L&R Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Поздравления за добре описания и реализиран монтаж. Проблема с двусекционния фар е налице, ако имаме биксенон на късите светлини, щоричката която се мести в зависимост от това дали са вкл. къси или дълги светлини е закачена директно за дългите светлини и представлява един електромагнит, най-правилно е да се поставят релета както е постъпил автора на темата, ако говорим за обикновен ксенон няма такива пречки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2012 (Редактирано) Преработка на конзолата на филтъра на купето в стил А4Тази доработка беше провокирана от пълненето на купето с вода при по-силен дъжд от страната на пасажера и наближаващия есеннозимен сезон,когато това щеше да се превърне в бедствие.След,като си поиграх няколко часа да свалям жабка,да се вра под таблото и да обливам с маркуч предния джам,се оказа,че водата влиза през филтъра на купето.Просто гуменото уплътнение обкантващо прозореца се беше изпекло и започнало да се рони,а и кората пред него беше променила формата си,като двете заедно не успяваха да уплътнят заводския канал под прозореца.Водата преливаше през него и се изсипваше директно върху филтъра и от там в краката на пасажера.Мъчих се известно време да реша проблема,като пълнех канала с болкит,впоследствие със силикон,но това беше временно решение и ми се скъсваха нервите всеки път,когато се наложеше да сменям филтъра и да чистя цялата тая гняс.Вече почти се бях навил да сменям гуменото уплътнение на джама и да си поръчвам нова кора,когато мотаейки се един ден при колегата more открих решението на проблема.По-точно, видях "скелета" на една разглобена А4-ка и изпълнението на конзолата на филтъра на климатика при нея.Оказа се,че не само аз,а и немските конструктори навремето са се сблъсквали с моя проблем и при Ауди А4 го бяха решили кардинално.Върху конзолата на филтъра беше монтирана пластмасова водобранна лайсна,която имаше за цел да обере преминалата между гумата и кората вода и да я отведе встрани от филтъра-просто и ефикасно решение.Веднага се снабдих с такава кутия от А4 в комплект с лайсната,като идеята ми беше да я монтирам plug and play на моята кола,защото филтрите на купетата бяха еднакви.Е,нещата не се получиха точно така,защото въпреки близките на пръв поглед профили на двете кутии,се оказа,че не са 100% съвместими.Оставаше да се опитам да монтирам водоотвеждащата лайсна на моята кутия,което се получи изненадващо лесно.За целта се отстранява законтрящия механизъм на филтъра и се изрязват два „П“-образни канала на местата,където ще лежат двете законтрящи лайсната пластиниПосле леко се изпилва едно от ъгълчетата на лайсната,защото опира в една от заключващите щипки на кората под прозореца и лайсната застава на мястото си все едно е била проектирана за Audi 80.Даже в долната си част има предвидени две лостчета,които задържат филтъра и напълно заместват стария заключващ механизъм/означеното с червено на снимките/Ето го и крайния резултат:Тествах цялата работа с водоструйка и дори една капка не успя да влезе в купето. Редактирано 15 Септември 2012 от jordanik 14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 За колегата пуснал темата за пореден път За мен е чест , че си в нашия форум колега Имам един малко страничен въпрос по темата , та понеже си направих фаровете с реле да се пускат при контакт сами , обаче ги направих да светят само късите отпред , без табло габарити ... Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) .....Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко .Те КАТ,като институция,са създадени за да правят проблеми,но аз карам без габарити и на намалени дълги вече втори месец и съм минал повече от 2000 км. из страната,и никъде не са ме спирали да ми правят проблеми. Редактирано 16 Септември 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 ..... Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко .В Закона пише за дневните светлини - май беше задължително да светят отпред.Чл. 70. (3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.В Допълнителните разпоредби към Закона за движение по пътищата, който е в сила от 01.09.1999 г., е записано дословно следното: „59. (нова – ДВ, бр. 51 от 2007 г.) “Дневни светлини” са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.”Чл. 70. (3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Време е да го "рефрешнем" с нещо немско и марково,примерно Hella:Немците,пак са се престарали и в комплект със светодиодния стоп са ми сложили няколко вида приставки за стъкла под различен ъгъл,транспортир за определяне ъгъла на стъклото на мястото на закрепване на стопа,кабеляци,релета и инструкция със снимки,........Можеш ли да погледнеш ако не ти е проблем дали в книжката е упоменато нещо за авант?Днес сложих трети стоп и искам да го регулирам според производителя.Има си разграфени градуси но нямам идея колко трябва да са.Свален е от седан и за това си мисля, че е настроен "грешно" при мен.Ето това е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 17 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Можеш ли да погледнеш ако не ти е проблем дали в книжката е упоменато нещо за авант....Колега,няма точно определен ъгъл на монтиране на този вид стопове.В комплекта немците са сложили един по-специален транспортир,който се налага външно върху стъклото на мястото,където ще стои стопа и чрез него се определя ъгъла и съответната приставка за монтаж.