Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

Аз си купих от колега от форума и вече 3 години светят без проблем,като светят постоянно като колата е в движение.Като дам на контакт ми изписква за изгорели габарити,а самите крушки започват да мигат но като запаля изчезва грешката и си светят нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със сканди функцията ... значи ще издъхнат за седмица :(

не казах такова нещо.

при мен вероятно беше кофти партида

Аз си купих от колега от форума и вече 3 години светят без проблем,като светят постоянно като колата е в движение.Като дам на контакт ми изписква за изгорели габарити,а самите крушки започват да мигат но като запаля изчезва грешката и си светят нормално.

а ти как го търпиш това направо не знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е за секунда.Дори,ако не чуя шум се дразня повече! :hilezh:

По принцип радар детектора,съм го свързал като колата е на контакт да работи.

И всяко палене писка,но сега се прецака и ми липсва!

Между другото не съм обърнал точно внимание относно габаритите,ама май не всеки път пищят. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, рейките на В6 и В7 еднакви ли са? И кое според вас е по-добре, да рециклирам моята или да търся друга? Питам за рейка от В7, защото ми казаха, че били по-надеждни. Моята не тече, но се чува тропане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си кормилните накрайници преди да рециклираш рейката.

относно диодните габарити- слагат се едни товари или съпротивления( на кой както му е удобно) и грешката се оправя.

а всъщност някой да си е играл да оправя проблема с "перфектното" радио, че като се кача на околовръстното и изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, рейките на В6 и В7 еднакви ли са? И кое според вас е по-добре, да рециклирам моята или да търся друга? Питам за рейка от В7, защото ми казаха, че били по-надеждни. Моята не тече, но се чува тропане.

И аз имам едно неприятно тропане, особено когато минавам през релси или прелез, което тропане неможа да се оправи със смяна на вътрешни и външни накрайници (оригинални, закупени и сменени от VW сервиз) и никой досега не откри от къде идва тропането. По моемо е от рейката, но това може и да не е така. Та ще следя за твоя проблем ако се оправиш, значи и аз така ще правя.

На предходната А4 ходих да ми рециклират рейката в ТУ-София, доста доволен останах и до сега нп, вече близо 50к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера как заводско дават 235 при условие,че при тях има 11мм разликата с 205/55/16?

...

Защото стандартният размер при В7 /мисля че и при В6/ е 215/55/16 или 235/45/17, а не е 205/55/16. Той е допустим. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам лепенка на шофьорската врата и имам и двата размера - 205х55х16 и 215х55х16 . Колата я купих с 205х55х16 и още си е с тези гуми.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си кормилните накрайници преди да рециклираш рейката.

Сутринта бях при vladi_di и според него е от самата рейка, не от накрайниците.

И аз имам едно неприятно тропане, особено когато минавам през релси или прелез, което тропане неможа да се оправи със смяна на вътрешни и външни накрайници (оригинални, закупени и сменени от VW сервиз) и никой досега не откри от къде идва тропането. По моемо е от рейката, но това може и да не е така.

Много е дразнещо и при мен. Най-ясно се чува при по-ниски обороти на висока предавка, когато вибрациите са по-големи, а и през неравности го има.

За рециклирането не съм сигурен каде да отида и дали това да избера. Противоречиви са мненията дали е по-добро от замяна с друга рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз го имам същото тропане и се оказа че е от рейката.Майстора предполага че са се износили вътре в рейката гребените.Аз ще си карам така докато се разтропа много и след това нова рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта бях при vladi_di и според него е от самата рейка, не от накрайниците.

Много е дразнещо и при мен. Най-ясно се чува при по-ниски обороти на висока предавка, когато вибрациите са по-големи, а и през неравности го има.

За рециклирането не съм сигурен каде да отида и дали това да избера. Противоречиви са мненията дали е по-добро от замяна с друга рейка.

За рециклиране на рейката най-добре отиди в ТУ-София(както е писал колегата по горе), но износване или луфт в рейката НЕ се оправя с рециклиране.Тела на един от преподавателите е 0886743356-Стефан (мисля че така се казваше).Като цяло хората там са мн грамотни и си разбират от работата( даже ако отидеш на място, искаш или не искаш, Стефан ще ти дръпне една бърза лекция как стават нещата).

Редактирано от choki_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гребена е заминал ,не може да се рециклира.Работата се оправя с нова рейка (втора употреба)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, може да се каже, че щом не тече, а има тропане е износен гребена? Или трябва да се отвори, за да се каже със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хубаво е да се отвори ,така или иначе ако се пристъпи към ремонт ще трябва да се свали.Точно в техническия единия майстор ми показа как се износва гребена и не подлежи на ремонт.На гребена има едни П-образни зъби ,след като се поизносят те стават триъгълни .Оттам се получава луфт и почва да похлопва.Майстора в техническия каза че много нощи не е спал и е мислил как да ги навари ,ама решение няма засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше един петък следобяд и отнесох една рейка за клиент който ме чакаше там(неговата беше износена на гребена).И най трезвения майстор ми обясни .Пък и скоро един друг клиент преди да плати рейката,дръпна маншона да види гребена ,видя че е Ok и каза че я взима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми стана интересно ,че и мойта хлопа и немогат да открият от какво .Някой ще каже ли от кой маншон се проверя тоз гребен и може ли без да е свалена рейката да се види?

п.п.Моята хлопа само когато дясната гума минава по неравност,така ли и при вас?

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Милчев, при мен е така. Дясната гума като мине през неравност и усещам хлопане във волана и като че ли леко и в педалите. Минах през много майстори, както и през влади_ди, Порше Запад и навсякъде ми обясняват как всичко е здраво.. Само този кормилен прът ми остана да го проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен само се чува ,не се усеща ( поне за сега).Колега Raino какво точно трябва да погледна на кормилния прът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди около месец смених цялата предница,смених и късите и дългите накрайници.

Преди да сменя всичко като въртях на място тракаше,сега пак трака но много по-слабо дали и моята рейка е заминала?

Отзад също имаше тракане като давам назад или назад.-казаха биалетки!Смених ги

,купих от най-скъпите които имаха в магазина/Meyle HD-ама от немските-УЖ!/Сега пак прилопва от време на време като тръгвам или давам назад.

Ще ходя пак да я гледат,че ми писна от майстори!

Вчера спирам и така се получи че волана остана в пълно ляво положение,гледам гумите като на Мерцедесите под наклон!

След това изправям волана и като че ли гумите пак не са перпендикулярни с асфалта,а леко свити отдолу!

Сложих по-ниски пружини възможно ли е да е от това?

Като регулираха предницата всичко беше ок!

В понеделник ще ходя пак да я гледат.Не смея да сложа зимните гуми,че са чисто нови и да не почне да ги яде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет на всички.Ще си правя инсталация за теглич,някои знаели дали трябва някакъв специален модул или директно си вземам сигнал от задното осветление.колата е b6 avj мотор 2001г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е заминало микроключето в ключалката на вратaта.

Жорка дай малко жокер къде е точно това микроключе, подлежи ли на ремонт? :zustimm:/>

Редактирано от iliansl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е заминало микроключето в ключалката на вратaта.

Жорка дай малко жокер къде е точно това микроключе, подлежи ли на ремонт?

Намира се в самата брава. Всъщност има повече от едно. На предните врати мисля бяха три, на задните две - нещо беше по спомен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...