sweetlioo Публикувано 28 Май 2012 Доклад Share Публикувано 28 Май 2012 това последното, може да е глупаво, но е също много вероятно, и при мен имам една хлопаща врата, но не ми се занимава с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 29 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Така да кажа само, че втори майстор провери днес биалетките и тампоните на магарето са в цветущо здраве!Найстина имаше една увиснала врата (тази на пасажера)! Уж регулирахме нещата за сега!Все пак за 1 седмица от първоначалния ремонт имам НОВ носач за смяна...почва да ми писва леко, честно казано! Самото метално хлопане според майстора идва от удари на спирачните апарати / накладки към спирачния диск и ми демонстрира и реално се чуваше "хлоп-потроп" на метал! Каза, че това не е проблем въобще и да направя проверка...в момента в който почна да го чувам леко да настъпя спирачките и да видя да ли ще "обере" този шум!Ами не знам, силно се надявам моите премеждия да помогнат и на някой друг тук във форума!П.С. За вратите ще направя и проверката спомената от колегата, пък да видим! :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 31 Май 2012 Доклад Share Публикувано 31 Май 2012 А гледахте ли лагера на амортисьора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Изряден ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Извинявам се за може би тъпия въпрос, но къде се намира тоя лагер на амортисьора и каква му е ролята, и как потропва или скърца, как се разбира, че е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 (Редактирано) ..............но къде се намира тоя лагер на амортисьора и каква му е ролята..............И аз съм любопитен. Редактирано 1 Юни 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 е така е, човек като не чете...говорейки за себе си!Лагери на главината при мен исках да кажа е изряден !А за този лагер на амортисьора, колегата да сподели къде точно се намира и как да установим ако е "брадясал"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 (Редактирано) Става дума за лагера на макферсона. Тва е тампона над амортисьора който влиза в бомбето на купето. Той е със лагер понеже при завой се върти целият амортисьор. Ако той е заминал се чува това метално хлопане, което го има и при мен, но е доста слабо и към момента няма смисъл да вадя и да сменям при положение че амортисьорите ми държат. Може лесно да се установи дали е заминал. Единият симптом е това хлопане на метал, а другият вече трябва по добре да си познава колата човек... просто при по рязко потегляне без боксуване разбира се, се забелязва много голямо отлепяне на предницата на колата. Може да се наблюдава и от някой който е отвън и гледа при самото потегляне. Ако отива прекалено много предницата във въздуха значи има проблем (трябва обаче амортисьорите да са здрави). Редактирано 7 Юни 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Добре, аз от дясно, където се чува и това хлопане, при потегляне понякога усещам, че цялото окачване от тази страна играе, в смисъл се едно гумата рита напред назад, разтропва се. Това съм го виждал и на други коли, незнам от какво се получава, и има ли връзка с този лагер или е от някой тампон или шарнир? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 4 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Явно като се ходи пак на майстор, не е зле да се погледне и този лагер на макферсона !Благодаря за пояснението! Мисля, че вече е крайно време да се открие тоя проблем, че ми писна само да се чопли по колата хахаах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssgauto Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 ............че ми писна само да се чопли по колата хахаах подробности..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 5 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 ФАКТ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 Става дума за лагера на макферсона. Тва е тампона над амортисьора който влиза в бомбето на купето. Той е със лагер понеже при завой се върти целият амортисьор. За А4-ка ли говориш последно, че пак не разбрахме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 Нещо свързано с дисковете и накладките - погледни ги. При мен единия заден хлопаше поради клеясал водач яката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssgauto Публикувано 5 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2012 (Редактирано) става инетресно Редактирано 5 Юни 2012 от ssgauto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 За А4-ка ли говориш последно, че пак не разбрахме?Хм бях забравил че за А4 ставаше дума и си плещя за А3-ката. При А4 не съм сигурен дали пак е така работата с амортисьора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2012 ....А за този лагер на амортисьора, колегата да сподели къде точно се намира и как да установим ако е "брадясал"!Е тук колегата ти е обяснил къде се намира. Честно казано моето мнение е, че само с разглабяне може да се разбере.Става дума за лагера на макферсона. Тва е тампона над амортисьора който влиза в бомбето на купето. Той е със лагер понеже при завой се върти целият амортисьор.....