Dojchin Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 (Редактирано) Ще съм благодарен за малко помощ, някой ако е сменял филтър купе А6 AVANT C4, къде се намира ?Отпред свалям кората не виждам нищо. Под джабката също нищо не виждам. Редактирано 18 Юни 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 (Редактирано) Не е под жабката.Под чистачките е.Сменя се, като се свалят чискачките - цялата система се сваля с шестограм 8, а самите рамена на чистачките с камък 13. Ще го видиш, точно на входа на кутията с климатика, в дъното към купето, развиват се 3 болчета и се вади като шкафче нагоре.Зачисти обаче листата отзад преди това, между кутията и купето, да не нъпълниш питата на климатика с тях, като го измъкнеш.Самият филтър е нещо подобно на това, седи вертикално, обаче. А ето как изглежда конзолата му: Редактирано 18 Юни 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Като свалиш раменете на чистачките и тенекията под тях (тази под прозореца) ще видиш кутията в която е филтъра. Като развиеш трите болтчета отгоре и свалиш капака вече щастливо ще видиш и самия филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dojchin Публикувано 18 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Мерси за съвета колеги, ако на някой друг се налага ето упътване!https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all/einbau/HBBORtQm.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 И от мен упътването на Хенгст:http://www.hengst-katalog.com/sites/default/files/anleitungen/HEA%20E915LI+LC.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Кокич, това мисля, че е за А6 С5 обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Определено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Пиша двойки и на двамата мои стари приятели! При А6-С4 салонният филтър е 2 вида в зависимост от това дали има заводски климатик или не.В случая E915LC е за автомобил със заводски климатик, а E936LC без.Правилно казвате, че E936LC е също за А6-С5 до един номер на рама 2000 г.Остава и вариант да има грешка в илюстрациите на Хенгст, но това сега не мога да го определя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Нека бъде тройка, тъй като илюстрацията е за А6 С5 с хоризонтално разположения филтър и на кората се вижда отвора за казанчето на спирачната течност. Което не изключва възможността разбира се, филтърът да е сходен по размери. Но понеже темата беше за кола с климатик 100/А6 С4, там излиза основно CU 3562, поне и при мен беше такъв, а по рама съм 1997 ма.Снимка на А6 С5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 Мойта е 1996г. но случаят е както при теб. Мисля че за кола с климатроник и купе Ц4 няма как да е хоризонтален филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 (Редактирано) Надявам се колегата да няма нищо против да попитам нещо в неговата тема, за да не отварям нова. Колата е С5, когато пусна климатроника да духа по силно, излизат едни боклуци (като прашинки) от духалките. Казаха ми, че е от този филтър, смених го и пак същата работа. Може би сега като чели по-малко излизат но пак си ги има по таблото и трябва през ден да го чистя. Някакви предположения от какво е това? Редактирано 18 Юни 2012 от Krisko_A6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Говориш за едни порести парченца,като дунапрен,но след като се натистнат се смачкват и не си възвръщат формата...и са тъмно сиви на цвят.Не са от филтъра,а от уплътненията на клапите на вентилационната система..разпадат се....няма оправия,освен ако не смениш всички клапи.Този проблем при С5 го има,за разлика от С4.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Знаеш ли доло горе какви пари са тия клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 27 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2012 (Редактирано) точно така Сваляш 1во гуменото уплатнение след това пластмасовата кора,чистачките с рамената,металната кора,отвиваш болтовете,издърпваш филтъра,изсмукваш с прахосмокачка гнязта от отвора и в обратния ред връщаш всичко. При дизела по спомен беше хоризонтално :bia: Редактирано 6 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho5704 Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 (Редактирано) Здрасти колега,карам AUDI-100,2.3 91г.автоматик,климатроник.Това където показвате мястото на филтъра при мен всичко е капсуловано,питах разни специалисти и те ми казаха,че този модел нямали филтър.Комшията има следващото, 6-ца и при него е като при вас на снимката,ако нещо знаете по този въпрос споделете. Редактирано 6 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Разните специалисти са били прави, ти нямаш филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Много вероятно е да няма филтър на Ц4. А за колегата с Ц5 - много малко вероятно е летящите парченца да са дунапрен понеже при Ц5 клапите са гумени, а дунапрена е само при снадките на тръбите и духалките, не би трябвало да е възможно да се издухват. Отделно моите като ги видях наживо нямаше и следа, че ще се разпадат, не вярвам тези да са толкова по-изгорели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho5704 Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Разните специалисти са били прави, ти нямаш филтър. Благодаря колега,казвам разни специалисти понеже други специалисти казват,че не може да няма филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 (Редактирано) Всъщност 100 C4 няма филтър, а А6 С4 има. Редактирано 6 Август 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Понамира се и поленов филтър за 100 С4, ама са голяма рядкост.Ето там стои на някои автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genet02 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Здравейте колеги! Малко съм нов та да мина направо на въпроса. Колата ми е Audi 100 2.5 TDI 1992г. И нямам такъв салонен филтър като показания на снимката. И гадното е че всичкият прах и мушици влизат през въздуховодите. ТА има ли някакъв начин да се сложи такъв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulirz Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Зравейте колеги,какъв е каталожния номер на салонния филтър на А6 С6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de.auto Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 Зравейте колеги,какъв е каталожния номер на салонния филтър на А6 С6Здравей колега,MANN CUK 3023-2 (с активен въглен); ОЕ :4F0 819 439 A МАNN CU 3023-2 (без активен въглен); ОЕ :4F0 898 438 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Този поленов филтър някой сменял ли го е за да каже каква е процедурата. Очевидно и аз го имам, доколкото по ЕТКА видях по VIN кода ми.Доколкото разбирам е някъде при вентилатора за парното. Интересува ме дали има достъп до него без да се вади цялата кутия с клапите и вентилатора на парното, защото не мога да разбра от тук вътре ли е в кутията, в някоя тръба ли е, как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване