Jump to content

Монтиране на някои екстри на Ауди80 B4


Recommended Posts

Поздравления за добре описания и реализиран монтаж. Проблема с двусекционния фар е налице, ако имаме биксенон на късите светлини, щоричката която се мести в зависимост от това дали са вкл. къси или дълги светлини е закачена директно за дългите светлини и представлява един електромагнит, най-правилно е да се поставят релета както е постъпил автора на темата, ако говорим за обикновен ксенон няма такива пречки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преработка на конзолата на филтъра на купето в стил А4

Тази доработка беше провокирана от пълненето на купето с вода при по-силен дъжд от страната на пасажера и наближаващия есеннозимен сезон,когато това щеше да се превърне в бедствие.След,като си поиграх няколко часа да свалям жабка,да се вра под таблото и да обливам с маркуч предния джам,се оказа,че водата влиза през филтъра на купето.Просто гуменото уплътнение обкантващо прозореца се беше изпекло и започнало да се рони,а и кората пред него беше променила формата си,като двете заедно не успяваха да уплътнят заводския канал под прозореца.

028450393.jpg?r=0

Водата преливаше през него и се изсипваше директно върху филтъра и от там в краката на пасажера.Мъчих се известно време да реша проблема,като пълнех канала с болкит,впоследствие със силикон,но това беше временно решение и ми се скъсваха нервите всеки път,когато се наложеше да сменям филтъра и да чистя цялата тая гняс.Вече почти се бях навил да сменям гуменото уплътнение на джама и да си поръчвам нова кора,когато мотаейки се един ден при колегата more открих решението на проблема.По-точно, видях "скелета" на една разглобена А4-ка и изпълнението на конзолата на филтъра на климатика при нея.Оказа се,че не само аз,а и немските конструктори навремето са се сблъсквали с моя проблем и при Ауди А4 го бяха решили кардинално.Върху конзолата на филтъра беше монтирана пластмасова водобранна лайсна,която имаше за цел да обере преминалата между гумата и кората вода и да я отведе встрани от филтъра-просто и ефикасно решение.

028450400.jpg?r=0

028450418.jpg?r=0

Веднага се снабдих с такава кутия от А4 в комплект с лайсната,като идеята ми беше да я монтирам plug and play на моята кола,защото филтрите на купетата бяха еднакви.Е,нещата не се получиха точно така,защото въпреки близките на пръв поглед профили на двете кутии,се оказа,че не са 100% съвместими.

028450412.jpg?r=0

028450673.jpg?r=0

Оставаше да се опитам да монтирам водоотвеждащата лайсна на моята кутия,което се получи изненадващо лесно.За целта се отстранява законтрящия механизъм на филтъра и се изрязват два „П“-образни канала на местата,където ще лежат двете законтрящи лайсната пластини

028450425.jpg?r=0

028450431.jpg?r=0

После леко се изпилва едно от ъгълчетата на лайсната,защото опира в една от заключващите щипки на кората под прозореца и лайсната застава на мястото си все едно е била проектирана за Audi 80.Даже в долната си част има предвидени две лостчета,които задържат филтъра и напълно заместват стария заключващ механизъм/означеното с червено на снимките/

028450436.jpg?r=0

028450440.jpg?r=0

Ето го и крайния резултат:

028450453.jpg?r=0

028450462.jpg?r=0

028450467.jpg?r=0

028450473.jpg?r=0

Тествах цялата работа с водоструйка и дори една капка не успя да влезе в купето. :dance:

Редактирано от jordanik
  • Like 14
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата пуснал темата за пореден път :respekt: За мен е чест , че си в нашия форум колега :flehan: Имам един малко страничен въпрос по темата , та понеже си направих фаровете с реле да се пускат при контакт сами , обаче ги направих да светят само късите отпред , без табло габарити ... Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко .

Те КАТ,като институция,са създадени за да правят проблеми,но аз карам без габарити и на намалени дълги вече втори месец и съм минал повече от 2000 км. из страната,и никъде не са ме спирали да ми правят проблеми.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Имат ли право КАТ да ми правят проблеми , че не свети нищо от зад при слънчево време , то при мрачно си ги пускам от ключа и си свети всичко .

В Закона пише за дневните светлини - май беше задължително да светят отпред.

Чл. 70.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.

В Допълнителните разпоредби към Закона за движение по пътищата, който е в сила от 01.09.1999 г., е записано дословно следното: „59. (нова – ДВ, бр. 51 от 2007 г.) “Дневни светлини” са светлини, предназначени за подобряване на възприемането и видимостта на предната част на пътно превозно средство при движението му.”

Чл. 70.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е да го "рефрешнем" с нещо немско и марково,примерно Hella:

Немците,пак са се престарали :flehan: и в комплект със светодиодния стоп са ми сложили няколко вида приставки за стъкла под различен ъгъл,транспортир за определяне ъгъла на стъклото на мястото на закрепване на стопа,кабеляци,релета и инструкция със снимки,........

Можеш ли да погледнеш ако не ти е проблем дали в книжката е упоменато нещо за авант?

Днес сложих трети стоп и искам да го регулирам според производителя.

Има си разграфени градуси но нямам идея колко трябва да са.

Свален е от седан и за това си мисля, че е настроен "грешно" при мен.

Ето това е:

dsc0256r.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да погледнеш ако не ти е проблем дали в книжката е упоменато нещо за авант....

Колега,няма точно определен ъгъл на монтиране на този вид стопове.В комплекта немците са сложили един по-специален транспортир,който се налага външно върху стъклото на мястото,където ще стои стопа и чрез него се определя ъгъла и съответната приставка за монтаж.Аз ги пазя още тия джаджи и,когато си свободен,може да измерим с транспортира точния ъгъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално, само трябва да се разберем кога да се видим.

Ако се качваш на НИМ ще е най-лесно, когато има форумна сБирка :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до "дългите светлини на % без габарит отзад"...- никакви проблеми и не мисля и да има... ;)

Имам сериозни аргументи... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели ги де :)

Дани - става въпрос за водоотвеждащото творение на VAG !

Понеже следя всяка твоя тема (а и явно не само аз) :flehan::respekt: , и си поръчвам нещо което ми хареса - мисля че няма смисъл да се реже "тавата" на филтъра !

Поръчах си този ми ти улук, и към него има нови щипки, дадени естествено отделно !

Та вече са пред мен, и са почти еднакви с тези на корите по праговете - законтрящо зъбче, което няма как да се откачи веднъж сложено (има, но се наранява пластмасата), и стойка за самият улук !

Евентуално като ми пристигне ОЕМ дивотията, ще споделя дали наистина трябва да се реже, че не искам много да променям там нещата ! Няма да ти казвам колко филтъра изпонасмених докато нацеля правилният за тоз панер там ! МАНН си е МАНН :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............законтрящо зъбче, което няма как да се откачи веднъж сложено........

Не е проблема в отщипването,ами просто ако не направиш "П" образни канали в тавата водоотвеждащата лайсна идва много високо и закача в кората под прозореца.При А4 тази кора е с друг наклон и не пречи,но при нас е небходимо да се спусне по-ниско лайсната,за да не закача.По същата причина се налага да се премахне старата контра на филтъра и да се изпили единия ъгъл,за да не пречи на закопчаването на кората.

Редактирано от jordanik
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели ги де :)

Като видиш наживо как светят, ще разбереш :rolleyes: Дори и да си с полицейско мислене, пак ще успея да те убедя, че всико е наред ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Искам да направя едно малко допълнение. Моята кола беше с преправени габарити на мигачи, както тук е описано още когато я купих от buzzi. Крушките за мигачите са меко казано особени и когато на мен ми изгоря едната не можах да намеря такава. Обикновените крушки са по 5 вата и мигането става много начесто, нормалните 21вата са твърде големи и с друг цокъл. Съвсем случайно пробвах с най-обикновени халогенни крушки за нощна лампа 20 вата и стана. Тези крушки ги продават в комплект по 2 във всеки магазин за осветителни тела и струват някъде 2лв комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Надявам се jordanik нема да се сърди,че му ползвам прекрасната тема :)

Кора с Хела стоп от А6 Ц5 на Б3-ка :) Мислим съм единствения ентусиаст с такова нещо.Днес приключих всичко по нея и вече се радвам на супер стойка под джама и хубав стоп :)

Това е в завършен вид немонтирана

42a1834c5eca723f.jpg

И вече монтирана и светеща :D

e085a04d587ec9a6.jpge1f97d76ef5250c8.jpg

Редактирано от Kutrov
  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

...........може ли да се монтира лупа на фар които е отделен от мигача

Може,разбира се,но за тия фарове няма гладки стъкла,а използването на ксенон с лупа и оребрени стъкла е доста "заслепяваща" комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега при мен малко по друг начин са наредени кабелите в лилавата букса за ключа на фаровете и не мога да сложа жълтия кабел по диагонал долу....защото там има пин с два излизащи кабела. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Имаше го в 80 90 раздела пиннато, ма някой батка спец можач и разбирач го е премахнал като ненужна част от ситуацията.

Eто ти линка към S2 форума.

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам грам какво пишат тези момчета.

Коя жица къде да преместя като цветове за да светне и Н1-цата заедно с Н4.

Сега като дам на къси си свети Н4, като дам на дълги светва и втората жичка вътре в Н4.

Обаче секцията с Н1 не светва, гледах вътре фара и до нея отива само кафяв кабел.

п.с

инак благодаря за линка.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A aз мисля че , тази смяна при буксата се прави само ако секциите на фара са с крушки с по една светлина, при тези с две , просто от дългите на Н4 се пуска кабелче за другата секция,ама без релета дали няма да се товари ключето повече от нормалното.Незнам как е оригиналната инсталация при купетата и 80-ките с шестцилиндровите мотори,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах инсталация от кола с фабрични двусекционни фарове + халогени.

Тотално се разминават цветовете и местоположенията.

Аз реших да ходя при майстора ми и да сложа релета и да ги върже дългите + длр на 30%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко интериорна екстра :) 
За някой кич за други не.Като цяло супер стана,ся ша видя да ги полирам,че не ми дойде на акъла преди гравирането :)
 

f1b65e82b88123e8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...