При завой не знам, но при движение на шенкела нагоре/надолу се получават такива неща.... При А4 не съм сигурен дали пак е така работата с амортисьора...Според мен и при А4 е така, но не мога да отворя ваг каталога да видя със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glitch Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Става смешно ,не интересно.Единствена причина да хлопа амортисор е разхлабена гайка отгоре или луфт между шапката на амортисора и купето.Когато е лагер на макферсон стърже защото се извива постоянно когато колата е в движение.Ако не са ти открилив сервиза хлопането по окачването.Провери Ламарини ,Пластмаси около мястото където хлопа.Глухо хлопане най вероятно е пластмаса в метал.И пак ти казвам виж си вратите.Щом казваш че едната е увиснала, след като се затвори на пантите се получава луфт.Започвай да търсиш проблема първо от към по леките ремонти. ако си разрешил проблема пиши.....от къде е ,че сме любопитни всички, които следим темата.......и не само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 (Редактирано) .................Когато е лагер на макферсон стърже защото се извива постоянно когато колата е в движение.............Би ли ми го показал тоя прословут "лагер на макферсона" къде е, че и аз да го видя най-накрая и да се успокоя.А ако кажеш и покажеш къде и как точно се "върти" амортисьора, ще черпя !!! Редактирано 7 Юни 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Става смешно ,не интересно.Единствена причина да хлопа амортисор е разхлабена гайка отгоре или луфт между шапката на амортисора и купето.Ако тампона вече му е заминал и е смачкан пак ще се проявява същото глухо хлопане. Ако е заминал тампона се смея с лагера. Няма как по отделно. В крайна сметка ако е там проблема и лагера ще бъде сменен дори и да е в добро състояние Би ли ми го показал тоя прословут "лагер на макферсона" къде е, че и аз да го видя най-накрая и да се успокоя.А ако кажеш и покажеш къде и как точно се "върти" амортисьора, ще черпя !!!Ето това колега: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49733 влиза тука: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=25734 Смятам че вече придобиваш представа за случващото се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Ако беше един друг съфорумец, досега да е изсипал с бидонЯ "храна" и пръски, ама аз съм спокоен човечец.Батя, виж сега........, значи всичките ми въпроси бяха насочващи и тенденциозни, обаче така и не стана ясно, че НА А4, В5 НЯМА ЛАГЕР-ТАМПОНИ И НИЩО НЕ СЕ ВЪРТИ ТАМ!!!! АМОРТИСЬОРА Е ФИКСИРАН, НЕ-СЕ-ВЪР-ТИ!Сега колкото и да ми ги навирате тия снимки на В3 и В4, това няма да промени конструкцията на немеца и да завърти прословутия "лагер".Доколкото стана ясно, автора има А4-ка от 1997-ма, е, значи при него НЯМА ЛАГЕР-ТАМПОН, трудно ли е за възприемане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Ако беше един друг съфорумец, досега да е изсипал с бидонЯ "храна" и пръски, ама аз съм спокоен човечец.Батя, виж сега........, значи всичките ми въпроси бяха насочващи и тенденциозни, обаче така и не стана ясно, че НА А4, В5 НЯМА ЛАГЕР-ТАМПОНИ И НИЩО НЕ СЕ ВЪРТИ ТАМ!!!! АМОРТИСЬОРА Е ФИКСИРАН, НЕ-СЕ-ВЪР-ТИ!Сега колкото и да ми ги навирате тия снимки на В3 и В4, това няма да промени конструкцията на немеца и да завърти прословутия "лагер".Доколкото стана ясно, автора има А4-ка от 1997-ма, е, значи при него НЯМА ЛАГЕР-ТАМПОН, трудно ли е за възприемане?Добре де човек. Аз и по горе казах че не съм сигурен как е при А4... дали е с лагер и дали не е. Казах просто че ако е с лагер там може да е проблема и тва е. Иначе тея снимки дето казваш на В3 и В4 са просто примерни за тва за кой тампон става дума щото първите дето намерих са тея. Щом няма лагер както при мен понеже карам А3 и имам такъв, значи си остава само и единствено тампона му да е заминал. Да си го провери и толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladi M Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Здравейте колеги,при мен ми скъса нервите това хлопане при тъгване на първа точно ,когато вече пускам съединителя и съвсем леко при втора.Та значи отваряш капака,дърпаш ръчната и газ на първа-гледаш двигателя дали ти посдскача на горе и ако е да тампона под радиатора под ремъчната шайба най-вероятно ти е заминал,а също на заден ход сигурно го нямаш това чукане.Пиши ,за да разбрем как върви оправянето на проблема.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaDcTaH Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Интересна тема, която бих искал да поповдигна лекичко.. Имам подобен проблем, но при мен "дрънченето" е твърде леко и не винаги, което е най-големия проблем, понеже когато реша да го оправям и точно тогава няма и следа от тая гад.. Карам А3 97г 1.8 сменил съм дискове и накладки, 2та тампона на стабилизиращата щанга също ги сменях. Та ако може малко предполагаеми диагнози Благодаря в аванс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 И аз имам същото тропане от към пред шофиорската седалка,дори като се тресне дясната предна врата пак издрънква ТРРРРР като на метал некво,мен ми казаха че можеби генерацията е разхлабена ама още несъм лягал да я гледам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts