rdk Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 При мен изкараха около 4 часа сумарно светене и се стопиха =)аз съм със сканди функцията ... значи ще издъхнат за седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Аз си купих от колега от форума и вече 3 години светят без проблем,като светят постоянно като колата е в движение.Като дам на контакт ми изписква за изгорели габарити,а самите крушки започват да мигат но като запаля изчезва грешката и си светят нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 аз съм със сканди функцията ... значи ще издъхнат за седмица не казах такова нещо.при мен вероятно беше кофти партидаАз си купих от колега от форума и вече 3 години светят без проблем,като светят постоянно като колата е в движение.Като дам на контакт ми изписква за изгорели габарити,а самите крушки започват да мигат но като запаля изчезва грешката и си светят нормално.а ти как го търпиш това направо не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Е то е за секунда.Дори,ако не чуя шум се дразня повече! По принцип радар детектора,съм го свързал като колата е на контакт да работи.И всяко палене писка,но сега се прецака и ми липсва!Между другото не съм обърнал точно внимание относно габаритите,ама май не всеки път пищят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Колеги, рейките на В6 и В7 еднакви ли са? И кое според вас е по-добре, да рециклирам моята или да търся друга? Питам за рейка от В7, защото ми казаха, че били по-надеждни. Моята не тече, но се чува тропане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choki_kn Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 провери си кормилните накрайници преди да рециклираш рейката.относно диодните габарити- слагат се едни товари или съпротивления( на кой както му е удобно) и грешката се оправя.а всъщност някой да си е играл да оправя проблема с "перфектното" радио, че като се кача на околовръстното и изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Колеги, рейките на В6 и В7 еднакви ли са? И кое според вас е по-добре, да рециклирам моята или да търся друга? Питам за рейка от В7, защото ми казаха, че били по-надеждни. Моята не тече, но се чува тропане.И аз имам едно неприятно тропане, особено когато минавам през релси или прелез, което тропане неможа да се оправи със смяна на вътрешни и външни накрайници (оригинални, закупени и сменени от VW сервиз) и никой досега не откри от къде идва тропането. По моемо е от рейката, но това може и да не е така. Та ще следя за твоя проблем ако се оправиш, значи и аз така ще правя.На предходната А4 ходих да ми рециклират рейката в ТУ-София, доста доволен останах и до сега нп, вече близо 50к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Не мога да разбера как заводско дават 235 при условие,че при тях има 11мм разликата с 205/55/16?...Защото стандартният размер при В7 /мисля че и при В6/ е 215/55/16 или 235/45/17, а не е 205/55/16. Той е допустим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 (Редактирано) Аз имам лепенка на шофьорската врата и имам и двата размера - 205х55х16 и 215х55х16 . Колата я купих с 205х55х16 и още си е с тези гуми. Редактирано 16 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 провери си кормилните накрайници преди да рециклираш рейката.Сутринта бях при vladi_di и според него е от самата рейка, не от накрайниците.И аз имам едно неприятно тропане, особено когато минавам през релси или прелез, което тропане неможа да се оправи със смяна на вътрешни и външни накрайници (оригинални, закупени и сменени от VW сервиз) и никой досега не откри от къде идва тропането. По моемо е от рейката, но това може и да не е така.Много е дразнещо и при мен. Най-ясно се чува при по-ниски обороти на висока предавка, когато вибрациите са по-големи, а и през неравности го има.За рециклирането не съм сигурен каде да отида и дали това да избера. Противоречиви са мненията дали е по-добро от замяна с друга рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamzebg Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Колеги и аз го имам същото тропане и се оказа че е от рейката.Майстора предполага че са се износили вътре в рейката гребените.Аз ще си карам така докато се разтропа много и след това нова рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choki_kn Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 (Редактирано) Сутринта бях при vladi_di и според него е от самата рейка, не от накрайниците.Много е дразнещо и при мен. Най-ясно се чува при по-ниски обороти на висока предавка, когато вибрациите са по-големи, а и през неравности го има.