Аз ги пазя още тия джаджи и,когато си свободен,може да измерим с транспортира точния ъгъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Идеално, само трябва да се разберем кога да се видим.Ако се качваш на НИМ ще е най-лесно, когато има форумна сБирка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Колкото до "дългите светлини на % без габарит отзад"...- никакви проблеми и не мисля и да има... Имам сериозни аргументи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Сподели ги де Дани - става въпрос за водоотвеждащото творение на VAG !Понеже следя всяка твоя тема (а и явно не само аз) , и си поръчвам нещо което ми хареса - мисля че няма смисъл да се реже "тавата" на филтъра !Поръчах си този ми ти улук, и към него има нови щипки, дадени естествено отделно !Та вече са пред мен, и са почти еднакви с тези на корите по праговете - законтрящо зъбче, което няма как да се откачи веднъж сложено (има, но се наранява пластмасата), и стойка за самият улук !Евентуално като ми пристигне ОЕМ дивотията, ще споделя дали наистина трябва да се реже, че не искам много да променям там нещата ! Няма да ти казвам колко филтъра изпонасмених докато нацеля правилният за тоз панер там ! МАНН си е МАНН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 (Редактирано) ............законтрящо зъбче, което няма как да се откачи веднъж сложено........Не е проблема в отщипването,ами просто ако не направиш "П" образни канали в тавата водоотвеждащата лайсна идва много високо и закача в кората под прозореца.При А4 тази кора е с друг наклон и не пречи,но при нас е небходимо да се спусне по-ниско лайсната,за да не закача.По същата причина се налага да се премахне старата контра на филтъра и да се изпили единия ъгъл,за да не пречи на закопчаването на кората. Редактирано 19 Септември 2012 от jordanik 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Сподели ги де Като видиш наживо как светят, ще разбереш Дори и да си с полицейско мислене, пак ще успея да те убедя, че всико е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Искам да направя едно малко допълнение. Моята кола беше с преправени габарити на мигачи, както тук е описано още когато я купих от buzzi. Крушките за мигачите са меко казано особени и когато на мен ми изгоря едната не можах да намеря такава. Обикновените крушки са по 5 вата и мигането става много начесто, нормалните 21вата са твърде големи и с друг цокъл. Съвсем случайно пробвах с най-обикновени халогенни крушки за нощна лампа 20 вата и стана. Тези крушки ги продават в комплект по 2 във всеки магазин за осветителни тела и струват някъде 2лв комплекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 27 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 (Редактирано) Надявам се jordanik нема да се сърди,че му ползвам прекрасната тема Кора с Хела стоп от А6 Ц5 на Б3-ка Мислим съм единствения ентусиаст с такова нещо.Днес приключих всичко по нея и вече се радвам на супер стойка под джама и хубав стоп Това е в завършен вид немонтирана И вече монтирана и светеща Редактирано 27 Октомври 2012 от Kutrov 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogata_b4 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 срахотенси можели дасе монтира лупа на фар които е отделен от мигача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 5 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 ...........може ли да се монтира лупа на фар които е отделен от мигачаМоже,разбира се,но за тия фарове няма гладки стъкла,а използването на ксенон с лупа и оребрени стъкла е доста "заслепяваща" комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Колега при мен малко по друг начин са наредени кабелите в лилавата букса за ключа на фаровете и не мога да сложа жълтия кабел по диагонал долу....защото там има пин с два излизащи кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Така са наредени кабелите при мен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 кое къде да преместя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Имаше го в 80 90 раздела пиннато, ма някой батка спец можач и разбирач го е премахнал като ненужна част от ситуацията.Eто ти линка към S2 форума.http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Не разбирам грам какво пишат тези момчета.Коя жица къде да преместя като цветове за да светне и Н1-цата заедно с Н4.Сега като дам на къси си свети Н4, като дам на дълги светва и втората жичка вътре в Н4.Обаче секцията с Н1 не светва, гледах вътре фара и до нея отива само кафяв кабел.п.синак благодаря за линка. Редактирано 24 Април 2013 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 A aз мисля че , тази смяна при буксата се прави само ако секциите на фара са с крушки с по една светлина, при тези с две , просто от дългите на Н4 се пуска кабелче за другата секция,ама без релета дали няма да се товари ключето повече от нормалното.Незнам как е оригиналната инсталация при купетата и 80-ките с шестцилиндровите мотори, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Днес гледах инсталация от кола с фабрични двусекционни фарове + халогени.Тотално се разминават цветовете и местоположенията.Аз реших да ходя при майстора ми и да сложа релета и да ги върже дългите + длр на 30%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Лек update, светнаха и Н1-ците..... просто не бях вързал обувките на ламбите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 27 Май 2013 Доклад Share Публикувано 27 Май 2013 Малко интериорна екстра За някой кич за други не.Като цяло супер стана,ся ша видя да ги полирам,че не ми дойде на акъла преди гравирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts