза че даже е идеален за тези километри, така изглеждали тея на около 10000.От тогава реших, на всяка смяна масло и тоя пиклив филтър за два лева да го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 (Редактирано) И аз карам само на ЕКО, за 70000км (въобще го бях забравил ) филтъра не беше много замърсен . Редактирано 6 Февруари 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Винаги сьм се чудил дадена бензиностанция например ЕКО,с едни и сьщи горива от кьм качество зареждат,или има критерий.Примерно ЕКО на бул.Бьлгария,и ЕКО в Люлин,или пьк ЕКО от друг град качеството еднакво ли е или има двоен стандарт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) ЕКО-то в Люлин преди тунела е гола-вода. Налягането с което пълнят е много ниско, даже един път направих забележка на момчето, което сипваше и отговора беше - "знам, но шефа си го регулира сам???" . От там когато съм сипвал (2-3 пъти се е случвало) винаги ми се е качвал разхода с около 1л. На всички останали ЕКО на които съм зареждал (не само в София) не е имало никакви проблеми - разхода ми е еднакъв и колата си върви екстра. Аз зареждам основно на ЕКО. Редактирано 9 Февруари 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване