CC1751CB` Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Ставам аз сутринта и правя редовния преглед на колата - масло,антифриз и т.н. при което забелязвам ,че масло НЯМА ... Веднага клекнах и видях,че снега е променил яко цвета си :hilezh: . Вдигнах аз колата , легнах отдолу ... гледам ударено или нещо такова няма и понеже не съм голям разбирач,незнам от къде може да е ..Мисля си гарнитура , но не е гарнитурата на блока .Общо взето като легнах отдолу беше омацано не само отдолу ,а някъде от средата на самия двигател.Най-вече си мисля за гарнитура на картера.Извинете ме за начина по който обяснявам , но просто не съм навътре и не мога да се справя по добре.Ще се радвам ,ако получа поне малко помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Кажи с какъв мотор е колата ... но аз бих заложил на уплътнението на масления охладител, не на картера Освен ако някой твой "любим" съсед не ти е отвъртял пробката на картера директно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 A4 B5 1.8 20V 125к.с. е двиигателя АДР ...Проблеми със съседи нямам ... не е от пробката,защото лягах под колата и всичко е "мазало" .Проблема идва малко по-отгоре на картера по моите виждания.Лошото е ,че не мога да мръдна с колата дори до сервиз , ще трябва да ме теглят ,а в това време ... не е особено приятно.Другия проблем е ,че имам платена почивка след 1 седмица и колата ще ми трябва задължително ...Това уплътнение на масления охладител къде се намира ?П.П. Не е от филтъра ... Той си е на мястото,здраво стегнат и дори не е омазнен ...Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Най вероятно е от о пръстена на охладителя за маслото. Товая е алуминиевия корпус на който се завива масления филтър. Въпросното уплътнение са намира м/у корпуса на охладителя и блока. Струва 9-10лв и се сменя в полеви условия. Необходимо е да демонтираш масления филтър и със гидоре 24 се развива гайката която го държи. Въпросната гайка е навита на същата резба на която се завива филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 Благодаря за прекрасния отговор.Лошото е ,че пак имам въпрос :hilezh: Ако е това ,което ти казваш ,това не означава ли че целия филтър ще е омазнен.Защото моя е сух целия.Дори и капчици не видях ...Какви са симптомите за амортизиране на това уплътнение(пръстен) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 ...Какви са симптомите за амортизиране на това уплътнение(пръстен) ?Когато изтече маслото.Обаче и филтъра ще бъде оплескан с масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 От което би трябвало да следва ,че не е от това ?И моята логика води до това ,че ако е този пръстен ,той се намира непосредствено над филтъра и малко или много щеше да е оклепан ...Какво може да е ,което да не оцапа филтъра . Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 На старата ми кола филтъра беше почти непокътнат а беше изтекло поне 1л масло, ако е наклонен може да си остане чист защото маслото излиза под налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 3 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 (Редактирано) На старата ми кола филтъра беше почти непокътнат а беше изтекло поне 1л масло, ако е наклонен може да си остане чист защото маслото излиза под налягане.Той филтъра че е наклонен , наклонен е ,но няма и грам масло в картера ... Ще видя тези дни и ще пиша отново.Ако има други предположения - добре дошли са . Редактирано 3 Февруари 2012 от CC1751CB` Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 На старата ми кола филтъра беше почти непокътнат а беше изтекло поне 1л масло, ако е наклонен може да си остане чист защото маслото излиза под налягане. И моя гуменяк като си беше заминал,филтъра нямаше и капка масло по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 И моя гуменяк като си беше заминал,филтъра нямаше и капка масло по него.А всичкото масло ли ти беше изтекло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Сменяй О-пръстена на кулера на маслото, както пишат колегите - 99% от случаите проблема е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CC1751CB` Публикувано 4 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 Благодаря Ви ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 4 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2012 А всичкото масло ли ти беше изтекло ? Почти всичкото.Беше останал около литър.На един колега на пасата пък му изтече цялото за няма и километър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravezA4TQ Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Здравейте колеги! Мисля, че тук е мястото да споделя, че и аз днес се натъкнах на същия проблем, като колегата СС1751СВ с тази разлика, че сутринта като запалих колата я оставих да поработи около 5 мин. След това видях как маслото се процежда на тънка струйка от лявата страна на коша. Веднага изгасих ДВГ и погледнах в двиг. отсег. Имаше масло в/у О-пръстена на кулера и много малко по масления филтър. Автомобилът е А4 Avant 1.8Т Qattro-1997 г, двигател АЕБ, 110 Kw. След като проверих нивото на маслото, долях 1 литър.Въпросът ми е може ли колата да се движи на собствен ход до т.нар. майстор (около 14 км в София) или е опасно и може да блокирам мотора, и дали проблемът ми е същия като на колегата СС1751СВ?П.С. Наскоро, преди около 1500 км смених гарнитурата на капака на клапаните (оригинал), но О-пръстена не съм го пипал откакто е докарана колата от Италия през 2007 г. Предварително благодаря за отделеното внимание! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 В никакъв случай не пали двигателя! Щом е протекло, после тръгва от веднъж и в движение за няколко секунди ще ти изхвърли маслото - после ще си за основен ремонт. Намери някой да те изтегли до някой сервиз или си смени сам О-пръстена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkflame Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 А каква е причината за това, колеги? Че така като чета ако човек не се оглежда постоянно в и около колата или пали по тъмно ... не ми се мисли какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Причината е в остарелия О-пръстен. Просто като се види че има и най-леко омасляване около охладителя трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Онзи ден сменях моят,от гумен се бе превърнал в пластмасов.2,40лвНикога не бях виждал такъв зор дорде развия филтъра,а винаги го затягам на ръка.Ааа,и на мен въпросната гайка бе 27 и не става с камък,поради дългата шпилка(на която е гайката) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 А нищо не пречи тия пусти 5 лева да ги давате заедно със смяната на маслото, и да си карате спокойно до следващата смяна !Операцията сте я направили наполовина когато свалите масленият филтър, после гайката и готово ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 А нищо не пречи тия пусти 5 лева да ги давате заедно със смяната на маслото, и да си карате спокойно до следващата смяна !Операцията сте я направили наполовина когато свалите масленият филтър, после гайката и готово !Така е колега,но нали знаеш че не всеки колега знае какво има по колата си.И майстора ако не му каже,ще разбере че има там гумичка ,когато протече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Прав си, прав си ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Аз пък по неволя преди 2г. сменях целия охладител, че беше фира и от тогава за 60 000 км. не съм сменял уплътнението....и все си викам няма проблем....да се еВа в тиквата. Дано не забравя да го сменя с маслото и филтъра след 4000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Да спомена и за още една причина за теч на масло в тази област около филтъра: от датчика за налягането на маслото.Имал съм такъв случай, само че с АФН.Беше спукана пластмасовата част на датчика и оттам на тънка струйка хвърляше масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Аз това си помислих като видях теча на масло от моят двигател ...Горещо се молех да е датчика , ама неееее - проклетията докато не потъне в масло от филтъра не се миряса !Ся културно съм си наредил 8 бройки о-пръстени на рафта - обичам да имам :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts