Jump to content

Акумулатор А6 С4 2,5 tdi AEL


mitkohome

Recommended Posts

Здравейте колеги,

всички знаем какъв кучи студ бе тези дни, така че едва ли ще ви учудя с питане за акумулатор.

Каляската ми е паркирана от 23 януари на метростанцията. Тъй като имам някакви съмнения във фаровете, реших и аз да се доверя на колегата Geraka за да ги поосвежи. Разбрахме се да му закарам колата на 31 януари. Та качвам се аз в колата (вънка е -12 градуса), подгрявам 2 пъти свещите и... не запали. Обадих се на Geraka, да му се извиня, че няма да мога да отида до него, поради това непредвидено обстоятелство. Колегата излезе много разбран ( евала! :bia::respekt: ) и дойде с кабели да ми даде ток. След около 40 минутно студуване стана ясно, че няма да откине красавицата ми :2gunsfiring_v1: Та въпросите ми са следните:

1. По различните каталози го дават различен акумулатора - 72, 75, 95, 106 Ah :wall: - та имате ли идея последно какъв трябва да е?

2. Възможно ли е да е замръзнала нафта? За предпоследно зареждах в Лукойл (като и сипах и някаква добавка в резервоара за да не замръзва нафтата, да смазва не знам какво си...), а след това на наполовина пълен резервоар го допълних в ОМВ, като в момента е почти празен.

Благодаря предварително! :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех. Благодаря за отговора. Даже си и харесах един акумулатор 95 Аh, но ме притесняват размерите му - 353 x 175 x 190. Дали ще пасне под седалката? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а след това на наполовина пълен резервоар го допълних в ОМВ, като в момента е почти празен.

Това въобще не мога да го разбера. Искаш да кажеш, че нафтата е изчезнала???

Що касае акумулатора си силно ограничен в размерите защото е под седалката. Необходим ти е такъв с размери: 278х175х175. Подчертавам, че трябва да е висок 175 мм!

С тези размери има акумулатори 70-75 А/ч и стартов ток от 640 до 750 по EN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом върти не би ли трябвало да запали,тва със стартовия ток е един мит.щом върти начи батерията е наред,а ако върти малко и после сприра е заминала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въобще не мога да го разбера. Искаш да кажеш, че нафтата е изчезнала???

Що касае акумулатора си силно ограничен в размерите защото е под седалката. Необходим ти е такъв с размери: 278х175х175. Подчертавам, че трябва да е висок 175 мм!

С тези размери има акумулатори 70-75 А/ч и стартов ток от 640 до 750 по EN.

И аз така съм видял.

Утре ще е по-топло, ходи я пали и после взимай акумулатор.

Ако си в Люлин на метрото мога да дойда следобяд да я запалим.

Не е от само чиста услужливост - искам да чуя как ти върти стартера. И аз водя борба с моята и ще правя стартер. Но аз имам втори акумулатор и така паля.

75 Ач са малко за този мотор. Не случайно има екстра - втори акумулатор за северните страни. Ние сме си северна страна в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въобще не мога да го разбера. Искаш да кажеш, че нафтата е изчезнала???

М да, не съм се изразил правилно :steinigung: Исках да кажа, че от каране я няма нафтата, а не, че е изчезнала :rolleyes:

Това за втори акумулатор... той къде се постава? Под другата седалка ли?

Ако си в Люлин на метрото мога да дойда следобяд да я запалим.

Не колега, на спирката на Г.М. Димитров съм я гарирал :)

Редактирано от mitkohome
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В багажника, ама то е фабрично така. Аз моя втория го вадя и слагам кабелите като е студено.

Далечко ми е Г.М., ама ако нямаш друг кой от по-близо да помогне, ще дойда.

Смешно е, ама ако дойда с метрото ще е по-бързо, ама няма да свършим работа.

На тоя студ, ако си разредил акумулатора, може и да е замръзнал, дано не е прекъснал тотално.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора действително е слаб но в тая конфигурация под седалката единствената опция е да се махне решетката на седалката и да се смести обаче аз лично никога не бих направил такова нещо :rolleyes:

Въпреки това при изправен ток в батерията и ЗДРАВИ подгревни свещи +прилична центровка би трябвало да пали без драми до към -20 градуса. Когато имате възможност загрейте нафтата в горивния филтър и доста вероятно да запали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ходих с един приятел да ми подаде ток. След около 30 секундно зареждане, стрелката на волтметъра отчете 14V и колата си запали от раз. Проблема е ясен - нов акумулатор. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Що касае акумулатора си силно ограничен в размерите защото е под седалката. Необходим ти е такъв с размери: 278х175х175. Подчертавам, че трябва да е висок 175 мм!

С тези размери има акумулатори 70-75 А/ч и стартов ток от 640 до 750 по EN.

Акумулатор с размери 315/175/175 каквито са 80-85 Аh. със сигурност ли не влиза под седалката?

Според сайта на Berga влиза....но дали е така ..някой кара ли А6-2.5ТДИ С4 с по мощен акумулатор от 75 А/ч.

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купувах мерих много и реших, че няма да стане. Заобля се дъното в краищата и ще се надигне.

Иначе откъм вратата имаше някакви кабели, които може и да могат да се наместят и да се отвори малко място, но се отказах.

Най-добре иди в някой магазин и ги помоли да пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давайте,още мнения,че трябва да купувам нов.Иска ми се да е 85А/ч.,но този http://www.kit93.com/akumulatori/akumulatori-baren.html?view=item&catalog=19&item=166който съм харесал и със сигурност става го няма по мощен вариант(85a/h) на 175mm.височина...все пак бих направил компромис ако влезе по мощен....

CA

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след много търсене и мерене си взех ей този

http://store.emk-33.com/product/338006/akumulator-12v-072-ah-gigawatt.html

Не експериментирай с размера, че няма място :):zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след много търсене и мерене си взех ей този

http://store.emk-33....h-gigawatt.html

Не експериментирай с размера, че няма място :):zustimm:

Пробва ли 315/175/175 да сложиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда повече от ясно.

a7fb97b374ad33a1.jpg

И на мен ми се иска да вкарам кутия LB5 353/175/175, в която се предлагат акумулатори до 100Ah, но по-голям от 278/175/175 не влява. Даже в момента съм с 278/175/190 и съвсем скоро ще го сменя, че нещата са на косъм и карам с гумена подложка под седалката.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В голям филм влизате с тези акумулатори.Сваляте седалката,взимате флекса и режете по около педя от металната арматура,която би могла да се докосне до клемите,купувате един 95-100амп акумулатор(аз съм сложил 95амп оригинален на Пежо),малко трудно но се намества без проблем,отгоре за сигурност все пак една гумена стелка и една мокетена,стягате седалката и сте ок.Повече от година съм така и никакви проблеми,а все пак доста пътници съм возил на задната седалка и проблеми няма,както и никой не се е оплакъл от неудобство заради изрязаните арматурки.Сигурно сега ще се вдигне вой как може да стане късо,пожари и др. такива,но много колеги са направили това и всичко е ок.Разбира се в никакъв случай не бих сложил висок акумулатор без да отрежа арматурите на седалката,защото вече ще има сигурно запалване ,макар и да сложите някаква изолация над акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отрязва се парче около педя,пада се на кръст над клемите.Преди на платнения салон,а сега и на кожения съм направил прецедурата и няма никакви проблеми да не говорим за "разпадане" на седалката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е ролята не тази "арматурка''?....,като я махна няма ли опасност седалката да се разпадне...

CA

Да стане дупки има опасност.

Това е цигания с рязането на арматурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да стане дупки има опасност.

Това е цигания с рязането на арматурата.

Колега когато пишеш нещо поне се обосновавай,а не само голи приказки и "цигания" на изказване.Както и по горе писах преди и на платнения салон и сега на кожения е направена тази процедура и проблеми няма нито с целостта на седалката,нито с ел. системата.Стария акумулатор беше Топла 95 амп,новия Пежо пак 95 амп колата пали само като и покажа ключа без значение студена или топла.Споделям всичко това за да може колеги,които не искат да влизат в приключение да търсят най-малкия и най-мощен акумулатор,да си купят един нормално висок и по-мощен и да си го монтират по описания начин, без да се притесняват че може да стане късо и пожар.Айде със здраве.(Бях си казал че няма да отговарям на плитки и безпочвени нападки,но не се здържах)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...