За рециклирането не съм сигурен каде да отида и дали това да избера. Противоречиви са мненията дали е по-добро от замяна с друга рейка.За рециклиране на рейката най-добре отиди в ТУ-София(както е писал колегата по горе), но износване или луфт в рейката НЕ се оправя с рециклиране.Тела на един от преподавателите е 0886743356-Стефан (мисля че така се казваше).Като цяло хората там са мн грамотни и си разбират от работата( даже ако отидеш на място, искаш или не искаш, Стефан ще ти дръпне една бърза лекция как стават нещата). Редактирано 16 Ноември 2012 от choki_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Ако гребена е заминал ,не може да се рециклира.Работата се оправя с нова рейка (втора употреба) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Тоест, може да се каже, че щом не тече, а има тропане е износен гребена? Или трябва да се отвори, за да се каже със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Ами хубаво е да се отвори ,така или иначе ако се пристъпи към ремонт ще трябва да се свали.Точно в техническия единия майстор ми показа как се износва гребена и не подлежи на ремонт.На гребена има едни П-образни зъби ,след като се поизносят те стават триъгълни .Оттам се получава луфт и почва да похлопва.Майстора в техническия каза че много нощи не е спал и е мислил как да ги навари ,ама решение няма засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Това Огнян ли ти го рече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 16 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2012 Беше един петък следобяд и отнесох една рейка за клиент който ме чакаше там(неговата беше износена на гребена).И най трезвения майстор ми обясни .Пък и скоро един друг клиент преди да плати рейката,дръпна маншона да види гребена ,видя че е Ok и каза че я взима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 (Редактирано) Това ми стана интересно ,че и мойта хлопа и немогат да открият от какво .Някой ще каже ли от кой маншон се проверя тоз гребен и може ли без да е свалена рейката да се види?п.п.Моята хлопа само когато дясната гума минава по неравност,така ли и при вас? Редактирано 17 Ноември 2012 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Проверявал ли си кормилния прът дали е ОК ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 @Милчев, при мен е така. Дясната гума като мине през неравност и усещам хлопане във волана и като че ли леко и в педалите. Минах през много майстори, както и през влади_ди, Порше Запад и навсякъде ми обясняват как всичко е здраво.. Само този кормилен прът ми остана да го проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Ами при мен само се чува ,не се усеща ( поне за сега).Колега Raino какво точно трябва да погледна на кормилния прът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Аз преди около месец смених цялата предница,смених и късите и дългите накрайници.Преди да сменя всичко като въртях на място тракаше,сега пак трака но много по-слабо дали и моята рейка е заминала?Отзад също имаше тракане като давам назад или назад.-казаха биалетки!Смених ги ,купих от най-скъпите които имаха в магазина/Meyle HD-ама от немските-УЖ!/Сега пак прилопва от време на време като тръгвам или давам назад.Ще ходя пак да я гледат,че ми писна от майстори!Вчера спирам и така се получи че волана остана в пълно ляво положение,гледам гумите като на Мерцедесите под наклон!След това изправям волана и като че ли гумите пак не са перпендикулярни с асфалта,а леко свити отдолу!Сложих по-ниски пружини възможно ли е да е от това?Като регулираха предницата всичко беше ок!В понеделник ще ходя пак да я гледат.Не смея да сложа зимните гуми,че са чисто нови и да не почне да ги яде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyko Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 привет на всички.Ще си правя инсталация за теглич,някои знаели дали трябва някакъв специален модул или директно си вземам сигнал от задното осветление.колата е b6 avj мотор 2001г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 (Редактирано) Най вероятно е заминало микроключето в ключалката на вратaта. Жорка дай малко жокер къде е точно това микроключе, подлежи ли на ремонт? :zustimm:/> Редактирано 19 Ноември 2012 от iliansl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Най вероятно е заминало микроключето в ключалката на вратaта. Жорка дай малко жокер къде е точно това микроключе, подлежи ли на ремонт? Намира се в самата брава. Всъщност има повече от едно. На предните врати мисля бяха три, на задните две - нещо беше по спомен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts