shipcho Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Здравейте, колеги, от скоро има една чудесна B4, но стрелката на температурата се качва много бавно и стига до към 60 - 70 градуса. Майсторът каза, че е от нея, тъй като термостата работи нормално и е измерено, че отваря на около 90 градуса. Въпроса ми е имал ли е някой такъв проблем и от какво може да е - дали от някакъв датчик или от стрелката???Предварително благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Преди ден сменихме термостат на един колега поради същата причина ,но излезе уреда в таблото,Ако бензиномера работи коректно е възможно да е там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) Проблема може да бъде в термостата,таблото или в датчика за температура на мотора.Как майстора прецени,че термостата работи нормално и измери,че отваря на 90гр. Редактирано 27 Февруари 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shipcho Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) Как майстора прецени,че термостата работи нормално и измери,че отваря на 90гр. Каза, че имал уред за измерване - не знам какъв, но му вярвам, тъй като е най - лесно да каже, че термостата не работи и да го смени. Уреда за бензина работи коректно. А и парното работи хубаво и бързо стопля. Редактирано 28 Февруари 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Значи остава проблема да бъде в датчика за температура.Не си писал с какъв мотор е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 (Редактирано) Аз имах подобен проблем. Моя мотор е АБК на Ауди 80 2.0Е 115коня 92г. и причината беше датчика.Те са два един до друг, не синия а другия. Редактирано 27 Февруари 2012 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shipcho Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 И моя мотор е АБК на Ауди 80 2.0Е 115коня 94г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 И аз имам едно такова ауди, първо смених термостата, само за да видя, че температурата падна още повече, после проверих с VAG-COM-а и си показва съвсем нормална работна температура. Оставих го да си показва каквото си ще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 E ко ще рече да си показва каквото ще Ми то може да показва че прегрява, а да си е нормално, и обратното ...Най-горе в раздела има тема за таблата на Б4 !Автора на темата да си сваля таблото, да си зачисти контактните болтчета и да удари една шкурка на контактните пластини на самата платка на таблото, да оправи стабилизатора на таблото, и да се радва на показания ...След това вече може да гледа датчици и т.н. ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 и при мен се появи този проблем, но от време на време и с един удар по таблото и всичко си идва на мястото и започва да работи както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 и при мен се появи този проблем, но от време на време и с един удар по таблото и всичко си идва на мястото и започва да работи както трябва Колегата един пост над теб е дал отговора за този проблем, най-често е стабилизатора в таблото който отговаря за бензиномера и водата, другите варианти са по-редки но също така възможни.Относно темата на колегата, даваш датчика на късо и гледаш дали обръща скалата на температурата поне до 90градуса, ако да си за датчик, ако ли пък не проблема ти е в уреда на таблото щом реалната температура на колата е наистина 90градуса, това елиминира и термостата като вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Автора на темата да си сваля таблото, да си зачисти контактните болтчета и да удари една шкурка на контактните пластини на самата платка на таблото, да оправи стабилизатора на таблото, и да се радва на показания ...Като кажете все тия контактни болчета и гайки, като ги почисти и натегне и ще вдигне 90 градуса така ли, ако е от тях изобщо няма да мръдва стрелката или пък когато си иска, а той казва че стига до 70 градуса и толкова. Щом и бензиномера на колегата отчита коректно изключваме и стабилизатора. Аз съм за датчикът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 контактни болчета и гайки, може, лошата връзка прави номера,А и датчика май е по скъп.Нека ги почисти,поне е безплатно.После да бара датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Ми да си сменя датчика, и проблема е решен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Здравейте, и аз имам същия проблем, имам и 3 табла за проба. Бензиномера работи, но температурата не мърда. Искам да знам кое е стабилизатора на таблото, Също искам да знам всеки един от трите датчика каква роля играе. Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Да благодаря ти, това си мислех и аз, че е. Няма начин да се провери дали работи нали? Айде кажи сега кой датчик за какво служи, знам че си компетентен. Предварително благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Кои три датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 на алуминиевия тройник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Дай модел на колата?А стабилизатор ако не си намериш мога да ти дам заместител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxy Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 стабилизатори имам 3. б3 1.8 карбуратор. Благодаря предварително. Лека от мен Забравих да питам как да разбера дали стабилизатора работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Заповядайhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=104651КОлегите са го обсъдили обстойно и са помогнали със снимки и номера! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Aз си проверявам темп.през климатроника ,набирам канала и гледам.Забелязвам че стрелката на темп.на таблото ми е със 10 градуса назад .Сменял съм го преди 500 км датчика с нов.След продължително каране стрелката на таблото си застава на 87-88 гр.примерно.Сравнявал съм ги двата до 100 градуса .(имах въздух след смяна на тройник на газовото) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pachkata Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 И мойто е същото,некакво съпротивление се ебава,има ли некой да ги прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване