Jump to content

А4-1.8Т quattro


Iv4o89

Recommended Posts

Така момчета имам една дилема между дизела АФН и АЕБ моторите на а4-ките....трябва ми 4х4 и това мисла да е колата....НО бях се спрял на АЕБ мотора но един приятел който има сервиз ми каза че фарляли турбини и харчели масло....запушвали се маркучите с масло и така....гледам че тука има доста такива теми с тоя проблем и искам да питам дали при сяко ауди ще излезе тоя проблем или има някав начин да се спасиш от това нещо по някав начин...щот сега правих един мотор неискам и на аудито да се занимавам ако се наложи.....знам че дизела е добрия вариянт но е 2.70 се пак няма смисъл. Та има ли метод за спасяване от тоя проблем при АЕБ мотора? за б5 модела става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8 T има една от най малко натоварените турбини, изобщо. Поради висока температура от двигателя, и най вече употреба на неправилни масла се запушва маслената магистрала (метална тръба), в следствие на което турбината остава на сухо и се поврежда. Лечението е хубави масла и превантивна смяна на тръбата, струва около 100-на лева чисто нова. Доста по важно е да ти здрав съединителя и маховика, че цената им е колкото на две турбини.

Подготви се за разход на гориво 14-15 л./ 100 км. градско за 1,8 т, куатро.

ПП: Наблягай и на правописа, че звучиш като прабългарин

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата го каза. Използвай подходящо масло и няма да има никакви филми. Като купиш колата при смяната на масло употреби почистваща добавка за да изчисти калта в мотора, че не се знае с какво масло е карано и кога е сменяно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно начи дори и на газ бензиновата илиза по скъпо возенето дори и нафтата да е 2.70....а афн-на ми е ясен но доста малко коли има 4х4 дизел 98-99година повечето са по стари а не искам но ще видим.....дизела идва доста по евтин за подръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFN 4х4 ще гори 10/100 в града.

Това как го пресметна? Научи ме и мен!

А сега съвсем сериозно ми кажи кога си имал АФН, още повече с куаттро, за да споделяш такива цифри?<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва 10 нафта да изгори едно 4х4 да качи не повече от литар.....Доста ми се вижда 10 нафта за тая кола и мотор.....пък и тука съм говорил с хора който имат такъв дизел и казват мах в най лошия случей 9 им давало 4х4 афн-на ! Според карането е разхода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от решаващо значение е състоянието на автомобила, моята я имам от 7-8 години и всички сериозни и скъпи ремонти са следствие само на хилядите километри 250 000+ не е ясно още колко.

Разхода наистина за мен лично е висок, преди всичко обаче е важно какви са ти доходите а не толкова какъв е разхода. Тоест колко бензин можеш да си купиш на месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега съвсем сериозно ми кажи кога си имал АФН, още повече с куаттро, за да споделяш такива цифри?<_<

А ти кога си карал в град по голям от Дупница? А кога си карал по работа, а не само за кеф? Вярно е че може и по малко да даде, но в голям град с трафик, кола на 15 години не е никак трудно да и качиш разхода с два литра над заводския. И тръца го дава 12/100, но аз под 14 трудно падам, да не говорим сега в зимата, където се кара на първа и втора колко харчи.

Не ми се вярва 10 нафта да изгори едно 4х4

7,8 / 100 го дават с немска нафта при идеални условия на чисто нова кола.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей им разваля легендата, че АФН харчи 5 граЦко ве :hilezh:

Умирам си от смех като чета теми дето се обсъжда разход. Имаше една приказка, че разхода на автомобила ти е обратнопропорционален на размера на уя. Те за тва всички послъгват с литър два и рекордите по икономичност ги представят като правило.

По темата - вземи по запазения екземпляр, моторите са съпоставими по разходи за ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро взехме 1.9тди - avg. В този студ от хубавата нафта на омв гори 9-10/100 в града. 3 пъти го засичам като пълня до горе. Не е 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то хубаво тая тема я даваш като пример, но такъв студ не е било от 15 години насам.

ако някой не вярва може да заповяда при мен да види как над 0 градуса колата дава градско 6.2-6.4. не е куатро но е А6 та си мисля че разхода ще е еднакъв с а4 куатро. а извън града с средна скорост 90-100 дава 4.5

пък вие както искате го разбирайте размера на онази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошко пиши писмо до Инглощат да ти вземат колата и я сложат в музея. Щом имаш един литър по нисък разход от заводския, явно притежаваш уникален АФН :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е че е уникален уникален е, неспоря. затова не виждам за какво мога да го сменя в момента. просто е перфектен за мойте очаквания. със сичките си 20 годишни проблеми, ако ми кажете за друга кола толкова висок клас, с толкова мощност и в същото време с толкова нисък разход и евтина подръжка, веднага ще я сменя.

А на въпроса ти, нормално е моя разход да е с литър по-малко от заводския. Все пак живея в град със 100 000 население и задръстванията са минимални, или почти никакви. А и когато човек си познава града знае как и кога може да кара икономично. както виждаш извънградско разхода е същия като от производителя.

И да при -20 и моя разход беше 10 на сто, но на хората с газовите покрай мен стана 25 на сто, та май пак е по-икономичен.

И последно, не е кой знае колко важно, но не съм Тошко, а Тошков.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти нищо неразбрах от тая тема но няма значение,важното че намерих моя АФН 4х4 и тия дни ще съм горд собственик май.Колата е швейцарка доста запазена 98 годинка и така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личи си че си печен, я кажи сега А6 на предно как трябва да харчи колкото А4 куатро, да се посмеем още. В малкия град колите имат проблем с разхода защото трудно достигат работна температура. На дизела му трябват 4-5 километра за да загрее, т.е. от единия край до другия на Пазарджик. Ако караш аудито такси е друга работа. Сега видях в една друга тема, че 6,2 литра нафта в Пазарджик струват 3,50 лв. Явно целия регион е уникален. И да знаеш, че разхода в заводски условия се мери в лаборатория на валци, а не по улиците на Пазарджик, Мюнхен или София. И всички консуматори, като фарове, парно, климатик, радио са изключени.

Не съм видял името, извинявай, че съм те преименувал.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да при -20 и моя разход беше 10 на сто, но на хората с газовите покрай мен стана 25 на сто, та май пак е по-икономичен.

Аз като собственик на кола с ГИ мога да кажа че газовият ми разход изобщо не се влияе от температурата.Колата си ми харчи твърдо 13 при всякакви условия.Единственно ми се качва разхода на бензин с литър и малко.

Колата пали на бензин и включва газта на 60 градуса.По-ниските температури водят до по-бавно загряване и съответно повече бензин.

Ако на плюсови температури му трябва по малко от километър да включи,сега на газовото му трябват 2..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти нищо неразбрах от тая тема но няма значение,важното че намерих моя АФН 4х4 и тия дни ще съм горд собственик май.Колата е швейцарка доста запазена 98 годинка и така :)

Честито, комбинацията е добра. Само внимавай да не е със спортни педали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата стана пак за разхода бензин(газ)-дизел.

Та да споделя и моя джакпот с AEB на газ и куатро 20/100. Определено дизела ще е по икономичен по това време но с тия цени незнам , не съм правил равносметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...